Gjest Cid Skrevet 5. juli 2022 #3081 Del Skrevet 5. juli 2022 DundreMilfin skrev (27 minutter siden): Draget over en viss mengde er litt oppskrytt. Av alle ting hadde jeg mest draget når jeg fylte 30 - såpass at jeg faktisk stusset 🤣 Jeg var opptatt uansett, men merket jo at 98% av oppmerksomheten var seksuelt relatert. Hvilket er helt greit det, ingenting i veien med ligging som ønske. Men det er voldsomt platt - og du blir avkrevd en masse spørsmål bare for at de skal få tissen i havn. »Hva driver du med da?». Ja. As if you give a fuck 😝 Håper jeg begynner å få draget nå når jeg er i 30 årene da 😄 Jeg hadde det definitivt ikke i 20 årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. juli 2022 #3082 Del Skrevet 5. juli 2022 lurven skrev (3 timer siden): Episode 97 gjengen fortsatte å skrive og hadde denne gangen beveget seg over i krimsjangeren @Anonymburker den anonyme morderen. Handler om en seriemorder som dreper anonyme brukere, derfor blir han aldri tatt fordi ingen bryr seg og er bare glad for å bli kvitt de @Entern massemorderen Handler om en mann som har drept millioner... av hjerneceller pga all drikkingen @Athena Catalina Odd må dø Handler om dama som drepe Odd fordi hun var lei av å høre om han @Frøkenfryden hjernekrymperen Psykologisk drama om en dame som krymper og spiser hjerner. @AliceNextDoor stalket av nabogutten Handler om en dame som ble stalket av nabogutten i 23 år. @Kvakkekyllingen Hodeløse høner Handler om en kylling som kutter hodet av høner i ren sjalusi @TheHairyToothfairy Tannfeen kommer om natten Handler om en seriemorder som samler på tennene til ofrene sine, han borrer hull i dem og bruker dem som smykker @Cid koffertmorderen Fæl fyr som legger ofrene sine i en koffert å tar de med på ferie @Blå knapp signaturmorderen Ofrene blir funnet med en blå knapp trykket opp i venstre nesebor @CAPS LOCK alfabetmorderen Killer som legger igjen hint i form av store bokstaver på ofrene sine @SVK kjemper dreper Handler om en stor mann som dreper ofrene sine ved å tråkke på de @Villfisker drapet i elva Handler om en mann som fisker ulovlig og må drepe tilsynsmannen når han blir tatt. @StellaNova ninja morderen Hun har en fascinasjon for kastestjerner og bruker de til å drepe! @Sola de drap i solariumet Handler om en dama som dreper menn i solsengen, lokker de med seg dit og låser de inne og griller de @DundreMilfin Mor som liker å drepe Handler om en dame som lokker med seg unge menn hjem og dreper de med store dildoer @jukkapalme coconut killer Dreper folk ved å åpne hodet deres som en kokosnøtt 🤣🤣😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. juli 2022 #3083 Del Skrevet 5. juli 2022 DundreMilfin skrev (1 time siden): 😂😂😂 Ah. Du er sikkert angret mye i ettertid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 5. juli 2022 #3084 Del Skrevet 5. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Du er sikkert angret mye i ettertid Nei faktisk aldri, da en venninne av meg lå med deg i ettertid og sa du var dårlig i senga. Det skjønte jeg på måten du tafsa og krafsa på. Men tross dette var hun forelska i deg, så noen kvaliteter hadde du åpenbart 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. juli 2022 #3085 Del Skrevet 5. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Godt å høre😂👍. at det er litt oppskrytt. Haha. Jeg har også noen litt synlige ting ved meg som er litt ikke-a4 og det merkes så klart i slike settinger, apropos markedsverdidebatt😆.. om enn kanskje lettere med årene i slik sammenheng🙂 Prat som har et slikt motiv bak virker bare slitsomt ja! Jeg syns også det er fint at selv om man ikke er slående vakker så kommer man et godt stykke med sjarme og kjappe replikker. Det levde jeg nok fint på😉 litt gøy at du opplevde det så merkbart ved 30!😃 Har aldri hatt særlig draget selv, ække akkurat noen supermodell, men som sagt kommer man langt med sjarm, kona er langt over mitt nivå utseendemessig, men det har jeg holdt hemmelig😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. juli 2022 #3086 Del Skrevet 5. juli 2022 DundreMilfin skrev (1 time siden): Draget over en viss mengde er litt oppskrytt. Av alle ting hadde jeg mest draget når jeg fylte 30 - såpass at jeg faktisk stusset 🤣 Jeg var opptatt uansett, men merket jo at 98% av oppmerksomheten var seksuelt relatert. Hvilket er helt greit det, ingenting i veien med ligging som ønske. Men det er voldsomt platt - og du blir avkrevd en masse spørsmål bare for at de skal få tissen i havn. »Hva driver du med da?». Ja. As if you give a fuck 😝 Give a fuck er vel nettopp det han gjør da😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. juli 2022 #3087 Del Skrevet 5. juli 2022 DundreMilfin skrev (2 minutter siden): Nei faktisk aldri, da en venninne av meg lå med deg i ettertid og sa du var dårlig i senga. Det skjønte jeg på måten du tafsa og krafsa på. Men tross dette var hun forelska i deg, så noen kvaliteter hadde du åpenbart 🤷♀️ Åå du er en venninne av kathleen? Til meg sa hun at jeg var bra, den løgnaktige bitchen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 5. juli 2022 #3088 Del Skrevet 5. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Åå du er en venninne av kathleen? Til meg sa hun at jeg var bra, den løgnaktige bitchen Nei, Deborah. Hun sa du lette etter klitoris under sofaputene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. juli 2022 #3089 Del Skrevet 5. juli 2022 DundreMilfin skrev (Akkurat nå): Nei, Deborah. Hun sa du lette etter klitoris under sofaputene. Hu debby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. juli 2022 #3090 Del Skrevet 5. juli 2022 DundreMilfin skrev (1 minutt siden): Nei, Deborah. Hun sa du lette etter klitoris under sofaputene. Nei det var ikke meg, har aldri liggi med Deborah,den var sikkert Øystein, den svaksynte kameraten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 5. juli 2022 #3091 Del Skrevet 5. juli 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. juli 2022 #3092 Del Skrevet 5. juli 2022 Athena Catalina skrev (9 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. juli 2022 #3093 Del Skrevet 6. juli 2022 (endret) Episode 98 Nok en bok var på gang fra gjengen her Denne gangen ble de bedt om å skrive selvhjelspsbøker @Anonymburker kunsten å være anonym Handler om hvordan man kan gjøre hva man vil uten at noen vet at det var du som gjorde det @Entern Tenk deg om før du trykker enter Boken som handler om hvordan man skal tenke seg om, og lese innlegget sitt flere ganger før man trollet på nett. @Frøkenfryden vær din egen psykolog Handler om hvordan man kan se seg selv utenfra og prate høyt med seg selv om problemene sine. @Kvakkekyllingen hvordan grille kylling perfekt Oppskriften på en perfekt grillet kylling @Cid hvordan pakke kofferten mest mulig effektivt Boken om hvordan man pakker for å få ned seg mest mulig i kofferten @Athena Catalina Hvordan bli en crazy cat lady Boken om hvordan man blir en eksentrisk middelaldrende dame med minst 12 katter @AliceNextDoor kunsten å være en god nabo Boken for deg som vil være en god nabo Omhandler tema som: ikke stikk av i limousin hvis du har et ambivalent forhold til naboen din @Blå knapp kunsten å trykke på de rette knappene Boken om hvordan man trykker på de rette knappene for å slå noen på @CAPS LOCK korrekt bruk av caps lock Hvordan bruke caps lock riktig? Brukes blant annet når man er sint i diskusjoner på nett @Villfisker kunsten å fiske i vill natur Handler om hvordan man får flest mulig fisk i vill natur, og i følge boken smaker fisken best hvis den er fisket ulovlig @StellaNovaSelvhjelpsboken om å tyde stjernetegnet ditt Bok med 12 kapitler om de ulike stjernetegnene og hva de gjør med personligheten din @Sola de hvordan finne din indre sol Boken om å finne solen inni seg selv @DundreMilfin milfen du har i deg Selvhjelpsbok for damer over 40, som handler om å få utløp for sin indre milf @jukkapalme kunsten å kokosnüsse 40 års aldersgrense på denne boken, kan ikke gjengi innholdet her da vi har mange unge lesere på forumet @TheHairyToothfairy munnhygiene Hvordan hygenisere munnen for å slippe besøk av tannfeen Endret 6. juli 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. juli 2022 #3094 Del Skrevet 6. juli 2022 Hahahaha!! Fantastisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. juli 2022 #3095 Del Skrevet 6. juli 2022 Kjempebra @lurven😀😀😀😀😀😀😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 6. juli 2022 #3096 Del Skrevet 6. juli 2022 Den boka kunne jeg faktisk i fullt alvor laget Lurven 🤣 Meg og Lilli Bendriss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. juli 2022 #3097 Del Skrevet 6. juli 2022 lurven skrev (1 time siden): Episode 98 Nok en bok var på gang fra gjengen her Denne gangen ble de bedt om å skrive selvhjelspsbøker @Anonymburker kunsten å være anonym Handler om hvordan man kan gjøre hva man vil uten at noen vet at det var du som gjorde det @Entern Tenk deg om før du trykker enter Boken som handler om hvordan man skal tenke seg om, og lese innlegget sitt flere ganger før man trollet på nett. @Frøkenfryden vær din egen psykolog Handler om hvordan man kan se seg selv utenfra og prate høyt med seg selv om problemene sine. @Kvakkekyllingen hvordan grille kylling perfekt Oppskriften på en perfekt grillet kylling @Cid hvordan pakke kofferten mest mulig effektivt Boken om hvordan man pakker for å få ned seg mest mulig i kofferten @Athena Catalina Hvordan bli en crazy cat lady Boken om hvordan man blir en eksentrisk middelaldrende dame med minst 12 katter @AliceNextDoor kunsten å være en god nabo Boken for deg som vil være en god nabo Omhandler tema som: ikke stikk av i limousin hvis du har et ambivalent forhold til naboen din @Blå knapp kunsten å trykke på de rette knappene Boken om hvordan man trykker på de rette knappene for å slå noen på @CAPS LOCK korrekt bruk av caps lock Hvordan bruke caps lock riktig? Brukes blant annet når man er sint i diskusjoner på nett @Villfisker kunsten å fiske i vill natur Handler om hvordan man får flest mulig fisk i vill natur, og i følge boken smaker fisken best hvis den er fisket ulovlig @StellaNovaSelvhjelpsboken om å tyde stjernetegnet ditt Bok med 12 kapitler om de ulike stjernetegnene og hva de gjør med personligheten din @Sola de hvordan finne din indre sol Boken om å finne solen inni seg selv @DundreMilfin milfen du har i deg Selvhjelpsbok for damer over 40, som handler om å få utløp for sin indre milf @jukkapalme kunsten å kokosnüsse 40 års aldersgrense på denne boken, kan ikke gjengi innholdet her da vi har mange unge lesere på forumet @TheHairyToothfairy munnhygiene Hvordan hygenisere munnen for å slippe besøk av tannfeen Da får ikke dere lese boken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. juli 2022 #3098 Del Skrevet 6. juli 2022 Haha, fantastisk, @lurven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. juli 2022 #3099 Del Skrevet 6. juli 2022 DundreMilfin skrev (1 time siden): Den boka kunne jeg faktisk i fullt alvor laget Lurven 🤣 Meg og Lilli Bendriss. Vet det, men hold bendriss utenfor,hun er kjent for å ghoste folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. juli 2022 #3100 Del Skrevet 6. juli 2022 Cid skrev (1 time siden): Da får ikke dere lese boken min Vi vil bare se hva du har i kofferten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå