Phoenix Heart Skrevet 28. februar #31201 Del Skrevet 28. februar Cid skrev (34 minutter siden): Hvis kg brukerne skulle representeres av en sang. @Frøkenfryden @Hoppetaujenta @Phoenix Heart @FrankDrebin @KnekkeBørre @Frøkensina @Trish @Boetica @Peanut @TheHairyToothfairy @Lur Venn @Polly Ester @Fighter83 @Irak @Ane Rikke @Ford3000 @Cid @Perine @Maskinfører @Letharia @mia83 @Aldrisur @jukkapalme @Anki-2.0 @Sola de @Gladikaffe @Kruset @SVK @Titania Veldig bra 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 28. februar #31202 Del Skrevet 28. februar Fin sang det Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. februar #31203 Del Skrevet 28. februar Takk for sang Den fikk jeg på kassett av foreldrene mine i fjortenårsgave. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. februar #31204 Del Skrevet 28. februar Jeg endret på innlegget nå slik at linkene er tekst fremfor slik det var siden det lagget en del når alle videoene skulle lastes inn samtidig Og takk til dere for å sette pris på innlegget, det gjør meg glad 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. februar #31205 Del Skrevet 28. februar (endret) Maskinfører skrev (1 time siden): Veldig bra 😀 Vazelina Bilopphøggers digger jeg 😀😀😀👍👍👍👍 Kunne du fjernet innlegget mitt fra sitatet ditt? Jeg gjorde om videoene til linker med tekst istedenfor siden det lagger mye på den siden pga mange videoer prøver å lastes inn samtidig. Det skjer fortsatt siden mitt originale innlegg er i sitatet ditt så håper det går greit at du fjerner den delen av innlegget? Unnskyld at dette blir litt styr, jeg skulle tenkt på det først Endret 28. februar av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. februar #31206 Del Skrevet 28. februar Cid skrev (3 timer siden): Hvis kg brukerne skulle representeres av en sang. @Frøkenfryden Hips Don't Lie @Hoppetaujenta 99 Red Balloons @Phoenix Heart Depeche Mode - Personal Jesus @FrankDrebin Naked Gun Theme @KnekkeBørre Austin Powers Theme @Frøkensina Madonna - Express Yourself @Trish Svingensongen @Boetica ABBA - The Winner Takes It All @Peanut Rare folk @TheHairyToothfairy Village People - Macho Man @Lur Venn You Spin Me Round @Polly Ester Love In The First Degree @Fighter83 The Beach Boys ~ All Summer Long @Irak Somewhere over the Rainbow - Israel @Ane Rikke Walking On Sunshine @Ford3000 Randy Newman - I Love L.A. @Cid All Star by Smash Mouth @Perine Smash Mouth - I'm A Believer @Maskinfører Hjul -jul i jul -Vazelina bilopphøggers @Letharia Happiness @mia83 Boyzone - Words @Aldrisur The Candy Man @jukkapalme Flink @Anki-2.0 Dido - White Flag @Sola de Petula Clark Downtown @Gladikaffe Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je t'aime @Kruset What a Wonderful World @SVK Forever Young @Titania Kent - Vid din sida Haha! Beste låta. Danser alltid til den 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. februar #31207 Del Skrevet 28. februar Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Haha! Beste låta. Danser alltid til den Jeg tenkte på deg når jeg tenkte på låten, det inspirerte meg til å lage listen 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. februar #31208 Del Skrevet 28. februar Cid skrev (Akkurat nå): Jeg tenkte på deg når jeg tenkte på låten, det inspirerte meg til å lage listen 😄 Oioi, takker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. februar #31209 Del Skrevet 28. februar Cid skrev (Akkurat nå): Jeg tenkte på deg når jeg tenkte på låten, det inspirerte meg til å lage listen 😄 Hyggelig tenkt! 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. februar #31210 Del Skrevet 28. februar Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Oioi, takker Du er en fryd for øynene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars #31211 Del Skrevet 1. mars Cid skrev (12 timer siden): Hvis kg brukerne skulle representeres av en sang. @Hoppetaujenta 99 Red Balloons En flott fremstilling og jeg er veldig fornøyd med mine ballonger! Takk, søte Cid! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. mars #31212 Del Skrevet 1. mars @SVK Helt riktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 1. mars #31213 Del Skrevet 1. mars Boetica skrev (12 timer siden): Takk for sang Den fikk jeg på kassett av foreldrene mine i fjortenårsgave. Det var i 1979 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mars #31214 Del Skrevet 1. mars Lur Venn skrev (2 minutter siden): Det var i 1979 10 år etter 69. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 1. mars #31215 Del Skrevet 1. mars Lur Venn skrev (4 timer siden): Det var i 1979 Nei mener det var 1980. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 1. mars #31216 Del Skrevet 1. mars Boetica skrev (9 timer siden): Nei mener det var 1980. Ja det stemmer, jeg roter alltid med de årstallene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 1. mars #31217 Del Skrevet 1. mars Cid skrev (På 28.2.2025 den 19.56): Hvis kg brukerne skulle representeres av en sang. @Frøkenfryden Hips Don't Lie @Hoppetaujenta 99 Red Balloons @Phoenix Heart Depeche Mode - Personal Jesus @FrankDrebin Naked Gun Theme @KnekkeBørre Austin Powers Theme @Frøkensina Madonna - Express Yourself @Trish Svingensongen @Boetica ABBA - The Winner Takes It All @Peanut Rare folk @TheHairyToothfairy Village People - Macho Man @Lur Venn You Spin Me Round @Polly Ester Love In The First Degree @Fighter83 The Beach Boys ~ All Summer Long @Irak Somewhere over the Rainbow - Israel @Ane Rikke Walking On Sunshine @Ford3000 Randy Newman - I Love L.A. @Cid All Star by Smash Mouth @Perine Smash Mouth - I'm A Believer @Maskinfører Hjul -jul i jul -Vazelina bilopphøggers @Letharia Happiness @mia83 Boyzone - Words @Aldrisur The Candy Man @jukkapalme Flink @Anki-2.0 Dido - White Flag @Sola de Petula Clark Downtown @Gladikaffe Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je t'aime @Kruset What a Wonderful World @SVK Forever Young @Titania Kent - Vid din sida Jeg har alltid likt den fine sangen. Tusen takk 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. mars #31218 Del Skrevet 14. mars Episode 949 Såpe reunion del 1 Det var gått svært lang tid siden såpene var samlet, de hadde ligget og forvitret i hvert sitt rede, nesten siden i fjor vår, men nå var det altså på tide å møtes igjen, @Frøkenfryden hadde leid Le grand hotél for anledning, hun hadde jo vært så mye på hotell at hun fikk det for en slikk og litt til. @Cid hadde tatt på seg sin fineste skjorte for anledningen, den han hadde fått fra lillesøster i julegave i '23 Han gledet seg til å sitte å konversere med grandtante @Hoppetaujenta og "onkel" @SVK om lønneberga og ambivalente Anton, dette var jo såklart ting som kun eksisterte i deres hoder, men som de likevel hadde det mye moro med. En annen som hadde reist seg fra asken var @fugl fønix , hun hadde drevet å brent alle gamle tingene for fortiden sin, men nå var hun klar for nye eventyr, hun tok trikken inn til Oslo, der møtte hun tilfeldigvis på @Sola de, som satt der blid som en.. @Titania på sin side , hadde tatt 69 bussen fra Fredrikstad, hun irriterte seg over høylytt bråk fra @Ford3000 og @Fighter83, ungdommen nå til dags hvisket hun inni seg, heldigvis hadde hun med seg hodetelefoner, hun satte på den nyeste singelen til Lars järnbeck og sank inn i sin egen verden. På LÉ gran hotell var festen allerede godt i gang, @Baktus2024 hadde tatt med seg noe blank drikke han hadde laget selv i kjelleren hos @Ciaran og Ciara. Den var såpass sterk at den fikk @Boetica og @Irak til å danse toppløse under bordet, og klokka var ikke blitt 18 engang Hvor skal dette ende sukket @jukkapalme i det hun dro av seg T-skjorten... 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. mars #31219 Del Skrevet 14. mars Lur Venn skrev (5 minutter siden): Episode 949 Såpe reunion del 1 Det var gått svært lang tid siden såpene var samlet, de hadde ligget og forvitret i hvert sitt rede, nesten siden i fjor vår, men nå var det altså på tide å møtes igjen, @Frøkenfryden hadde leid Le grand hotél for anledning, hun hadde jo vært så mye på hotell at hun fikk det for en slikk og litt til. @Cid hadde tatt på seg sin fineste skjorte for anledningen, den han hadde fått fra lillesøster i julegave i '23 Han gledet seg til å sitte å konversere med grandtante @Hoppetaujenta og "onkel" @SVK om lønneberga og ambivalente Anton, dette var jo såklart ting som kun eksisterte i deres hoder, men som de likevel hadde det mye moro med. En annen som hadde reist seg fra asken var @fugl fønix , hun hadde drevet å brent alle gamle tingene for fortiden sin, men nå var hun klar for nye eventyr, hun tok trikken inn til Oslo, der møtte hun tilfeldigvis på @Sola de, som satt der blid som en.. @Titania på sin side , hadde tatt 69 bussen fra Fredrikstad, hun irriterte seg over høylytt bråk fra @Ford3000 og @Fighter83, ungdommen nå til dags hvisket hun inni seg, heldigvis hadde hun med seg hodetelefoner, hun satte på den nyeste singelen til Lars järnbeck og sank inn i sin egen verden. På LÉ gran hotell var festen allerede godt i gang, @Baktus2024 hadde tatt med seg noe blank drikke han hadde laget selv i kjelleren hos @Ciaran og Ciara. Den var såpass sterk at den fikk @Boetica og @Irak til å danse toppløse under bordet, og klokka var ikke blitt 18 engang Hvor skal dette ende sukket @jukkapalme i det hun dro av seg T-skjorten... Haha.😂 slikk og litt til😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. mars #31220 Del Skrevet 14. mars Lur Venn skrev (8 minutter siden): Episode 949 Såpe reunion del 1 Det var gått svært lang tid siden såpene var samlet, de hadde ligget og forvitret i hvert sitt rede, nesten siden i fjor vår, men nå var det altså på tide å møtes igjen, @Frøkenfryden hadde leid Le grand hotél for anledning, hun hadde jo vært så mye på hotell at hun fikk det for en slikk og litt til. @Cid hadde tatt på seg sin fineste skjorte for anledningen, den han hadde fått fra lillesøster i julegave i '23 Han gledet seg til å sitte å konversere med grandtante @Hoppetaujenta og "onkel" @SVK om lønneberga og ambivalente Anton, dette var jo såklart ting som kun eksisterte i deres hoder, men som de likevel hadde det mye moro med. En annen som hadde reist seg fra asken var @fugl fønix , hun hadde drevet å brent alle gamle tingene for fortiden sin, men nå var hun klar for nye eventyr, hun tok trikken inn til Oslo, der møtte hun tilfeldigvis på @Sola de, som satt der blid som en.. @Titania på sin side , hadde tatt 69 bussen fra Fredrikstad, hun irriterte seg over høylytt bråk fra @Ford3000 og @Fighter83, ungdommen nå til dags hvisket hun inni seg, heldigvis hadde hun med seg hodetelefoner, hun satte på den nyeste singelen til Lars järnbeck og sank inn i sin egen verden. På LÉ gran hotell var festen allerede godt i gang, @Baktus2024 hadde tatt med seg noe blank drikke han hadde laget selv i kjelleren hos @Ciaran og Ciara. Den var såpass sterk at den fikk @Boetica og @Irak til å danse toppløse under bordet, og klokka var ikke blitt 18 engang Hvor skal dette ende sukket @jukkapalme i det hun dro av seg T-skjorten... Danse toppløs under bordet 😂 Den var ny 😉 Var bra @Boetica ble med så det ikke ble så ensomt under der 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå