Gjest Lurven Skrevet 28. april 2023 #22801 Skrevet 28. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (15 minutter siden): 🥳 Digger jubileum! Jeg har puttet ting i enern i dag. Brunost! Får vente litt med treern enda, men er jo fredda! 😜 Gøy å kvakke med deg også lurvefanten. Høhø, jeg elsker fanter, Spesielt fantorangen 😎 Nå må du ikke blande enern og treern Brunost skal ikke i enern🧐
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. april 2023 #22802 Skrevet 28. april 2023 Lurven skrev (8 minutter siden): Nå må du ikke blande enern og treern Brunost skal ikke i enern🧐 Oi. Min feil 😆 Hvor skal den? Treern? 😱
Gjest Lurven Skrevet 28. april 2023 #22803 Skrevet 28. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Oi. Min feil 😆 Hvor skal den? Treern? 😱 Ja nr 3 ja😀
Gjest Lurven Skrevet 28. april 2023 #22804 Skrevet 28. april 2023 (endret) Episode 549 Jubileé del 4 De 4 tantene. En tante er en godt voksen dame, men som ikke er gammel, disse 4 damene er visst litt som vin- de har blitt bedre med årene, dette har jeg fra sikre kilder som @Ektemann og pappa, @Faren din, @Mora di @onkel anders og @Fjern @Halvstudert Røver Jeg snakker så klart om @Hoppetaujenta, @Boetica, @Polly Ester og @Million. @Hoppetaujenta har vært på forumet veldig lenge, hun er litt tilbakeholden men vi vet at hun er et sted mellom 39 og 390 år gammel og at hun liker å fryse. Dessuten er hun som en slags mor for lille @Cid, hun har også sin egen @Tråd @Boetica Er også litt mystisk , vi har fått vite gjennom året at hun er glad i både godtesnopp og godtesnop og at hun befinner seg i en slags metamorfose @Polly Ester er også litt hemmelighetsfull, men det er vel slik tanter er, men hun var russ i 1996 og har dukket opp i såpen med ujevne mellomrom @Million har vært svært lite i såpen, men hun er likevel en slags tante, åsså er hun sånn one in a @Million eller var det @trillion . Endret 28. april 2023 av Lurven
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. april 2023 #22805 Skrevet 28. april 2023 Lurven skrev (23 minutter siden): Ja nr 3 ja😀 Takk for godt råd! Nå må jeg jobbe og så putte brunost i nr 3 🥳
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #22806 Skrevet 28. april 2023 Lurven skrev (13 minutter siden): Episode 549 Jubileé del 4 De 4 tantene. En tante er en godt voksen dame, men som ikke er gammel, disse 4 damene er visst litt som vin- de har blitt bedre med årene, dette har jeg fra sikre kilder som @Ektemann og pappa, @Faren din, @Mora di @onkel anders og @Fjern @Halvstudert Røver Jeg snakker så klart om @Hoppetaujenta, @Boetica, @Polly Ester og @Million. @Hoppetaujenta har vært på forumet veldig lenge, hun er litt tilbakeholden men vi vet at hun er et sted mellom 39 og 390 år gammel og at hun liker å fryse. Dessuten er hun som en slags mor for lille @Cid, hun har også sin egen @Tråd @Boetica Er også litt mystisk , vi har fått vite gjennom året at hun er glad i både godtesnopp og godtesnop og at hun befinner seg i en slags metamorfose @Polly Ester er også litt hemmelighetsfull, men det er vel slik tanter er, men hun var russ i 1996 og har dukket opp i såpen med ujevne mellomrom @Million har vært svært lite i såpen, men hun er likevel en slags tante, åsså er hun sånn one in a @Million eller var det @trillion . 😍😍🤩🤩
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2023 #22807 Skrevet 28. april 2023 (endret) Artige greier. Jeg er en av urtantene som svever over vannene, igjennom skogene og er av og til i trådene også. 👻 Endret 28. april 2023 av Hoppetaujenta 1
Polly Ester Skrevet 28. april 2023 #22808 Skrevet 28. april 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 549 Jubileé del 4 De 4 tantene. En tante er en godt voksen dame, men som ikke er gammel, disse 4 damene er visst litt som vin- de har blitt bedre med årene, dette har jeg fra sikre kilder som @Ektemann og pappa, @Faren din, @Mora di @onkel anders og @Fjern @Halvstudert Røver Jeg snakker så klart om @Hoppetaujenta, @Boetica, @Polly Ester og @Million. @Hoppetaujenta har vært på forumet veldig lenge, hun er litt tilbakeholden men vi vet at hun er et sted mellom 39 og 390 år gammel og at hun liker å fryse. Dessuten er hun som en slags mor for lille @Cid, hun har også sin egen @Tråd @Boetica Er også litt mystisk , vi har fått vite gjennom året at hun er glad i både godtesnopp og godtesnop og at hun befinner seg i en slags metamorfose @Polly Ester er også litt hemmelighetsfull, men det er vel slik tanter er, men hun var russ i 1996 og har dukket opp i såpen med ujevne mellomrom @Million har vært svært lite i såpen, men hun er likevel en slags tante, åsså er hun sånn one in a @Million eller var det @trillion .
Gjest Lurven Skrevet 28. april 2023 #22809 Skrevet 28. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Takk for godt råd! Nå må jeg jobbe og så putte brunost i nr 3 🥳 🥳🥳🥳
Gjest Lurven Skrevet 28. april 2023 #22810 Skrevet 28. april 2023 Episode 550 Del 5 Fem fra glemselen Noen brukere har vært litt borte og sånn, her er fem fra glemselen @Entern har vært med i mange episoder, han har stort sett vært snill gutt, men blitt sendt til naughty island etter noen uheldige episoder, han er ellers kjent for å arkivere både tegninger,dikt og damer- Muligens kommer han tilbake i sommerferien og da dukker han nok opp i flere episoder. @Kate Upton har heller ikke vært å se på lenge, skulle ikke forundre @Meg :-) om hun er på naughty Island og soler seg toppløs, dette er uansett en dame med truck i som også liket øl og fotball ( eller var det føtter og baller 🤔) @Lacuna må også trekkes frem fra glemselens sorte hull, men husker ingenting om henne.. @TinaEmilie98 er annen man ikke ser så ofte nå for tiden, hun er vel opptatt med å suge prince Petter øs. Håper hun får puste litt innimellom Sist men ikke størst har vil @Helene1982, hun klager iblant over at hun ikke blir skrevet inn i episoder, men hun holder seg jo mest i sex og kjønnsdebatt tråder. Hun er mest kjent for å ha holdt foredrag med våt BH! Håper jeg ikke har glemt noe....
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #22811 Skrevet 28. april 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Episode 550 Del 5 Fem fra glemselen Noen brukere har vært litt borte og sånn, her er fem fra glemselen @Entern har vært med i mange episoder, han har stort sett vært snill gutt, men blitt sendt til naughty island etter noen uheldige episoder, han er ellers kjent for å arkivere både tegninger,dikt og damer- Muligens kommer han tilbake i sommerferien og da dukker han nok opp i flere episoder. @Kate Upton har heller ikke vært å se på lenge, skulle ikke forundre @Meg :-) om hun er på naughty Island og soler seg toppløs, dette er uansett en dame med truck i som også liket øl og fotball ( eller var det føtter og baller 🤔) @Lacuna må også trekkes frem fra glemselens sorte hull, men husker ingenting om henne.. @TinaEmilie98 er annen man ikke ser så ofte nå for tiden, hun er vel opptatt med å suge prince Petter øs. Håper hun får puste litt innimellom Sist men ikke størst har vil @Helene1982, hun klager iblant over at hun ikke blir skrevet inn i episoder, men hun holder seg jo mest i sex og kjønnsdebatt tråder. Hun er mest kjent for å ha holdt foredrag med våt BH! Håper jeg ikke har glemt noe.... 😍😍🤩🤩
Gjest Lurven Skrevet 28. april 2023 #22812 Skrevet 28. april 2023 Episode 551 Jubel del 6Y ( ja @Frøkenfryden det er lov å skrive 6y selv om man et over 40 år) Sexy kan skrives som tall ja. Noen såpedamer og en mann har jo også tall i navnet sitt. @mia83 var mye med i såpen i begynnelsen, men har forsvunnet litt etterhvert, usikker på om hun er født i 1983, er 83 år eller har vært på guiden siden 1983, velger å helle litt mot det siste @Sommer2464 var også med en del før, han venter på Jesu gjenkomst som vil skje en gang på sommeren i 2464 @Helene1982 se lenger opp Nei ikke på brystene... lengre opp... @Hannah80 har jeg bare sett 1 gang på sosioprat, antar at det er fordi hun er 80 år og har forvillet seg hit etter et innfall av digital kunnskapsløftet @tussi680 har også vært innom såpen, der var i episode 680 @TinaEmilie98 se lenger opp, hu har sneip i kjeften @Fighter83 dukket opp i fjor høst, hun er født i 83, liker å swinge både med og uten bil @Ford3000 dukket også opp i fjor høst, kjent for traktorpuling, bever og jakt. Jobber også frilans som tolk, der hun oversetter kjente hits til finnmarsk
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #22813 Skrevet 28. april 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Episode 551 Jubel del 6Y ( ja @Frøkenfryden det er lov å skrive 6y selv om man et over 40 år) Sexy kan skrives som tall ja. Noen såpedamer og en mann har jo også tall i navnet sitt. @mia83 var mye med i såpen i begynnelsen, men har forsvunnet litt etterhvert, usikker på om hun er født i 1983, er 83 år eller har vært på guiden siden 1983, velger å helle litt mot det siste @Sommer2464 var også med en del før, han venter på Jesu gjenkomst som vil skje en gang på sommeren i 2464 @Helene1982 se lenger opp Nei ikke på brystene... lengre opp... @Hannah80 har jeg bare sett 1 gang på sosioprat, antar at det er fordi hun er 80 år og har forvillet seg hit etter et innfall av digital kunnskapsløftet @tussi680 har også vært innom såpen, der var i episode 680 @TinaEmilie98 se lenger opp, hu har sneip i kjeften @Fighter83 dukket opp i fjor høst, hun er født i 83, liker å swinge både med og uten bil @Ford3000 dukket også opp i fjor høst, kjent for traktorpuling, bever og jakt. Jobber også frilans som tolk, der hun oversetter kjente hits til finnmarsk 😍😍🤩🤩
Hannah80 Skrevet 28. april 2023 #22814 Skrevet 28. april 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Episode 551 Jubel del 6Y ( ja @Frøkenfryden det er lov å skrive 6y selv om man et over 40 år) Sexy kan skrives som tall ja. Noen såpedamer og en mann har jo også tall i navnet sitt. @mia83 var mye med i såpen i begynnelsen, men har forsvunnet litt etterhvert, usikker på om hun er født i 1983, er 83 år eller har vært på guiden siden 1983, velger å helle litt mot det siste @Sommer2464 var også med en del før, han venter på Jesu gjenkomst som vil skje en gang på sommeren i 2464 @Helene1982 se lenger opp Nei ikke på brystene... lengre opp... @Hannah80 har jeg bare sett 1 gang på sosioprat, antar at det er fordi hun er 80 år og har forvillet seg hit etter et innfall av digital kunnskapsløftet @tussi680 har også vært innom såpen, der var i episode 680 @TinaEmilie98 se lenger opp, hu har sneip i kjeften @Fighter83 dukket opp i fjor høst, hun er født i 83, liker å swinge både med og uten bil @Ford3000 dukket også opp i fjor høst, kjent for traktorpuling, bever og jakt. Jobber også frilans som tolk, der hun oversetter kjente hits til finnmarsk Haha, nesten sant jo😂😂😂😂
Gjest Boetica Skrevet 28. april 2023 #22815 Skrevet 28. april 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Episode 549 Jubileé del 4 De 4 tantene. En tante er en godt voksen dame, men som ikke er gammel, disse 4 damene er visst litt som vin- de har blitt bedre med årene, dette har jeg fra sikre kilder som @Ektemann og pappa, @Faren din, @Mora di @onkel anders og @Fjern @Halvstudert Røver Jeg snakker så klart om @Hoppetaujenta, @Boetica, @Polly Ester og @Million. @Hoppetaujenta har vært på forumet veldig lenge, hun er litt tilbakeholden men vi vet at hun er et sted mellom 39 og 390 år gammel og at hun liker å fryse. Dessuten er hun som en slags mor for lille @Cid, hun har også sin egen @Tråd @Boetica Er også litt mystisk , vi har fått vite gjennom året at hun er glad i både godtesnopp og godtesnop og at hun befinner seg i en slags metamorfose @Polly Ester er også litt hemmelighetsfull, men det er vel slik tanter er, men hun var russ i 1996 og har dukket opp i såpen med ujevne mellomrom @Million har vært svært lite i såpen, men hun er likevel en slags tante, åsså er hun sånn one in a @Million eller var det @trillion . Fine kavalkader 👏 Åsså eget kapittel til oss tantene, da 🤩
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2023 #22816 Skrevet 28. april 2023 Lurven skrev (7 timer siden): Nå må du ikke blande enern og treern Brunost skal ikke i enern🧐 Hun liker brunost, tipper a tar julebrunosten hvor den enn kommer🥳😮 fredag😎
Gjest Lurven Skrevet 28. april 2023 #22818 Skrevet 28. april 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Hun liker brunost, tipper a tar julebrunosten hvor den enn kommer🥳😮 fredag😎 Jaaada hu ække så nøye på're
Gjest Lurven Skrevet 28. april 2023 #22819 Skrevet 28. april 2023 Boetica skrev (1 time siden): Fine kavalkader 👏 Åsså eget kapittel til oss tantene, da 🤩 Tantene må med såklart
Gjest Lurven Skrevet 28. april 2023 #22820 Skrevet 28. april 2023 Cid skrev (2 timer siden): Her blir det mye å lese i helga 😄 Det er jo jubileum bare en gang i året vet du
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå