Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Kjente den igjen :danser:

:briller2::briller2:

🥂

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Boetica skrev (1 minutt siden):

Gjør det! Gjør det! 🤣

Det kan det hende jeg gjør men det kommer til å bli en veldig rar tråd med veldig rare referanser 🤓

• Hjerte 1
Skrevet

Men med referanser til sitron 🍋🍋

Squeeze them lemons🍋🍋

And let it ooooz on to the fettucini🫣

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

:briller2::briller2:

🥂

🍻

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Våronn får ny mening nå:ninja:

Hihi. Er overtrøtt og ekstremt sliten. Da kommer den teite siden av meg frem 😂

Cid skrev (1 minutt siden):

Magen min har håndtak 🤪

Da kan beveren holde seg fast når det rister i traktoren. 

• Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

And let it ooooz on to the fettucini🫣

Ja🤣🤣🤣

• Hjerte 1
Skrevet
Ford3000 skrev (Akkurat nå):

Når man er trøtt er løsningen alltid å høre på Helloween :opplyser:

Med mindre man er i merkelig humør, da funker Manowar 🤪🤣

• Hjerte 2
Gjest Boetica
Skrevet

Det kan det hende jeg gjør men det kommer til å bli en veldig rar tråd med veldig rare referanser 🤓

Det kan vi like :D

Skrevet
Boetica skrev (Akkurat nå):

Det kan vi like :D

Det sier du nå, men når jeg setter i gang med å finne alle sosialpraternes perfekte metallband og begynner å lage D&D karakterer til dem får fløyta en annen lyd 🤪😆😆😆🤣🤣🤣🤣🥹🥹🥹🥹

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Entern skrev (2 minutter siden):

Når man er trøtt er løsningen alltid å høre på Helloween :opplyser:

Med mindre man er i merkelig humør, da funker Manowar 🤪🤣

Jeg klarer ikke særlig med lyder nå. Har flyktet opp og hører kun på regnet som slår mot noe plast utenfor. Takk for gode tips, skal lytte til de når jeg er klar 🥰

Endret av Ford3000
Skriveleif
  • Hjerte 2
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Det sier du nå, men når jeg setter i gang med å finne alle sosialpraternes perfekte metallband og begynner å lage D&D karakterer til dem får fløyta en annen lyd 🤪😆😆😆🤣🤣🤣🤣🥹🥹🥹🥹

Gleder meg! 😊

• Hjerte 1
Skrevet

Må av alle ting gå og dusje og vaske håret :tunge:

Stå ute i regnet med sjampo i håret? 😊 

• Hjerte 1
Gjest Boetica
Skrevet
Entern skrev (2 minutter siden):

Har jeg vekket et monster? :pirat:

Gjest Boetica
Skrevet
Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Stå ute i regnet med sjampo i håret? 😊 

Ja bare stå der, til skrekk og advarsel for naboen ☺️

Skrevet

Ja bare stå der, til skrekk og advarsel for naboen ☺️

Neida! Kropp er topp! Med og uten snopp 😊

• Hjerte 1
Gjest Adobyen
Skrevet
Lurven skrev (1 time siden):

Episode 635

Mørke skyer hadde drevet innover våre lengde og breddegrader. @Hans var kommet, og da snakker jeg ikke metaforisk.

Tunge regndråper hadde truffet @Lurven der han trasket mellom våt hundebæsj og slitne plastposer, det føltes som om han ble utsatt kinesisk vanntortur, eller var den kinetisk... Han ble usikker igjen.

Et helt annet sted hadde @Kvakky glemt sine elektriske leker ute i regnet, da hum skulle leke med de ble de varme som en @Kokeplate og kortsluttet.

@Frøkenfryden på sin side ( av byen) hadde satt seg på verandaen med et glass menage a trois, hun satt å så på regntunge måker som strevde med å holde seg flytende der oppe i luften.

I mellomtiden skulle @Adobyen på butikken å kjøpe seg @Peanutter og @Cider.

Men veien hadde blitt til en elv utenfor der han bodde, heldigvis hadde han store føtter, så han kunne bruke skoen sin som kano.

@Entern var svært ulykkelig, det hadde nemlig regnet oppi whiskyflasken @Hans.

Den var blitt kraftig utvannet, hvordan skal jeg klare å bli full nå.. Han gråt en skvett..

@Ford3000 på sin side ( av landet) hadde fått beveren sin full av vann og måtte dreneres

@Hoppetaujenta var så opptatt av å spare på vannet, så denne dagen hadde hun såpet seg inn og løpt naken ut i regnet.

Dette kan brukes i den neste extra reklamen klukket @Ciaran og Ciara i kor.

Hjemme hos @TheHairyToothfairy hadde alle bilene @Hans fått vannplaning samtidig.

Et eller annet,  annet sted hadde @Boetica vært svært lei seg fordi det regnet, hun hadde grini og sånn men det var det ingen som så...

Det er koselig inne med @Cider og @Peanutter mens @Hansromsterer ute :)   Det kjøpte jeg da jeg handlet på lørdagen.  Det har ikke vært så ille her ennå, men det regner jevnt og bakken er våt og myk og gir uttrykk for at den er forsynt med vann.

Stakkars @Entern som ikke liker vann i whiskyen sin, men tar den on the rocks uten is.  Jeg anbefaler heller å bruke den oppi litt glovarm og kruttsterk pulverkaffe. Da varmer den godt og du glemmer fort at @Hans har blandet seg i drikkevarene dine.

Jeg håper at dere som bor mest utsatt for Hans, har redningsvest og svømmeføtter klart. Nei, nei @Ciaran og Ciara. Dere kan ikke bruke bakebollen som båt, og hvem har sagt at dere må sitte under paraplyen og under kjøkkenbordet?

Skrevet
Adobyen skrev (1 minutt siden):

Det er koselig inne med @Cider og @Peanutter mens @Hansromsterer ute :)   Det kjøpte jeg da jeg handlet på lørdagen.  Det har ikke vært så ille her ennå, men det regner jevnt og bakken er våt og myk og gir uttrykk for at den er forsynt med vann.

Stakkars @Entern som ikke liker vann i whiskyen sin, men tar den on the rocks uten is.  Jeg anbefaler heller å bruke den oppi litt glovarm og kruttsterk pulverkaffe. Da varmer den godt og du glemmer fort at @Hans har blandet seg i drikkevarene dine.

Jeg håper at dere som bor mest utsatt for Hans, har redningsvest og svømmeføtter klart. Nei, nei @Ciaran og Ciara. Dere kan ikke bruke bakebollen som båt, og hvem har sagt at dere må sitte under paraplyen og under kjøkkenbordet?

Kjempefin episode 😊😀👍

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (10 minutter siden):

Praktisk 😆

Med Jon Almaas. 

Entern skrev (9 minutter siden):

Men med referanser til sitron 🍋🍋

Squeeze them lemons🍋🍋

And make some juicy. 

Ford3000 skrev (8 minutter siden):

Elsker når jeg er i et slik humør hvor jeg ler av alt og ingenting 😄

Føler vi passerer PG 18 nå :lur: 

Boetica skrev (2 minutter siden):

Har jeg vekket et monster? :pirat:

Time to @Entern the Matrix. 

• Hjerte 2
Skrevet
Adobyen skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene som bor i Bergen vi slipper nesten unna Hans, og det er litt ironisk nesten at når det kommer et uvær med vind og regn til Norge. Så slipper regnværsbyen Bergen unna uværet.:fnise::fnise:

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...