Ford3000 Skrevet 23. juni 2023 #24221 Skrevet 23. juni 2023 Cid skrev (På 22.6.2023 den 21.04): Kor: Av vei for prins @Lurven! Gjør vei for prins Lurven! @Adobyen: Hei og salaam, og rydd basarer Unna med troll og anonymbrukere Og kom få et glimt av en prins med stil og sjarm Giv akt for hans @Cider, stem i og spill opp Å gud, han vil gjøre deg varm Prins Lurven, hans alibi: Lurv Romperose Er perfekt, vis ham respekt og sympati Du opptrer rolig og kaldt, men vær lojal fremfor alt Kom og hils @Polly Ester som drar forbi Prins Lurven, pynter forbi, Lurv Romperose Sterk som få, kanskje man må helt opp i 69 Pynter alt på sin ferd sku' se ham svinge med kølla Så tenkt på hva han er verd, din prins Lurven @Frøkenfryden: I sin stall har han mange roser @FrankDrebin: Rosa leketøy jeg tror sekstini Adobyen: Hele slottet er fylt av jævler Hans stall den er full, det er ikke tull Kor: Av et kjempefaenskap Adobyen: Prins Lurven, helt nydelig, Lurv Romperose Hans fysikk, dårende blikk, hva skal man si Riv av @Boetica sløret og se, få farten opp og bli med og ligg på magen og nyt av prins Lurven (Hans stil du ikke fins så klebrig) Dette er ingen vanlig pervo nei, er ikke kjedelig Og det aller beste ved han imponerer Er en vinner, er ett ass, en toer En @Titania tror jeg han fortjener Og så har han jo de flotteste farsmelk) Kor: Han har store og små @Peanutter Du kan se dem, entreen er fri Der de sover på persiske matter godt å jobbe for ham vi sukker for ham, bukker for ham for vi vet jo hva det vil si, for Lurven Prins Lurven! Alle: Prins Lurven! Kom og tøm i! Lurv Romperose Adobyen: Hun er fin jente @Kvakkekyllingen, syns alle vi Og dette er da så bra, at han skal ha vårt hurra Kor: Og kokonusser på rad og rekke, med sjøpølser og larver og musikkband i byen bakerne og fakerne, de vil buret synger i takt gjør vei for prins Lurven @TheHairyToothfairy: Prins Lurven En parodi Slett ingen prins nei! Jeg har penger Han er en denger Dårlig kopi For Prins Lurven, ikke sant Han er en romp og en rose Si hallo til bedrageren Prins Lurven! @Cid Eller skal vi heller si Agent Smith? Kvakke: Lurven?? Lurven: Kvakke, je-jeg prøvde å fortelle deg. Jeg bare... Tannfeen: Din Lurv Vil nok forbli Bare Agent Smith Og om du pynter Kan jeg si grynter Når jeg får mynter For den slags dobbelmoral Er skjebnen rå og brutal En ublid tråd av trollete natur Til verdens endetarm og ingen returbillett Nei, dit du fiser Finns ingen griser Gjør klart for din siste iskrem! So lang! Cid: Ha det på badet! Tannfeen: Eks-Prins Lurven! Kor: Av vei for prins Lurven! Gjør vei for prins Lurven! Adobyen: Hei og rydd vei gjennom tråder Du! Få vekk troll og anonymbrukere Kom få et glimt av en prins med stil og sjarm Giv akt for hans tropp, stem i og spill opp Du vil forgude ham Prins Lurven, hans alibi: Lurv Romperose Er perfekt, vis ham respekt og sympati Vær høflig, ikke for drøy Børst av ditt fineste tøy Og kom og hils @Hoppetaujenta som drar forbi Prins Lurven, rider forbi, Lurv Romperose Sterk som få, kanskje man må helt opp til 69 Pynter alt på sin ferd Sku' se ham svinge sitt brød Så tenkt på hva han er verd, din prins Lurven Folka, han har @Mysticgirl: Han har syttifem gyldne leketøy Adobyen: Woo, uh-huh, og damene, hva har han @Ford3000: Rosa påfugler, minst sekstini Adobyen: Uh-huh, uh-huh, uh-huh For hans leker er som sjeldne juveler, alle sammen hjelp meg her Kor: Hans stall er full, det ække tull Av et kjempefaenskap Adobyen: Prins Lurven, helt nydelig, Lurv Romperose Hans pynting, dårende blinking, hva skal man si Få farten opp og bli med, det er nå det store skal skje Riv av deg sløret og se, på prins Lurven Kor: Han har store og små @Letharia Du kan se dem, entreen er fri Der de gamer på persiske musematter godt å spille for ham vi spiller for ham, griller for ham for vi vet jo hva det vil si, for Lurven Prins Lurven! Prins Luuu- Adobyen: Vi venter på dem. Vi gjø'kke detta før de gjør det. De klarer det! Der var'n! Alle: Prins Lurven! Kom og stem i! Lurv Romperose Adobyen: For vi veit prinsessa er heit, syns alle vi Og han skal ha vårt hurra, for detta blir jo så bra Kor: ?? gjør vei for prins Lurven Parodi av denne sangen Wow! Dette er helt fantastisk bra! 😊 2
Cid Skrevet 23. juni 2023 #24222 Skrevet 23. juni 2023 Ford3000 skrev (9 minutter siden): Wow! Dette er helt fantastisk bra! 😊 Hehe takk 😄 1
Ford3000 Skrevet 23. juni 2023 #24223 Skrevet 23. juni 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Hehe takk 😄 Tenker du fortjener å høre det! 😊 1 1
Cid Skrevet 23. juni 2023 #24224 Skrevet 23. juni 2023 Ford3000 skrev (5 minutter siden): Tenker du fortjener å høre det! 😊 Ikke sett @Lurven her på noen dager, har han dratt på uanmeldt ferie på det magiske @Teppet mon tro? 1
Cid Skrevet 23. juni 2023 #24225 Skrevet 23. juni 2023 (endret) Han sendte meg nettopp et bilde. Med meg, han, @Kvakkekyllingen og @Adobyen Endret 23. juni 2023 av Cid 2 1
Ford3000 Skrevet 23. juni 2023 #24226 Skrevet 23. juni 2023 Cid skrev (26 minutter siden): Han sendte meg nettopp et bilde. Med meg, han, @Kvakkekyllingen og @Adobyen Håper dere ikke faller av teppet, vil ha dere i live 😊 1
Cid Skrevet 23. juni 2023 #24227 Skrevet 23. juni 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Håper dere ikke faller av teppet, vil ha dere i live 😊 🤕
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. juni 2023 #24228 Skrevet 23. juni 2023 Lurven er på tur til bryllupet mitt. Han er forlover 😁😆
Cid Skrevet 23. juni 2023 #24229 Skrevet 23. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Lurven er på tur til bryllupet mitt. Han er forlover 😁😆 Hvem er forlenger?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. juni 2023 #24230 Skrevet 23. juni 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Hvem er forlenger? Det har jeg ikke funnet ut enda. Skal se om det dukker opp noen på festen i morgen 😅
Cid Skrevet 23. juni 2023 #24231 Skrevet 23. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Det har jeg ikke funnet ut enda. Skal se om det dukker opp noen på festen i morgen 😅 Kanskje forlaget har noen forslag.
Entern Skrevet 24. juni 2023 #24232 Skrevet 24. juni 2023 Cid skrev (19 timer siden): Han sendte meg nettopp et bilde. Med meg, han, @Kvakkekyllingen og @Adobyen Haha så bra 🤣🤣🤣🤣🤣 1
Cid Skrevet 24. juni 2023 #24233 Skrevet 24. juni 2023 (endret) Entern skrev (6 timer siden): Haha så bra 🤣🤣🤣🤣🤣 Vi endte opp med å krasjlande på en øde øy 😮 Er Lurven og meg helt bakerst til venstre, @Athena Freyja er fremst til høyre ved siden av @Adobyen Endret 24. juni 2023 av Cid 1 1
Beneath the Moon Skrevet 24. juni 2023 #24235 Skrevet 24. juni 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Vi endte opp med å krasjlande på en øde øy 😮 Er Lurven og meg helt bakerst til venstre, @Athena Freyja er frelst til høyre ved siden @Adobyen Så jeg er Kate? 2
Cid Skrevet 24. juni 2023 #24236 Skrevet 24. juni 2023 Athena Freyja skrev (2 minutter siden): Så jeg er Kate? Ja hvis det går greit? 😃
Beneath the Moon Skrevet 24. juni 2023 #24237 Skrevet 24. juni 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Ja hvis det går greit? 😃 Ja, det er helt greit.
Cid Skrevet 24. juni 2023 #24238 Skrevet 24. juni 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Ja, det er helt greit. Skulle ønske jeg kunne sett serien på nytt igjen uten å vite noe, blir liksom aldri det samme etter man har sett alt 😕
Beneath the Moon Skrevet 24. juni 2023 #24239 Skrevet 24. juni 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Skulle ønske jeg kunne sett serien på nytt igjen uten å vite noe, blir liksom aldri det samme etter man har sett alt 😕 Ja, det hadde vært noe 😊
Cid Skrevet 24. juni 2023 #24240 Skrevet 24. juni 2023 Cid skrev (5 timer siden): Vi endte opp med å krasjlande på en øde øy 😮 Er Lurven og meg helt bakerst til venstre, @Athena Freyja er frelst til høyre ved siden @Adobyen For en skrivefeil, autokorrekt slutter aldri å overraske meg 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå