Cid Skrevet 26. april 2023 #22761 Skrevet 26. april 2023 Boetica skrev (1 time siden): Pluss en dæsj rømme, og du er i den syvende himmel ⚡️🍾 Bare ikke den med han pastoren ⛪️
Gjest Lurven Skrevet 26. april 2023 #22762 Skrevet 26. april 2023 (endret) Kvakkekyllingen skrev (På 26.4.2023 den 16.26): . Endret 8. juni 2023 av Lurven
Frøkenfryden Skrevet 26. april 2023 #22763 Skrevet 26. april 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 545 Sosiopratene åpner fastfood/restaurantkjeder. @Kvakkekyllingen kenfucky fried chicken- kylling med ekstra krydder @Titania Legon- restaurant med mat formet som Lego @Anonymburker king- for deg som vil ha burgeren anonym uten for mye dill og dall på @TheHairyToothfairy hairy Queen- for deg som liker hår i maten @Cid pig bite- store biter av gris @Peanuts pizza- pizzaer med nøttesmak @Kvakkekyllingen - kvakkdonalds- kvakksalver burgere @Adobyen panda sexpress- kinamat som blir presset inni deg @Frøkenfryden submissive way- Baguetter som gjør deg underdanig @HoppetaujentaTaco bøll- Taco med mye rart oppi @Ford3000 starfucks- forpult god kaffe @Boetica dominas pizza- S/M pizza @TheHairyToothfairy- Toothers- resturant med tannløse damer. @Embla Othea-big horny steak housewife- fordi som liker kjøtt @Polly Ester polly dimples- Pizza som er som bomull i munnen Oioi! Nå snakker vi. Med .. jeg tenker reker😁
Gjest Lurven Skrevet 26. april 2023 #22764 Skrevet 26. april 2023 (endret) . Endret 8. juni 2023 av Lurven
Gjest Boetica Skrevet 26. april 2023 #22765 Skrevet 26. april 2023 Cid skrev (2 timer siden): Bare ikke den med han pastoren ⛪️ Hvilken pastor? Pizzasjappa mi er uansett pastorfri sone 👆
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april 2023 #22766 Skrevet 26. april 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Hvilken pastor? Pizzasjappa mi er uansett pastorfri sone 👆
Gjest Boetica Skrevet 26. april 2023 #22767 Skrevet 26. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Blodpuddingpizzaen min er forbeholdt ateister 😇
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april 2023 #22768 Skrevet 26. april 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Blodpuddingpizzaen min er forbeholdt ateister 😇 Da får vel Cassidy Tvillingene lov å smake, for vi to er ateister.
Gjest Boetica Skrevet 26. april 2023 #22769 Skrevet 26. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Da får vel Cassidy Tvillingene lov å smake, for vi to er ateister. Absolutt 😘
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april 2023 #22770 Skrevet 26. april 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Absolutt 😘 🥰🥰
Beneath the Moon Skrevet 26. april 2023 #22771 Skrevet 26. april 2023 Planene for i langhelg var klare. @Frøkenfryden skulle ta seg inn på spa hotell. @Kvakkekyllingen skulle på rideleir. @Lurven skulle på musikk festival. @Peanut skulle bake kaker. @Ford3000 skulle på am-car treff. @TheHairyToothfairy skulle på tivoli. @Titania skulle lære seg fransk. @CAPS LOCK skulle på mini cruise. @Hoppetaujenta skulle på hyttetur. @Ciaran og Ciara skulle bygge ting med fyrstikker. @Cid skulle besøke Oslo for første gang. @Embla Othea skulle sy seg nye klær. @Boetica skulle til Stavanger. @Baktus skulle kjøre rally. @Entern skulle til Drammen og ta seg en dram. @Adobyen skulle på låvefest. @SVK skulle til London. 3
Frøkenfryden Skrevet 26. april 2023 #22772 Skrevet 26. april 2023 Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Planene for i langhelg var klare. @Frøkenfryden skulle ta seg inn på spa hotell. @Kvakkekyllingen skulle på rideleir. @Lurven skulle på musikk festival. @Peanut skulle bake kaker. @Ford3000 skulle på am-car treff. @TheHairyToothfairy skulle på tivoli. @Titania skulle lære seg fransk. @CAPS LOCK skulle på mini cruise. @Hoppetaujenta skulle på hyttetur. @Ciaran og Ciara skulle bygge ting med fyrstikker. @Cid skulle besøke Oslo for første gang. @Embla Othea skulle sy seg nye klær. @Boetica skulle til Stavanger. @Baktus skulle kjøre rally. @Entern skulle til Drammen og ta seg en dram. @Adobyen skulle på låvefest. @SVK skulle til London. Spaaa🥰🥰🥰
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april 2023 #22773 Skrevet 26. april 2023 Athena Freyja skrev (4 minutter siden): Planene for i langhelg var klare. @Frøkenfryden skulle ta seg inn på spa hotell. @Kvakkekyllingen skulle på rideleir. @Lurven skulle på musikk festival. @Peanut skulle bake kaker. @Ford3000 skulle på am-car treff. @TheHairyToothfairy skulle på tivoli. @Titania skulle lære seg fransk. @CAPS LOCK skulle på mini cruise. @Hoppetaujenta skulle på hyttetur. @Ciaran og Ciara skulle bygge ting med fyrstikker. @Cid skulle besøke Oslo for første gang. @Embla Othea skulle sy seg nye klær. @Boetica skulle til Stavanger. @Baktus skulle kjøre rally. @Entern skulle til Drammen og ta seg en dram. @Adobyen skulle på låvefest. @SVK skulle til London. 😍😍🤩🤩
Cid Skrevet 26. april 2023 #22774 Skrevet 26. april 2023 Boetica skrev (1 time siden): Hvilken pastor? Pizzasjappa mi er uansett pastorfri sone 👆 Tenkte på 7th Heaven serien og det skuespilleren som spilte pastoren er tiltalt for 🙊
Embla Othea Skrevet 26. april 2023 #22775 Skrevet 26. april 2023 Athena Freyja skrev (57 minutter siden): Planene for i langhelg var klare. @Frøkenfryden skulle ta seg inn på spa hotell. @Kvakkekyllingen skulle på rideleir. @Lurven skulle på musikk festival. @Peanut skulle bake kaker. @Ford3000 skulle på am-car treff. @TheHairyToothfairy skulle på tivoli. @Titania skulle lære seg fransk. @CAPS LOCK skulle på mini cruise. @Hoppetaujenta skulle på hyttetur. @Ciaran og Ciara skulle bygge ting med fyrstikker. @Cid skulle besøke Oslo for første gang. @Embla Othea skulle sy seg nye klær. @Boetica skulle til Stavanger. @Baktus skulle kjøre rally. @Entern skulle til Drammen og ta seg en dram. @Adobyen skulle på låvefest. @SVK skulle til London. 😱 Jeg kan ikke sy i det hele tatt, jeg fikk 2 i kunst og håndverk på ungdomsskolen. 😅 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april 2023 #22776 Skrevet 26. april 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): 😱 Jeg kan ikke sy i det hele tatt, jeg fikk 2 i kunst og håndverk på ungdomsskolen. 😅 Cassidy Tvillingene kan faktisk sy litt, men det er lengesiden vi har sydd.
Gjest Adobyen Skrevet 26. april 2023 #22777 Skrevet 26. april 2023 Gleder meg til koselig langhelg med låvefest i skogen 🤠💃🕺🍺🥂🎸🥁
Ciaran og Ciara Skrevet 26. april 2023 #22778 Skrevet 26. april 2023 Adobyen skrev (4 minutter siden): Gleder meg til koselig langhelg med låvefest i skogen 🤠💃🕺🍺🥂🎸🥁 Cassidy Tvillingene håper at du koser deg skikkelig @Adobyen🥰🥰
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2023 #22779 Skrevet 27. april 2023 Jatakk til hyttetur. Jeg har kjøpt denne lille sjarmerende plassen og rikker meg ikke derfra før høststormene setter inn sent i oktober. Jeg skal bade og kose meg med selvfisket hver dag. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. april 2023 #22780 Skrevet 27. april 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jatakk til hyttetur. Jeg har kjøpt denne lille sjarmerende plassen og rikker meg ikke derfra før høststormene setter inn sent i oktober. Jeg skal bade og kose meg med selvfisket hver dag. Cassidy Tvillingene synes at dette er et nydelig bilde av et nydelig sted. Vi får skikkelig god sommerstemning begge to.🥰🥰 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå