Gjest Mysticgirl Skrevet 13. juni 2023 #24061 Skrevet 13. juni 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 597 12 angry women ( løst basert på filmen 12 angry men, som er en meget god film) Noen kvinnemennesker hadde sett seg grundig lei av mannfolk på et kvinneforum, det var så mange som nedsnakkket kvinner og kalte både @Kjerringer og @horefaen. Det blir satt ned en jury med 12 sinte kvinner som skulle avgjøre skjebnen til mennene. Juryen besto av @Frøkenfryden, @Kvakkekyllingen, @Mysticgirl , @Titania , @Boetica, @Polly Ester, @Peanut, @Letharia, @Hoppetaujenta, @jukkapalme, @Athena Freyja og @Sjokoladepenge @Mysticgirl ville egentlig at mennene skulle fortsette å være i hønsegården for hun var så glad i mannfolk, nå måtte hun bare overbevise de andre. Vi tar en håndsopprekning sa hun, hvis alle dere andre vil kaste ut alle de deilige mennene her gir jeg meg. Alle rakk opp hånda unntatt @Frøkenfryden , hun hadde jo blitt så god venn med @TheHairyToothfairy og @Lurven, dessuten følte hun et visst ansvar for de, hvem kunne vite hva de ville finne på der ute i den store verden. Plutselig kom @Peanut på at hun jo hadde møtt butter der, da var hun ikke sint lenger. @Kvakkekyllingen hadde også kommet på bedre tanker, hun hadde jo @Kokeplate å varme seg på. de tilårskommende tantene @Athena Freyja, @Hoppetaujenta , @Boetica Og @Polly Ester var vanskelige å rikke. De hadde levd et langt liv å sett mange dårlige trollemenn komme og gå. @Titania hevet derfor stemmen for første gang i si litt liv, og minnet dem på at de fantes veldig gode gutter på forumet, som @Cid og @Adobyen. Vil dere virkelig fordømme de til et liv i mørke. De tilårskommende tantene smeltet som is i solen. Mennene må bli jublet @Letharia. Godt jeg fikk overbevist de andre at mennene fikk bli da 😂
Cid Skrevet 13. juni 2023 #24062 Skrevet 13. juni 2023 Mysticgirl skrev (Akkurat nå): Godt jeg fikk overbevist de andre at mennene fikk bli da 😂 Vi lager en statue av deg 🥳 🗽 1
Frøkenfryden Skrevet 13. juni 2023 #24063 Skrevet 13. juni 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 597 12 angry women ( løst basert på filmen 12 angry men, som er en meget god film) Noen kvinnemennesker hadde sett seg grundig lei av mannfolk på et kvinneforum, det var så mange som nedsnakkket kvinner og kalte både @Kjerringer og @horefaen. Det blir satt ned en jury med 12 sinte kvinner som skulle avgjøre skjebnen til mennene. Juryen besto av @Frøkenfryden, @Kvakkekyllingen, @Mysticgirl , @Titania , @Boetica, @Polly Ester, @Peanut, @Letharia, @Hoppetaujenta, @jukkapalme, @Athena Freyja og @Sjokoladepenge @Mysticgirl ville egentlig at mennene skulle fortsette å være i hønsegården for hun var så glad i mannfolk, nå måtte hun bare overbevise de andre. Vi tar en håndsopprekning sa hun, hvis alle dere andre vil kaste ut alle de deilige mennene her gir jeg meg. Alle rakk opp hånda unntatt @Frøkenfryden , hun hadde jo blitt så god venn med @TheHairyToothfairy og @Lurven, dessuten følte hun et visst ansvar for de, hvem kunne vite hva de ville finne på der ute i den store verden. Plutselig kom @Peanut på at hun jo hadde møtt butter der, da var hun ikke sint lenger. @Kvakkekyllingen hadde også kommet på bedre tanker, hun hadde jo @Kokeplate å varme seg på. de tilårskommende tantene @Athena Freyja, @Hoppetaujenta , @Boetica Og @Polly Ester var vanskelige å rikke. De hadde levd et langt liv å sett mange dårlige trollemenn komme og gå. @Titania hevet derfor stemmen for første gang i si litt liv, og minnet dem på at de fantes veldig gode gutter på forumet, som @Cid og @Adobyen. Vil dere virkelig fordømme de til et liv i mørke. De tilårskommende tantene smeltet som is i solen. Mennene må bli jublet @Letharia. Ååååhhh Got my crowds back! 🥳
Ciaran og Ciara Skrevet 13. juni 2023 #24064 Skrevet 13. juni 2023 Lurven skrev (8 timer siden): Episode 597 12 angry women ( løst basert på filmen 12 angry men, som er en meget god film) Noen kvinnemennesker hadde sett seg grundig lei av mannfolk på et kvinneforum, det var så mange som nedsnakkket kvinner og kalte både @Kjerringer og @horefaen. Det blir satt ned en jury med 12 sinte kvinner som skulle avgjøre skjebnen til mennene. Juryen besto av @Frøkenfryden, @Kvakkekyllingen, @Mysticgirl , @Titania , @Boetica, @Polly Ester, @Peanut, @Letharia, @Hoppetaujenta, @jukkapalme, @Athena Freyja og @Sjokoladepenge @Mysticgirl ville egentlig at mennene skulle fortsette å være i hønsegården for hun var så glad i mannfolk, nå måtte hun bare overbevise de andre. Vi tar en håndsopprekning sa hun, hvis alle dere andre vil kaste ut alle de deilige mennene her gir jeg meg. Alle rakk opp hånda unntatt @Frøkenfryden , hun hadde jo blitt så god venn med @TheHairyToothfairy og @Lurven, dessuten følte hun et visst ansvar for de, hvem kunne vite hva de ville finne på der ute i den store verden. Plutselig kom @Peanut på at hun jo hadde møtt butter der, da var hun ikke sint lenger. @Kvakkekyllingen hadde også kommet på bedre tanker, hun hadde jo @Kokeplate å varme seg på. de tilårskommende tantene @Athena Freyja, @Hoppetaujenta , @Boetica Og @Polly Ester var vanskelige å rikke. De hadde levd et langt liv å sett mange dårlige trollemenn komme og gå. @Titania hevet derfor stemmen for første gang i si litt liv, og minnet dem på at de fantes veldig gode gutter på forumet, som @Cid og @Adobyen. Vil dere virkelig fordømme de til et liv i mørke. De tilårskommende tantene smeltet som is i solen. Mennene må bli jublet @Letharia. Cassidy Tvillingene digger denne episoden, vi synes at den er skikkelig bra.
Letharia Skrevet 13. juni 2023 #24065 Skrevet 13. juni 2023 Cid skrev (18 timer siden): Brukerne her har fått seg ekstrajobber. @Lurven blir vaktmester på gamle ungdomsskolen sin. @jukkapalme får jobb på brun og blid, hun skal stå klar med en vannflaske til de som har solt seg. @TheHairyToothfairy blir portier på Thon Hotell men han får bare betalt i frokost/middagsbuffet. @Frøkenfryden starter på McDonald’s. @AliceNextDoor blir lastebilsjåfør, hun frakter ved. @AnonymBruker fikk ingen jobb fordi de visste ikke hvilken anonymbruker som var ute etter jobben. @Kvakkekyllingen får jobb på et slakteri. @Adobyen får jobb hos Orkla men orka ikke å møte opp til jobbintervjuet. @Peanut blir vaskehjelp på sin lokale sportshall. Jeg blir Mia Gundersen sin butler. @Polly Ester får jobb hos Narvesen. @Hoppetaujenta blir vikar hos NRK. @SVK blir barnehageonkel. @Athena Freyja blir bussjåfør. @Boetica blir svømmelærer. @FrankDrebin blir fotballtrener. @Rhodiola blir moderator på Reddit. @Letharia blir influenser. @Mysticgirl blir modell. @Ciaran og Ciara får jobb hos Baker Hansen men bare en kan ta jobben noe det blir krangling om, deres gode venn @Entern tar heller jobben for dem. @Maskinfører blir maskinfører. Da håper jeg på å få godt betalt 🤑 1
Cid Skrevet 13. juni 2023 #24066 Skrevet 13. juni 2023 Letharia skrev (6 minutter siden): Da håper jeg på å få godt betalt 🤑 Du får betalt i gull. I Red Dead Online. 1 1
Cid Skrevet 14. juni 2023 #24067 Skrevet 14. juni 2023 Jeg synger en sang om livet på kåge Og poster på tråden den blå Det finnes innlegg i sør og i nord Og @Lurven jeg gjerne vil flå Vi trekker @Adobyen lader @Peanut Nå skal @Entern få se hvor liten han er (he he) Hal'i og dra her er vi igjen En sortkledd @Cid og hans brukere (hiv o hoi) En avsporing sprer seg raskt som en brann Nå kommer @TheHairyToothfairy Det finnes en tråd som bare er vår Hvor vi venter til kysten er klar Når @Kvakkekyllingen hyler og @Letharia slår Da heiser vi @SVK og drar Vi jager @Lykke Liten blindt og besatt Det blir latter og skrål når vi finner en AB (he he he he) Hali og dra her er vi igjen En sortkledd Cid og hans brukere Et rykte sprer seg raskt som @Ane Rikke Nå kommer Tannfeen Vær @Mysticgirl har lært seg å frykte mitt navn På hver eneste tråd er jeg kjent Når de tror at jeg kommer går likes i havn Og et varsel om @Boetica blir sent (he he he he he he) En brukers drøm er innlegg og likes Og en tråd med @Polly Ester Vi drar med @Frøkenfryden når kursen er stø Mot kyster vi @jukkapalmet i fjor De må så gjerne tro vi har dratt Men vi sniker oss fram når det mørkner mot @FrankDrebin Hal'i og dra her er vi igjen En sortkledd Cid og hans brukere (hiv o hoi) Et rykte sprer seg raskt som en kjønnssykdom Nå kommer Tannfeen Hal'i og dra her er vi igjen En sortkledd Cid og hans brukere (hiv o hoi) Et hopp sprer seg raskt som @Hoppetaujenta Nå kommer Tannfeen Hali og dra her er vi igjen En sortkledd Cid og hans menn (hiv o hoi) En drøm sprer seg raskt som @Athena Freyja Nå kommer Tannfeen 1 4
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni 2023 #24068 Skrevet 14. juni 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg synger en sang om livet på kåge Og poster på tråden den blå Det finnes innlegg i sør og i nord Og @Lurven jeg gjerne vil flå Vi trekker @Adobyen lader @Peanut Nå skal @Entern få se hvor liten han er (he he) Hal'i og dra her er vi igjen En sortkledd @Cid og hans brukere (hiv o hoi) En avsporing sprer seg raskt som en brann Nå kommer @TheHairyToothfairy Det finnes en tråd som bare er vår Hvor vi venter til kysten er klar Når @Kvakkekyllingen hyler og @Letharia slår Da heiser vi @SVK og drar Vi jager @Lykke Liten blindt og besatt Det blir latter og skrål når vi finner en AB (he he he he) Hali og dra her er vi igjen En sortkledd Cid og hans brukere Et rykte sprer seg raskt som @Ane Rikke Nå kommer Tannfeen Vær @Mysticgirl har lært seg å frykte mitt navn På hver eneste tråd er jeg kjent Når de tror at jeg kommer går likes i havn Og et varsel om @Boetica blir sent (he he he he he he) En brukers drøm er innlegg og likes Og en tråd med @Polly Ester Vi drar med @Frøkenfryden når kursen er stø Mot kyster vi @jukkapalmet i fjor De må så gjerne tro vi har dratt Men vi sniker oss fram når det mørkner mot @FrankDrebin Hal'i og dra her er vi igjen En sortkledd Cid og hans brukere (hiv o hoi) Et rykte sprer seg raskt som en kjønnssykdom Nå kommer Tannfeen Hal'i og dra her er vi igjen En sortkledd Cid og hans brukere (hiv o hoi) Et hopp sprer seg raskt som @Hoppetaujenta Nå kommer Tannfeen Hali og dra her er vi igjen En sortkledd Cid og hans menn (hiv o hoi) En drøm sprer seg raskt som @Athena Freyja Nå kommer Tannfeen Cassidy Tvillingene digger denne episoden, vi synes at den er skikkelig bra.
Gjest Adobyen Skrevet 14. juni 2023 #24069 Skrevet 14. juni 2023 Cid skrev (38 minutter siden): Jeg synger en sang om livet på kåge Og poster på tråden den blå Det finnes innlegg i sør og i nord Og @Lurven jeg gjerne vil flå Vi trekker @Adobyen lader @Peanut Nå skal @Entern få se hvor liten han er (he he) Hal'i og dra her er vi igjen En sortkledd @Cid og hans brukere (hiv o hoi) En avsporing sprer seg raskt som en brann Nå kommer @TheHairyToothfairy Det finnes en tråd som bare er vår Hvor vi venter til kysten er klar Når @Kvakkekyllingen hyler og @Letharia slår Da heiser vi @SVK og drar Vi jager @Lykke Liten blindt og besatt Det blir latter og skrål når vi finner en AB (he he he he) Hali og dra her er vi igjen En sortkledd Cid og hans brukere Et rykte sprer seg raskt som @Ane Rikke Nå kommer Tannfeen Vær @Mysticgirl har lært seg å frykte mitt navn På hver eneste tråd er jeg kjent Når de tror at jeg kommer går likes i havn Og et varsel om @Boetica blir sent (he he he he he he) En brukers drøm er innlegg og likes Og en tråd med @Polly Ester Vi drar med @Frøkenfryden når kursen er stø Mot kyster vi @jukkapalmet i fjor De må så gjerne tro vi har dratt Men vi sniker oss fram når det mørkner mot @FrankDrebin Hal'i og dra her er vi igjen En sortkledd Cid og hans brukere (hiv o hoi) Et rykte sprer seg raskt som en kjønnssykdom Nå kommer Tannfeen Hal'i og dra her er vi igjen En sortkledd Cid og hans brukere (hiv o hoi) Et hopp sprer seg raskt som @Hoppetaujenta Nå kommer Tannfeen Hali og dra her er vi igjen En sortkledd Cid og hans menn (hiv o hoi) En drøm sprer seg raskt som @Athena Freyja Nå kommer Tannfeen Splitte mine bramseil 🤣
Polly Ester Skrevet 14. juni 2023 #24070 Skrevet 14. juni 2023 Adobyen skrev (3 timer siden): Splitte mine bramseil 🤣 ...og gå planken 1
Gjest Lurven Skrevet 14. juni 2023 #24072 Skrevet 14. juni 2023 Cid skrev (8 timer siden): Jeg synger en sang om livet på kåge Og poster på tråden den blå Det finnes innlegg i sør og i nord Og @Lurven jeg gjerne vil flå Vi trekker @Adobyen lader @Peanut Nå skal @Entern få se hvor liten han er (he he) Hal'i og dra her er vi igjen En sortkledd @Cid og hans brukere (hiv o hoi) En avsporing sprer seg raskt som en brann Nå kommer @TheHairyToothfairy Det finnes en tråd som bare er vår Hvor vi venter til kysten er klar Når @Kvakkekyllingen hyler og @Letharia slår Da heiser vi @SVK og drar Vi jager @Lykke Liten blindt og besatt Det blir latter og skrål når vi finner en AB (he he he he) Hali og dra her er vi igjen En sortkledd Cid og hans brukere Et rykte sprer seg raskt som @Ane Rikke Nå kommer Tannfeen Vær @Mysticgirl har lært seg å frykte mitt navn På hver eneste tråd er jeg kjent Når de tror at jeg kommer går likes i havn Og et varsel om @Boetica blir sent (he he he he he he) En brukers drøm er innlegg og likes Og en tråd med @Polly Ester Vi drar med @Frøkenfryden når kursen er stø Mot kyster vi @jukkapalmet i fjor De må så gjerne tro vi har dratt Men vi sniker oss fram når det mørkner mot @FrankDrebin Hal'i og dra her er vi igjen En sortkledd Cid og hans brukere (hiv o hoi) Et rykte sprer seg raskt som en kjønnssykdom Nå kommer Tannfeen Hal'i og dra her er vi igjen En sortkledd Cid og hans brukere (hiv o hoi) Et hopp sprer seg raskt som @Hoppetaujenta Nå kommer Tannfeen Hali og dra her er vi igjen En sortkledd Cid og hans menn (hiv o hoi) En drøm sprer seg raskt som @Athena Freyja Nå kommer Tannfeen 😆 du har god fantasi
Gjest Lurven Skrevet 14. juni 2023 #24073 Skrevet 14. juni 2023 Polly Ester skrev (4 timer siden): ...og gå planken Stopp en hal
Cid Skrevet 14. juni 2023 #24075 Skrevet 14. juni 2023 Lurven skrev (51 minutter siden): 😆 du har god fantasi Like så 1
Polly Ester Skrevet 14. juni 2023 #24076 Skrevet 14. juni 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Stopp en hal Fortsettelsen var egentlig: "og hopp i havet" tsk tsk 😁 1
Gjest Lurven Skrevet 14. juni 2023 #24077 Skrevet 14. juni 2023 Polly Ester skrev (41 minutter siden): Fortsettelsen var egentlig: "og hopp i havet" tsk tsk 😁 Hehe. Femten mann på daud manns kiste, hiv og hoi og en tønne med rom
Letharia Skrevet 14. juni 2023 #24078 Skrevet 14. juni 2023 Cid skrev (22 timer siden): Du får betalt i gull. I Red Dead Online. Da trenger jeg ikkenoe annet 🤩 2
Cid Skrevet 14. juni 2023 #24079 Skrevet 14. juni 2023 (endret) Letharia skrev (3 timer siden): Da trenger jeg ikkenoe annet 🤩 John leverer de til deg, Arthur skulle egentlig levere dem men han måtte ta seg en hvil.. Endret 14. juni 2023 av Cid 1
Letharia Skrevet 14. juni 2023 #24080 Skrevet 14. juni 2023 Cid skrev (2 minutter siden): John lever de til deg, Arthur skulle egentlig levere dem men han måtte ta seg en hvil.. Høres bra ut! Håper han hviler i fred 🕊️❤️ 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå