Cid Skrevet 7. april 2023 #22341 Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Tidligere brukte man syndebukk. Nå har det visst blitt syndehest Synd for hesten 🤪
Gjest Lurven Skrevet 7. april 2023 #22342 Skrevet 7. april 2023 Cid skrev (24 minutter siden): Synd for hesten 🤪 Nå blir den jaget ut i ørkenen
Cid Skrevet 7. april 2023 #22343 Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Nå blir den jaget ut i ørkenen Og møter Aladdin
Gjest Lurven Skrevet 9. april 2023 #22344 Skrevet 9. april 2023 (endret) Episode 530. Oppstandelsen @Frøkenfryden hadde sovnet tidlig langfredag kveld, hun var svært utkjørt etter å hatt på seg korsett hele dagen. Dette gjorde hun for å komme ned i en halv @Lurven Hele lørdagen gikk uten at hun våknet, @Athena Freyja måtte blant annet hoppe paradis alene @Adobyen og @Hoppetaujenta hadde blant annet vært på besøk for å se om der var liv i henne Bare hun ikke sover i 100 år slik som Tornerose gråt @Titania. Det var blitt søndag morgen og @Polly Ester kom for å besøke henne, men da var sengen tom, med ett sto @Cids engel foran Henne, verkeengelen han som kalles @TheHairyToothfairy. Gråt ikke mer for hun er oppstanden sa han. Endret 9. april 2023 av Lurven
Ciaran og Ciara Skrevet 9. april 2023 #22345 Skrevet 9. april 2023 Lurven skrev (11 minutter siden): Episode 530. Oppstandelsen @Frøkenfryden hadde sovnet tidlig langfredag kveld, hun var svært utkjørt etter å hatt på seg korsett hele dagen. Dette gjorde hun for å komme ned i en halv @Lurven Hele lørdagen gikk uten at hun våknet, @Athena Freyja måtte blant annet hoppe paradis alene @Adobyen og @Hoppetaujenta hadde blant annet vært på besøk for å se om der var liv i henne Bare hun ikke sover i 100 år slik som Tornerose gråt @Titania. Det var blitt søndag morgen og @Polly Ester kom for å besøke henne, men da var sengen tom, med ett sto @Cids engel foran Henne, verkeengelen han som kalles @TheHairyToothfairy. Gråt ikke mer for hun er oppstanden sa han. 😍😍🤩🤩
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2023 #22346 Skrevet 9. april 2023 Lurven skrev (11 minutter siden): Episode 530. Oppstandelsen @Frøkenfryden hadde sovnet tidlig langfredag kveld, hun var svært utkjørt etter å hatt på seg korsett hele dagen. Dette gjorde hun for å komme ned i en halv @Lurven Hele lørdagen gikk uten at hun våknet, @Athena Freyja måtte blant annet hoppe paradis alene @Adobyen og @Hoppetaujenta hadde blant annet vært på besøk for å se om der var liv i henne Bare hun ikke sover i 100 år slik som Tornerose gråt @Titania. Det var blitt søndag morgen og @Polly Ester kom for å besøke henne, men da var sengen tom, med ett sto @Cids engel foran Henne, verkeengelen han som kalles @TheHairyToothfairy. Gråt ikke mer for hun er oppstanden sa han. Åå eg er så mystisk Kjempebra!! Korsett var lurt! Eg må på kindermaxi-rehab🙄
Gjest Adobyen Skrevet 9. april 2023 #22347 Skrevet 9. april 2023 Lurven skrev (15 minutter siden): Episode 530. Oppstandelsen @Frøkenfryden hadde sovnet tidlig langfredag kveld, hun var svært utkjørt etter å hatt på seg korsett hele dagen. Dette gjorde hun for å komme ned i en halv @Lurven Hele lørdagen gikk uten at hun våknet, @Athena Freyja måtte blant annet hoppe paradis alene @Adobyen og @Hoppetaujenta hadde blant annet vært på besøk for å se om der var liv i henne Bare hun ikke sover i 100 år slik som Tornerose gråt @Titania. Det var blitt søndag morgen og @Polly Ester kom for å besøke henne, men da var sengen tom, med ett sto @Cids engel foran Henne, verkeengelen han som kalles @TheHairyToothfairy. Gråt ikke mer for hun er oppstanden sa han. Puh.. så godt at @Frøkenfrydenvår våknet igjen før det gikk 100 år 🧡
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. april 2023 #22348 Skrevet 9. april 2023 Lurven skrev (45 minutter siden): Episode 530. Oppstandelsen @Frøkenfryden hadde sovnet tidlig langfredag kveld, hun var svært utkjørt etter å hatt på seg korsett hele dagen. Dette gjorde hun for å komme ned i en halv @Lurven Hele lørdagen gikk uten at hun våknet, @Athena Freyja måtte blant annet hoppe paradis alene @Adobyen og @Hoppetaujenta hadde blant annet vært på besøk for å se om der var liv i henne Bare hun ikke sover i 100 år slik som Tornerose gråt @Titania. Det var blitt søndag morgen og @Polly Ester kom for å besøke henne, men da var sengen tom, med ett sto @Cids engel foran Henne, verkeengelen han som kalles @TheHairyToothfairy. Gråt ikke mer for hun er oppstanden sa han. Korsett høres trangt og jævlig ut. Skjønner fryd ble sliten! Nice episode 🥳
Gjest Lurven Skrevet 9. april 2023 #22349 Skrevet 9. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (57 minutter siden): Korsett høres trangt og jævlig ut. Skjønner fryd ble sliten! Nice episode 🥳 Det var straff for at hun hadde syndet med matinntaket i påsken
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. april 2023 #22350 Skrevet 9. april 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Det var straff for at hun hadde syndet med matinntaket i påsken Steike. Lurer på straffen min blir. Tipper jeg blir brent på bål for mine synder. Husk marinering. Har en digg oppskrift hvis noen trenger!
Gjest Lurven Skrevet 9. april 2023 #22351 Skrevet 9. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): Steike. Lurer på straffen min blir. Tipper jeg blir brent på bål for mine synder. Husk marinering. Har en digg oppskrift hvis noen trenger! Du må være en uke hos onkel Kjell og onkel Bjarne og høre på åge Aleksandersen
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. april 2023 #22352 Skrevet 9. april 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Du må være en uke hos onkel Kjell og onkel Bjarne og høre på åge Aleksandersen Så lenge jeg slipper onkel Håkon er jeg fornøyd 😆🥳
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2023 #22353 Skrevet 9. april 2023 Adobyen skrev (3 timer siden): Puh.. så godt at @Frøkenfrydenvår våknet igjen før det gikk 100 år 🧡 Jeg har så mye på hjertet så kan ikke legge meg til så lenge🥹
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2023 #22354 Skrevet 9. april 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Det var straff for at hun hadde syndet med matinntaket i påsken 😭😭😭😭😭 jeg er full av nidar favoritter. Dårlig gjort av sjokkisen å være så favorittete.
Gjest Lurven Skrevet 9. april 2023 #22355 Skrevet 9. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden): Så lenge jeg slipper onkel Håkon er jeg fornøyd 😆🥳 Ja han er fæl, åsså spællerm trækkspæll heile natta
Gjest Lurven Skrevet 9. april 2023 #22356 Skrevet 9. april 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): 😭😭😭😭😭 jeg er full av nidar favoritter. Dårlig gjort av sjokkisen å være så favorittete. Bedre å være full av Nidar enn full av Vidar sier nå jeg
Cid Skrevet 9. april 2023 #22357 Skrevet 9. april 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Bedre å være full av Nidar enn full av Vidar sier nå jeg Magnussen?
Gjest Lurven Skrevet 9. april 2023 #22358 Skrevet 9. april 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Magnussen? Maga nussen
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2023 #22359 Skrevet 9. april 2023 Lurven skrev (5 minutter siden): Bedre å være full av Nidar enn full av Vidar sier nå jeg Jeg vet! Han spiste mye pizza og lot meg betale!
Frøkenfryden Skrevet 9. april 2023 #22360 Skrevet 9. april 2023 Lurven skrev (7 minutter siden): Ja han er fæl, åsså spællerm trækkspæll heile natta Holder sikkert tale sånn altfor sent og lenge i bryllupet også🥹
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå