Ciaran og Ciara Skrevet 2. mai 2023 #22901 Skrevet 2. mai 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Så samt man ikke er sugen på litt kylling 🍗
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2023 #22902 Skrevet 3. mai 2023 Cid skrev (7 timer siden): Så samt man ikke er sugen på litt kylling 🍗 Alltid er det noen som skal suge litt på oss 😴🥹
Cid Skrevet 3. mai 2023 #22903 Skrevet 3. mai 2023 Kg brukerne sine sjekketriks hvis de manglet sosiale antenner 😛 @Lurven Vil du pynte snabelen min? @Hoppetaujenta Skal vi hoppe tau sammen på soverommet mitt? @Kruset Kan jeg få drikke av kruset ditt? @Adobyen Vil du bli med meg hjem og så kan vi spise snop og kose oss? @Kvakkekyllingen Vil du bli med meg hjem og spise kylling? @AliceNextDoor Vil du bli med meg hjem? @Polly Ester Skal vi dra hjem til deg og spise Polly peanøtter? @Ane Rikke Hei kan jeg kysse deg? @Entern Vil du bli min nummer 101? @jukkapalme Vil du se på kokosnussene mine? @Peanut Hei du var fin, synes du jeg er fin? @FrankDrebin Skal vi dra hjem til meg og se på mannen med den nakne pistol sammen nakne? @Frøkenfryden Vil du drikke vin med meg? @Ford3000 Vil du sove sammen med meg i traktoren min? @Cid Kan jeg ta på dem? @Athena Freyja Skal du se på fotball kamp i dag, jeg å vil du se på med meg? @Titania Vil du ha nummeret mitt så du kan ringe meg? @TheHairyToothfairy Vil du teste baksetet i bilen min? @SVK Liker du kjemper for jeg er en 3
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2023 #22904 Skrevet 3. mai 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Kg brukerne sine sjekketriks hvis de manglet sosiale antenner 😛 @Lurven Vil du pynte snabelen min? @Hoppetaujenta Skal vi hoppe tau sammen på soverommet mitt? @Kruset Kan jeg få drikke av kruset ditt? @Adobyen Vil du bli med meg hjem og så kan vi spise snop og kose oss? @Kvakkekyllingen Vil du bli med meg hjem og spise kylling? @AliceNextDoor Vil du bli med meg hjem? @Polly Ester Skal vi dra hjem til deg og spise Polly peanøtter? @Ane Rikke Hei kan jeg kysse deg? @Entern Vil du bli min nummer 101? @jukkapalme Vil du se på kokosnussene mine? @Peanut Hei du var fin, synes du jeg er fin? @FrankDrebin Skal vi dra hjem til meg og se på mannen med den nakne pistol sammen nakne? @Frøkenfryden Vil du drikke vin med meg? @Ford3000 Vil du sove sammen med meg i traktoren min? @Cid Kan jeg ta på dem? @Athena Freyja Skal du se på fotball kamp i dag, jeg å vil du se på med meg? @Titania Vil du ha nummeret mitt så du kan ringe meg? @TheHairyToothfairy Vil du teste baksetet i bilen min? @SVK Liker du kjemper for jeg er en 🥳👍😁
Cid Skrevet 3. mai 2023 #22906 Skrevet 3. mai 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): 🥳👍😁 Var usikker på om det var greit å spøke om dette men lurven har spøkt om mye diverse så tenker dette også går fint da 😄
Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2023 #22907 Skrevet 3. mai 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Kg brukerne sine sjekketriks hvis de manglet sosiale antenner 😛 @Lurven Vil du pynte snabelen min? @Hoppetaujenta Skal vi hoppe tau sammen på soverommet mitt? @Kruset Kan jeg få drikke av kruset ditt? @Adobyen Vil du bli med meg hjem og så kan vi spise snop og kose oss? @Kvakkekyllingen Vil du bli med meg hjem og spise kylling? @AliceNextDoor Vil du bli med meg hjem? @Polly Ester Skal vi dra hjem til deg og spise Polly peanøtter? @Ane Rikke Hei kan jeg kysse deg? @Entern Vil du bli min nummer 101? @jukkapalme Vil du se på kokosnussene mine? @Peanut Hei du var fin, synes du jeg er fin? @FrankDrebin Skal vi dra hjem til meg og se på mannen med den nakne pistol sammen nakne? @Frøkenfryden Vil du drikke vin med meg? @Ford3000 Vil du sove sammen med meg i traktoren min? @Cid Kan jeg ta på dem? @Athena Freyja Skal du se på fotball kamp i dag, jeg å vil du se på med meg? @Titania Vil du ha nummeret mitt så du kan ringe meg? @TheHairyToothfairy Vil du teste baksetet i bilen min? @SVK Liker du kjemper for jeg er en 😀😆 Mulig at jeg har sagt noe lignende
Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2023 #22908 Skrevet 3. mai 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Var usikker på om det var greit å spøke om dette men lurven har spøkt om mye diverse så tenker dette også går fint da 😄 Det er godt innenfor streken
Cid Skrevet 3. mai 2023 #22909 Skrevet 3. mai 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Det er godt innenfor streken Denne? 2
Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2023 #22910 Skrevet 3. mai 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Kg brukerne sine sjekketriks hvis de manglet sosiale antenner 😛 @Lurven Vil du pynte snabelen min? @Hoppetaujenta Skal vi hoppe tau sammen på soverommet mitt? @Kruset Kan jeg få drikke av kruset ditt? @Adobyen Vil du bli med meg hjem og så kan vi spise snop og kose oss? @Kvakkekyllingen Vil du bli med meg hjem og spise kylling? @AliceNextDoor Vil du bli med meg hjem? @Polly Ester Skal vi dra hjem til deg og spise Polly peanøtter? @Ane Rikke Hei kan jeg kysse deg? @Entern Vil du bli min nummer 101? @jukkapalme Vil du se på kokosnussene mine? @Peanut Hei du var fin, synes du jeg er fin? @FrankDrebin Skal vi dra hjem til meg og se på mannen med den nakne pistol sammen nakne? @Frøkenfryden Vil du drikke vin med meg? @Ford3000 Vil du sove sammen med meg i traktoren min? @Cid Kan jeg ta på dem? @Athena Freyja Skal du se på fotball kamp i dag, jeg å vil du se på med meg? @Titania Vil du ha nummeret mitt så du kan ringe meg? @TheHairyToothfairy Vil du teste baksetet i bilen min? @SVK Liker du kjemper for jeg er en Jeg har brukt @Kruset, @Adobyen, @AliceNextDoor, @Cid , @Athena Freyja, @SVK og @TheHairyToothfairy sin. Med varierende hell. Brukt også @Titania sin en gang, fordi hun ikke hadde tlf nr. Og det var svært vellykket
Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2023 #22911 Skrevet 3. mai 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Denne? Han var kul
Cid Skrevet 3. mai 2023 #22912 Skrevet 3. mai 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Han var kul Er det deg når du er ute på byen en lørdagskveld?
Cid Skrevet 3. mai 2023 #22913 Skrevet 3. mai 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Jeg har brukt @Kruset, @Adobyen, @AliceNextDoor, @Cid , @Athena Freyja, @SVK og @TheHairyToothfairy sin. Med varierende hell. Brukt også @Titania sin en gang, fordi hun ikke hadde tlf nr. Og det var svært vellykket Tipper du endte opp med en blåveis etter mitt sjekketriks 😅
Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2023 #22914 Skrevet 3. mai 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Tipper du endte opp med en blåveis etteir mitt sjekketriks 😅 Neida😄 men fikk ikke lov å ta på de😭
Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2023 #22915 Skrevet 3. mai 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Er det deg når du er ute på byen en lørdagskveld? I 2003
Cid Skrevet 3. mai 2023 #22916 Skrevet 3. mai 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): I 2003 Kan man si at du eide byen på den tiden?
Ford3000 Skrevet 3. mai 2023 #22917 Skrevet 3. mai 2023 Cid skrev (17 minutter siden): Kg brukerne sine sjekketriks hvis de manglet sosiale antenner 😛 @Lurven Vil du pynte snabelen min? @Hoppetaujenta Skal vi hoppe tau sammen på soverommet mitt? @Kruset Kan jeg få drikke av kruset ditt? @Adobyen Vil du bli med meg hjem og så kan vi spise snop og kose oss? @Kvakkekyllingen Vil du bli med meg hjem og spise kylling? @AliceNextDoor Vil du bli med meg hjem? @Polly Ester Skal vi dra hjem til deg og spise Polly peanøtter? @Ane Rikke Hei kan jeg kysse deg? @Entern Vil du bli min nummer 101? @jukkapalme Vil du se på kokosnussene mine? @Peanut Hei du var fin, synes du jeg er fin? @FrankDrebin Skal vi dra hjem til meg og se på mannen med den nakne pistol sammen nakne? @Frøkenfryden Vil du drikke vin med meg? @Ford3000 Vil du sove sammen med meg i traktoren min? @Cid Kan jeg ta på dem? @Athena Freyja Skal du se på fotball kamp i dag, jeg å vil du se på med meg? @Titania Vil du ha nummeret mitt så du kan ringe meg? @TheHairyToothfairy Vil du teste baksetet i bilen min? @SVK Liker du kjemper for jeg er en Fin den! Meeen, tror heller vi tar Mujaffa-spillets stil og sier "vil du bli med og cruise rundt i traktoren min?" 😆 Tror det var noe sånt! 1
Cid Skrevet 3. mai 2023 #22918 Skrevet 3. mai 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Fin den! Meeen, tror heller vi tar Mujaffa-spillets stil og sier "vil du bli med og cruise rundt i traktoren min?" 😆 Tror det var noe sånt! 😁
Gjest Lurven Skrevet 3. mai 2023 #22919 Skrevet 3. mai 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Kan man si at du eide byen på den tiden? Nei, jeg var bare en vanlig tulling
Cid Skrevet 3. mai 2023 #22920 Skrevet 3. mai 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Nei, jeg var bare en vanlig tulling Tror du, @TheHairyToothfairy og @Frøkenfryden kunne hatt mange artige turer ute på byen sammen om dere kjente hverandre den tid 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå