Gjest Lurven Skrevet 22. februar 2024 #29501 Skrevet 22. februar 2024 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Very Freudian av meg🤓 Der var vel en sånn elefant som var der hele tiden, men som ingen snakket om
Gjest Lurven Skrevet 22. februar 2024 #29502 Skrevet 22. februar 2024 Nå fikk jeg en nye ide, Neste episode skal hete elefanten i rommet Takk for inspirasjon til @Frøkenfryden og @Freyja Valkyrie
Frøkenfryden Skrevet 22. februar 2024 #29503 Skrevet 22. februar 2024 Lurven skrev (15 minutter siden): Der var vel en sånn elefant som var der hele tiden, men som ingen snakket om Åhååååhåå nå altså… 😃jeg har på rosa topp også som illustrerer sånne rosa elefanter🤓 1
Gjest Lurven Skrevet 22. februar 2024 #29504 Skrevet 22. februar 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Åhååååhåå nå altså… 😃jeg har på rosa topp også som illustrerer sånne rosa elefanter🤓 Kanskje du får deg snabel i kveld også 😁
Ford3000 Skrevet 22. februar 2024 #29505 Skrevet 22. februar 2024 Lurven skrev (1 time siden): Kanskje du får deg snabel i kveld også 😁 En snabelfant? 😊 1
Maskinfører Skrevet 22. februar 2024 #29506 Skrevet 22. februar 2024 Freyja Valkyrie skrev (9 timer siden): Sosiopatene har noen uvanlige kjæledyr @Titania en ørkenrev. @TheHairyToothfairy en muldvarp. @Hoppetaujenta en kenguru. @Frøkenfryden en elefant. @Lurven en antilope. @Ciaran og Ciara en giraff. @Maskinfører en elg. @Cid en maursluker. @CAPS LOCK en grevling. @Boetica en røyskatt. @Irak en leopard. @SVK en ulv. @Pringle en ozelot @Peanut en koala @Gladikaffe en panda @KnekkeBørre en isbjørn. @Ford3000 ett nebbdyr. og @jukkapalme en sebra. Denne var fin takk takk for benevnelse 😀 har alltid ønsket og være en Elg 😉 1
TheHairyToothfairy Skrevet 23. februar 2024 #29507 Skrevet 23. februar 2024 Titania skrev (17 timer siden): Ah, så det er deg denne er om? 🙈😬 Det stemmer, du er helten min resten av måneden for å kjenne til denne perlen av en sang! ❤️ 2
TheHairyToothfairy Skrevet 23. februar 2024 #29508 Skrevet 23. februar 2024 Freyja Valkyrie skrev (16 timer siden): Sosiopatene har noen uvanlige kjæledyr @Titania en ørkenrev. @TheHairyToothfairy en muldvarp. @Hoppetaujenta en kenguru. @Frøkenfryden en elefant. @Lurven en antilope. @Ciaran og Ciara en giraff. @Maskinfører en elg. @Cid en maursluker. @CAPS LOCK en grevling. @Boetica en røyskatt. @Irak en leopard. @SVK en ulv. @Pringle en ozelot @Peanut en koala @Gladikaffe en panda @KnekkeBørre en isbjørn. @Ford3000 ett nebbdyr. og @jukkapalme en sebra. Muldvarpen er fabelaktig! 2
Titania Skrevet 23. februar 2024 #29509 Skrevet 23. februar 2024 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Det stemmer, du er helten min resten av måneden for å kjenne til denne perlen av en sang! ❤️ Hihi, takk 😁 Vinskvetten har mye morsomt 😁 1 1
Gjest Lurven Skrevet 23. februar 2024 #29510 Skrevet 23. februar 2024 (endret) Episode 769 Elefanten i Rommet Ææh, alle sosiopratene hadde en slags elefant i rommet Hos @Frøkenfryden er elefanten egentlig utenfor rommet, og det er ikke elefanter men måker, som bedriver BDSM Hos @Titania er elefanten på jobben, i form av sjefen, han er en dust Hos @TheHairyToothfairy var elefanten i garasjen, det var egentlig sånn at han hadde for mange elefanter der @Cid hadde rommet fullt av elefanter , det var ikke bare en men hele 69 stykker hos @MarianneE ble elefanten kalt husets herre Hos @Ford3000 sto elefanten utenfor huset i form av et kjøretøy, hun var mer glad i den enn snabelen til mannen sin Hos @Irak var veggene fulle av elefanter i form av visdomsord @Peanut var i Singapore og hadde faktisk en ekte elefant på rommet, men hun prøvde så godt hun kunne å overse den Hos @CAPS LOCK var det mange små elefanter i rommet i form av glassbiter @Ane Rikke trodde hun hadde en elefant i rommet, men det viste seg å være en spissmus, hun ante jo ikke hvordan en elefant så ut @Maskinfører var selve elefanten i rommet , men av og til snakket man om han likevel @Ciaran og Ciara var elefanter i kjelleren Hos @Freyja Valkyrie var det ikke elefanter men katter, men det er ikke lov å si Hos @Hoppetaujenta var det at hun egentlig savnet litt snabel Hos @Sola de var det at det var fuktig luft i rommet, for hun hadde alltid klær hengende til tørk Og når det gjelder @Lurven var det at såpenstykkene hans ikke var like friske og velduftende som før... Endret 23. februar 2024 av Lurven
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2024 #29512 Skrevet 23. februar 2024 Den var faktisk veldig passende for min del, for jeg har sett mengder av instagramsnutter med helt små babyelefanter i det siste og de er så supersøte der de forsøker å få den lange nesa til å lystre, så de leker med den og svinger den rundt som et leketøy...og jammen meg har de ikke en solid snabel litt lengre bakover og jeg har sittet med hjertet i halsen når de forsøker å komme seg opp og nesten trør tungt på en av dem og jeg sier ikke hvilken. TUUUUU-T! 1
Ane Rikke Skrevet 23. februar 2024 #29513 Skrevet 23. februar 2024 Lurven skrev (1 time siden): Episode 769 Elefanten i Rommet Ææh, alle sosiopratene hadde en slags elefant i rommet Hos @Frøkenfryden er elefanten egentlig utenfor rommet, og det er ikke elefanter men måker, som bedriver BDSM Hos @Titania er elefanten på jobben, i form av sjefen, han er en dust Hos @TheHairyToothfairy var elefanten i garasjen, det var egentlig sånn at han hadde for mange elefanter der @Cid hadde rommet fullt av elefanter , det var ikke bare en men hele 69 stykker hos @MarianneE ble elefanten kalt husets herre Hos @Ford3000 sto elefanten utenfor huset i form av et kjøretøy, hun var mer glad i den enn snabelen til mannen sin Hos @Irak var veggene fulle av elefanter i form av visdomsord @Peanut var i Singapore og hadde faktisk en ekte elefant på rommet, men hun prøvde så godt hun kunne å overse den Hos @CAPS LOCK var det mange små elefanter i rommet i form av glassbiter @Ane Rikke trodde hun hadde en elefant i rommet, men det viste seg å være en spissmus, hun ante jo ikke hvordan en elefant så ut @Maskinfører var selve elefanten i rommet , men av og til snakket man om han likevel @Ciaran og Ciara var elefanter i kjelleren Hos @Freyja Valkyrie var det ikke elefanter men katter, men det er ikke lov å si Hos @Hoppetaujenta var det at hun egentlig savnet litt snabel Hos @Sola de var det at det var fuktig luft i rommet, for hun hadde alltid klær hengende til tørk Og når det gjelder @Lurven var det at såpenstykkene hans ikke var like friske og velduftende som før... 😂 1
Maskinfører Skrevet 23. februar 2024 #29514 Skrevet 23. februar 2024 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 769 Elefanten i Rommet Ææh, alle sosiopratene hadde en slags elefant i rommet Hos @Frøkenfryden er elefanten egentlig utenfor rommet, og det er ikke elefanter men måker, som bedriver BDSM Hos @Titania er elefanten på jobben, i form av sjefen, han er en dust Hos @TheHairyToothfairy var elefanten i garasjen, det var egentlig sånn at han hadde for mange elefanter der @Cid hadde rommet fullt av elefanter , det var ikke bare en men hele 69 stykker hos @MarianneE ble elefanten kalt husets herre Hos @Ford3000 sto elefanten utenfor huset i form av et kjøretøy, hun var mer glad i den enn snabelen til mannen sin Hos @Irak var veggene fulle av elefanter i form av visdomsord @Peanut var i Singapore og hadde faktisk en ekte elefant på rommet, men hun prøvde så godt hun kunne å overse den Hos @CAPS LOCK var det mange små elefanter i rommet i form av glassbiter @Ane Rikke trodde hun hadde en elefant i rommet, men det viste seg å være en spissmus, hun ante jo ikke hvordan en elefant så ut @Maskinfører var selve elefanten i rommet , men av og til snakket man om han likevel @Ciaran og Ciara var elefanter i kjelleren Hos @Freyja Valkyrie var det ikke elefanter men katter, men det er ikke lov å si Hos @Hoppetaujenta var det at hun egentlig savnet litt snabel Hos @Sola de var det at det var fuktig luft i rommet, for hun hadde alltid klær hengende til tørk Og når det gjelder @Lurven var det at såpenstykkene hans ikke var like friske og velduftende som før... Ja denna var fin tusen takk for benevning det varmer 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 23. februar 2024 #29515 Skrevet 23. februar 2024 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 769 Elefanten i Rommet Ææh, alle sosiopratene hadde en slags elefant i rommet Hos @Frøkenfryden er elefanten egentlig utenfor rommet, og det er ikke elefanter men måker, som bedriver BDSM Hos @Titania er elefanten på jobben, i form av sjefen, han er en dust Hos @TheHairyToothfairy var elefanten i garasjen, det var egentlig sånn at han hadde for mange elefanter der @Cid hadde rommet fullt av elefanter , det var ikke bare en men hele 69 stykker hos @MarianneE ble elefanten kalt husets herre Hos @Ford3000 sto elefanten utenfor huset i form av et kjøretøy, hun var mer glad i den enn snabelen til mannen sin Hos @Irak var veggene fulle av elefanter i form av visdomsord @Peanut var i Singapore og hadde faktisk en ekte elefant på rommet, men hun prøvde så godt hun kunne å overse den Hos @CAPS LOCK var det mange små elefanter i rommet i form av glassbiter @Ane Rikke trodde hun hadde en elefant i rommet, men det viste seg å være en spissmus, hun ante jo ikke hvordan en elefant så ut @Maskinfører var selve elefanten i rommet , men av og til snakket man om han likevel @Ciaran og Ciara var elefanter i kjelleren Hos @Freyja Valkyrie var det ikke elefanter men katter, men det er ikke lov å si Hos @Hoppetaujenta var det at hun egentlig savnet litt snabel Hos @Sola de var det at det var fuktig luft i rommet, for hun hadde alltid klær hengende til tørk Og når det gjelder @Lurven var det at såpenstykkene hans ikke var like friske og velduftende som før... Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍
Gjest Lurven Skrevet 23. februar 2024 #29516 Skrevet 23. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Den var faktisk veldig passende for min del, for jeg har sett mengder av instagramsnutter med helt små babyelefanter i det siste og de er så supersøte der de forsøker å få den lange nesa til å lystre, så de leker med den og svinger den rundt som et leketøy...og jammen meg har de ikke en solid snabel litt lengre bakover og jeg har sittet med hjertet i halsen når de forsøker å komme seg opp og nesten trør tungt på en av dem og jeg sier ikke hvilken. TUUUUU-T! Hva er det du prøver å si her egentlig?😁
Hoppetaujenta Skrevet 23. februar 2024 #29517 Skrevet 23. februar 2024 Lurven skrev (5 minutter siden): Hva er det du prøver å si her egentlig?😁 At jeg syns at beibielefanter er kjempesøte og jeg hadde gjerne jobbet på et slikt sted som tar vare på dem. 1
Gjest Lurven Skrevet 23. februar 2024 #29518 Skrevet 23. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): At jeg syns at beibielefanter er kjempesøte og jeg hadde gjerne jobbet på et slikt sted som tar vare på dem. *noterer*
TheHairyToothfairy Skrevet 23. februar 2024 #29519 Skrevet 23. februar 2024 Lurven skrev (6 timer siden): Episode 769 Elefanten i Rommet Ææh, alle sosiopratene hadde en slags elefant i rommet Hos @Frøkenfryden er elefanten egentlig utenfor rommet, og det er ikke elefanter men måker, som bedriver BDSM Hos @Titania er elefanten på jobben, i form av sjefen, han er en dust Hos @TheHairyToothfairy var elefanten i garasjen, det var egentlig sånn at han hadde for mange elefanter der @Cid hadde rommet fullt av elefanter , det var ikke bare en men hele 69 stykker hos @MarianneE ble elefanten kalt husets herre Hos @Ford3000 sto elefanten utenfor huset i form av et kjøretøy, hun var mer glad i den enn snabelen til mannen sin Hos @Irak var veggene fulle av elefanter i form av visdomsord @Peanut var i Singapore og hadde faktisk en ekte elefant på rommet, men hun prøvde så godt hun kunne å overse den Hos @CAPS LOCK var det mange små elefanter i rommet i form av glassbiter @Ane Rikke trodde hun hadde en elefant i rommet, men det viste seg å være en spissmus, hun ante jo ikke hvordan en elefant så ut @Maskinfører var selve elefanten i rommet , men av og til snakket man om han likevel @Ciaran og Ciara var elefanter i kjelleren Hos @Freyja Valkyrie var det ikke elefanter men katter, men det er ikke lov å si Hos @Hoppetaujenta var det at hun egentlig savnet litt snabel Hos @Sola de var det at det var fuktig luft i rommet, for hun hadde alltid klær hengende til tørk Og når det gjelder @Lurven var det at såpenstykkene hans ikke var like friske og velduftende som før... Måtte sjekke. Ikkeno snabeldyr der, bare en bil uten tak 1
Frøkenfryden Skrevet 23. februar 2024 #29520 Skrevet 23. februar 2024 Lurven skrev (6 timer siden): Episode 769 Elefanten i Rommet Ææh, alle sosiopratene hadde en slags elefant i rommet Hos @Frøkenfryden er elefanten egentlig utenfor rommet, og det er ikke elefanter men måker, som bedriver BDSM Hos @Titania er elefanten på jobben, i form av sjefen, han er en dust Hos @TheHairyToothfairy var elefanten i garasjen, det var egentlig sånn at han hadde for mange elefanter der @Cid hadde rommet fullt av elefanter , det var ikke bare en men hele 69 stykker hos @MarianneE ble elefanten kalt husets herre Hos @Ford3000 sto elefanten utenfor huset i form av et kjøretøy, hun var mer glad i den enn snabelen til mannen sin Hos @Irak var veggene fulle av elefanter i form av visdomsord @Peanut var i Singapore og hadde faktisk en ekte elefant på rommet, men hun prøvde så godt hun kunne å overse den Hos @CAPS LOCK var det mange små elefanter i rommet i form av glassbiter @Ane Rikke trodde hun hadde en elefant i rommet, men det viste seg å være en spissmus, hun ante jo ikke hvordan en elefant så ut @Maskinfører var selve elefanten i rommet , men av og til snakket man om han likevel @Ciaran og Ciara var elefanter i kjelleren Hos @Freyja Valkyrie var det ikke elefanter men katter, men det er ikke lov å si Hos @Hoppetaujenta var det at hun egentlig savnet litt snabel Hos @Sola de var det at det var fuktig luft i rommet, for hun hadde alltid klær hengende til tørk Og når det gjelder @Lurven var det at såpenstykkene hans ikke var like friske og velduftende som før... 😲😲😲 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå