Gjest Lurven Skrevet 11. mai 2023 #23121 Skrevet 11. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (35 minutter siden): Det prøvde jeg på for noen uker siden Hehe ja det er sant
Gjest Lurven Skrevet 11. mai 2023 #23122 Skrevet 11. mai 2023 Episode 564 Alle sosiopratene... Brukte gaffel unntatt @Cid han brukte spidd Var i Norge unntatt @Frøkenfryden hun var i Syden Ble saget i to unntatt @Kvakkekyllingen hun sto for tryllingen Var søte unntatt @TheHairyToothfairy han var scary Sang Julesanger unntatt @jukkapalme hun sang en salme Var våkne unntatt @Peanut hun var stuptrøtt Brydde seg om dronning Sonja unntatt @Titania hu ga fan i a Kjøpte paracat unntatt @Polly Ester hu kjøpte graviditetstester Var aktive unntatt @Gladikaffe hu likte å daffe Kjørte selv unntatt @Hoppetaujenta hu blei henta Synes sokkene til @Lurven lukta vondt, unntatt @Ford3000 hu likte rusen Gikk ned klokka sju, unntatt @Sola de hu venta til ti Gikk fem på, unntatt @MarianneE hun gikk å gjorde fem fine Likte å sy unntatt @Ane Rikke hun likte å strikke Slappet av unntatt @-Missi- hu var busy Spiste kjøtt unntatt @Adobyen han likte best sjyen
Gjest Lurven Skrevet 11. mai 2023 #23125 Skrevet 11. mai 2023 MarianneE skrev (16 minutter siden): High Five for fem fine 😄 😄 I've got 5ive on it
Gjest Adobyen Skrevet 11. mai 2023 #23126 Skrevet 11. mai 2023 Hehe, gøy 😊😂, men fy flate for noen stinky sokker du har @Lurven
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai 2023 #23127 Skrevet 11. mai 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 564 Alle sosiopratene... Brukte gaffel unntatt @Cid han brukte spidd Var i Norge unntatt @Frøkenfryden hun var i Syden Ble saget i to unntatt @Kvakkekyllingen hun sto for tryllingen Var søte unntatt @TheHairyToothfairy han var scary Sang Julesanger unntatt @jukkapalme hun sang en salme Var våkne unntatt @Peanut hun var stuptrøtt Brydde seg om dronning Sonja unntatt @Titania hu ga fan i a Kjøpte paracat unntatt @Polly Ester hu kjøpte graviditetstester Var aktive unntatt @Gladikaffe hu likte å daffe Kjørte selv unntatt @Hoppetaujenta hu blei henta Synes sokkene til @Lurven lukta vondt, unntatt @Ford3000 hu likte rusen Gikk ned klokka sju, unntatt @Sola de hu venta til ti Gikk fem på, unntatt @MarianneE hun gikk å gjorde fem fine Likte å sy unntatt @Ane Rikke hun likte å strikke Slappet av unntatt @-Missi- hu var busy Spiste kjøtt unntatt @Adobyen han likte best sjyen 😍😍🤩🤩
Gladikaffe Skrevet 11. mai 2023 #23128 Skrevet 11. mai 2023 @Cid hmh, og jeg som drikker så masse koffein og går så ofte på tur 😋☕️☕️☕️ 1
Polly Ester Skrevet 11. mai 2023 #23129 Skrevet 11. mai 2023 Graviditetstester... gamle tanter trenger ikke sånt noe mer. 1
Gjest Lurven Skrevet 11. mai 2023 #23130 Skrevet 11. mai 2023 Adobyen skrev (2 timer siden): Hehe, gøy 😊😂, men fy flate for noen stinky sokker du har @Lurven Ja de bør nok brennes
Gjest Lurven Skrevet 11. mai 2023 #23131 Skrevet 11. mai 2023 Gladikaffe skrev (1 time siden): @Cid hmh, og jeg som drikker så masse koffein og går så ofte på tur 😋☕️☕️☕️ Det er bare for å hente posten og ta ut søpla
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. mai 2023 #23132 Skrevet 11. mai 2023 Pjuh! Flaks for meg at det er jeg som sager 🥳
Boetica Skrevet 11. mai 2023 #23133 Skrevet 11. mai 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 564 Alle sosiopratene... Brukte gaffel unntatt @Cid han brukte spidd Var i Norge unntatt @Frøkenfryden hun var i Syden Ble saget i to unntatt @Kvakkekyllingen hun sto for tryllingen Var søte unntatt @TheHairyToothfairy han var scary Sang Julesanger unntatt @jukkapalme hun sang en salme Var våkne unntatt @Peanut hun var stuptrøtt Brydde seg om dronning Sonja unntatt @Titania hu ga fan i a Kjøpte paracat unntatt @Polly Ester hu kjøpte graviditetstester Var aktive unntatt @Gladikaffe hu likte å daffe Kjørte selv unntatt @Hoppetaujenta hu blei henta Synes sokkene til @Lurven lukta vondt, unntatt @Ford3000 hu likte rusen Gikk ned klokka sju, unntatt @Sola de hu venta til ti Gikk fem på, unntatt @MarianneE hun gikk å gjorde fem fine Likte å sy unntatt @Ane Rikke hun likte å strikke Slappet av unntatt @-Missi- hu var busy Spiste kjøtt unntatt @Adobyen han likte best sjyen Så gøy 😂
Boetica Skrevet 11. mai 2023 #23134 Skrevet 11. mai 2023 Polly Ester skrev (2 timer siden): Graviditetstester... gamle tanter trenger ikke sånt noe mer. Kanskje den hellige ånd trikser det til? 🫣
MarianneE Skrevet 11. mai 2023 #23135 Skrevet 11. mai 2023 Lurven skrev (4 timer siden): 😄 I've got 5ive on it Luniz 😄
Titania Skrevet 11. mai 2023 #23136 Skrevet 11. mai 2023 Haha 😂 Men dronningen virker som en fin dame da, bare for å ha nevnt det 😁 Selv om kongen kalte henne et troll 🤣
Cid Skrevet 11. mai 2023 #23137 Skrevet 11. mai 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 564 Alle sosiopratene... Brukte gaffel unntatt @Cid han brukte spidd Var i Norge unntatt @Frøkenfryden hun var i Syden Ble saget i to unntatt @Kvakkekyllingen hun sto for tryllingen Var søte unntatt @TheHairyToothfairy han var scary Sang Julesanger unntatt @jukkapalme hun sang en salme Var våkne unntatt @Peanut hun var stuptrøtt Brydde seg om dronning Sonja unntatt @Titania hu ga fan i a Kjøpte paracat unntatt @Polly Ester hu kjøpte graviditetstester Var aktive unntatt @Gladikaffe hu likte å daffe Kjørte selv unntatt @Hoppetaujenta hu blei henta Synes sokkene til @Lurven lukta vondt, unntatt @Ford3000 hu likte rusen Gikk ned klokka sju, unntatt @Sola de hu venta til ti Gikk fem på, unntatt @MarianneE hun gikk å gjorde fem fine Likte å sy unntatt @Ane Rikke hun likte å strikke Slappet av unntatt @-Missi- hu var busy Spiste kjøtt unntatt @Adobyen han likte best sjyen ( @Kvakkekyllingen kom på besøk )
Polly Ester Skrevet 11. mai 2023 #23138 Skrevet 11. mai 2023 Boetica skrev (1 time siden): Kanskje den hellige ånd trikser det til? 🫣 Å, jaggu! Tenkte jeg ikke på. Satser på at den hellige og den dårlige ånden (og ånden som går) holder seg på lang avstand. 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. mai 2023 #23139 Skrevet 11. mai 2023 Cid skrev (24 minutter siden): ( @Kvakkekyllingen kom på besøk ) Jeg er fortsatt i live jeg 😎
Cid Skrevet 11. mai 2023 #23140 Skrevet 11. mai 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jeg er fortsatt i live jeg 😎 Hvem spiste jeg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå