Cid Skrevet 23. februar 2024 #29521 Skrevet 23. februar 2024 Freyja Valkyrie skrev (På 22.2.2024 den 12.15): Sosiopatene har noen uvanlige kjæledyr @Titania en ørkenrev. @TheHairyToothfairy en muldvarp. @Hoppetaujenta en kenguru. @Frøkenfryden en elefant. @Lurven en antilope. @Ciaran og Ciara en giraff. @Maskinfører en elg. @Cid en maursluker. @CAPS LOCK en grevling. @Boetica en røyskatt. @Irak en leopard. @SVK en ulv. @Pringle en ozelot @Peanut en koala @Gladikaffe en panda @KnekkeBørre en isbjørn. @Ford3000 ett nebbdyr. og @jukkapalme en sebra. Jeg fikk den av Mari Maurstad. 1 1
Cid Skrevet 23. februar 2024 #29522 Skrevet 23. februar 2024 TheHairyToothfairy skrev (19 timer siden): Muldvarpen er fabelaktig! Ser kjent ut, hva er det fra? Lurven skrev (8 timer siden): Episode 769 Elefanten i Rommet Ææh, alle sosiopratene hadde en slags elefant i rommet Hos @Frøkenfryden er elefanten egentlig utenfor rommet, og det er ikke elefanter men måker, som bedriver BDSM Hos @Titania er elefanten på jobben, i form av sjefen, han er en dust Hos @TheHairyToothfairy var elefanten i garasjen, det var egentlig sånn at han hadde for mange elefanter der @Cid hadde rommet fullt av elefanter , det var ikke bare en men hele 69 stykker hos @MarianneE ble elefanten kalt husets herre Hos @Ford3000 sto elefanten utenfor huset i form av et kjøretøy, hun var mer glad i den enn snabelen til mannen sin Hos @Irak var veggene fulle av elefanter i form av visdomsord @Peanut var i Singapore og hadde faktisk en ekte elefant på rommet, men hun prøvde så godt hun kunne å overse den Hos @CAPS LOCK var det mange små elefanter i rommet i form av glassbiter @Ane Rikke trodde hun hadde en elefant i rommet, men det viste seg å være en spissmus, hun ante jo ikke hvordan en elefant så ut @Maskinfører var selve elefanten i rommet , men av og til snakket man om han likevel @Ciaran og Ciara var elefanter i kjelleren Hos @Freyja Valkyrie var det ikke elefanter men katter, men det er ikke lov å si Hos @Hoppetaujenta var det at hun egentlig savnet litt snabel Hos @Sola de var det at det var fuktig luft i rommet, for hun hadde alltid klær hengende til tørk Og når det gjelder @Lurven var det at såpenstykkene hans ikke var like friske og velduftende som før... Dumbo og Babar er lederne. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 23. februar 2024 #29523 Skrevet 23. februar 2024 Cid skrev (49 minutter siden): Ser kjent ut, hva er det fra? Dumbo og Babar er lederne. Den tsjekkiske tegnefilmserien Muldvarpen! 1 2
Gjest Lurven Skrevet 24. februar 2024 #29524 Skrevet 24. februar 2024 TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden): Den tsjekkiske tegnefilmserien Muldvarpen! Tsjekkia er gode på tegnefilmer. Er vel de som har laget pingu også?
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2024 #29525 Skrevet 24. februar 2024 Jeg er veldig glad i enkle, bra tegnet/laget og rett frem-fortellinger på det viset. 🥰 2
Gjest Lurven Skrevet 24. februar 2024 #29526 Skrevet 24. februar 2024 TheHairyToothfairy skrev (11 timer siden): Måtte sjekke. Ikkeno snabeldyr der, bare en bil uten tak
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2024 #29527 Skrevet 24. februar 2024 Ååååå...for en nusselig liten en som i grunnen bare roper på meg. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 24. februar 2024 #29528 Skrevet 24. februar 2024 Lurven skrev (4 timer siden): Tsjekkia er gode på tegnefilmer. Er vel de som har laget pingu også? Pingu er vel fra Italia? Eller er jeg på sykletur? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 24. februar 2024 #29529 Skrevet 24. februar 2024 Lurven skrev (4 timer siden): Sitte i bilen med stabelen ute sånn der! Fy fader 1
Kryneren Skrevet 24. februar 2024 #29530 Skrevet 24. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Ååååå...for en nusselig liten en som i grunnen bare roper på meg. Men er det noen som snakker om den? 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2024 #29531 Skrevet 24. februar 2024 Kryneren skrev (8 minutter siden): Men er det noen som snakker om den? Antagelig bare meg. Jeg liker godt elefantunger. Selv om de er hundre søte kilo ved fødselen, så skulle jeg gjerne hatt en slik på fanget. 2
Kryneren Skrevet 24. februar 2024 #29532 Skrevet 24. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Antagelig bare meg. Jeg liker godt elefantunger. Selv om de er hundre søte kilo ved fødselen, så skulle jeg gjerne hatt en slik på fanget. Den ser jo veldig søt og koselig ut. Minner om Babar som flyktet til byen og bodde hos en gammel dame 😀 1 1
Gjest Lurven Skrevet 24. februar 2024 #29533 Skrevet 24. februar 2024 TheHairyToothfairy skrev (11 timer siden): Pingu er vel fra Italia? Eller er jeg på sykletur? Det er visst sveits
Gjest Lurven Skrevet 24. februar 2024 #29534 Skrevet 24. februar 2024 TheHairyToothfairy skrev (11 timer siden): Sitte i bilen med stabelen ute sånn der! Fy fader Minner meg om meg selv på mine yngre dager
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2024 #29535 Skrevet 25. februar 2024 Kryneren skrev (9 timer siden): Den ser jo veldig søt og koselig ut. Minner om Babar som flyktet til byen og bodde hos en gammel dame 😀 Jeg tror på at det går an å ha et nært forhold til elefanter også...så lenge det varer. Etter at de blir for tunge og store, går det mer på mental kontakt. 🍌 2
Gjest Lurven Skrevet 25. februar 2024 #29536 Skrevet 25. februar 2024 Episode 771 Dagbok Jeg har fått tilgang til dagbøkene til sosiopratklientene, jeg har stjålet , kjøpt,truet til meg og ligget til meg tilgang til disse bøkene. Her kommer uansett en oversikt over titlene på dagbøkene , Innhold kommer senere @TheHairyToothfairy en tannfyrs bekjennelser @Pringle en pringles dagbok @Frøkenfryden frøkenfreudens psyke tanker @Cid mitt liv fra kid til cid @MarianneE husmor og musmor @Ford3000 Traktor er en viktig faktor @Irak visdomsord @Peanut nøttas tanker @CAPS LOCK STORE TANKER @Ane Rikke hva vet vel jeg @Boetica fun facts @Ciaran og Ciara vi går i kjelleren @Freyja Valkyrie hvem er jeg @Baktus reisen i mitt hode @Hoppetaujenta håp og hopp
Frøkenfryden Skrevet 25. februar 2024 #29537 Skrevet 25. februar 2024 Lurven skrev (38 minutter siden): Episode 771 Dagbok Jeg har fått tilgang til dagbøkene til sosiopratklientene, jeg har stjålet , kjøpt,truet til meg og ligget til meg tilgang til disse bøkene. Her kommer uansett en oversikt over titlene på dagbøkene , Innhold kommer senere @TheHairyToothfairy en tannfyrs bekjennelser @Pringle en pringles dagbok @Frøkenfryden frøkenfreudens psyke tanker @Cid mitt liv fra kid til cid @MarianneE husmor og musmor @Ford3000 Traktor er en viktig faktor @Irak visdomsord @Peanut nøttas tanker @CAPS LOCK STORE TANKER @Ane Rikke hva vet vel jeg @Boetica fun facts @Ciaran og Ciara vi går i kjelleren @Freyja Valkyrie hvem er jeg @Baktus reisen i mitt hode @Hoppetaujenta håp og hopp Du bør ikke lese min, blir for sterk kost for deg😳 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. februar 2024 #29538 Skrevet 25. februar 2024 Lurven skrev (53 minutter siden): Episode 771 Dagbok Jeg har fått tilgang til dagbøkene til sosiopratklientene, jeg har stjålet , kjøpt,truet til meg og ligget til meg tilgang til disse bøkene. Her kommer uansett en oversikt over titlene på dagbøkene , Innhold kommer senere @TheHairyToothfairy en tannfyrs bekjennelser @Pringle en pringles dagbok @Frøkenfryden frøkenfreudens psyke tanker @Cid mitt liv fra kid til cid @MarianneE husmor og musmor @Ford3000 Traktor er en viktig faktor @Irak visdomsord @Peanut nøttas tanker @CAPS LOCK STORE TANKER @Ane Rikke hva vet vel jeg @Boetica fun facts @Ciaran og Ciara vi går i kjelleren @Freyja Valkyrie hvem er jeg @Baktus reisen i mitt hode @Hoppetaujenta håp og hopp Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍
Ford3000 Skrevet 26. februar 2024 #29539 Skrevet 26. februar 2024 Lurven skrev (9 timer siden): Episode 771 Dagbok Jeg har fått tilgang til dagbøkene til sosiopratklientene, jeg har stjålet , kjøpt,truet til meg og ligget til meg tilgang til disse bøkene. Her kommer uansett en oversikt over titlene på dagbøkene , Innhold kommer senere @TheHairyToothfairy en tannfyrs bekjennelser @Pringle en pringles dagbok @Frøkenfryden frøkenfreudens psyke tanker @Cid mitt liv fra kid til cid @MarianneE husmor og musmor @Ford3000 Traktor er en viktig faktor @Irak visdomsord @Peanut nøttas tanker @CAPS LOCK STORE TANKER @Ane Rikke hva vet vel jeg @Boetica fun facts @Ciaran og Ciara vi går i kjelleren @Freyja Valkyrie hvem er jeg @Baktus reisen i mitt hode @Hoppetaujenta håp og hopp Åh, derfor boka mi er borte. Her har jeg kjeftet på mannen, trodde han hadde rotet bort min dagbok. Måtte låne hans, selv om tittelen på hans dagbok er "motorsag, fiske og store pupper". Stakkars... Da må jeg jo si han hadde rett, og da får jeg høre det i lange tider fremover. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 26. februar 2024 #29540 Skrevet 26. februar 2024 Lurven skrev (10 timer siden): Episode 771 Dagbok Jeg har fått tilgang til dagbøkene til sosiopratklientene, jeg har stjålet , kjøpt,truet til meg og ligget til meg tilgang til disse bøkene. Her kommer uansett en oversikt over titlene på dagbøkene , Innhold kommer senere @TheHairyToothfairy en tannfyrs bekjennelser @Pringle en pringles dagbok @Frøkenfryden frøkenfreudens psyke tanker @Cid mitt liv fra kid til cid @MarianneE husmor og musmor @Ford3000 Traktor er en viktig faktor @Irak visdomsord @Peanut nøttas tanker @CAPS LOCK STORE TANKER @Ane Rikke hva vet vel jeg @Boetica fun facts @Ciaran og Ciara vi går i kjelleren @Freyja Valkyrie hvem er jeg @Baktus reisen i mitt hode @Hoppetaujenta håp og hopp Bekjenne? Skal jeg fortelle om galskapen jeg har gjort så tror jeg egentlig boken blir sensurert første uken, gitt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå