Cid Skrevet 26. juli 2023 #25041 Skrevet 26. juli 2023 (endret) Adobyen skrev (12 timer siden): For en gjeng! Vi burde skjerpe oss. Er det noen som er flinke og kan forhandle om lånebetingelsene våre i Dåseby Såpebank?! Eller noen som har en rik onkel eller kjenner Dynamitt-Harry? Har pratet med Olav Thon og han har valgt å betale all gjelden våres 😃 (Eller ikke @TheHairyToothfairy sin da, det ble for mye hihi) Endret 27. juli 2023 av Cid 2
Polly Ester Skrevet 27. juli 2023 #25042 Skrevet 27. juli 2023 Knallbra, @Cid Avhengig av peanøtter er ikke så langt fra sannheten. Peanøtter er kjempegodt. Og begynner man først å spise så går hele posen. Da er det ulurt å kjøpe tre poser i slengen "for da har jeg til senere også" 3
MarianneE Skrevet 27. juli 2023 #25043 Skrevet 27. juli 2023 Ser med skrekk på deres pengebruk mens jeg niholder på min egen pengesekk 😁😁 1
Gjest Lurven Skrevet 27. juli 2023 #25045 Skrevet 27. juli 2023 Episode 625 Ting @Kågebrukere aldri har sagt @Mysticgirl ikke i kveld kjære jeg har vondt i hodet @Frøkenfryden middagen er klar om fem @Adrenalina1 jeg elsker menn @Kvakky æ e jomfru @Peanut jeg stikker å drikker kaffi hos naboen @Athena Freyja den siste skiva til Taylor Swift er skikkelig kul @Cid nei jeg vil ikke ligge med deg @TheHairyToothfairy har kjøpt meg Tesla, den skal hete Nikolai @Adobyen jeg er tom for pølse @Entern bartender, gi meg et glass vann @Ciaran og Ciara fuck off @Titania sjefen er jammen kul @Ford3000 jeg er veganer @jukkapalme jeg liker ikke når du spiser på nüssene mine @Sola de ingen vits å sortere farger @Hoppetaujenta jeg har byttet navn til @Hoppeguri @Boetica vil du ha godteri @Polly Ester jeg har slutta med @Polly @SVK jeg skal banke deg,din jævel @Drizzt ja til innvandring @Ane Rikke jah mhm, jeg skjønner akkurat hva du mener
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. juli 2023 #25046 Skrevet 27. juli 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Episode 625 Ting @Kågebrukere aldri har sagt @Mysticgirl ikke i kveld kjære jeg har vondt i hodet @Frøkenfryden middagen er klar om fem @Adrenalina1 jeg elsker menn @Kvakky æ e jomfru @Peanut jeg stikker å drikker kaffi hos naboen @Athena Freyja den siste skiva til Taylor Swift er skikkelig kul @Cid nei jeg vil ikke ligge med deg @TheHairyToothfairy har kjøpt meg Tesla, den skal hete Nikolai @Adobyen jeg er tom for pølse @Entern bartender, gi meg et glass vann @Ciaran og Ciara fuck off @Titania sjefen er jammen kul @Ford3000 jeg er veganer @jukkapalme jeg liker ikke når du spiser på nüssene mine @Sola de ingen vits å sortere farger @Hoppetaujenta jeg har byttet navn til @Hoppeguri @Boetica vil du ha godteri @Polly Ester jeg har slutta med @Polly @SVK jeg skal banke deg,din jævel @Drizzt ja til innvandring @Ane Rikke jah mhm, jeg skjønner akkurat hva du mener 🤣
Cid Skrevet 27. juli 2023 #25047 Skrevet 27. juli 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Episode 625 Ting @Kågebrukere aldri har sagt @Mysticgirl ikke i kveld kjære jeg har vondt i hodet @Frøkenfryden middagen er klar om fem @Adrenalina1 jeg elsker menn @Kvakky æ e jomfru @Peanut jeg stikker å drikker kaffi hos naboen @Athena Freyja den siste skiva til Taylor Swift er skikkelig kul @Cid nei jeg vil ikke ligge med deg @TheHairyToothfairy har kjøpt meg Tesla, den skal hete Nikolai @Adobyen jeg er tom for pølse @Entern bartender, gi meg et glass vann @Ciaran og Ciara fuck off @Titania sjefen er jammen kul @Ford3000 jeg er veganer @jukkapalme jeg liker ikke når du spiser på nüssene mine @Sola de ingen vits å sortere farger @Hoppetaujenta jeg har byttet navn til @Hoppeguri @Boetica vil du ha godteri @Polly Ester jeg har slutta med @Polly @SVK jeg skal banke deg,din jævel @Drizzt ja til innvandring @Ane Rikke jah mhm, jeg skjønner akkurat hva du mener Middagen er vanligvis klar fem over fem. 1
Gjest Lurven Skrevet 27. juli 2023 #25048 Skrevet 27. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Middagen er vanligvis klar fem over fem. Seks over ni mener du vel?🧐
Cid Skrevet 27. juli 2023 #25049 Skrevet 27. juli 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Seks over ni mener du vel?🧐 Ja seks over ni. 1
Ane Rikke Skrevet 27. juli 2023 #25050 Skrevet 27. juli 2023 Lurven skrev (16 minutter siden): Episode 625 Ting @Kågebrukere aldri har sagt @Mysticgirl ikke i kveld kjære jeg har vondt i hodet @Frøkenfryden middagen er klar om fem @Adrenalina1 jeg elsker menn @Kvakky æ e jomfru @Peanut jeg stikker å drikker kaffi hos naboen @Athena Freyja den siste skiva til Taylor Swift er skikkelig kul @Cid nei jeg vil ikke ligge med deg @TheHairyToothfairy har kjøpt meg Tesla, den skal hete Nikolai @Adobyen jeg er tom for pølse @Entern bartender, gi meg et glass vann @Ciaran og Ciara fuck off @Titania sjefen er jammen kul @Ford3000 jeg er veganer @jukkapalme jeg liker ikke når du spiser på nüssene mine @Sola de ingen vits å sortere farger @Hoppetaujenta jeg har byttet navn til @Hoppeguri @Boetica vil du ha godteri @Polly Ester jeg har slutta med @Polly @SVK jeg skal banke deg,din jævel @Drizzt ja til innvandring @Ane Rikke jah mhm, jeg skjønner akkurat hva du mener Hahahahaaaa! 😂😂 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli 2023 #25051 Skrevet 27. juli 2023 Lurven skrev (22 minutter siden): Episode 625 Ting @Kågebrukere aldri har sagt: @Hoppetaujenta jeg har byttet navn til @Hoppeguri Det stemmer, for jeg heter alltid Hoppetaujenta. 2
Beneath the Moon Skrevet 27. juli 2023 #25052 Skrevet 27. juli 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 625 Ting @Kågebrukere aldri har sagt @Mysticgirl ikke i kveld kjære jeg har vondt i hodet @Frøkenfryden middagen er klar om fem @Adrenalina1 jeg elsker menn @Kvakky æ e jomfru @Peanut jeg stikker å drikker kaffi hos naboen @Athena Freyja den siste skiva til Taylor Swift er skikkelig kul @Cid nei jeg vil ikke ligge med deg @TheHairyToothfairy har kjøpt meg Tesla, den skal hete Nikolai @Adobyen jeg er tom for pølse @Entern bartender, gi meg et glass vann @Ciaran og Ciara fuck off @Titania sjefen er jammen kul @Ford3000 jeg er veganer @jukkapalme jeg liker ikke når du spiser på nüssene mine @Sola de ingen vits å sortere farger @Hoppetaujenta jeg har byttet navn til @Hoppeguri @Boetica vil du ha godteri @Polly Ester jeg har slutta med @Polly @SVK jeg skal banke deg,din jævel @Drizzt ja til innvandring @Ane Rikke jah mhm, jeg skjønner akkurat hva du mener Helt korrekt 😄 2
Sola de Skrevet 27. juli 2023 #25053 Skrevet 27. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det stemmer, for jeg heter alltid Hoppetaujenta. Pleier ikke du kalle tante hoppe for hoppeguri? - Ordet Jo visst. 2
Kvakky Skrevet 27. juli 2023 #25054 Skrevet 27. juli 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 625 Ting @Kågebrukere aldri har sagt @Mysticgirl ikke i kveld kjære jeg har vondt i hodet @Frøkenfryden middagen er klar om fem @Adrenalina1 jeg elsker menn @Kvakky æ e jomfru @Peanut jeg stikker å drikker kaffi hos naboen @Athena Freyja den siste skiva til Taylor Swift er skikkelig kul @Cid nei jeg vil ikke ligge med deg @TheHairyToothfairy har kjøpt meg Tesla, den skal hete Nikolai @Adobyen jeg er tom for pølse @Entern bartender, gi meg et glass vann @Ciaran og Ciara fuck off @Titania sjefen er jammen kul @Ford3000 jeg er veganer @jukkapalme jeg liker ikke når du spiser på nüssene mine @Sola de ingen vits å sortere farger @Hoppetaujenta jeg har byttet navn til @Hoppeguri @Boetica vil du ha godteri @Polly Ester jeg har slutta med @Polly @SVK jeg skal banke deg,din jævel @Drizzt ja til innvandring @Ane Rikke jah mhm, jeg skjønner akkurat hva du mener 😎😁 For en slut jeg er. 1 1
Gjest Adobyen Skrevet 27. juli 2023 #25055 Skrevet 27. juli 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 625 Ting @Kågebrukere aldri har sagt @Mysticgirl ikke i kveld kjære jeg har vondt i hodet @Frøkenfryden middagen er klar om fem @Adrenalina1 jeg elsker menn @Kvakky æ e jomfru @Peanut jeg stikker å drikker kaffi hos naboen @Athena Freyja den siste skiva til Taylor Swift er skikkelig kul @Cid nei jeg vil ikke ligge med deg @TheHairyToothfairy har kjøpt meg Tesla, den skal hete Nikolai @Adobyen jeg er tom for pølse @Entern bartender, gi meg et glass vann @Ciaran og Ciara fuck off @Titania sjefen er jammen kul @Ford3000 jeg er veganer @jukkapalme jeg liker ikke når du spiser på nüssene mine @Sola de ingen vits å sortere farger @Hoppetaujenta jeg har byttet navn til @Hoppeguri @Boetica vil du ha godteri @Polly Ester jeg har slutta med @Polly @SVK jeg skal banke deg,din jævel @Drizzt ja til innvandring @Ane Rikke jah mhm, jeg skjønner akkurat hva du mener He he, det skal noe til at jeg går tom for pølser i Dåseby. Det er så mange svin på skogen rundt her, så noen av oss har startet egen pølsefabrikk. De går unna som varme morrabrød
Cid Skrevet 27. juli 2023 #25056 Skrevet 27. juli 2023 Adobyen skrev (4 minutter siden): He he, det skal noe til at jeg går tom for pølser i Dåseby. Det er så mange svin på skogen rundt her, så noen av oss har startet egen pølsefabrikk. De går unna som varme morrabrød Prima villsvin? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juli 2023 #25058 Skrevet 27. juli 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 625 Ting @Kågebrukere aldri har sagt @Mysticgirl ikke i kveld kjære jeg har vondt i hodet @Frøkenfryden middagen er klar om fem @Adrenalina1 jeg elsker menn @Kvakky æ e jomfru @Peanut jeg stikker å drikker kaffi hos naboen @Athena Freyja den siste skiva til Taylor Swift er skikkelig kul @Cid nei jeg vil ikke ligge med deg @TheHairyToothfairy har kjøpt meg Tesla, den skal hete Nikolai @Adobyen jeg er tom for pølse @Entern bartender, gi meg et glass vann @Ciaran og Ciara fuck off @Titania sjefen er jammen kul @Ford3000 jeg er veganer @jukkapalme jeg liker ikke når du spiser på nüssene mine @Sola de ingen vits å sortere farger @Hoppetaujenta jeg har byttet navn til @Hoppeguri @Boetica vil du ha godteri @Polly Ester jeg har slutta med @Polly @SVK jeg skal banke deg,din jævel @Drizzt ja til innvandring @Ane Rikke jah mhm, jeg skjønner akkurat hva du mener Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Gjest Lurven Skrevet 27. juli 2023 #25059 Skrevet 27. juli 2023 Kvakky skrev (1 time siden): 😎😁 For en slut jeg er. Ikke slutt med det
Gjest Lurven Skrevet 27. juli 2023 #25060 Skrevet 27. juli 2023 Adobyen skrev (1 time siden): He he, det skal noe til at jeg går tom for pølser i Dåseby. Det er så mange svin på skogen rundt her, så noen av oss har startet egen pølsefabrikk. De går unna som varme morrabrød 😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå