Cid Skrevet 23. februar 2024 #29521 Del Skrevet 23. februar 2024 Freyja Valkyrie skrev (På 22.2.2024 den 11.15): Sosiopatene har noen uvanlige kjæledyr @Titania en ørkenrev. @TheHairyToothfairy en muldvarp. @Hoppetaujenta en kenguru. @Frøkenfryden en elefant. @Lurven en antilope. @Ciaran og Ciara en giraff. @Maskinfører en elg. @Cid en maursluker. @CAPS LOCK en grevling. @Boetica en røyskatt. @Irak en leopard. @SVK en ulv. @Pringle en ozelot @Peanut en koala @Gladikaffe en panda @KnekkeBørre en isbjørn. @Ford3000 ett nebbdyr. og @jukkapalme en sebra. Ekspander Jeg fikk den av Mari Maurstad. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. februar 2024 #29522 Del Skrevet 23. februar 2024 TheHairyToothfairy skrev (På 23.2.2024 den 3.19): Muldvarpen er fabelaktig! Ekspander Ser kjent ut, hva er det fra? Lurven skrev (På 23.2.2024 den 14.24): Episode 769 Elefanten i Rommet Ææh, alle sosiopratene hadde en slags elefant i rommet Hos @Frøkenfryden er elefanten egentlig utenfor rommet, og det er ikke elefanter men måker, som bedriver BDSM Hos @Titania er elefanten på jobben, i form av sjefen, han er en dust Hos @TheHairyToothfairy var elefanten i garasjen, det var egentlig sånn at han hadde for mange elefanter der @Cid hadde rommet fullt av elefanter , det var ikke bare en men hele 69 stykker hos @MarianneE ble elefanten kalt husets herre Hos @Ford3000 sto elefanten utenfor huset i form av et kjøretøy, hun var mer glad i den enn snabelen til mannen sin Hos @Irak var veggene fulle av elefanter i form av visdomsord @Peanut var i Singapore og hadde faktisk en ekte elefant på rommet, men hun prøvde så godt hun kunne å overse den Hos @CAPS LOCK var det mange små elefanter i rommet i form av glassbiter @Ane Rikke trodde hun hadde en elefant i rommet, men det viste seg å være en spissmus, hun ante jo ikke hvordan en elefant så ut @Maskinfører var selve elefanten i rommet , men av og til snakket man om han likevel @Ciaran og Ciara var elefanter i kjelleren Hos @Freyja Valkyrie var det ikke elefanter men katter, men det er ikke lov å si Hos @Hoppetaujenta var det at hun egentlig savnet litt snabel Hos @Sola de var det at det var fuktig luft i rommet, for hun hadde alltid klær hengende til tørk Og når det gjelder @Lurven var det at såpenstykkene hans ikke var like friske og velduftende som før... Ekspander Dumbo og Babar er lederne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. februar 2024 #29523 Del Skrevet 23. februar 2024 Cid skrev (På 23.2.2024 den 22.48): Ser kjent ut, hva er det fra? Dumbo og Babar er lederne. Ekspander Den tsjekkiske tegnefilmserien Muldvarpen! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. februar 2024 #29524 Del Skrevet 24. februar 2024 TheHairyToothfairy skrev (På 23.2.2024 den 23.37): Den tsjekkiske tegnefilmserien Muldvarpen! Ekspander Tsjekkia er gode på tegnefilmer. Er vel de som har laget pingu også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2024 #29525 Del Skrevet 24. februar 2024 Jeg er veldig glad i enkle, bra tegnet/laget og rett frem-fortellinger på det viset. 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. februar 2024 #29526 Del Skrevet 24. februar 2024 TheHairyToothfairy skrev (På 23.2.2024 den 20.28): Måtte sjekke. Ikkeno snabeldyr der, bare en bil uten tak Ekspander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2024 #29527 Del Skrevet 24. februar 2024 Ååååå...for en nusselig liten en som i grunnen bare roper på meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. februar 2024 #29528 Del Skrevet 24. februar 2024 Lurven skrev (På 24.2.2024 den 7.15): Tsjekkia er gode på tegnefilmer. Er vel de som har laget pingu også? Ekspander Pingu er vel fra Italia? Eller er jeg på sykletur? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 24. februar 2024 #29529 Del Skrevet 24. februar 2024 Lurven skrev (På 24.2.2024 den 7.40): Ekspander Sitte i bilen med stabelen ute sånn der! Fy fader 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 24. februar 2024 #29530 Del Skrevet 24. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (På 24.2.2024 den 9.54): Ååååå...for en nusselig liten en som i grunnen bare roper på meg. Ekspander Men er det noen som snakker om den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2024 #29531 Del Skrevet 24. februar 2024 Kryneren skrev (På 24.2.2024 den 18.44): Men er det noen som snakker om den? Ekspander Antagelig bare meg. Jeg liker godt elefantunger. Selv om de er hundre søte kilo ved fødselen, så skulle jeg gjerne hatt en slik på fanget. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 24. februar 2024 #29532 Del Skrevet 24. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (På 24.2.2024 den 18.53): Antagelig bare meg. Jeg liker godt elefantunger. Selv om de er hundre søte kilo ved fødselen, så skulle jeg gjerne hatt en slik på fanget. Ekspander Den ser jo veldig søt og koselig ut. Minner om Babar som flyktet til byen og bodde hos en gammel dame 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. februar 2024 #29533 Del Skrevet 24. februar 2024 TheHairyToothfairy skrev (På 24.2.2024 den 11.44): Pingu er vel fra Italia? Eller er jeg på sykletur? Ekspander Det er visst sveits Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 24. februar 2024 #29534 Del Skrevet 24. februar 2024 TheHairyToothfairy skrev (På 24.2.2024 den 11.45): Sitte i bilen med stabelen ute sånn der! Fy fader Ekspander Minner meg om meg selv på mine yngre dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2024 #29535 Del Skrevet 25. februar 2024 Kryneren skrev (På 24.2.2024 den 22.00): Den ser jo veldig søt og koselig ut. Minner om Babar som flyktet til byen og bodde hos en gammel dame 😀 Ekspander Jeg tror på at det går an å ha et nært forhold til elefanter også...så lenge det varer. Etter at de blir for tunge og store, går det mer på mental kontakt. 🍌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 25. februar 2024 #29536 Del Skrevet 25. februar 2024 Episode 771 Dagbok Jeg har fått tilgang til dagbøkene til sosiopratklientene, jeg har stjålet , kjøpt,truet til meg og ligget til meg tilgang til disse bøkene. Her kommer uansett en oversikt over titlene på dagbøkene , Innhold kommer senere @TheHairyToothfairy en tannfyrs bekjennelser @Pringle en pringles dagbok @Frøkenfryden frøkenfreudens psyke tanker @Cid mitt liv fra kid til cid @MarianneE husmor og musmor @Ford3000 Traktor er en viktig faktor @Irak visdomsord @Peanut nøttas tanker @CAPS LOCK STORE TANKER @Ane Rikke hva vet vel jeg @Boetica fun facts @Ciaran og Ciara vi går i kjelleren @Freyja Valkyrie hvem er jeg @Baktus reisen i mitt hode @Hoppetaujenta håp og hopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. februar 2024 #29537 Del Skrevet 25. februar 2024 Lurven skrev (På 25.2.2024 den 19.20): Episode 771 Dagbok Jeg har fått tilgang til dagbøkene til sosiopratklientene, jeg har stjålet , kjøpt,truet til meg og ligget til meg tilgang til disse bøkene. Her kommer uansett en oversikt over titlene på dagbøkene , Innhold kommer senere @TheHairyToothfairy en tannfyrs bekjennelser @Pringle en pringles dagbok @Frøkenfryden frøkenfreudens psyke tanker @Cid mitt liv fra kid til cid @MarianneE husmor og musmor @Ford3000 Traktor er en viktig faktor @Irak visdomsord @Peanut nøttas tanker @CAPS LOCK STORE TANKER @Ane Rikke hva vet vel jeg @Boetica fun facts @Ciaran og Ciara vi går i kjelleren @Freyja Valkyrie hvem er jeg @Baktus reisen i mitt hode @Hoppetaujenta håp og hopp Ekspander Du bør ikke lese min, blir for sterk kost for deg😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. februar 2024 #29538 Del Skrevet 25. februar 2024 Lurven skrev (På 25.2.2024 den 19.20): Episode 771 Dagbok Jeg har fått tilgang til dagbøkene til sosiopratklientene, jeg har stjålet , kjøpt,truet til meg og ligget til meg tilgang til disse bøkene. Her kommer uansett en oversikt over titlene på dagbøkene , Innhold kommer senere @TheHairyToothfairy en tannfyrs bekjennelser @Pringle en pringles dagbok @Frøkenfryden frøkenfreudens psyke tanker @Cid mitt liv fra kid til cid @MarianneE husmor og musmor @Ford3000 Traktor er en viktig faktor @Irak visdomsord @Peanut nøttas tanker @CAPS LOCK STORE TANKER @Ane Rikke hva vet vel jeg @Boetica fun facts @Ciaran og Ciara vi går i kjelleren @Freyja Valkyrie hvem er jeg @Baktus reisen i mitt hode @Hoppetaujenta håp og hopp Ekspander Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 26. februar 2024 #29539 Del Skrevet 26. februar 2024 Lurven skrev (På 25.2.2024 den 19.20): Episode 771 Dagbok Jeg har fått tilgang til dagbøkene til sosiopratklientene, jeg har stjålet , kjøpt,truet til meg og ligget til meg tilgang til disse bøkene. Her kommer uansett en oversikt over titlene på dagbøkene , Innhold kommer senere @TheHairyToothfairy en tannfyrs bekjennelser @Pringle en pringles dagbok @Frøkenfryden frøkenfreudens psyke tanker @Cid mitt liv fra kid til cid @MarianneE husmor og musmor @Ford3000 Traktor er en viktig faktor @Irak visdomsord @Peanut nøttas tanker @CAPS LOCK STORE TANKER @Ane Rikke hva vet vel jeg @Boetica fun facts @Ciaran og Ciara vi går i kjelleren @Freyja Valkyrie hvem er jeg @Baktus reisen i mitt hode @Hoppetaujenta håp og hopp Ekspander Åh, derfor boka mi er borte. Her har jeg kjeftet på mannen, trodde han hadde rotet bort min dagbok. Måtte låne hans, selv om tittelen på hans dagbok er "motorsag, fiske og store pupper". Stakkars... Da må jeg jo si han hadde rett, og da får jeg høre det i lange tider fremover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. februar 2024 #29540 Del Skrevet 26. februar 2024 Lurven skrev (På 25.2.2024 den 19.20): Episode 771 Dagbok Jeg har fått tilgang til dagbøkene til sosiopratklientene, jeg har stjålet , kjøpt,truet til meg og ligget til meg tilgang til disse bøkene. Her kommer uansett en oversikt over titlene på dagbøkene , Innhold kommer senere @TheHairyToothfairy en tannfyrs bekjennelser @Pringle en pringles dagbok @Frøkenfryden frøkenfreudens psyke tanker @Cid mitt liv fra kid til cid @MarianneE husmor og musmor @Ford3000 Traktor er en viktig faktor @Irak visdomsord @Peanut nøttas tanker @CAPS LOCK STORE TANKER @Ane Rikke hva vet vel jeg @Boetica fun facts @Ciaran og Ciara vi går i kjelleren @Freyja Valkyrie hvem er jeg @Baktus reisen i mitt hode @Hoppetaujenta håp og hopp Ekspander Bekjenne? Skal jeg fortelle om galskapen jeg har gjort så tror jeg egentlig boken blir sensurert første uken, gitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå