Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg endret på innlegget nå slik at linkene er tekst fremfor slik det var siden det lagget en del når alle videoene skulle lastes inn samtidig :P

Og takk til dere for å sette pris på innlegget, det gjør meg glad 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 time siden):

Veldig bra 😀 Vazelina Bilopphøggers digger jeg 😀😀😀👍👍👍👍

Kunne du fjernet innlegget mitt fra sitatet ditt? Jeg gjorde om videoene til linker med tekst istedenfor siden det lagger mye på den siden pga mange videoer prøver å lastes inn samtidig. Det skjer fortsatt siden mitt originale innlegg er i sitatet ditt så håper det går greit at du fjerner den delen av innlegget? Unnskyld at dette blir litt styr, jeg skulle tenkt på det først :P

Endret av Cid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (13 minutter siden):

Haha! Beste låta. Danser alltid til den:danser:

Jeg tenkte på deg når jeg tenkte på låten, det inspirerte meg til å lage listen 😄

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg tenkte på deg når jeg tenkte på låten, det inspirerte meg til å lage listen 😄

Oioi, takker:rodmer:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Hyggelig tenkt! 🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 timer siden):

Hvis kg brukerne skulle representeres av en sang.
@Hoppetaujenta 99 Red Balloons 

:) En flott fremstilling og jeg er veldig fornøyd med mine ballonger! Takk, søte Cid! :klem2:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (12 timer siden):

Takk for sang :blomst: Den fikk jeg på kassett av foreldrene mine i fjortenårsgave. 

Det var i 1979

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lur Venn skrev (2 minutter siden):

Det var i 1979

10 år etter 69.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (4 timer siden):

Det var i 1979

Nei mener det var 1980. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (9 timer siden):

Nei mener det var 1980. 

Ja det stemmer,  jeg roter alltid med de årstallene

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Episode 949

Såpe reunion del 1

Det var gått svært lang tid siden såpene var samlet, de hadde ligget og forvitret i hvert sitt rede, nesten siden i fjor vår, men nå var det altså på tide å møtes igjen, @Frøkenfryden hadde leid Le grand hotél for anledning, hun hadde jo vært så mye på hotell at hun fikk det for en slikk og litt til.

@Cid hadde tatt på seg sin fineste skjorte for anledningen,  den han hadde fått fra lillesøster i julegave i '23

Han gledet seg til å sitte å konversere med grandtante @Hoppetaujenta og "onkel" @SVK om lønneberga og ambivalente Anton, dette var jo såklart ting som kun eksisterte i deres hoder,  men som de likevel hadde det mye moro med.

En annen som hadde reist seg fra asken var @fugl fønix , hun hadde drevet å brent alle gamle tingene for fortiden sin, men nå var hun klar for nye eventyr,  hun tok trikken inn til Oslo, der møtte hun tilfeldigvis på @Sola de, som satt der blid som en..

@Titania på sin side , hadde tatt 69 bussen fra Fredrikstad,  hun irriterte seg over høylytt bråk fra @Ford3000 og @Fighter83, ungdommen nå til dags hvisket hun inni seg, heldigvis hadde hun med seg hodetelefoner,  hun satte på den nyeste singelen til Lars järnbeck og sank inn i sin egen verden.

På LÉ gran hotell var festen allerede godt i gang, @Baktus2024 hadde tatt med seg noe blank drikke han hadde laget selv i kjelleren hos @Ciaran og Ciara.

Den var såpass sterk at den fikk @Boetica og @Irak til å danse toppløse under bordet,  og klokka var ikke blitt 18 engang

Hvor skal dette ende sukket @jukkapalme i det hun dro av seg T-skjorten...

• Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (5 minutter siden):

Episode 949

Såpe reunion del 1

Det var gått svært lang tid siden såpene var samlet, de hadde ligget og forvitret i hvert sitt rede, nesten siden i fjor vår, men nå var det altså på tide å møtes igjen, @Frøkenfryden hadde leid Le grand hotél for anledning, hun hadde jo vært så mye på hotell at hun fikk det for en slikk og litt til.

@Cid hadde tatt på seg sin fineste skjorte for anledningen,  den han hadde fått fra lillesøster i julegave i '23

Han gledet seg til å sitte å konversere med grandtante @Hoppetaujenta og "onkel" @SVK om lønneberga og ambivalente Anton, dette var jo såklart ting som kun eksisterte i deres hoder,  men som de likevel hadde det mye moro med.

En annen som hadde reist seg fra asken var @fugl fønix , hun hadde drevet å brent alle gamle tingene for fortiden sin, men nå var hun klar for nye eventyr,  hun tok trikken inn til Oslo, der møtte hun tilfeldigvis på @Sola de, som satt der blid som en..

@Titania på sin side , hadde tatt 69 bussen fra Fredrikstad,  hun irriterte seg over høylytt bråk fra @Ford3000 og @Fighter83, ungdommen nå til dags hvisket hun inni seg, heldigvis hadde hun med seg hodetelefoner,  hun satte på den nyeste singelen til Lars järnbeck og sank inn i sin egen verden.

På LÉ gran hotell var festen allerede godt i gang, @Baktus2024 hadde tatt med seg noe blank drikke han hadde laget selv i kjelleren hos @Ciaran og Ciara.

Den var såpass sterk at den fikk @Boetica og @Irak til å danse toppløse under bordet,  og klokka var ikke blitt 18 engang

Haha.😂 slikk og litt til😲

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (8 minutter siden):

Episode 949

Såpe reunion del 1

Danse toppløs under bordet 😂 Den var ny 😉 Var bra @Boetica ble med så det ikke ble så ensomt under der 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...