Cid Skrevet 20. juni 2023 #24201 Skrevet 20. juni 2023 Ane Rikke skrev (9 timer siden): @Cid Nå trodde jeg et øyeblikk du hadde fått solstikk, før jeg så hvor inspirasjonen kom fra 🤣🤣 Eller bare min vanlige humor 😆 1
Cid Skrevet 20. juni 2023 #24202 Skrevet 20. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (7 timer siden): 🥹 Jeg har aldri sett løvenes konge. Skal skjerpe meg! Bra ellers 🍗😈
Ford3000 Skrevet 20. juni 2023 #24203 Skrevet 20. juni 2023 Cid skrev (12 timer siden): @TheHairyToothfairy: Jeg vet dere somlet bak tråden Da man delte ut @SVK og @Peanut Men følg med når jeg åpner @Lurven Få med dere det dere kan Selv @jukkapalmer med knirkende kokosnøtter Kan tenne en @Cid nå og da For dette gjelder brukere og anonyme Da kan dere bli gode å ha Vær berett for mitt livs største innlegg Vær berett for at tråden min snur Jeg vet vi vil poste Når tiden er inne Cid: Men hva skal vi gjøre? Tannfeen: Vær kunn lutter øre Og kutt ut all stønning Jeg lover belønning Når det endelig har blitt @Titanias tur Og all urett betalt med @Polly Ester Vær berett Lurven: Jaja, vær berett. Vi er berett, på hva @Kvakkekyllingen: Er'n syk eller? Tannfeen: Nei tosk, han skal pyntes, og noe jævlig også. Lurven: God ide. Hvem trenger sminke? Alle: Ingen sminke, lalalalalala. Tannfeen: Idioter, det skal være en sminke! Kvakke: Men du sa jo at... Tannfeen: Jeg skal være sminkøren. Sats på meg, og vær aldri mer pen igjen. Cid: Ja! Lurven: Ta den! Kvakkw: Hurra! Alle: Lenge leve kongen!!! Alle: Lenge leve tannfeen! Lenge leve tannfeen! Vi har svak sans for pynting Som er handlingens romp i vår rose Tannfeen: Så klart, @Ford3000 og @Adobyen Jeg forventer fra dere en hjelpende hånd Vårt forum vil bule av innlegg Med meg som sentral moderator Og jeg håper att dere fatter Det er jeg som kan gi dere advarselspoeng Vær berett til århundrets trolling Og vær klar med de usleste innlegg Med @Mysticgirl Spill kommer som @Ane Rikke De år det har tatt meg Helt fram til at nå jeg Kan ta over @Letharia, respekten og akten Og stå der med @Hoppetaujenta Hopping i skarp silluett Vær berett Alle: Posting i skarp silluett Vær berett Du er flink og kreativ! Takk for nok en flott episode! 😊 2
Cid Skrevet 20. juni 2023 #24205 Skrevet 20. juni 2023 Lurven skrev (1 time siden): Har heller ikke sett løvenes konge Da har du noe å se frem til i hvertfall om det er 1994 versjonen du ser.
Cid Skrevet 20. juni 2023 #24206 Skrevet 20. juni 2023 Ford3000 skrev (5 timer siden): Du er flink og kreativ! Takk for nok en flott episode! 😊 Takk 2
Cid Skrevet 22. juni 2023 #24207 Skrevet 22. juni 2023 Kor: Av vei for prins @Lurven! Gjør vei for prins Lurven! @Adobyen: Hei og salaam, og rydd basarer Unna med troll og anonymbrukere Og kom få et glimt av en prins med stil og sjarm Giv akt for hans @Cider, stem i og spill opp Å gud, han vil gjøre deg varm Prins Lurven, hans alibi: Lurv Romperose Er perfekt, vis ham respekt og sympati Du opptrer rolig og kaldt, men vær lojal fremfor alt Kom og hils @Polly Ester som drar forbi Prins Lurven, pynter forbi, Lurv Romperose Sterk som få, kanskje man må helt opp i 69 Pynter alt på sin ferd sku' se ham svinge med kølla Så tenkt på hva han er verd, din prins Lurven @Frøkenfryden: I sin stall har han mange roser @FrankDrebin: Rosa leketøy jeg tror sekstini Adobyen: Hele slottet er fylt av jævler Hans stall den er full, det er ikke tull Kor: Av et kjempefaenskap Adobyen: Prins Lurven, helt nydelig, Lurv Romperose Hans fysikk, dårende blikk, hva skal man si Riv av @Boetica sløret og se, få farten opp og bli med og ligg på magen og nyt av prins Lurven (Hans stil du ikke fins så klebrig) Dette er ingen vanlig pervo nei, er ikke kjedelig Og det aller beste ved han imponerer Er en vinner, er ett ass, en toer En @Titania tror jeg han fortjener Og så har han jo de flotteste farsmelk) Kor: Han har store og små @Peanutter Du kan se dem, entreen er fri Der de sover på persiske matter godt å jobbe for ham vi sukker for ham, bukker for ham for vi vet jo hva det vil si, for Lurven Prins Lurven! Alle: Prins Lurven! Kom og tøm i! Lurv Romperose Adobyen: Hun er fin jente @Kvakkekyllingen, syns alle vi Og dette er da så bra, at han skal ha vårt hurra Kor: Og kokonusser på rad og rekke, med sjøpølser og larver og musikkband i byen bakerne og fakerne, de vil buret synger i takt gjør vei for prins Lurven @TheHairyToothfairy: Prins Lurven En parodi Slett ingen prins nei! Jeg har penger Han er en denger Dårlig kopi For Prins Lurven, ikke sant Han er en romp og en rose Si hallo til bedrageren Prins Lurven! @Cid Eller skal vi heller si Agent Smith? Kvakke: Lurven?? Lurven: Kvakke, je-jeg prøvde å fortelle deg. Jeg bare... Tannfeen: Din Lurv Vil nok forbli Bare Agent Smith Og om du pynter Kan jeg si grynter Når jeg får mynter For den slags dobbelmoral Er skjebnen rå og brutal En ublid tråd av trollete natur Til verdens endetarm og ingen returbillett Nei, dit du fiser Finns ingen griser Gjør klart for din siste iskrem! So lang! Cid: Ha det på badet! Tannfeen: Eks-Prins Lurven! Kor: Av vei for prins Lurven! Gjør vei for prins Lurven! Adobyen: Hei og rydd vei gjennom tråder Du! Få vekk troll og anonymbrukere Kom få et glimt av en prins med stil og sjarm Giv akt for hans tropp, stem i og spill opp Du vil forgude ham Prins Lurven, hans alibi: Lurv Romperose Er perfekt, vis ham respekt og sympati Vær høflig, ikke for drøy Børst av ditt fineste tøy Og kom og hils @Hoppetaujenta som drar forbi Prins Lurven, rider forbi, Lurv Romperose Sterk som få, kanskje man må helt opp til 69 Pynter alt på sin ferd Sku' se ham svinge sitt brød Så tenkt på hva han er verd, din prins Lurven Folka, han har @Mysticgirl: Han har syttifem gyldne leketøy Adobyen: Woo, uh-huh, og damene, hva har han @Ford3000: Rosa påfugler, minst sekstini Adobyen: Uh-huh, uh-huh, uh-huh For hans leker er som sjeldne juveler, alle sammen hjelp meg her Kor: Hans stall er full, det ække tull Av et kjempefaenskap Adobyen: Prins Lurven, helt nydelig, Lurv Romperose Hans pynting, dårende blinking, hva skal man si Få farten opp og bli med, det er nå det store skal skje Riv av deg sløret og se, på prins Lurven Kor: Han har store og små @Letharia Du kan se dem, entreen er fri Der de gamer på persiske musematter godt å spille for ham vi spiller for ham, griller for ham for vi vet jo hva det vil si, for Lurven Prins Lurven! Prins Luuu- Adobyen: Vi venter på dem. Vi gjø'kke detta før de gjør det. De klarer det! Der var'n! Alle: Prins Lurven! Kom og stem i! Lurv Romperose Adobyen: For vi veit prinsessa er heit, syns alle vi Og han skal ha vårt hurra, for detta blir jo så bra Kor: ?? gjør vei for prins Lurven Parodi av denne sangen 1 3
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni 2023 #24208 Skrevet 22. juni 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Kor: Av vei for prins @Lurven! Gjør vei for prins Lurven! @Adobyen: Hei og salaam, og rydd basarer Unna med troll og anonymbrukere Og kom få et glimt av en prins med stil og sjarm Giv akt for hans @Cider, stem i og spill opp Å gud, han vil gjøre deg varm Prins Lurven, hans alibi: Lurv Romperose Er perfekt, vis ham respekt og sympati Du opptrer rolig og kaldt, men vær lojal fremfor alt Kom og hils @Polly Ester som drar forbi Prins Lurven, pynter forbi, Lurv Romperose Sterk som få, kanskje man må helt opp i 69 Pynter alt på sin ferd sku' se ham svinge med kølla Så tenkt på hva han er verd, din prins Lurven @Frøkenfryden: I sin stall har han mange roser @FrankDrebin: Rosa leketøy jeg tror sekstini Adobyen: Hele slottet er fylt av jævler Hans stall den er full, det er ikke tull Kor: Av et kjempefaenskap Adobyen: Prins Lurven, helt nydelig, Lurv Romperose Hans fysikk, dårende blikk, hva skal man si Riv av @Boetica sløret og se, få farten opp og bli med og ligg på magen og nyt av prins Lurven (Hans stil du ikke fins så klebrig) Dette er ingen vanlig pervo nei, er ikke kjedelig Og det aller beste ved han imponerer Er en vinner, er ett ass, en toer En @Titania tror jeg han fortjener Og så har han jo de flotteste farsmelk) Kor: Han har store og små @Peanutter Du kan se dem, entreen er fri Der de sover på persiske matter godt å jobbe for ham vi sukker for ham, bukker for ham for vi vet jo hva det vil si, for Lurven Prins Lurven! Alle: Prins Lurven! Kom og tøm i! Lurv Romperose Adobyen: Hun er fin jente @Kvakkekyllingen, syns alle vi Og dette er da så bra, at han skal ha vårt hurra Kor: Og kokonusser på rad og rekke, med sjøpølser og larver og musikkband i byen bakerne og fakerne, de vil buret synger i takt gjør vei for prins Lurven @TheHairyToothfairy: Prins Lurven En parodi Slett ingen prins nei! Jeg har penger Han er en denger Dårlig kopi For Prins Lurven, ikke sant Han er en romp og en rose Si hallo til bedrageren Prins Lurven! @Cid Eller skal vi heller si Agent Smith? Kvakke: Lurven?? Lurven: Kvakke, je-jeg prøvde å fortelle deg. Jeg bare... Tannfeen: Din Lurv Vil nok forbli Bare Agent Smith Og om du pynter Kan jeg si grynter Når jeg får mynter For den slags dobbelmoral Er skjebnen rå og brutal En ublid tråd av trollete natur Til verdens endetarm og ingen returbillett Nei, dit du fiser Finns ingen griser Gjør klart for din siste iskrem! So lang! Cid: Ha det på badet! Tannfeen: Eks-Prins Lurven! Kor: Av vei for prins Lurven! Gjør vei for prins Lurven! Adobyen: Hei og rydd vei gjennom tråder Du! Få vekk troll og anonymbrukere Kom få et glimt av en prins med stil og sjarm Giv akt for hans tropp, stem i og spill opp Du vil forgude ham Prins Lurven, hans alibi: Lurv Romperose Er perfekt, vis ham respekt og sympati Vær høflig, ikke for drøy Børst av ditt fineste tøy Og kom og hils @Hoppetaujenta som drar forbi Prins Lurven, rider forbi, Lurv Romperose Sterk som få, kanskje man må helt opp til 69 Pynter alt på sin ferd Sku' se ham svinge sitt brød Så tenkt på hva han er verd, din prins Lurven Folka, han har @Mysticgirl: Han har syttifem gyldne leketøy Adobyen: Woo, uh-huh, og damene, hva har han @Ford3000: Rosa påfugler, minst sekstini Adobyen: Uh-huh, uh-huh, uh-huh For hans leker er som sjeldne juveler, alle sammen hjelp meg her Kor: Hans stall er full, det ække tull Av et kjempefaenskap Adobyen: Prins Lurven, helt nydelig, Lurv Romperose Hans pynting, dårende blinking, hva skal man si Få farten opp og bli med, det er nå det store skal skje Riv av deg sløret og se, på prins Lurven Kor: Han har store og små @Letharia Du kan se dem, entreen er fri Der de gamer på persiske musematter godt å spille for ham vi spiller for ham, griller for ham for vi vet jo hva det vil si, for Lurven Prins Lurven! Prins Luuu- Adobyen: Vi venter på dem. Vi gjø'kke detta før de gjør det. De klarer det! Der var'n! Alle: Prins Lurven! Kom og stem i! Lurv Romperose Adobyen: For vi veit prinsessa er heit, syns alle vi Og han skal ha vårt hurra, for detta blir jo så bra Kor: ?? gjør vei for prins Lurven Parodi av denne sangen Cassidy Tvillingene digger denne episoden, vi synes at den er skikkelig bra.😍😍🤩🤩🥰🥰
Gjest Boetica Skrevet 22. juni 2023 #24209 Skrevet 22. juni 2023 Cid skrev (1 time siden): Kor: Av vei for prins @Lurven! Gjør vei for prins Lurven! @Adobyen: Hei og salaam, og rydd basarer Unna med troll og anonymbrukere Og kom få et glimt av en prins med stil og sjarm Giv akt for hans @Cider, stem i og spill opp Å gud, han vil gjøre deg varm Prins Lurven, hans alibi: Lurv Romperose Er perfekt, vis ham respekt og sympati Du opptrer rolig og kaldt, men vær lojal fremfor alt Kom og hils @Polly Ester som drar forbi Prins Lurven, pynter forbi, Lurv Romperose Sterk som få, kanskje man må helt opp i 69 Pynter alt på sin ferd sku' se ham svinge med kølla Så tenkt på hva han er verd, din prins Lurven @Frøkenfryden: I sin stall har han mange roser @FrankDrebin: Rosa leketøy jeg tror sekstini Adobyen: Hele slottet er fylt av jævler Hans stall den er full, det er ikke tull Kor: Av et kjempefaenskap Adobyen: Prins Lurven, helt nydelig, Lurv Romperose Hans fysikk, dårende blikk, hva skal man si Riv av @Boetica sløret og se, få farten opp og bli med og ligg på magen og nyt av prins Lurven (Hans stil du ikke fins så klebrig) Dette er ingen vanlig pervo nei, er ikke kjedelig Og det aller beste ved han imponerer Er en vinner, er ett ass, en toer En @Titania tror jeg han fortjener Og så har han jo de flotteste farsmelk) Kor: Han har store og små @Peanutter Du kan se dem, entreen er fri Der de sover på persiske matter godt å jobbe for ham vi sukker for ham, bukker for ham for vi vet jo hva det vil si, for Lurven Prins Lurven! Alle: Prins Lurven! Kom og tøm i! Lurv Romperose Adobyen: Hun er fin jente @Kvakkekyllingen, syns alle vi Og dette er da så bra, at han skal ha vårt hurra Kor: Og kokonusser på rad og rekke, med sjøpølser og larver og musikkband i byen bakerne og fakerne, de vil buret synger i takt gjør vei for prins Lurven @TheHairyToothfairy: Prins Lurven En parodi Slett ingen prins nei! Jeg har penger Han er en denger Dårlig kopi For Prins Lurven, ikke sant Han er en romp og en rose Si hallo til bedrageren Prins Lurven! @Cid Eller skal vi heller si Agent Smith? Kvakke: Lurven?? Lurven: Kvakke, je-jeg prøvde å fortelle deg. Jeg bare... Tannfeen: Din Lurv Vil nok forbli Bare Agent Smith Og om du pynter Kan jeg si grynter Når jeg får mynter For den slags dobbelmoral Er skjebnen rå og brutal En ublid tråd av trollete natur Til verdens endetarm og ingen returbillett Nei, dit du fiser Finns ingen griser Gjør klart for din siste iskrem! So lang! Cid: Ha det på badet! Tannfeen: Eks-Prins Lurven! Kor: Av vei for prins Lurven! Gjør vei for prins Lurven! Adobyen: Hei og rydd vei gjennom tråder Du! Få vekk troll og anonymbrukere Kom få et glimt av en prins med stil og sjarm Giv akt for hans tropp, stem i og spill opp Du vil forgude ham Prins Lurven, hans alibi: Lurv Romperose Er perfekt, vis ham respekt og sympati Vær høflig, ikke for drøy Børst av ditt fineste tøy Og kom og hils @Hoppetaujenta som drar forbi Prins Lurven, rider forbi, Lurv Romperose Sterk som få, kanskje man må helt opp til 69 Pynter alt på sin ferd Sku' se ham svinge sitt brød Så tenkt på hva han er verd, din prins Lurven Folka, han har @Mysticgirl: Han har syttifem gyldne leketøy Adobyen: Woo, uh-huh, og damene, hva har han @Ford3000: Rosa påfugler, minst sekstini Adobyen: Uh-huh, uh-huh, uh-huh For hans leker er som sjeldne juveler, alle sammen hjelp meg her Kor: Hans stall er full, det ække tull Av et kjempefaenskap Adobyen: Prins Lurven, helt nydelig, Lurv Romperose Hans pynting, dårende blinking, hva skal man si Få farten opp og bli med, det er nå det store skal skje Riv av deg sløret og se, på prins Lurven Kor: Han har store og små @Letharia Du kan se dem, entreen er fri Der de gamer på persiske musematter godt å spille for ham vi spiller for ham, griller for ham for vi vet jo hva det vil si, for Lurven Prins Lurven! Prins Luuu- Adobyen: Vi venter på dem. Vi gjø'kke detta før de gjør det. De klarer det! Der var'n! Alle: Prins Lurven! Kom og stem i! Lurv Romperose Adobyen: For vi veit prinsessa er heit, syns alle vi Og han skal ha vårt hurra, for detta blir jo så bra Kor: ?? gjør vei for prins Lurven Parodi av denne sangen Du jobber på @Cid 👏 Så nå har han altså blitt en prins med stil og sjarm 😆
Cid Skrevet 22. juni 2023 #24211 Skrevet 22. juni 2023 Boetica skrev (3 timer siden): Du jobber på @Cid 👏 Så nå har han altså blitt en prins med stil og sjarm 😆 1
Gjest Boetica Skrevet 23. juni 2023 #24212 Skrevet 23. juni 2023 Cid skrev (7 timer siden): Og det er ikke Prins Mild vi snakker om 😜
Cid Skrevet 23. juni 2023 #24213 Skrevet 23. juni 2023 Boetica skrev (4 timer siden): Og det er ikke Prins Mild vi snakker om 😜 Det er Prins Wild. Produsert av Oscar Wilde og Olivia Wilde.
Gjest Boetica Skrevet 23. juni 2023 #24214 Skrevet 23. juni 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Det er Prins Wild. Produsert av Oscar Wilde og Olivia Wilde. Prins Wild & Wet
Ciaran og Ciara Skrevet 23. juni 2023 #24215 Skrevet 23. juni 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Prins Wild & Wet 🤣🤣👍👍
Cid Skrevet 23. juni 2023 #24216 Skrevet 23. juni 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): Prins Wild & Wet Her lar jeg @Lurven komme med et svar 😁
Gjest Boetica Skrevet 23. juni 2023 #24217 Skrevet 23. juni 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Her lar jeg @Lurven komme med et svar 😁 Jeg tror han kommer til å takke ja til dette vervet Sitat
Cid Skrevet 23. juni 2023 #24218 Skrevet 23. juni 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Jeg tror han kommer til å takke ja til dette vervet Misjonær stillingen?
Gjest Boetica Skrevet 23. juni 2023 #24219 Skrevet 23. juni 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Misjonær stillingen? 🤐🙂
Cid Skrevet 23. juni 2023 #24220 Skrevet 23. juni 2023 Boetica skrev (30 minutter siden): 🤐🙂 Fortsettelse følger…
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå