Gjest Lurven Skrevet 11. mai 2023 #23161 Skrevet 11. mai 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Godt med saus på ballene si Nei det vil jeg ikke si😄
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. mai 2023 #23162 Skrevet 11. mai 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Nei det vil jeg ikke si😄 Høhø. Blir jo så tørt hvis ikke 😁
Cid Skrevet 11. mai 2023 #23163 Skrevet 11. mai 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Nei det vil jeg ikke si😄 Habanero
Gladikaffe Skrevet 11. mai 2023 #23164 Skrevet 11. mai 2023 Cid skrev (1 time siden): Taxi Hahaha 🤭🚕 1
Gladikaffe Skrevet 11. mai 2023 #23165 Skrevet 11. mai 2023 Lurven skrev (1 time siden): Da bor du øde altså😄 2,5 km fra sentrum. Men det er mange fine turområder her og jeg er glad å gå tur. 😚 1
Cid Skrevet 11. mai 2023 #23166 Skrevet 11. mai 2023 Gladikaffe skrev (47 minutter siden): Hahaha 🤭🚕 Svi av en hel månedslønn på en taxitur 😅
Gjest Lurven Skrevet 11. mai 2023 #23167 Skrevet 11. mai 2023 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Høhø. Blir jo så tørt hvis ikke 😁 😁
Gladikaffe Skrevet 11. mai 2023 #23168 Skrevet 11. mai 2023 Cid skrev (4 timer siden): Svi av en hel månedslønn på en taxitur 😅 hahahaha 😂👍 1
Cid Skrevet 12. mai 2023 #23169 Skrevet 12. mai 2023 (endret) Det tredje kapittelet i sagaen om ting man hadde gjort om man ikke hadde sosiale antenner Ting brukerne ga i julegave nå sist jul @Hoppetaujenta ga et utslitt hoppetau i gave til bestevenninnen sin Jeg ga pappa strømregningen min @Lurven ga kona si en brukt romprose @Ford3000 ga 3000 ører til typen sin, øremerket til å kjøpe smågodt av @Rhodiola ga onkelen sin en tom Family Guy sesong 3 del 2 dvd @Kvakkekyllingen ga ene tantebarnet sitt en T-skjorte med teksten "Santa ain’t real kids!" @Adobyen ga en kompis en femtilapp (men den gamle seddelen) @Gladikaffe ga sin venninne som ikke er glad i kaffi et gavekort på barista kurs @Polly Ester ga matrester i gave til hunden sin @Kruset ga glassbiter fra et knust krus til moren sin @FrankDrebin ga en lekepistol kjøpt på Finn til eksen sin @Ane Rikke ga en tyggispakke og en daim i gave til barna sine, det ble krangling om hvem som skulle ha hva @Peanut ga sine gamle naboer et stinkdyr 🦨 😈 @Boetica ga litt øyerusk og lo fra navlen til sin verste fiende @SVK ga en stor og vennlig klem til foreldrene sine (pluss en utgått ketchupflaske) @Sola de ga månelyst til solen @TheHairyToothfairy pakket inn noen leker hjemme og ga det til barna sine @Athena Freyja ga katten sin et bilde av en katt som spiser @Titania ga sjefen sin en vinflaska fra år 2000 f.Kr @Frøkenfryden ga i gave til typen sin et 20 år gammelt SIM-kort som hun fant på bunnen av en eske i boden Endret 14. mai 2023 av Cid 3 4
Gjest Boetica Skrevet 12. mai 2023 #23170 Skrevet 12. mai 2023 Cid skrev (13 minutter siden): @Boetica ga litt øyerusk og lo fra navlen til sin verste fiende Æh… jeg som ligger i klorin-bad hver morgen
Cid Skrevet 12. mai 2023 #23171 Skrevet 12. mai 2023 Boetica skrev (7 minutter siden): Æh… jeg som ligger i klorin-bad hver morgen Dette var rett før
Ford3000 Skrevet 12. mai 2023 #23172 Skrevet 12. mai 2023 Cid skrev (1 time siden): Det tredje kapittelet i sagaen om ting man hadde gjort om man ikke hadde sosiale antenner Ting brukerne ga i julegave nå sist jul @Hoppetaujenta ga et utslitt hoppetau i gave til bestevenninnen sin Jeg ga pappa strømregningen min @Lurven ga kona si en brukt romprose @Ford3000 ga 3000 ører til typen sin, øremerket til å kjøpe smågodt av @Rhodiola ga onkelen sin en tom Family Guy sesong 3 del 2 dvd @Kvakkekyllingen ga ene tantebarnet sitt en T-skjorte med teksten "Santa ain’t real kids!" @Adobyen ga en kompis en femtilapp fra (men den gamle seddelen) @Gladikaffe ga sin venninne som ikke er glad i kaffi et gavekort på barista kurs @Polly Ester ga matrester i gave til hunden sin @Kruset ga glassbiter fra et knust krus til moren sin @FrankDrebin ga en lekepistol kjøpt på Finn til eksen sin @Ane Rikke ga en tyggispakke og en daim i gave til barna sine, det ble krangling om hvem som skulle ha hva @Peanut ga sine gamle naboer et stinkdyr 🦨 😈 @Boetica ga litt øyerusk og lo fra navlen til sin verste fiende @SVK ga en stor og vennlig klem til foreldrene sine (pluss en utgått ketchupflaske) @Sola de ga månelyst til solen @TheHairyToothfairy pakket inn noen leker hjemme og ga det til barna sine @Athena Freyja ga katten sin et bilde av en katt som spiser @Titania ga sjefen sin en vinflaska fra år 2000 f.Kr Du er kreativ! Hehe! Han har spist opp alt smågodtet siden jul 😊 1
Polly Ester Skrevet 12. mai 2023 #23173 Skrevet 12. mai 2023 Jeg tror den hunden jeg ikke har hadde blitt kjempeglad for matrester, @Cid
Gjest Boetica Skrevet 12. mai 2023 #23174 Skrevet 12. mai 2023 Cid skrev (1 time siden): Dette var rett før Neeeei, jeg er gullende ren, i kropp og sjel og ånd 🤓
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mai 2023 #23175 Skrevet 12. mai 2023 Cid skrev (1 time siden): Det tredje kapittelet i sagaen om ting man hadde gjort om man ikke hadde sosiale antenner Ting brukerne ga i julegave nå sist jul @Hoppetaujenta ga et utslitt hoppetau i gave til bestevenninnen sin Jeg ga pappa strømregningen min @Lurven ga kona si en brukt romprose @Ford3000 ga 3000 ører til typen sin, øremerket til å kjøpe smågodt av @Rhodiola ga onkelen sin en tom Family Guy sesong 3 del 2 dvd @Kvakkekyllingen ga ene tantebarnet sitt en T-skjorte med teksten "Santa ain’t real kids!" @Adobyen ga en kompis en femtilapp fra (men den gamle seddelen) @Gladikaffe ga sin venninne som ikke er glad i kaffi et gavekort på barista kurs @Polly Ester ga matrester i gave til hunden sin @Kruset ga glassbiter fra et knust krus til moren sin @FrankDrebin ga en lekepistol kjøpt på Finn til eksen sin @Ane Rikke ga en tyggispakke og en daim i gave til barna sine, det ble krangling om hvem som skulle ha hva @Peanut ga sine gamle naboer et stinkdyr 🦨 😈 @Boetica ga litt øyerusk og lo fra navlen til sin verste fiende @SVK ga en stor og vennlig klem til foreldrene sine (pluss en utgått ketchupflaske) @Sola de ga månelyst til solen @TheHairyToothfairy pakket inn noen leker hjemme og ga det til barna sine @Athena Freyja ga katten sin et bilde av en katt som spiser @Titania ga sjefen sin en vinflaska fra år 2000 f.Kr 😍😍🤩🤩
Gjest Lurven Skrevet 12. mai 2023 #23176 Skrevet 12. mai 2023 Cid skrev (1 time siden): Det tredje kapittelet i sagaen om ting man hadde gjort om man ikke hadde sosiale antenner Ting brukerne ga i julegave nå sist jul @Hoppetaujenta ga et utslitt hoppetau i gave til bestevenninnen sin Jeg ga pappa strømregningen min @Lurven ga kona si en brukt romprose @Ford3000 ga 3000 ører til typen sin, øremerket til å kjøpe smågodt av @Rhodiola ga onkelen sin en tom Family Guy sesong 3 del 2 dvd @Kvakkekyllingen ga ene tantebarnet sitt en T-skjorte med teksten "Santa ain’t real kids!" @Adobyen ga en kompis en femtilapp fra (men den gamle seddelen) @Gladikaffe ga sin venninne som ikke er glad i kaffi et gavekort på barista kurs @Polly Ester ga matrester i gave til hunden sin @Kruset ga glassbiter fra et knust krus til moren sin @FrankDrebin ga en lekepistol kjøpt på Finn til eksen sin @Ane Rikke ga en tyggispakke og en daim i gave til barna sine, det ble krangling om hvem som skulle ha hva @Peanut ga sine gamle naboer et stinkdyr 🦨 😈 @Boetica ga litt øyerusk og lo fra navlen til sin verste fiende @SVK ga en stor og vennlig klem til foreldrene sine (pluss en utgått ketchupflaske) @Sola de ga månelyst til solen @TheHairyToothfairy pakket inn noen leker hjemme og ga det til barna sine @Athena Freyja ga katten sin et bilde av en katt som spiser @Titania ga sjefen sin en vinflaska fra år 2000 f.Kr 😆 da hadde jeg fått juling
Cid Skrevet 12. mai 2023 #23177 Skrevet 12. mai 2023 Lurven skrev (18 minutter siden): 😆 da hadde jeg fått juling Og så måttet du pyntet deg for å skjule blåmerkene etterpå?
Gjest Lurven Skrevet 12. mai 2023 #23178 Skrevet 12. mai 2023 Cid skrev (1 time siden): Og så måttet du pyntet deg for å skjule blåmerkene etterpå? Ja noe så jævli og
Ane Rikke Skrevet 13. mai 2023 #23179 Skrevet 13. mai 2023 Cid skrev (23 timer siden): Det tredje kapittelet i sagaen om ting man hadde gjort om man ikke hadde sosiale antenner Ting brukerne ga i julegave nå sist jul @Hoppetaujenta ga et utslitt hoppetau i gave til bestevenninnen sin Jeg ga pappa strømregningen min @Lurven ga kona si en brukt romprose @Ford3000 ga 3000 ører til typen sin, øremerket til å kjøpe smågodt av @Rhodiola ga onkelen sin en tom Family Guy sesong 3 del 2 dvd @Kvakkekyllingen ga ene tantebarnet sitt en T-skjorte med teksten "Santa ain’t real kids!" @Adobyen ga en kompis en femtilapp fra (men den gamle seddelen) @Gladikaffe ga sin venninne som ikke er glad i kaffi et gavekort på barista kurs @Polly Ester ga matrester i gave til hunden sin @Kruset ga glassbiter fra et knust krus til moren sin @FrankDrebin ga en lekepistol kjøpt på Finn til eksen sin @Ane Rikke ga en tyggispakke og en daim i gave til barna sine, det ble krangling om hvem som skulle ha hva @Peanut ga sine gamle naboer et stinkdyr 🦨 😈 @Boetica ga litt øyerusk og lo fra navlen til sin verste fiende @SVK ga en stor og vennlig klem til foreldrene sine (pluss en utgått ketchupflaske) @Sola de ga månelyst til solen @TheHairyToothfairy pakket inn noen leker hjemme og ga det til barna sine @Athena Freyja ga katten sin et bilde av en katt som spiser @Titania ga sjefen sin en vinflaska fra år 2000 f.Kr 😂😂😂 🎂 til @Cid 1
Cid Skrevet 13. mai 2023 #23180 Skrevet 13. mai 2023 (endret) Jøss jeg glemte @Frøkenfryden i forrige episode O: Fryden ga i gave til typen sin et 20 år gammelt SIM-kort som hun fant på bunnen av en eske i boden Endret 13. mai 2023 av Cid 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå