Gjest Lurven Skrevet 28. april 2023 #22821 Skrevet 28. april 2023 Episode 552 1 års jubileum del 7k @Baktus har av og til blitt observert i såpen, men da har han kun streifet innom og det har vært mest for å ha et sted å sove og vaske seg. @Rosakatt har også vært innom men som katter flest kan hun være borte i ukesvis @Ciaran og Ciara dukker også plutselig opp i blant, ingen vet hvem eller hva de er, er de en siamesisk person eller kanskje 2 , eller er det en sånn AI 🤷 @Hulderen har også begynt å dukke opp i noen episoder, men for det meste holder hun seg i skogen og hører på under trusestrikken på kassett @-Missi- dukket også opp i en del episoder tidligere men forsvant etter et nakenrave i Trøndelag. @tånegla og @Ichiko har også vært med i noen episoder, de går nok også under kategorien tanter. Følg med i neste episode!
Cid Skrevet 28. april 2023 #22822 Skrevet 28. april 2023 Lurven skrev (12 minutter siden): Det er jo jubileum bare en gang i året vet du Skal lese det i løpet av helgen
Gjest Lurven Skrevet 28. april 2023 #22823 Skrevet 28. april 2023 Neste episode kommer allerde nå!. Del 8 av kavalkade og episode 553 Noen sosioprater er så modige at de bruker sine egne navn her @MarianneE er en av de, hun er en ekte kg veteran akkurat son meg, jeg har kjent henne siden hun var jomfru. Nå er hun husmor med jobb og barn Når vi snakker om jomfru kan man jo ikke unngå å nevne @Embla Othea. Jomfru betyr ung kvinne, Hun bruker dagene på å spise safari kjeks og lage vafler av farsmelk @Ane Rikke bruker også sitt eget navn her, men jeg aner ikke hvem hun er @Wednesday Addams er en annen som står frem Med eget navn, personlig synes jeg at hun er litt skummelt @FrankDrebin er også en ekte person her, han etterforsker lovbrudd og sånn @LiseTV bruker også sitt eget navn, eller han heter egentlig ikke Lise, men det er Tv navnet hans. Neste episode kommer her senere men kan allerde nå streames Nattflix, Disney+++ og Tv2ern cosplay
Embla Othea Skrevet 28. april 2023 #22824 Skrevet 28. april 2023 Lurven skrev (16 minutter siden): Neste episode kommer allerde nå!. Del 8 av kavalkade og episode 553 Noen sosioprater er så modige at de bruker sine egne navn her @MarianneE er en av de, hun er en ekte kg veteran akkurat son meg, jeg har kjent henne siden hun var jomfru. Nå er hun husmor med jobb og barn Når vi snakker om jomfru kan man jo ikke unngå å nevne @Embla Othea. Jomfru betyr ung kvinne, Hun bruker dagene på å spise safari kjeks og lage vafler av farsmelk @Ane Rikke bruker også sitt eget navn her, men jeg aner ikke hvem hun er @Wednesday Addams er en annen som står frem Med eget navn, personlig synes jeg at hun er litt skummelt @FrankDrebin er også en ekte person her, han etterforsker lovbrudd og sånn @LiseTV bruker også sitt eget navn, eller han heter egentlig ikke Lise, men det er Tv navnet hans. Neste episode kommer her senere men kan allerde nå streames Nattflix, Disney+++ og Tv2ern cosplay Neihei - du er så slem. Skal jeg forklare deg hvorfor? Utseendemessig er det ingenting i veien med Embla, og jeg er både snill, smart og morsom. Men så snart jeg nærmer meg Safari kjeks og vafler av farsmelk, driter jeg i gutter. Så da forblir jeg jomfru, til tross for at det å ligge med noen står øverst på prioriteringslista. Og det er helt greit det. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #22825 Skrevet 28. april 2023 Embla Othea skrev (18 minutter siden): Neihei - du er så slem. Skal jeg forklare deg hvorfor? Utseendemessig er det ingenting i veien med Embla, og jeg er både snill, smart og morsom. Men så snart jeg nærmer meg Safari kjeks og vafler av farsmelk, driter jeg i gutter. Så da forblir jeg jomfru, til tross for at det å ligge med noen står øverst på prioriteringslista. Og det er helt greit det. Cassidy Tvillingene digger den skikkelig bra sagt Embla. Og vi er helt enige, du er både snill, smart og morsom.
Ane Rikke Skrevet 28. april 2023 #22826 Skrevet 28. april 2023 Lurven skrev (58 minutter siden): Neste episode kommer allerde nå!. Del 8 av kavalkade og episode 553 Noen sosioprater er så modige at de bruker sine egne navn her @MarianneE er en av de, hun er en ekte kg veteran akkurat son meg, jeg har kjent henne siden hun var jomfru. Nå er hun husmor med jobb og barn Når vi snakker om jomfru kan man jo ikke unngå å nevne @Embla Othea. Jomfru betyr ung kvinne, Hun bruker dagene på å spise safari kjeks og lage vafler av farsmelk @Ane Rikke bruker også sitt eget navn her, men jeg aner ikke hvem hun er @Wednesday Addams er en annen som står frem Med eget navn, personlig synes jeg at hun er litt skummelt @FrankDrebin er også en ekte person her, han etterforsker lovbrudd og sånn @LiseTV bruker også sitt eget navn, eller han heter egentlig ikke Lise, men det er Tv navnet hans. Neste episode kommer her senere men kan allerde nå streames Nattflix, Disney+++ og Tv2ern cosplay Hehe, du er skjønn ❤️
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2023 #22827 Skrevet 28. april 2023 Lurven skrev (1 time siden): Neste episode kommer allerde nå!. Del 8 av kavalkade og episode 553 Noen sosioprater er så modige at de bruker sine egne navn her @MarianneE er en av de, hun er en ekte kg veteran akkurat son meg, jeg har kjent henne siden hun var jomfru. Nå er hun husmor med jobb og barn Når vi snakker om jomfru kan man jo ikke unngå å nevne @Embla Othea. Jomfru betyr ung kvinne, Hun bruker dagene på å spise safari kjeks og lage vafler av farsmelk @Ane Rikke bruker også sitt eget navn her, men jeg aner ikke hvem hun er @Wednesday Addams er en annen som står frem Med eget navn, personlig synes jeg at hun er litt skummelt @FrankDrebin er også en ekte person her, han etterforsker lovbrudd og sånn @LiseTV bruker også sitt eget navn, eller han heter egentlig ikke Lise, men det er Tv navnet hans. Neste episode kommer her senere men kan allerde nå streames Nattflix, Disney+++ og Tv2ern cosplay 😂😂😂
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2023 #22828 Skrevet 28. april 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 552 1 års jubileum del 7k @Baktus har av og til blitt observert i såpen, men da har han kun streifet innom og det har vært mest for å ha et sted å sove og vaske seg. @Rosakatt har også vært innom men som katter flest kan hun være borte i ukesvis @Ciaran og Ciara dukker også plutselig opp i blant, ingen vet hvem eller hva de er, er de en siamesisk person eller kanskje 2 , eller er det en sånn AI 🤷 @Hulderen har også begynt å dukke opp i noen episoder, men for det meste holder hun seg i skogen og hører på under trusestrikken på kassett @-Missi- dukket også opp i en del episoder tidligere men forsvant etter et nakenrave i Trøndelag. @tånegla og @Ichiko har også vært med i noen episoder, de går nok også under kategorien tanter. Følg med i neste episode! Nå er det fest!!🥳🥳🥳 Rekker du løpetid nå da? 😮
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2023 #22829 Skrevet 28. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (12 timer siden): Haha! Dine visdomsord altså! 🥳 Du har sagt mye! Så jeg tipper ja 😁 Jeg er utrolig vis faktisk🤓
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2023 #22830 Skrevet 28. april 2023 Lurven skrev (8 timer siden): 🥳🥳🥳 G35 føles litt mer tvetydig nå😮
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2023 #22831 Skrevet 28. april 2023 (endret) Lurven skrev (7 timer siden): Sist men ikke størst har vil @Helene1982, hun klager iblant over at hun ikke blir skrevet inn i episoder, men hun holder seg jo mest i sex og kjønnsdebatt tråder. Hun er mest kjent for å ha holdt foredrag med våt BH! Håper jeg ikke har glemt noe.... Det er fort å glemme noe når man drar inn våt BH..😂 Endret 28. april 2023 av Frøkenfryden
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2023 #22832 Skrevet 28. april 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 551 Jubel del 6Y ( ja @Frøkenfryden det er lov å skrive 6y selv om man et over 40 år) Sexy kan skrives som tall ja. Noen såpedamer og en mann har jo også tall i navnet sitt. @mia83 var mye med i såpen i begynnelsen, men har forsvunnet litt etterhvert, usikker på om hun er født i 1983, er 83 år eller har vært på guiden siden 1983, velger å helle litt mot det siste @Sommer2464 var også med en del før, han venter på Jesu gjenkomst som vil skje en gang på sommeren i 2464 @Helene1982 se lenger opp Nei ikke på brystene... lengre opp... @Hannah80 har jeg bare sett 1 gang på sosioprat, antar at det er fordi hun er 80 år og har forvillet seg hit etter et innfall av digital kunnskapsløftet @tussi680 har også vært innom såpen, der var i episode 680 @TinaEmilie98 se lenger opp, hu har sneip i kjeften @Fighter83 dukket opp i fjor høst, hun er født i 83, liker å swinge både med og uten bil @Ford3000 dukket også opp i fjor høst, kjent for traktorpuling, bever og jakt. Jobber også frilans som tolk, der hun oversetter kjente hits til finnmarsk Lærer så mye av deg Mr.6y Y2k-youth😎
Gjest Lurven Skrevet 28. april 2023 #22833 Skrevet 28. april 2023 Ane Rikke skrev (45 minutter siden): Hehe, du er skjønn ❤️ Nei det vil jeg ikke ha på meg altså🧐
Gjest Lurven Skrevet 28. april 2023 #22834 Skrevet 28. april 2023 Frøkenfryden skrev (33 minutter siden): Nå er det fest!!🥳🥳🥳 Rekker du løpetid nå da? 😮 Må utsette til i morgen
Gjest Lurven Skrevet 28. april 2023 #22835 Skrevet 28. april 2023 Frøkenfryden skrev (29 minutter siden): Lærer så mye av deg Mr.6y Y2k-youth😎 Jeg hadde nok vært kul om jeg var ungdom i dag😁
Gjest Lurven Skrevet 28. april 2023 #22836 Skrevet 28. april 2023 Frøkenfryden skrev (32 minutter siden): Det er fort å glemme noe når man drar inn våt BH..😂 Ja fikk bilder i huet og sånn
Gjest Lurven Skrevet 28. april 2023 #22837 Skrevet 28. april 2023 Episode 554 Del 9 av jubilariet De siste skal bli det de siste Faktisk er det enda flere som har vært med i såpen, her kommer litt om de da @Sola de kjent for å vaske klær, være blid som en sol og heie på Bodø glimt, hun har faktisk tilbudt seg å vaske draktene deres, men da må det være på onsdager for det er dagen da hun vasker gule klær. En gang skremte hun naboen da hun Listet seg i trappa. @jukkapalme opphavskvinnen til Kokosnüsse, (fikk bilder i hodet igjen, vi må videre...) @SVK eller svein Vidar Karlsen som han egentlig heter er den snilleste mannen på kg, han er helt uten baktanker, og har aldri prøvd å flørte eller å få ligge med noen fra kg sånn som oss andre gutta. @Anonymburker har også vært med litt i såpen han er mye flinkere enn han tror selv, men prøver noen ganger å løpe intervaller fra problemene sine. @Maskinfører har også blitt benevnt i noen såpe episoder, han er med når det skal kjøres maskiner og sånn @Kveldshimmel har av og til vært med, det har vært mest på sånne late late shows @CAPS LOCK har vært mest med i sånne spesial episoder der vi skriver med STORE BOKSTAVER (for svaksynte og sånn) @Lykke Li har vært med litt, vet at hun blir lykkelig av å være med @Strange Doll har også vært innom, men føler at hun er vanskelig i komme inn på, hun er liksom en slags fremmed dukke Dette er faktisk ikke siste episode. @Titania og @10. @Tania pluss noen flere (10?) Dukker opp i siste jubileumsepisode
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #22839 Skrevet 28. april 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Episode 554 Del 9 av jubilariet De siste skal bli det de siste Faktisk er det enda flere som har vært med i såpen, her kommer litt om de da @Sola de kjent for å vaske klær, være blid som en sol og heie på Bodø glimt, hun har faktisk tilbudt seg å vaske draktene deres, men da må det være på onsdager for det er dagen da hun vasker gule klær. En gang skremte hun naboen da hun Listet seg i trappa. @jukkapalme opphavskvinnen til Kokosnüsse, (fikk bilder i hodet igjen, vi må videre...) @SVK eller svein Vidar Karlsen som han egentlig heter er den snilleste mannen på kg, han er helt uten baktanker, og har aldri prøvd å flørte eller å få ligge med noen fra kg sånn som oss andre gutta. @Anonymburker har også vært med litt i såpen han er mye flinkere enn han tror selv, men prøver noen ganger å løpe intervaller fra problemene sine. @Maskinfører har også blitt benevnt i noen såpe episoder, han er med når det skal kjøres maskiner og sånn @Kveldshimmel har av og til vært med, det har vært mest på sånne late late shows @CAPS LOCK har vært mest med i sånne spesial episoder der vi skriver med STORE BOKSTAVER (for svaksynte og sånn) @Lykke Li har vært med litt, vet at hun blir lykkelig av å være med @Strange Doll har også vært innom, men føler at hun er vanskelig i komme inn på, hun er liksom en slags fremmed dukke Dette er faktisk ikke siste episode. @Titania og @10. @Tania pluss noen flere (10?) Dukker opp i siste jubileumsepisode 😍😍🤩🤩 1
Gjest Lurven Skrevet 28. april 2023 #22840 Skrevet 28. april 2023 MarianneE skrev (4 minutter siden): Herrejesus.... 😂 Er du religiøs🧐
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå