Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Lurven
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (15 minutter siden):

🥳 Digger jubileum! Jeg har puttet ting i enern i dag. Brunost! Får vente litt med treern enda, men er jo fredda! 😜 

Gøy å kvakke med deg også lurvefanten. Høhø, jeg elsker fanter, Spesielt fantorangen 😎

Nå må du ikke blande enern og treern 

Brunost skal ikke i enern🧐

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Lurven skrev (8 minutter siden):

Oi. Min feil 😆 Hvor skal den? Treern? 😱

Gjest Lurven
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (1 time siden):

Oi. Min feil 😆 Hvor skal den? Treern? 😱

Ja nr 3 ja😀

Gjest Lurven
Skrevet (endret)

Episode 549

Jubileé del 4

De 4 tantene.

En tante er en godt voksen dame, men som ikke er gammel, disse 4 damene er visst litt som vin- de har blitt bedre med årene, dette har jeg fra sikre kilder som @Ektemann og pappa, @Faren din@Mora di @onkel anders og @Fjern @Halvstudert Røver

Jeg snakker så klart om @Hoppetaujenta, @Boetica, @Polly Ester og @Million.

@Hoppetaujenta har vært på forumet veldig lenge, hun er litt tilbakeholden men vi vet at hun er et sted mellom 39 og 390 år gammel og at hun liker å fryse. Dessuten er hun som en slags mor for lille @Cid, hun har også sin egen @Tråd

@Boetica Er også litt mystisk , vi har fått vite gjennom året at hun er glad i både godtesnopp og godtesnop og at hun befinner seg i en slags metamorfose

@Polly Ester er også litt hemmelighetsfull, men det er vel slik tanter er, men hun var russ i 1996 og har dukket opp i såpen med ujevne mellomrom

@Million har vært svært lite i såpen, men hun er likevel en slags tante, åsså er hun sånn one in a @Million eller var det @trillion .

Endret av Lurven
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Lurven skrev (23 minutter siden):

Ja nr 3 ja😀

Takk for godt råd! Nå må jeg jobbe og så putte brunost i nr 3 🥳

Skrevet
Lurven skrev (13 minutter siden):

Episode 549

Jubileé del 4

De 4 tantene.

En tante er en godt voksen dame, men som ikke er gammel, disse 4 damene er visst litt som vin- de har blitt bedre med årene, dette har jeg fra sikre kilder som @Ektemann og pappa, @Faren din@Mora di @onkel anders og @Fjern @Halvstudert Røver

@Hoppetaujenta har vært på forumet veldig lenge, hun er litt tilbakeholden men vi vet at hun er et sted mellom 39 og 390 år gammel og at hun liker å fryse. Dessuten er hun som en slags mor for lille @Cid, hun har også sin egen @Tråd

@Boetica Er også litt mystisk , vi har fått vite gjennom året at hun er glad i både godtesnopp og godtesnop og at hun befinner seg i en slags metamorfose

@Polly Ester er også litt hemmelighetsfull, men det er vel slik tanter er, men hun var russ i 1996 og har dukket opp i såpen med ujevne mellomrom

@Million har vært svært lite i såpen, men hun er likevel en slags tante, åsså er hun sånn one in a @Million eller var det @trillion .

😍😍🤩🤩

Skrevet (endret)

:himle: Artige greier.
Jeg er en av urtantene som svever over vannene, igjennom skogene og er av og til i trådene også. 👻

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Skrevet
Lurven skrev (1 time siden):

Episode 549

Jubileé del 4

De 4 tantene.

:fnise:

Gjest Lurven
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden):

Takk for godt råd! Nå må jeg jobbe og så putte brunost i nr 3 🥳

🥳🥳🥳

Gjest Lurven
Skrevet

Episode 550

Del 5

Fem fra glemselen

Noen brukere har vært litt borte og sånn, her er fem fra glemselen

@Entern har vært med i mange episoder, han har stort sett vært snill gutt, men blitt sendt til naughty island etter noen uheldige episoder, han er ellers kjent for å arkivere både tegninger,dikt og damer-

Muligens kommer han tilbake i sommerferien og da dukker han nok opp i flere episoder.

@Kate Upton har heller ikke vært å se på lenge, skulle ikke forundre @Meg :-) om hun er på naughty Island og soler seg toppløs, dette er uansett en dame med truck i som også liket øl og fotball ( eller var det føtter og baller 🤔)

@Lacuna må også trekkes frem fra glemselens sorte hull, men husker ingenting om henne..

@TinaEmilie98 er annen man ikke ser så ofte nå for tiden, hun er vel opptatt med å suge prince Petter øs.

Håper hun får puste litt innimellom 

Sist men ikke størst har vil @Helene1982, hun klager iblant over at hun ikke blir skrevet inn i episoder, men hun holder seg jo mest i sex og kjønnsdebatt tråder.

Hun er mest kjent for å ha holdt foredrag med våt BH!

Håper jeg ikke har glemt noe....

Skrevet
Lurven skrev (Akkurat nå):

Episode 550

Del 5

Fem fra glemselen

Noen brukere har vært litt borte og sånn, her er fem fra glemselen

@Entern har vært med i mange episoder, han har stort sett vært snill gutt, men blitt sendt til naughty island etter noen uheldige episoder, han er ellers kjent for å arkivere både tegninger,dikt og damer-

Muligens kommer han tilbake i sommerferien og da dukker han nok opp i flere episoder.

@Kate Upton har heller ikke vært å se på lenge, skulle ikke forundre @Meg :-) om hun er på naughty Island og soler seg toppløs, dette er uansett en dame med truck i som også liket øl og fotball ( eller var det føtter og baller 🤔)

@Lacuna må også trekkes frem fra glemselens sorte hull, men husker ingenting om henne..

@TinaEmilie98 er annen man ikke ser så ofte nå for tiden, hun er vel opptatt med å suge prince Petter øs.

Håper hun får puste litt innimellom 

Sist men ikke størst har vil @Helene1982, hun klager iblant over at hun ikke blir skrevet inn i episoder, men hun holder seg jo mest i sex og kjønnsdebatt tråder.

Hun er mest kjent for å ha holdt foredrag med våt BH!

Håper jeg ikke har glemt noe....

😍😍🤩🤩

Gjest Lurven
Skrevet

Episode 551

Jubel del 6Y ( ja @Frøkenfryden det er lov å skrive 6y selv om man et over 40 år)

Sexy kan skrives som tall ja.

Noen såpedamer og en mann har jo også tall i navnet sitt.

@mia83 var mye med i såpen i begynnelsen, men har forsvunnet litt etterhvert, usikker på om hun er født i 1983, er 83 år eller har vært på guiden siden 1983, velger å helle litt mot det siste

@Sommer2464 var også med en del før, han venter på Jesu gjenkomst som vil skje en gang på sommeren i 2464

@Helene1982 se lenger opp

Nei ikke på brystene... lengre opp...

@Hannah80 har jeg bare sett 1 gang på sosioprat, antar at det er fordi hun er 80 år og har forvillet seg hit etter et innfall av digital kunnskapsløftet

@tussi680 har også vært innom såpen, der var i episode 680

@TinaEmilie98 se lenger opp, hu har sneip i kjeften

@Fighter83 dukket opp i fjor høst, hun er født i 83, liker å swinge både med og uten bil

@Ford3000 dukket også opp i fjor høst, kjent for traktorpuling, bever og jakt.

Jobber også frilans som tolk, der hun oversetter kjente hits til finnmarsk 

Skrevet
Lurven skrev (4 minutter siden):

Episode 551

Jubel del 6Y ( ja @Frøkenfryden det er lov å skrive 6y selv om man et over 40 år)

@mia83 var mye med i såpen i begynnelsen, men har forsvunnet litt etterhvert, usikker på om hun er født i 1983, er 83 år eller har vært på guiden siden 1983, velger å helle litt mot det siste

@Sommer2464 var også med en del før, han venter på Jesu gjenkomst som vil skje en gang på sommeren i 2464

@Hannah80 har jeg bare sett 1 gang på sosioprat, antar at det er fordi hun er 80 år og har forvillet seg hit etter et innfall av digital kunnskapsløftet

@Fighter83 dukket opp i fjor høst, hun er født i 83, liker å swinge både med og uten bil

😍😍🤩🤩

Skrevet
Lurven skrev (6 minutter siden):

Episode 551

Haha, nesten sant jo😂😂😂😂

Gjest Boetica
Skrevet
Lurven skrev (6 timer siden):

Episode 549

Jubileé del 4

De 4 tantene.

Fine kavalkader 👏 Åsså eget kapittel til oss tantene, da 🤩

Skrevet
Lurven skrev (7 timer siden):

Hun liker brunost, tipper a tar julebrunosten hvor den enn kommer🥳😮

fredag😎

Skrevet

Her blir det mye å lese i helga 😄 

Gjest Lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Hun liker brunost, tipper a tar julebrunosten hvor den enn kommer🥳😮

fredag😎

Jaaada hu ække så nøye på're 

Gjest Lurven
Skrevet
Boetica skrev (1 time siden):

Fine kavalkader 👏 Åsså eget kapittel til oss tantene, da 🤩

Tantene må med såklart

Gjest Lurven
Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Her blir det mye å lese i helga 😄 

Det er jo jubileum bare en gang i året vet du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...