jukkapalme Skrevet 17. juni 2023 #24122 Skrevet 17. juni 2023 Så utrolig bra, @Cid! Enig med Hoppe, et skikkelig mesterverk! 👏🏻👏🏻👏🏻 2
Gjest Lurven Skrevet 17. juni 2023 #24123 Skrevet 17. juni 2023 Cid skrev (5 timer siden): Fy flate, jeg brukte nesten 2 timer på den episoden 😅😯 Haha det tror jeg på
Gjest Lurven Skrevet 17. juni 2023 #24124 Skrevet 17. juni 2023 Tidenes beste såpe episode @Cid Men kjenner ikke igjen alle sangene
Polly Ester Skrevet 17. juni 2023 #24125 Skrevet 17. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): 😱 Den skjønner jeg tok to timer 😆 Hvem er jeg egentlig? Kjenner ikke igjen halvparten av sangene 😅 @Lurven er Bananer i pyjamas i hvert fall, den kjente jeg igjen og nå har jeg sangen i hodet. Jeg trooor jeg vet hvilken sang jeg ble tildelt også, men den sitter litt lengre inne. (Bananene opptar akkurat den radiokanalen akkurat nå) Du store min med @Athena Freyja og @Peanut er Mummi i hvert fall. (og der ble bananene byttet ut med Mummi hehe) Og Brannmann Sam er byttet ut med @Frøkenfryden Resten husket ikke jeg heller, selv om et par av de andre romsterer rundt oppi her og leter etter hvor de kommer fra. Takk @Cid for en artig episode. 2
Frøkenfryden Skrevet 17. juni 2023 #24126 Skrevet 17. juni 2023 Polly Ester skrev (1 time siden): @Lurven er Bananer i pyjamas i hvert fall, den kjente jeg igjen og nå har jeg sangen i hodet. Jeg trooor jeg vet hvilken sang jeg ble tildelt også, men den sitter litt lengre inne. (Bananene opptar akkurat den radiokanalen akkurat nå) Du store min med @Athena Freyja og @Peanut er Mummi i hvert fall. (og der ble bananene byttet ut med Mummi hehe) Og Brannmann Sam er byttet ut med @Frøkenfryden Resten husket ikke jeg heller, selv om et par av de andre romsterer rundt oppi her og leter etter hvor de kommer fra. Takk @Cid for en artig episode. Alltid visst at @Lurven er en banan i pysjamas🤣 1 2
Cid Skrevet 17. juni 2023 #24127 Skrevet 17. juni 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Haha du gir alt!! Jeg liker at brannmann sam får deg til å tenke på stole-på-fryden Kan stole på deg, til og med under stolleken 😄 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Wow!!! Et mesterverk, Cid! Takk ❤️ Kvakkekyllingen skrev (5 timer siden): 😱 Den skjønner jeg tok to timer 😆 Hvem er jeg egentlig? Kjenner ikke igjen halvparten av sangene 😅 Du er den magiske Kvakke 😃 god og saftig 🍗😋 Polly Ester skrev (3 timer siden): @Lurven er Bananer i pyjamas i hvert fall, den kjente jeg igjen og nå har jeg sangen i hodet. Jeg trooor jeg vet hvilken sang jeg ble tildelt også, men den sitter litt lengre inne. (Bananene opptar akkurat den radiokanalen akkurat nå) Du store min med @Athena Freyja og @Peanut er Mummi i hvert fall. (og der ble bananene byttet ut med Mummi hehe) Og Brannmann Sam er byttet ut med @Frøkenfryden Resten husket ikke jeg heller, selv om et par av de andre romsterer rundt oppi her og leter etter hvor de kommer fra. Takk @Cid for en artig episode. Takk Den med @TheHairyToothfairy er Flintstones. Den med @Hoppetaujenta er Bompibjørnene. Den med @Letharia er Mumfie. Den med meg er Arthur. Med deg så er det Kalle Klovn Den med @jukkapalme er Nye eventyr med Ole Brumm. Den med @Boetica og @SVK er Langbein og Sønn. Den med @Kvakkekyllingen er Merlin den magiske hundevalpen. På de andre så hadde du rett 😁 Endret 17. juni 2023 av Cid 3
Cid Skrevet 17. juni 2023 #24128 Skrevet 17. juni 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Alltid visst at @Lurven er en banan i pysjamas🤣 Som jager små frøkner i pysjamas. 1
Cid Skrevet 17. juni 2023 #24129 Skrevet 17. juni 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Tidenes beste såpe episode @Cid Men kjenner ikke igjen alle sangene Det var et veldig fint kompliment, takk 1
Cid Skrevet 17. juni 2023 #24130 Skrevet 17. juni 2023 (endret) Kommer med en siste ekstra her, ville gjerne ha med @Ford3000 og @Ane Rikke med Store nettroll har ofte griseflaks men to små brukere får dem i buret straks og de gjør en jobb for ingenting må du ha hjelp så ring For- For- For- Ford og Rikke, de tar saken! For- For- For- Ford og Rikke, fins ei maken! For det slår aldri feil når de tar fatt da blir de fleste ganske matt For- For- For- Ford og Rikke, de tar saken! For- For- For- Ford og Rikke, fins ei maken! Nei det slår aldri feil når de er med, da løses alt på en, to, tre! For- For- For- Ford og Rikke, de tar saken! For- For- For- Ford og Rikke, fins ei maken! For- For- For- Ford og Rikke! Dette var Snipp og Snapp – Redningspatruljen Eller Ford og Rikke - Redningspatruljen 😄 Endret 17. juni 2023 av Cid 3
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juni 2023 #24131 Skrevet 17. juni 2023 Cassidy Tvillingene digger alle episodene her inne, vi synes at de er skikkelig geniale.😍😍🤩🤩🥰🥰
Gjest Lurven Skrevet 17. juni 2023 #24132 Skrevet 17. juni 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Alltid visst at @Lurven er en banan i pysjamas🤣 😄
Ane Rikke Skrevet 17. juni 2023 #24133 Skrevet 17. juni 2023 Tusen takk for omtale, @Cid 😅 Jeg tar gjerne saken om slipper å røre meg - hjelpes meg, så varmt det er! 1 1
Cid Skrevet 17. juni 2023 #24134 Skrevet 17. juni 2023 Ane Rikke skrev (Akkurat nå): Tusen takk for omtale, @Cid 😅 Jeg tar gjerne saken om slipper å røre meg - hjelpes meg, så varmt det er! @Ford3000 kjører deg i traktoren sin 😎 2
Cid Skrevet 17. juni 2023 #24136 Skrevet 17. juni 2023 Ane Rikke skrev (3 minutter siden): Johooo! Dere stopper for litt mat 😃 1
Ane Rikke Skrevet 17. juni 2023 #24137 Skrevet 17. juni 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Dere stopper for litt mat 😃 Er veldig klar for mat:) Tror jeg går for burger og softis i dag.
Cid Skrevet 17. juni 2023 #24138 Skrevet 17. juni 2023 Ane Rikke skrev (5 minutter siden): Er veldig klar for mat:) Tror jeg går for burger og softis i dag. 2
Ane Rikke Skrevet 17. juni 2023 #24139 Skrevet 17. juni 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Åååh, takk! Du er så snill! 🥰 2
Cid Skrevet 17. juni 2023 #24140 Skrevet 17. juni 2023 (endret) Ane Rikke skrev (På 17.6.2023 den 16.11): Åååh, takk! Du er så snill! 🥰 Når jeg Googlet McDonald’s burger og ice cream så kom det opp en artikkel om noen som hadde lagd iskrem av en kylling burger O: https://m.timesofindia.com/life-style/food-news/ice-cream-made-with-mcdonalds-burger-is-the-weirdest-thing-you-can-see-on-internet/articleshow/81106977.cms Endret 19. juni 2023 av Cid 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå