Entern Skrevet 4. juli 2022 #2901 Del Skrevet 4. juli 2022 Blå knapp skrev (4 minutter siden): Coffee Before Cock Må også bli en bok!!🙀 Høres ut som en selvhjelpsbok, som til og med jeg ville hatt lyst til å lese! Jeg får litt rappervibber av den 🤣 litt a la den greia Ice Cube pleide å si hele tida 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 4. juli 2022 #2902 Del Skrevet 4. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): haha!! Herlig😁 @Enterner sånn illustratør. Håper han vil tegne til! Den vil du nok «lese» ja🙈🤪😉 @Entern Please🙏 Illustrasjonene er (minst) like viktig som teksten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 4. juli 2022 #2903 Del Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg får litt rappervibber av den 🤣 litt a la den greia Ice Cube pleide å si hele tida 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2022 #2904 Del Skrevet 4. juli 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): haha!! Herlig😁 @Enterner sånn illustratør. Håper han vil tegne til! Den vil du nok «lese» ja🙈🤪😉 Ha…det kunne jeg vel greid kanskje…😅 Vanligvis når jeg tegner har jeg en sånn «ikke seksualiser karakterene for mye» ting i bakhodet, bare å slå av den tanken da😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2022 #2905 Del Skrevet 4. juli 2022 Blå knapp skrev (5 minutter siden): @Entern Please🙏 Illustrasjonene er (minst) like viktig som teksten! Hmmm 😅😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2022 #2906 Del Skrevet 4. juli 2022 Blå knapp skrev (5 minutter siden): Coffees Before Cocks! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 4. juli 2022 #2907 Del Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Hmmm 😅😆 Kommer ikke til å gi meg på dette🙈 Det er et tema jeg virkelig brenner for, så det bare må realiseres! Entern skrev (3 minutter siden): Coffees Before Cocks! Enda bedre!!😂👏🏼 Det må bli bok nr. 2 det da, kanskje🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2022 #2908 Del Skrevet 4. juli 2022 Blå knapp skrev (4 minutter siden): Kommer ikke til å gi meg på dette🙈 Det er et tema jeg virkelig brenner for, så det bare må realiseres! Enda bedre!!😂👏🏼 Det må bli bok nr. 2 det da, kanskje🤔 Ja det blir oppfølgeren 😀👍 Coveret blir vel en mann som holder en kaffekopp foran utstyret da sikkert 🤣 med en hane i bakgrunnen 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. juli 2022 #2909 Del Skrevet 4. juli 2022 Frøkenfryden skrev (33 minutter siden): Litt tungt ordtak! Men utrolig bra😂😂 Enig! 😀😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 4. juli 2022 #2910 Del Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Ja det blir oppfølgeren 😀👍 Coveret blir vel en mann som holder en kaffekopp foran utstyret da sikkert 🤣 med en hane i bakgrunnen 🤣 Jaa! 🤣 Du er jo allerede i gang med idémyldring for illustrasjonene du, så det lover jo godt😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. juli 2022 #2911 Del Skrevet 4. juli 2022 Blå knapp skrev (49 minutter siden): Kommer ikke til å gi meg på dette🙈 Det er et tema jeg virkelig brenner for, så det bare må realiseres! Enda bedre!!😂👏🏼 Det må bli bok nr. 2 det da, kanskje🤔 Bok nr to er cock o’ clock! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. juli 2022 #2912 Del Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (45 minutter siden): Ja det blir oppfølgeren 😀👍 Coveret blir vel en mann som holder en kaffekopp foran utstyret da sikkert 🤣 med en hane i bakgrunnen 🤣 Nå snakker vi! Eventuelt en Betty Boob-aktig dame med lurt smil som holder opp koppen sin så den akkurat dekker mannen i bakgrunnen sine edlere ehm .. kaffebønner? 😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2022 #2913 Del Skrevet 4. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nå snakker vi! Eventuelt en Betty Boob-aktig dame med lurt smil som holder opp koppen sin så den akkurat dekker mannen i bakgrunnen sine edlere ehm .. kaffebønner? 😂 Genialt 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. juli 2022 #2914 Del Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (1 time siden): Ha…det kunne jeg vel greid kanskje…😅 Vanligvis når jeg tegner har jeg en sånn «ikke seksualiser karakterene for mye» ting i bakhodet, bare å slå av den tanken da😅 Jaja det kan du glemme nå, fri dressur nå😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2022 #2915 Del Skrevet 4. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jaja det kan du glemme nå, fri dressur nå😃 hey hey hey heyyyyy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. juli 2022 #2916 Del Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (1 time siden): Jeg får litt rappervibber av den 🤣 litt a la den greia Ice Cube pleide å si hele tida 🤣 Haha gode vibber det, vi skal drop it like it’s hot😎 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2022 #2917 Del Skrevet 4. juli 2022 Not all coffees are cock, but all coffees got some cock in them Eventuelt omvendt 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 4. juli 2022 #2918 Del Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (39 minutter siden): Not all coffees are cock, but all coffees got some cock in them Eventuelt omvendt 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀 Nei, halloen😳 Nå har du misforstått budskapet litt her! 1. Coffee 2. Cock , eller ev. begge deler samtidig da🤷♀️ Men, no worries! Du får naturligvis en gratis kopi, siden du illustrerer boken😄👌🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2022 #2919 Del Skrevet 4. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Nei, halloen😳 Nå har du misforstått budskapet litt her! 1. Coffee 2. Cock , eller ev. begge deler samtidig da🤷♀️ Men, no worries! Du får naturligvis en gratis kopi, siden du illustrerer boken😄👌🏼 Så hyggelig 😀😀😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 4. juli 2022 #2920 Del Skrevet 4. juli 2022 Entern skrev (45 minutter siden): Not all coffees are cock, but all coffees got some cock in them Eventuelt omvendt 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀 Men kanskje.. «Not all cocks are like coffee, but all cocks got some coffee in them». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå