Cid Skrevet 24. mai 2023 #23541 Skrevet 24. mai 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Jeg hørte også mye på Aqua da den første plata kom i 96 var det vel. Ikke noe jeg er så stolt av idag da, haha Jeg digger oppfinnsomheten din, så utrolig bra! 👏🏻 🥰 Takk sang du til den med? 😄 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mai 2023 #23542 Skrevet 24. mai 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Jeg hørte også mye på Aqua da den første plata kom i 96 var det vel. Ikke noe jeg er så stolt av idag da, haha Jeg digger oppfinnsomheten din, så utrolig bra! 👏🏻 🥰 ♥️♥️
jukkapalme Skrevet 24. mai 2023 #23543 Skrevet 24. mai 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Takk sang du til den med? 😄 Det husker jeg ikke, men forundrer meg ikke 🙈😂 Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): ♥️♥️ 💜 2
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mai 2023 #23544 Skrevet 24. mai 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Det husker jeg ikke, men forundrer meg ikke 🙈😂 💜 ❤️❤️🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗
Letharia Skrevet 24. mai 2023 #23545 Skrevet 24. mai 2023 Cid skrev (1 time siden): Hiya, @Kvakkekyllingen Hi, @TheHairyToothfairy You want to go for a ride? Sure, Tannfeen Jump in I'm a Kvakke girl, in the Kylling world Life in oven, it's fantastic You can brush my @Lurven, undress me everywhere Imagination, @Cid is your creation Come on, Kvakke, let's go party I'm a Kvakke girl, in the Kylling world Life in @Adobyen, it's fantastic You can brush my hair, undress @Frøkenfryden everywhere Imagination, life is your @Ford3000 I'm a blond @Boetica girl in a fantasy world Dress @SVK up, make it tight, I'm your dolly You're my doll, rock'n'roll, feel the glamour in pikk Kiss me here, touch me there, hanky spanky @Lurven can touch @Cid can play If you say, "I'm always yours" (ooh, oh) I'm a Kvakke girl, in the Kylling world Life in kåge, it's kozemose You can brush my @Rosakatt, undress me everywhere @TheHairyToothfairy, life is your creation Come on, Kvakke, let's go kåge (ah ah ah yeah) Come on, Kvakke, let's go tråd (ooh oh, ooh oh) Come on, Kvakke, let's go innlegg (ah ah ah yeah) Come on, Kvakk, let's go likes (ooh oh, ooh oh) Make me post, make me like, do rapport whatever you please I can act like a @Peanut, I can beg on my @Rumle Come jump in, @Ane Rikke, let us do it again Hit the town, fool around, let's go party You can pynte You can play If you say, "I'm always yours" You can touch You can lick If you say, "I'm always yours" Come on, Kvakke, let's go kåge (ah ah ah yeah) Come on, Kvakke, let's go tråd (ooh oh, ooh oh) Come on, Kvakke, let's go innlegg (ah ah ah yeah) Come on, Kvakke, let's go likes (ooh oh, ooh oh) I'm a Kvakke girl, in the Kylling world @Titania in plastic, it's fantastic You can @Sola de my hair, undress me everywhere @Hoppetaujenta, Anton is your creation I'm a Kvakke girl, in the Kylling world Life in plastic, it's fantastic You can brush my hair, @jukkapalme me everywhere Imagination, life is @Athena Freyja Come on, Kvakke, let's go kåge (ah ah ah yeah) Come on, Kvakke, let's go trpd (ooh oh, ooh oh) Come on, Kvakke, let's go innlegg (ah ah ah yeah) Come on, Kvakke, let's go likes (ooh oh, ooh oh) Oh, I'm having so much fun Well, Kvakke, we're just getting @Letharia Oh, I love you, Tannfeen Kommer til å ha denne på hjernen lenge nå 😂😂 2
TheHairyToothfairy Skrevet 24. mai 2023 #23546 Skrevet 24. mai 2023 Lurven skrev (58 minutter siden): Der er vel @TheHairyToothfairy som burde vært brushet vel? Brushet? Rolig med penselen, er du grei! 1
TheHairyToothfairy Skrevet 24. mai 2023 #23547 Skrevet 24. mai 2023 Cid skrev (56 minutter siden): Jeg hadde overraskende lite problemer med å synge sangen inni meg, hørte den veldig ofte i barndommen så den er klistret på hjernen min 😅 Spiller originalen støtt og stadig på MTV fremdeles 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 24. mai 2023 #23548 Skrevet 24. mai 2023 Cid skrev (1 time siden): Hiya, @Kvakkekyllingen Hi, @TheHairyToothfairy You want to go for a ride? Sure, Tannfeen Jump in I'm a Kvakke girl, in the Kylling world Life in oven, it's fantastic You can brush my @Lurven, undress me everywhere Imagination, @Cid is your creation Come on, Kvakke, let's go party I'm a Kvakke girl, in the Kylling world Life in @Adobyen, it's fantastic You can brush my hair, undress @Frøkenfryden everywhere Imagination, life is your @Ford3000 I'm a blond @Boetica girl in a fantasy world Dress @SVK up, make it tight, I'm your dolly You're my doll, rock'n'roll, feel the glamour in pikk Kiss me here, touch me there, hanky spanky @Lurven can touch @Cid can play If you say, "I'm always yours" (ooh, oh) I'm a Kvakke girl, in the Kylling world Life in kåge, it's kozemose You can brush my @Rosakatt, undress me everywhere @TheHairyToothfairy, life is your creation Come on, Kvakke, let's go kåge (ah ah ah yeah) Come on, Kvakke, let's go tråd (ooh oh, ooh oh) Come on, Kvakke, let's go innlegg (ah ah ah yeah) Come on, Kvakk, let's go likes (ooh oh, ooh oh) Make me post, make me like, do rapport whatever you please I can act like a @Peanut, I can beg on my @Rumle Come jump in, @Ane Rikke, let us do it again Hit the town, fool around, let's go party You can pynte You can play If you say, "I'm always yours" You can touch You can lick If you say, "I'm always yours" Come on, Kvakke, let's go kåge (ah ah ah yeah) Come on, Kvakke, let's go tråd (ooh oh, ooh oh) Come on, Kvakke, let's go innlegg (ah ah ah yeah) Come on, Kvakke, let's go likes (ooh oh, ooh oh) I'm a Kvakke girl, in the Kylling world @Titania in plastic, it's fantastic You can @Sola de my hair, undress me everywhere @Hoppetaujenta, Anton is your creation I'm a Kvakke girl, in the Kylling world Life in plastic, it's fantastic You can brush my hair, @jukkapalme me everywhere Imagination, life is @Athena Freyja Come on, Kvakke, let's go kåge (ah ah ah yeah) Come on, Kvakke, let's go trpd (ooh oh, ooh oh) Come on, Kvakke, let's go innlegg (ah ah ah yeah) Come on, Kvakke, let's go likes (ooh oh, ooh oh) Oh, I'm having so much fun Well, Kvakke, we're just getting @Letharia Oh, I love you, Tannfeen Haha. Her var det mye moro for en kvakk! 🥳
Polly Ester Skrevet 25. mai 2023 #23549 Skrevet 25. mai 2023 Takk for ny sang på hjernen, @Cid 🎶🎶🎶 ... den byttet plass med @Lurvens "La ilderen lyse over jord" som ble til "La ilderen nyse over mor" fordi låtskriver hadde glemt å ta på seg brillene og så ikke hva han skrev. 2
Gjest Lurven Skrevet 25. mai 2023 #23550 Skrevet 25. mai 2023 (endret) TheHairyToothfairy skrev (På 25.5.2023 den 0.02): Brushet? Rolig med penselen, er du grei! . Endret 10. juni 2023 av Lurven
Ane Rikke Skrevet 25. mai 2023 #23551 Skrevet 25. mai 2023 Jeg skulle likt å være i hodet ditt en dag, @Cid, der må det være mye gøy! 2
Cid Skrevet 25. mai 2023 #23552 Skrevet 25. mai 2023 Ane Rikke skrev (11 minutter siden): Jeg skulle likt å være i hodet ditt en dag, @Cid, der må det være mye gøy! Inngangsbilletter slippes en sjelden gang men de blir revet vekk på bare noen minutter, @Lurven var en av de heldige som fikk ta seg en tur inni meg sist gang. Han kom med kona si og gikk inni meg. 1
Gjest Lurven Skrevet 25. mai 2023 #23553 Skrevet 25. mai 2023 (endret) Cid skrev (På 25.5.2023 den 9.07): . Endret 10. juni 2023 av Lurven
Cid Skrevet 25. mai 2023 #23554 Skrevet 25. mai 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Jeg ble aldri den samme igjen 😄 Du ble til agent smith helt til du fant en kur, ved hjelp fra din partner in crime @TheHairyToothfairy
Gjest Lurven Skrevet 25. mai 2023 #23555 Skrevet 25. mai 2023 (endret) Cid skrev (På 25.5.2023 den 9.14): Du ble til agent smith helt til du fant en kur, ved hjelp fra din partner in crime @TheHairyToothfairy . Endret 10. juni 2023 av Lurven
Cid Skrevet 25. mai 2023 #23556 Skrevet 25. mai 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Ja og etter det vokste jeg på meg stor L A large one
Gjest Lurven Skrevet 25. mai 2023 #23557 Skrevet 25. mai 2023 Cid skrev (Akkurat nå): A large one Ja hehe
Ford3000 Skrevet 25. mai 2023 #23559 Skrevet 25. mai 2023 Cid skrev (18 timer siden): Hiya, @Kvakkekyllingen Hi, @TheHairyToothfairy You want to go for a ride? Sure, Tannfeen Jump in I'm a Kvakke girl, in the Kylling world Life in oven, it's fantastic You can brush my @Lurven, undress me everywhere Imagination, @Cid is your creation Come on, Kvakke, let's go party I'm a Kvakke girl, in the Kylling world Life in @Adobyen, it's fantastic You can brush my hair, undress @Frøkenfryden everywhere Imagination, life is your @Ford3000 I'm a blond @Boetica girl in a fantasy world Dress @SVK up, make it tight, I'm your dolly You're my doll, rock'n'roll, feel the glamour in pikk Kiss me here, touch me there, hanky spanky @Lurven can touch @Cid can play If you say, "I'm always yours" (ooh, oh) I'm a Kvakke girl, in the Kylling world Life in kåge, it's kozemose You can brush my @Rosakatt, undress me everywhere @TheHairyToothfairy, life is your creation Come on, Kvakke, let's go kåge (ah ah ah yeah) Come on, Kvakke, let's go tråd (ooh oh, ooh oh) Come on, Kvakke, let's go innlegg (ah ah ah yeah) Come on, Kvakk, let's go likes (ooh oh, ooh oh) Make me post, make me like, do rapport whatever you please I can act like a @Peanut, I can beg on my @Rumle Come jump in, @Ane Rikke, let us do it again Hit the town, fool around, let's go party You can pynte You can play If you say, "I'm always yours" You can touch You can lick If you say, "I'm always yours" Come on, Kvakke, let's go kåge (ah ah ah yeah) Come on, Kvakke, let's go tråd (ooh oh, ooh oh) Come on, Kvakke, let's go innlegg (ah ah ah yeah) Come on, Kvakke, let's go likes (ooh oh, ooh oh) I'm a Kvakke girl, in the Kylling world @Titania in plastic, it's fantastic You can @Sola de my hair, undress me everywhere @Hoppetaujenta, Anton is your creation I'm a Kvakke girl, in the Kylling world Life in plastic, it's fantastic You can brush my hair, @jukkapalme me everywhere Imagination, life is @Athena Freyja Come on, Kvakke, let's go kåge (ah ah ah yeah) Come on, Kvakke, let's go trpd (ooh oh, ooh oh) Come on, Kvakke, let's go innlegg (ah ah ah yeah) Come on, Kvakke, let's go likes (ooh oh, ooh oh) Oh, I'm having so much fun Well, Kvakke, we're just getting @Letharia Oh, I love you, Tannfeen Haha, nå har jeg denne sangen gående i hodet mitt! Genialt! 1 1
Gjest Lurven Skrevet 25. mai 2023 #23560 Skrevet 25. mai 2023 (endret) . Endret 10. juni 2023 av Lurven
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå