Gjest Boetica Skrevet 12. januar 2024 #28981 Skrevet 12. januar 2024 Lurven skrev (1 time siden): Episode 741 Postkassen del 1 Der er en dårlig skjult hemmelighet at sosiopratene ikke er særlig god på å hente post , det kan gå årevis mellom hver gang. Her er unnskyldningene de har @TheHairyToothfairy skal leve til han blir 500 , så han stresser ikke med post og sånn @Titania kommunen flytta postkosaa 69 cm til høyre , så da ble det for langt å gå @KnekkeBørre smelte av kinaputt i kassa, så nå virker den ikke @Frøkenfryden har ikke postkasse får posten levert hjem av ei dame som heter oda @Millimani er redd for postkasser @Boetica har post i butikk, men glemmer alltid å hente den, da det er så mange fristelser i butikken @Ford3000 bor så øde til, at det kommer post bare en gang i året @Athena Freyja henter den post mortem @jukkapalme har kun flaskepost, men bor så langt fra havet at hun sjelden rekker å hente @Cid får kun post hver 69. Dag @MarianneE har slutta med analog postkasse, hun tar den kun oralt eller digitalt @Ane Rikke vet ikke hvor kassa har blitt av, men hun er sikker på at hun så den en gang i fjor, eller var det 1983? 😁👏 @Lurven er utestengt fra posten fordi han ha sendt nakenbilder til fjern og nær
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar 2024 #28982 Skrevet 12. januar 2024 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 741 Postkassen del 1 Der er en dårlig skjult hemmelighet at sosiopratene ikke er særlig god på å hente post , det kan gå årevis mellom hver gang. Her er unnskyldningene de har @TheHairyToothfairy skal leve til han blir 500 , så han stresser ikke med post og sånn @Titania kommunen flytta postkosaa 69 cm til høyre , så da ble det for langt å gå @KnekkeBørre smelte av kinaputt i kassa, så nå virker den ikke @Frøkenfryden har ikke postkasse får posten levert hjem av ei dame som heter oda @Millimani er redd for postkasser @Boetica har post i butikk, men glemmer alltid å hente den, da det er så mange fristelser i butikken @Ford3000 bor så øde til, at det kommer post bare en gang i året @Athena Freyja henter den post mortem @jukkapalme har kun flaskepost, men bor så langt fra havet at hun sjelden rekker å hente @Cid får kun post hver 69. Dag @MarianneE har slutta med analog postkasse, hun tar den kun oralt eller digitalt @Ane Rikke vet ikke hvor kassa har blitt av, men hun er sikker på at hun så den en gang i fjor, eller var det 1983? Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍
Frøkenfryden Skrevet 12. januar 2024 #28983 Skrevet 12. januar 2024 Lurven skrev (5 timer siden): Er dette en beskrivelse av ditt erotiske liv 1
Frøkenfryden Skrevet 12. januar 2024 #28984 Skrevet 12. januar 2024 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 741 Postkassen del 1 Der er en dårlig skjult hemmelighet at sosiopratene ikke er særlig god på å hente post , det kan gå årevis mellom hver gang. Her er unnskyldningene de har @TheHairyToothfairy skal leve til han blir 500 , så han stresser ikke med post og sånn @Titania kommunen flytta postkosaa 69 cm til høyre , så da ble det for langt å gå @KnekkeBørre smelte av kinaputt i kassa, så nå virker den ikke @Frøkenfryden har ikke postkasse får posten levert hjem av ei dame som heter oda @Millimani er redd for postkasser @Boetica har post i butikk, men glemmer alltid å hente den, da det er så mange fristelser i butikken @Ford3000 bor så øde til, at det kommer post bare en gang i året @Athena Freyja henter den post mortem @jukkapalme har kun flaskepost, men bor så langt fra havet at hun sjelden rekker å hente @Cid får kun post hver 69. Dag @MarianneE har slutta med analog postkasse, hun tar den kun oralt eller digitalt @Ane Rikke vet ikke hvor kassa har blitt av, men hun er sikker på at hun så den en gang i fjor, eller var det 1983? Ja altså kommer det ikke på døra er det ikke viktig nok, sier nå jeg😄 post mortem😂😂😂 1
Frøkenfryden Skrevet 12. januar 2024 #28985 Skrevet 12. januar 2024 Lurven skrev (5 timer siden): Er det det vi kaller pulesveis her ? Nei jeg vet ikke, det er din sveis😂 1
Gjest Lurven Skrevet 12. januar 2024 #28986 Skrevet 12. januar 2024 Titania skrev (5 timer siden): Nesten rett! 69 meter til venstre, slik at jeg må gå forbi huset for å komme til postkassa. Og da glemmer jeg det 🙈😂 Ja jaaaa, man har alltid en unnskyldning 🧐
Gjest Lurven Skrevet 12. januar 2024 #28987 Skrevet 12. januar 2024 Boetica skrev (5 timer siden): 😁👏 @Lurven er utestengt fra posten fordi han ha sendt nakenbilder til fjern og nær Nei, det er bare du som har fått
Gjest Lurven Skrevet 12. januar 2024 #28988 Skrevet 12. januar 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nei jeg vet ikke, det er din sveis😂 Nåååh, du vet jo at jeg ser mer ut som en penis der på toppen
Frøkenfryden Skrevet 12. januar 2024 #28989 Skrevet 12. januar 2024 Lurven skrev (12 minutter siden): Nåååh, du vet jo at jeg ser mer ut som en penis der på toppen Men jeg er for blyg til å si at månen gir pent gjenskinn på skallen og sånn🥹 1
Gjest Lurven Skrevet 12. januar 2024 #28990 Skrevet 12. januar 2024 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Men jeg er for blyg til å si at månen gir pent gjenskinn på skallen og sånn🥹 Men endelig fikk du altså sagt det😄
Frøkenfryden Skrevet 12. januar 2024 #28991 Skrevet 12. januar 2024 (endret) Lurven skrev (3 minutter siden): Men endelig fikk du altså sagt det😄 Ble du glad? 😃 nå må jeg sove, får gjester på dradd gris i morgen😮🐷❤️ Endret 12. januar 2024 av Frøkenfryden Gris.. ikke grus til gjester😂 1
Gjest Lurven Skrevet 12. januar 2024 #28992 Skrevet 12. januar 2024 (endret) Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ble du glad? 😃 nå må jeg sove, får gjester på dradd gris i morgen😮🐷❤️ Det er vel Metafor Endret 12. januar 2024 av Lurven
Gjest Lurven Skrevet 12. januar 2024 #28993 Skrevet 12. januar 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ble du glad? 😃 nå må jeg sove, får gjester på dradd gris i morgen😮🐷❤️ Blir alltid glad for å høyra sanninga
Frøkenfryden Skrevet 12. januar 2024 #28994 Skrevet 12. januar 2024 Lurven skrev (1 minutt siden): Det er vel Metafor Jeg vet ikke. Franzen lager. 😬😳 Og panna cotta🥳 1
Gjest Lurven Skrevet 14. januar 2024 #28995 Skrevet 14. januar 2024 Postkassen del 2 Der var kommet ut befaling fra @Keiseren @August_S at alle sosiopratene måtte hente posten sin. @Frøkenfryden fant en Marcy playground cd fra 2001 som hun hadde bestilt til franzen, i dag blirre sex og candy smilte hun for seg selv og gned seg i hendene @Ford3000 fant en boks størknet beversekret fra 2003, må vel finne noe annet glidemiddel nå tenkte hun for seg selv @KnekkeBørre fant et Cupido fra 1989, han hadde fått svar på kontaktannonsen sin om turer i skog og mark og sånn. Men han antok at britt Torill antagelig var gått bort eller blitt for gammel nå @jukkapalme fant en liten pakke med kokosnüssekrem, i kveld skal jeg kose meg tenkte hun @Titania fant konsertbilletter til konserten bjørn afzelius hadde I mossehallen i 1986. Hmmm har de kanskje en slags affeksjonsverdi tenkte hun. Hun lo og slo tanken fra seg @Cid Fant fødselsattesten sin fra 1969 Brikkene falt på plass Nå skjønte han hvorfor han hadde grå hår på balla @TheHairyToothfairy Fant en brevbombe, heldigvis hadde han på seg bombevest @Ane Rikke Fikk ikke opp lokket @CAPS LOCK Fant 7 grønne glassbiter Han skar seg på en av de HÆLVETE utbrøt han @Athena Freyja Fikk en klinkekule Var det en trussel?
Ford3000 Skrevet 14. januar 2024 #28996 Skrevet 14. januar 2024 Lurven skrev (9 minutter siden): Postkassen del 2 Der var kommet ut befaling fra @Keiseren @August_S at alle sosiopratene måtte hente posten sin. @Frøkenfryden fant en Marcy playground cd fra 2001 som hun hadde bestilt til franzen, i dag blirre sex og candy smilte hun for seg selv og gned seg i hendene @Ford3000 fant en boks størknet beversekret fra 2003, må vel finne noe annet glidemiddel nå tenkte hun for seg selv @KnekkeBørre fant et Cupido fra 1989, han hadde fått svar på kontaktannonsen sin om turer i skog og mark og sånn. Men han antok at britt Torill antagelig var gått bort eller blitt for gammel nå @jukkapalme fant en liten pakke med kokosnüssekrem, i kveld skal jeg kose meg tenkte hun @Titania fant konsertbilletter til konserten bjørn afzelius hadde I mossehallen i 1986. Hmmm har de kanskje en slags affeksjonsverdi tenkte hun. Hun lo og slo tanken fra seg @Cid Fant fødselsattesten sin fra 1969 Brikkene falt på plass Nå skjønte han hvorfor han hadde grå hår på balla @TheHairyToothfairy Fant en brevbombe, heldigvis hadde han på seg bombevest @Ane Rikke Fikk ikke opp lokket @CAPS LOCK Fant 7 grønne glassbiter Han skar seg på en av de HÆLVETE utbrøt han @Athena Freyja Fikk en klinkekule Var det en trussel? Trenger ikke glidemiddel. Ikke tørt i myra enda. 1
Titania Skrevet 14. januar 2024 #28997 Skrevet 14. januar 2024 Lurven skrev (23 minutter siden): Postkassen del 2 Der var kommet ut befaling fra @Keiseren @August_S at alle sosiopratene måtte hente posten sin. @Frøkenfryden fant en Marcy playground cd fra 2001 som hun hadde bestilt til franzen, i dag blirre sex og candy smilte hun for seg selv og gned seg i hendene @Ford3000 fant en boks størknet beversekret fra 2003, må vel finne noe annet glidemiddel nå tenkte hun for seg selv @KnekkeBørre fant et Cupido fra 1989, han hadde fått svar på kontaktannonsen sin om turer i skog og mark og sånn. Men han antok at britt Torill antagelig var gått bort eller blitt for gammel nå @jukkapalme fant en liten pakke med kokosnüssekrem, i kveld skal jeg kose meg tenkte hun @Titania fant konsertbilletter til konserten bjørn afzelius hadde I mossehallen i 1986. Hmmm har de kanskje en slags affeksjonsverdi tenkte hun. Hun lo og slo tanken fra seg @Cid Fant fødselsattesten sin fra 1969 Brikkene falt på plass Nå skjønte han hvorfor han hadde grå hår på balla @TheHairyToothfairy Fant en brevbombe, heldigvis hadde han på seg bombevest @Ane Rikke Fikk ikke opp lokket @CAPS LOCK Fant 7 grønne glassbiter Han skar seg på en av de HÆLVETE utbrøt han @Athena Freyja Fikk en klinkekule Var det en trussel? Det som er helt sikkert er i hvertfall at den konserten var jeg ikke på, når den var to år før jeg ble født 😁 1
Frøkenfryden Skrevet 14. januar 2024 #28998 Skrevet 14. januar 2024 Lurven skrev (2 timer siden): Postkassen del 2 Der var kommet ut befaling fra @Keiseren @August_S at alle sosiopratene måtte hente posten sin. @Frøkenfryden fant en Marcy playground cd fra 2001 som hun hadde bestilt til franzen, i dag blirre sex og candy smilte hun for seg selv og gned seg i hendene @Ford3000 fant en boks størknet beversekret fra 2003, må vel finne noe annet glidemiddel nå tenkte hun for seg selv @KnekkeBørre fant et Cupido fra 1989, han hadde fått svar på kontaktannonsen sin om turer i skog og mark og sånn. Men han antok at britt Torill antagelig var gått bort eller blitt for gammel nå @jukkapalme fant en liten pakke med kokosnüssekrem, i kveld skal jeg kose meg tenkte hun @Titania fant konsertbilletter til konserten bjørn afzelius hadde I mossehallen i 1986. Hmmm har de kanskje en slags affeksjonsverdi tenkte hun. Hun lo og slo tanken fra seg @Cid Fant fødselsattesten sin fra 1969 Brikkene falt på plass Nå skjønte han hvorfor han hadde grå hår på balla @TheHairyToothfairy Fant en brevbombe, heldigvis hadde han på seg bombevest @Ane Rikke Fikk ikke opp lokket @CAPS LOCK Fant 7 grønne glassbiter Han skar seg på en av de HÆLVETE utbrøt han @Athena Freyja Fikk en klinkekule Var det en trussel? 😂😂😂😂Du husker godt ass! Franzen og Marcy🥹 Lo av denne, søndagskos! i min verden😂🥳🤩 Stakkar @KnekkeBørre, det som kunne vært😗 2
Gjest Lurven Skrevet 14. januar 2024 #28999 Skrevet 14. januar 2024 Ford3000 skrev (2 timer siden): Trenger ikke glidemiddel. Ikke tørt i myra enda. Kaller du den myra😲
Gjest Lurven Skrevet 14. januar 2024 #29000 Skrevet 14. januar 2024 Titania skrev (1 time siden): Det som er helt sikkert er i hvertfall at den konserten var jeg ikke på, når den var to år før jeg ble født 😁 Men moren din var der, og du var i magan hennes, hun var gravid svært lenge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå