Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2023 #23061 Skrevet 9. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): "I am not french, I am from Belgium!" Du kjakan , eg hadde deg i såpa laurdag. Du anerkjente aldri😭😭😭 eg var litt frekk da.. 😮
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2023 #23062 Skrevet 9. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Egget er flere millioner år eldre enn høns! Men hanen kom uansett først Måkke du komme og ødelegge her! Høna mi kom først 🥹
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2023 #23063 Skrevet 9. mai 2023 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Du kjakan , eg hadde deg i såpa laurdag. Du anerkjente aldri😭😭😭 eg var litt frekk da.. 😮 Oi! Dette har gått meg hus forbi, kan De tilgi meg, o fagre madam? Skal sjekke den ut asap 1
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2023 #23064 Skrevet 9. mai 2023 Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): Måkke du komme og ødelegge her! Høna mi kom først 🥹 Du kan ikke nekte meg å gjøre der jeg gjør best; ødelegge!
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2023 #23065 Skrevet 9. mai 2023 Frøkenfryden skrev (På 6.5.2023 den 7.52): @Lurven må avlastes så jeg kjører litt lørdagsvikar-oppdrag😁 MODERERERNE Hvis våre kjente og mer eller mindre kjære var moderatorer, hva ville de slått ned på her inne: @Kvakkekyllingen Modererer heftig tråder med «Hvordan steke kylling crisp i panna». Hun er dødsrå ustekt jo! @Cid Modererer beinhardt alle tråder om pizza med ekstra ost, og det er MYE bilder å slette i middagstråden😳 @Lurven villle moderert…. Innholdet her er moderert pga støtende innhold. @Hoppetaujenta ville moderert alle tråder på kosthold og livsstil om lavkalori-iser, hun syns det krenker ordinær is. @TheHairyToothfairy ville moderert alle tråder med tesla-ros, samt beinhard moderering av tråden «Kompenserer menn for noe når de har mange biler..?» @Polly Ester ville moderert alle tråder om at polyester ikke er bærekraftig og gir mikroplast i havet. Hun vil jo snart makrobade seg selv i sommer @Athena Freyja modererer alle tråder om «gamle røyer over 40». Og skriver litt anonymt i tråden om «eldre deilige mystiske kvinner😎» @Titania modererte heftig i tråden «jeg blir trist av ham men holder fast likevel». Hun hadde erkjent ting og ville ikke unne andre den kjipe veien for å oppnå den erkjennelsen♥️ @SVK modererte alle som ba @Hoppetaujenta meske seg med frierere som om hun var med i et TLC-program, verden var blitt for uanstendig syntes han! @CAPS LOCK modererte alle med umotivert bruk av store bokstaver. Folk må jo moderere seg!! @Sola de Modererte alle tråder om vinteren, husj.. ut med kulde og mørke. Hun vil jo bare være sola di! @Peanut Modererte alle tråder om godt naboskap. Hun visste bedre.. @jukkapalme Modererte alle tråder om at man ikke skal ha planter på soverommet fordi den jo tar oksygenet om natta. Tenke seg til.. frarøve fine planter soveromsmoro! 😮 Det eneste man kompenserer for med stor bilpark er fritid man ikke vet man skal bruke til! Men jeg fortjener litt skryt da, kvittet meg med to og ikke kjøpt noen nye jeg skal beholde i år! Teslaeiere ass. La dem spise kake!
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2023 #23066 Skrevet 9. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Oi! Dette har gått meg hus forbi, kan De tilgi meg, o fagre madam? Skal sjekke den ut asap Vi kan snakkes om hvordan du kan reparere relasjon og sånn😘
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2023 #23067 Skrevet 9. mai 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Vi kan snakkes om hvordan du kan reparere relasjon og sånn😘 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2023 #23068 Skrevet 9. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (14 minutter siden): Du kan ikke nekte meg å gjøre der jeg gjør best; ødelegge! Jeg nekter deg ingenting. Bare forbyr deg 😁
Gjest Lurven Skrevet 9. mai 2023 #23069 Skrevet 9. mai 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Det kom som kjerringa på julekvelden! Husker den kvelden ja, det var villt
Gjest Lurven Skrevet 9. mai 2023 #23070 Skrevet 9. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Egget er flere millioner år eldre enn høns! Men hanen kom uansett først Men hvem la de første eggene
Gjest Lurven Skrevet 9. mai 2023 #23071 Skrevet 9. mai 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Ja. Men det er egentlig strengt hemmelig og kun jeg som vet så du må holde det hemmelig!!! Lover
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2023 #23072 Skrevet 9. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Det eneste man kompenserer for med stor bilpark er fritid man ikke vet man skal bruke til! Men jeg fortjener litt skryt da, kvittet meg med to og ikke kjøpt noen nye jeg skal beholde i år! Teslaeiere ass. La dem spise kake! Flink fe 1
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2023 #23073 Skrevet 9. mai 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Lover Mr lover lover. ja dårlig.. over leggetid.. sorryyyy😌
Gjest Lurven Skrevet 9. mai 2023 #23074 Skrevet 9. mai 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Du kjakan , eg hadde deg i såpa laurdag. Du anerkjente aldri😭😭😭 eg var litt frekk da.. 😮 Kjakan😆
Gjest Lurven Skrevet 9. mai 2023 #23075 Skrevet 9. mai 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): "I am not french, I am from Belgium!" På a råå
Gjest Lurven Skrevet 9. mai 2023 #23076 Skrevet 9. mai 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Mr lover lover. ja dårlig.. over leggetid.. sorryyyy😌 Mr. Ro rooo, bejjbi pleazse
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2023 #23077 Skrevet 9. mai 2023 Lurven skrev (19 minutter siden): Lover Bra! Men viktig at tooth også holder det hemmelig. Og alle andre!
Gjest Lurven Skrevet 9. mai 2023 #23078 Skrevet 9. mai 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Bra! Men viktig at tooth også holder det hemmelig. Og alle andre! Hjernen til tooth blir rebooted 1 gang i uka så det er nok slettet fra minnet hans
Cid Skrevet 9. mai 2023 #23079 Skrevet 9. mai 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Du kjakan , eg hadde deg i såpa laurdag. Du anerkjente aldri😭😭😭 eg var litt frekk da.. 😮 Kjakan Salvesen TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Du kan ikke nekte meg å gjøre der jeg gjør best; ødelegge! Som rive Rolf? Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Jeg nekter deg ingenting. Bare forguder deg 😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2023 #23080 Skrevet 9. mai 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Hjernen til tooth blir rebooted 1 gang i uka så det er nok slettet fra minnet hans Flaks! Sånn skulle jeg også hatt. Hjerne altså 😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå