Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Boetica
Skrevet

Takk for sang :blomst: Den fikk jeg på kassett av foreldrene mine i fjortenårsgave. 

Skrevet

Jeg endret på innlegget nå slik at linkene er tekst fremfor slik det var siden det lagget en del når alle videoene skulle lastes inn samtidig :P

Og takk til dere for å sette pris på innlegget, det gjør meg glad 😄

• Liker 1
Skrevet (endret)
Maskinfører skrev (1 time siden):

Veldig bra 😀 Vazelina Bilopphøggers digger jeg 😀😀😀👍👍👍👍

Kunne du fjernet innlegget mitt fra sitatet ditt? Jeg gjorde om videoene til linker med tekst istedenfor siden det lagger mye på den siden pga mange videoer prøver å lastes inn samtidig. Det skjer fortsatt siden mitt originale innlegg er i sitatet ditt så håper det går greit at du fjerner den delen av innlegget? Unnskyld at dette blir litt styr, jeg skulle tenkt på det først :P

Endret av Cid
  • Liker 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (13 minutter siden):

Haha! Beste låta. Danser alltid til den:danser:

Jeg tenkte på deg når jeg tenkte på låten, det inspirerte meg til å lage listen 😄

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg tenkte på deg når jeg tenkte på låten, det inspirerte meg til å lage listen 😄

Oioi, takker:rodmer:

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Hyggelig tenkt! 🥰

• Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Oioi, takker:rodmer:

Du er en fryd for øynene :enrose:

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (12 timer siden):

Hvis kg brukerne skulle representeres av en sang.
@Hoppetaujenta 99 Red Balloons 

:) En flott fremstilling og jeg er veldig fornøyd med mine ballonger! Takk, søte Cid! :klem2:

• Hjerte 2
Skrevet
Boetica skrev (12 timer siden):

Takk for sang :blomst: Den fikk jeg på kassett av foreldrene mine i fjortenårsgave. 

Det var i 1979

• Hjerte 1
Skrevet
Lur Venn skrev (2 minutter siden):

Det var i 1979

10 år etter 69.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Boetica
Skrevet
Lur Venn skrev (4 timer siden):

Det var i 1979

Nei mener det var 1980. 

Skrevet
Boetica skrev (9 timer siden):

Nei mener det var 1980. 

Ja det stemmer,  jeg roter alltid med de årstallene

• Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Episode 949

Såpe reunion del 1

Det var gått svært lang tid siden såpene var samlet, de hadde ligget og forvitret i hvert sitt rede, nesten siden i fjor vår, men nå var det altså på tide å møtes igjen, @Frøkenfryden hadde leid Le grand hotél for anledning, hun hadde jo vært så mye på hotell at hun fikk det for en slikk og litt til.

@Cid hadde tatt på seg sin fineste skjorte for anledningen,  den han hadde fått fra lillesøster i julegave i '23

Han gledet seg til å sitte å konversere med grandtante @Hoppetaujenta og "onkel" @SVK om lønneberga og ambivalente Anton, dette var jo såklart ting som kun eksisterte i deres hoder,  men som de likevel hadde det mye moro med.

En annen som hadde reist seg fra asken var @fugl fønix , hun hadde drevet å brent alle gamle tingene for fortiden sin, men nå var hun klar for nye eventyr,  hun tok trikken inn til Oslo, der møtte hun tilfeldigvis på @Sola de, som satt der blid som en..

@Titania på sin side , hadde tatt 69 bussen fra Fredrikstad,  hun irriterte seg over høylytt bråk fra @Ford3000 og @Fighter83, ungdommen nå til dags hvisket hun inni seg, heldigvis hadde hun med seg hodetelefoner,  hun satte på den nyeste singelen til Lars järnbeck og sank inn i sin egen verden.

På LÉ gran hotell var festen allerede godt i gang, @Baktus2024 hadde tatt med seg noe blank drikke han hadde laget selv i kjelleren hos @Ciaran og Ciara.

Den var såpass sterk at den fikk @Boetica og @Irak til å danse toppløse under bordet,  og klokka var ikke blitt 18 engang

Hvor skal dette ende sukket @jukkapalme i det hun dro av seg T-skjorten...

• Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Lur Venn skrev (5 minutter siden):

Episode 949

Såpe reunion del 1

Det var gått svært lang tid siden såpene var samlet, de hadde ligget og forvitret i hvert sitt rede, nesten siden i fjor vår, men nå var det altså på tide å møtes igjen, @Frøkenfryden hadde leid Le grand hotél for anledning, hun hadde jo vært så mye på hotell at hun fikk det for en slikk og litt til.

@Cid hadde tatt på seg sin fineste skjorte for anledningen,  den han hadde fått fra lillesøster i julegave i '23

Han gledet seg til å sitte å konversere med grandtante @Hoppetaujenta og "onkel" @SVK om lønneberga og ambivalente Anton, dette var jo såklart ting som kun eksisterte i deres hoder,  men som de likevel hadde det mye moro med.

En annen som hadde reist seg fra asken var @fugl fønix , hun hadde drevet å brent alle gamle tingene for fortiden sin, men nå var hun klar for nye eventyr,  hun tok trikken inn til Oslo, der møtte hun tilfeldigvis på @Sola de, som satt der blid som en..

@Titania på sin side , hadde tatt 69 bussen fra Fredrikstad,  hun irriterte seg over høylytt bråk fra @Ford3000 og @Fighter83, ungdommen nå til dags hvisket hun inni seg, heldigvis hadde hun med seg hodetelefoner,  hun satte på den nyeste singelen til Lars järnbeck og sank inn i sin egen verden.

På LÉ gran hotell var festen allerede godt i gang, @Baktus2024 hadde tatt med seg noe blank drikke han hadde laget selv i kjelleren hos @Ciaran og Ciara.

Den var såpass sterk at den fikk @Boetica og @Irak til å danse toppløse under bordet,  og klokka var ikke blitt 18 engang

Haha.😂 slikk og litt til😲

• Hjerte 1
Skrevet
Lur Venn skrev (8 minutter siden):

Episode 949

Såpe reunion del 1

Danse toppløs under bordet 😂 Den var ny 😉 Var bra @Boetica ble med så det ikke ble så ensomt under der 😂

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...