Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2023 #22921 Skrevet 3. mai 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Tror du, @TheHairyToothfairy og @Frøkenfryden kunne hatt mange artige turer ute på byen sammen om dere kjente hverandre den tid 😄 @TheHairyToothfairy hadde nok vært dørvakta som kasta ut meg og fryden fordi vi bar fulle og frekke i kjeften og sånn
Cid Skrevet 3. mai 2023 #22922 Skrevet 3. mai 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): @TheHairyToothfairy hadde nok vært dørvakta som kasta ut meg og fryden fordi vi bar fulle og frekke i kjeften og sånn Og så besøkte dere meg og spilte gamecube sammen med meg 🤪
Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2023 #22923 Skrevet 3. mai 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Og så besøkte dere meg og spilte gamecube sammen med meg 🤪 Du måtte legge deg klokka 21
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2023 #22924 Skrevet 3. mai 2023 (endret) Cid skrev (31 minutter siden): Kg brukerne sine sjekketriks hvis de manglet sosiale antenner 😛 @Lurven Vil du pynte snabelen min? @Hoppetaujenta Skal vi hoppe tau sammen på soverommet mitt? @Kruset Kan jeg få drikke av kruset ditt? @Adobyen Vil du bli med meg hjem og så kan vi spise snop og kose oss? @Kvakkekyllingen Vil du bli med meg hjem og spise kylling? @AliceNextDoor Vil du bli med meg hjem? @Polly Ester Skal vi dra hjem til deg og spise Polly peanøtter? @Ane Rikke Hei kan jeg kysse deg? @Entern Vil du bli min nummer 101? @jukkapalme Vil du se på kokosnussene mine? @Peanut Hei du var fin, synes du jeg er fin? @FrankDrebin Skal vi dra hjem til meg og se på mannen med den nakne pistol sammen nakne? @Frøkenfryden Vil du drikke vin med meg? @Ford3000 Vil du sove sammen med meg i traktoren min? @Cid Kan jeg ta på dem? @Athena Freyja Skal du se på fotball kamp i dag, jeg å vil du se på med meg? @Titania Vil du ha nummeret mitt så du kan ringe meg? @TheHairyToothfairy Vil du teste baksetet i bilen min? @SVK Liker du kjemper for jeg er en Bruker den ikke så ofte. Går heller for "Blir du med meg hjem og smaker på høna mi?' Endret 3. mai 2023 av Kvakkekyllingen
Cid Skrevet 3. mai 2023 #22925 Skrevet 3. mai 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Du måtte legge deg klokka 21 Og så gikk dere videre til @Kvakkekyllingen og sang karaoke med henne
Cid Skrevet 3. mai 2023 #22926 Skrevet 3. mai 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Bruker den ikke så ofte. Går heller for "Blir du med meg hjem og smaker på høna mi?' 🐓
Maskinfører Skrevet 3. mai 2023 #22927 Skrevet 3. mai 2023 Cid skrev (30 minutter siden): Denne? Han husker jeg fra jeg var liten 😀 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai 2023 #22928 Skrevet 3. mai 2023 Cid skrev (1 time siden): Kg brukerne sine sjekketriks hvis de manglet sosiale antenner 😛 @Lurven Vil du pynte snabelen min? @Hoppetaujenta Skal vi hoppe tau sammen på soverommet mitt? @Kruset Kan jeg få drikke av kruset ditt? @Adobyen Vil du bli med meg hjem og så kan vi spise snop og kose oss? @Kvakkekyllingen Vil du bli med meg hjem og spise kylling? @AliceNextDoor Vil du bli med meg hjem? @Polly Ester Skal vi dra hjem til deg og spise Polly peanøtter? @Ane Rikke Hei kan jeg kysse deg? @Entern Vil du bli min nummer 101? @jukkapalme Vil du se på kokosnussene mine? @Peanut Hei du var fin, synes du jeg er fin? @FrankDrebin Skal vi dra hjem til meg og se på mannen med den nakne pistol sammen nakne? @Frøkenfryden Vil du drikke vin med meg? @Ford3000 Vil du sove sammen med meg i traktoren min? @Cid Kan jeg ta på dem? @Athena Freyja Skal du se på fotball kamp i dag, jeg å vil du se på med meg? @Titania Vil du ha nummeret mitt så du kan ringe meg? @TheHairyToothfairy Vil du teste baksetet i bilen min? @SVK Liker du kjemper for jeg er en 😍😍🤩🤩
Polly Ester Skrevet 3. mai 2023 #22929 Skrevet 3. mai 2023 Maskinfører skrev (2 timer siden): Han husker jeg fra jeg var liten 😀 Streken husker jeg fra jeg var liten også og det var først etter at jeg ble voksen og youtube at jeg så Streken i farger for første gang. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai 2023 #22930 Skrevet 3. mai 2023 Maskinfører skrev (3 timer siden): Han husker jeg fra jeg var liten 😀 🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 3. mai 2023 #22931 Skrevet 3. mai 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): 🥰🥰 🥰🥰 Endret 3. mai 2023 av Maskinfører 1
Maskinfører Skrevet 3. mai 2023 #22932 Skrevet 3. mai 2023 Polly Ester skrev (1 time siden): Streken husker jeg fra jeg var liten også og det var først etter at jeg ble voksen og youtube at jeg så Streken i farger for første gang. Ja jeg også født i 1988 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai 2023 #22933 Skrevet 3. mai 2023 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja jeg også født i 1988 Cassidy Tvillingene er født i november 2003, men vi hadde en dvd med streken som vi så på da vi var barn. Og vi digget Streken.😍😍🤩🤩🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 3. mai 2023 #22934 Skrevet 3. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene er født i november 2003, men vi hadde en dvd med streken som vi så på da vi var barn. Og vi digget Streken.😍😍🤩🤩🥰🥰 ja jeg også 😍😍🤩🤩🥰🥰😍😍🤩🤩🥰🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mai 2023 #22935 Skrevet 3. mai 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): ja jeg også 😍😍🤩🤩🥰🥰😍😍🤩🤩🥰🥰 🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 3. mai 2023 #22936 Skrevet 3. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰 1
Polly Ester Skrevet 4. mai 2023 #22937 Skrevet 4. mai 2023 Maskinfører skrev (7 timer siden): Ja jeg også født i 1988 Du er noe yngre enn meg. Husker det var Rosa Panter og Streken som med ujevne mellomrom plutselig kom på TV. Den som så det ropte ut at "NÅ KOMMER STREKEN/ROSAAAA PANTÆÆÆR'N!" og så var det å rase inn i stua og sette seg de minuttene det tok. Rosa Panter var såklart også grå, men vi skjønte i hvert fall at han egentlig skulle være rosa. 1
Ane Rikke Skrevet 4. mai 2023 #22938 Skrevet 4. mai 2023 Du er morsom, @Cid 😅 Klart du kan kysse meg 😅 1
Cid Skrevet 4. mai 2023 #22939 Skrevet 4. mai 2023 Ane Rikke skrev (1 minutt siden): Du er morsom, @Cid 😅 Klart du kan kysse meg 😅 1
Cid Skrevet 4. mai 2023 #22940 Skrevet 4. mai 2023 Håper ikke det var ubehagelig for noen å bli nevnt, har hatt en litt uggen følelse siden jeg posta den om at kanskje noen brukere ikke likte å bli nevnt i en sånn sammenheng
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå