Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2023 #27721 Del Skrevet 27. oktober 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Episode 690 Jeg har klekket ut en ny episode Høna og egget Mange har lurt på hvem som kom først, var det høna eller egget, men det var faktisk @Kvakky som først. 69 dager senere la hun en masse egg, hun ruget på de en stund og etterhvert klekket det ut en hel masse raringer. De kom faktisk nesten helt alfabetisk @Adobyen fin liten krabat med cowboyhatt og tennissokker @Athena Freyja tittet så vidt ut før hun limte seg inni skallet sitt igjen @Boetica kom ut som omelett, etter at @Kvakky knuste egget ved et uhell @Cid boret seg ut av skallet med penis @Ciaran og Ciara Eneggede tvillinger @Ford3000 ble født som bever, resultat av en affære @Kvakky hadde hatt etter en kveld med litt for mye karsk og mokkasin @Hoppetaujenta kom hoppende ut av egget @jukkapalme kokosnüsset seg ut av egget @Peanut hun bare @Polly Ester satt inni egget og spilte tv spill, kommer ut når hun har runda spillet @Sola de kom ut blid son ei sol @Titania klarte ikke å åpne egget, så vi måtte ringe teknikeren for hjelp @MarianneE kom ut ubefruktet @Ane Rikke fant ikke veien ut @KnekkeBørre kom ut sammen med barna sine, han hadde befruktet egget fra innsiden @Lea hadde fått leamus og måtte vente litt Kom ut som omelett🥳🤠 Jeg kom ut posjert, er så fin på det😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. oktober 2023 #27722 Del Skrevet 27. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Kom ut som omelett🥳🤠 Jeg kom ut posjert, er så fin på det😁 Disse ble født i går, det ble ikke du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 27. oktober 2023 #27723 Del Skrevet 27. oktober 2023 Ikke no galt i å bli født som omelett Heia heia heia heia 🎶 omelett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2023 #27724 Del Skrevet 27. oktober 2023 Lurven skrev (53 minutter siden): Disse ble født i går, det ble ikke du Nei hadde jeg vært gris ville jeg vært pulled for å si’re sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. oktober 2023 #27725 Del Skrevet 27. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (51 minutter siden): Nei hadde jeg vært gris ville jeg vært pult for å si’re sånn 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2023 #27726 Del Skrevet 27. oktober 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): 😲 Til svoren ble sprø😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. oktober 2023 #27727 Del Skrevet 27. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Til svoren ble sprø😁 Åsså hadde franzen saus på😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. oktober 2023 #27728 Del Skrevet 27. oktober 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Åsså hadde franzen saus på😁 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. oktober 2023 #27729 Del Skrevet 27. oktober 2023 Lurven skrev (13 timer siden): Episode 690 Jeg har klekket ut en ny episode Høna og egget Mange har lurt på hvem som kom først, var det høna eller egget, men det var faktisk @Kvakky som først. 69 dager senere la hun en masse egg, hun ruget på de en stund og etterhvert klekket det ut en hel masse raringer. De kom faktisk nesten helt alfabetisk @Adobyen fin liten krabat med cowboyhatt og tennissokker @Athena Freyja tittet så vidt ut før hun limte seg inni skallet sitt igjen @Boetica kom ut som omelett, etter at @Kvakky knuste egget ved et uhell @Cid boret seg ut av skallet med penis @Ciaran og Ciara Eneggede tvillinger @Ford3000 ble født som bever, resultat av en affære @Kvakky hadde hatt etter en kveld med litt for mye karsk og mokkasin @Hoppetaujenta kom hoppende ut av egget @jukkapalme kokosnüsset seg ut av egget @Peanut hun bare @Polly Ester satt inni egget og spilte tv spill, kommer ut når hun har runda spillet @Sola de kom ut blid son ei sol @Titania klarte ikke å åpne egget, så vi måtte ringe teknikeren for hjelp @MarianneE kom ut ubefruktet @Ane Rikke fant ikke veien ut @KnekkeBørre kom ut sammen med barna sine, han hadde befruktet egget fra innsiden @Lea hadde fått leamus og måtte vente litt Tekniker fikser alt 🤩 Eller noe sånt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. oktober 2023 #27730 Del Skrevet 28. oktober 2023 Titania skrev (18 timer siden): Tekniker fikser alt 🤩 Eller noe sånt Vet hvor han skal putte HDMI-kabelen si’😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. oktober 2023 #27731 Del Skrevet 28. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Vet hvor han skal putte HDMI-kabelen si’😁 Vil nå tro det Håper det kan være til min fordel at han har barnefri i to uker fra neste uke 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. oktober 2023 #27732 Del Skrevet 28. oktober 2023 Titania skrev (1 time siden): Vil nå tro det Håper det kan være til min fordel at han har barnefri i to uker fra neste uke 🙈 👨👧❌= 🤠🍆🍑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. oktober 2023 #27733 Del Skrevet 28. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): 👨👧❌= 🤠🍆🍑 Går kanskje ikke dit med en gang, men hadde ikke vært feil 🙊😬 Men aller først bør jeg bli frisk, kanskje 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. oktober 2023 #27734 Del Skrevet 28. oktober 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Går kanskje ikke dit med en gang, men hadde ikke vært feil 🙊😬 Men aller først bør jeg bli frisk, kanskje Først frisk. Så mer love story Kan starte sånn; 🫶🏻👩❤️💋👨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. oktober 2023 #27735 Del Skrevet 28. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Først frisk. Så mer love story Kan starte sånn; 🫶🏻👩❤️💋👨 Jaa 🥰 Må skje noe snart, og når han er rar, så får jeg sparke meg selv i ræva Men spill som felles interesse og et felles hat mot matlaging og å spise mat alene = fikse noe enkel mat og litt Mario Kart sammen, tenker jeg at kan være en fin start 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2023 #27736 Del Skrevet 29. oktober 2023 Titania skrev (14 timer siden): Vil nå tro det Håper det kan være til min fordel at han har barnefri i to uker fra neste uke 🙈 Kanskje han får gitt deg ordentlig 4K 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. oktober 2023 #27737 Del Skrevet 29. oktober 2023 Cid skrev (4 timer siden): Kanskje han får gitt deg ordentlig 4K 😁 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. oktober 2023 #27738 Del Skrevet 29. oktober 2023 Episode 691 Sosiopraterne lager egne versjoner av kjente og ukjente tv programmer, noen er koselige og familievennlige, noe ikke fullt så.. @LiseTV skal vi transe- @Cid Tarmen- kampen for fordøyelsen @Sola de kjeks on the Beach @Lurven pungkaren @Adobyen og @KnekkeBørre Balle mot balle @Frøkenfryden Top rear @CAPS LOCK kongen beføler @Ford3000 71 grader hor @Kvakky luksusfellatio @Mysticgirl bootycamp , 16 kukers helvete @SVK musjakt på Hawaii @Boetica 69 every Day fiancee @Polly Ester daskorama @Helene1982 sjekker menn Neste @Sommer2464 @Athena Freyja hva f*** feiler det deg @Sjokoladepenge gift ved første slikk @Ardwinna jakten på ærligheten @MarianneE kuse til kvelds @TheHairyToothfairy tid for lem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. oktober 2023 #27739 Del Skrevet 29. oktober 2023 Lurven skrev (8 minutter siden): Episode 691 Sosiopraterne lager egne versjoner av kjente og ukjente tv programmer, noen er koselige og familievennlige, noe ikke fullt så.. @LiseTV skal vi transe- @Cid Tarmen- kampen for fordøyelsen @Sola de kjeks on the Beach @Lurven pungkaren @Adobyen og @KnekkeBørre Balle mot balle @Frøkenfryden Top rear @CAPS LOCK kongen beføler @Ford3000 71 grader hor @Kvakky luksusfellatio @Mysticgirl bootycamp , 16 kukers helvete @SVK musjakt på Hawaii @Boetica 69 every Day fiancee @Polly Ester daskorama @Helene1982 sjekker menn Neste @Sommer2464 @Athena Freyja hva f*** feiler det deg @Sjokoladepenge gift ved første slikk @Ardwinna jakten på ærligheten @MarianneE kuse til kvelds @TheHairyToothfairy tid for lem Hahaa eg lo!! Kuse til kvelds 🤣🤣🤣 Hva f feiler det deg😂😂 Herlig!’ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. oktober 2023 #27740 Del Skrevet 29. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Hahaa eg lo!! Kuse til kvelds 🤣🤣🤣 Hva f feiler det deg😂😂 Herlig!’ Vi har nok like rar humor 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå