Frøkenfryden Skrevet 7. april 2023 #22301 Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Hoppe er ei sterk dame. Bra du var det. Jeg hadde ordet i min makt så jeg trengte ikke være sterk og sånn 1
Gjest Lurven Skrevet 7. april 2023 #22302 Skrevet 7. april 2023 (endret) Episode 528 Den siste suppen. Det var blitt skjærtorsdag, i følge @Athena Freyja var dette dagen da man kokte suppe på skjærer, derav navnet. Uansett hadde fryden invitert 12 venner på suppe denne dagen. Hun hadde laget 12 porsjoner @Kvakkekyllingensuppe, 7 og et halvt minutt pr porsjon. Altså til sammen 90 minutter. Mens de satt og spiste sa hun, en av dere skal rapportere meg. @TheHairyToothfairy ble svært bedrøvet, det er vel ikke jeg? Neida,sa fryden det var han som dyppet fingeren i suppen. For en gris sa @Rosakatt @Lurven som hadde våt finger sa da: det er vel ikke jeg. Stikk å hente de 30 @Sjokoladepengene du fikk for å forråde meg. Litt senere delte hun ut mummikopper til alle sammen, dette er mine kopper gitt for dere sa hun. Så hadde hun bloody Mary i koppene, drikk dette til minne om meg da hun. Dit jeg skal kan ikke dere følge med. Hvorfor ikke det sa @Adobyen gråtkvalt Jeg skal til vestlandet i påsken svarte hun stille. Har på følelsen at det blir en lang dag i morgen utbrøt @Cid plutselig Endret 7. april 2023 av Lurven
Gjest Lurven Skrevet 7. april 2023 #22303 Skrevet 7. april 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Bra du var det. Jeg hadde ordet i min makt så jeg trengte ikke være sterk og sånn Munnen er mektigere enn hoppetauet
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #22304 Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Episode 528 Den siste suppen. Det var blitt skjærtorsdag, i følge @Athena Freyja var dette dagen da man kokte suppe på skjærer, derav navnet. Uansett hadde fryden invitert 12 venner på suppe denne dagen. Hun hadde laget 12 porsjoner @Kvakkekyllingensuppe, 7 og et halvt minutt pr porsjon. Altså til sammen 90 minutter. Mens de satt og spiste sa hun, en av dere skal rapportere meg. @TheHairyToothfairy ble svært bedrøvet, det er vel ikke jeg? Neida,sa fryden det var han som dyppet fingeren i suppen. For en gris sa @Rosakatt @Lurven som hadde våt finger sa da: det er vel ikke jeg. Stikk å hente de 30 @Sjokoladepengene du fikk for å forråde meg. Litt senere delte hun ut mummikopper til alle sammen, dette er mine kopper gitt for dere sa hun. Så hadde hun bloody Mary i koppene, drikk dette til minne om meg da hun. Dit jeg skal kan ikke dere følge med. Hvorfor ikke det sa @Adobyen gråtkvalt Jeg skal til vestlandet i påsken svarte hun stille. Har på følelsen at det blir en lang dag i morgen utbrøt @Cid plutselig 😍😍🤩🤩
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. april 2023 #22305 Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (29 minutter siden): Episode 528 Den siste suppen. Det var blitt skjærtorsdag, i følge @Athena Freyja var dette dagen da man kokte suppe på skjærer, derav navnet. Uansett hadde fryden invitert 12 venner på suppe denne dagen. Hun hadde laget 12 porsjoner @Kvakkekyllingensuppe, 7 og et halvt minutt pr porsjon. Altså til sammen 90 minutter. Mens de satt og spiste sa hun, en av dere skal rapportere meg. @TheHairyToothfairy ble svært bedrøvet, det er vel ikke jeg? Neida,sa fryden det var han som dyppet fingeren i suppen. For en gris sa @Rosakatt @Lurven som hadde våt finger sa da: det er vel ikke jeg. Stikk å hente de 30 @Sjokoladepengene du fikk for å forråde meg. Litt senere delte hun ut mummikopper til alle sammen, dette er mine kopper gitt for dere sa hun. Så hadde hun bloody Mary i koppene, drikk dette til minne om meg da hun. Dit jeg skal kan ikke dere følge med. Hvorfor ikke det sa @Adobyen gråtkvalt Jeg skal til vestlandet i påsken svarte hun stille. Har på følelsen at det blir en lang dag i morgen utbrøt @Cid plutselig Lurv tar påskehistorien på alvor! 😁 Sånn omtrent. Nå skal jeg vaske føttene til Valdemar. Skjærtorsdag ass.
Gjest Adobyen Skrevet 7. april 2023 #22306 Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (57 minutter siden): Episode 528 Den siste suppen. Det var blitt skjærtorsdag, i følge @Athena Freyja var dette dagen da man kokte suppe på skjærer, derav navnet. Uansett hadde fryden invitert 12 venner på suppe denne dagen. Hun hadde laget 12 porsjoner @Kvakkekyllingensuppe, 7 og et halvt minutt pr porsjon. Altså til sammen 90 minutter. Mens de satt og spiste sa hun, en av dere skal rapportere meg. @TheHairyToothfairy ble svært bedrøvet, det er vel ikke jeg? Neida,sa fryden det var han som dyppet fingeren i suppen. For en gris sa @Rosakatt @Lurven som hadde våt finger sa da: det er vel ikke jeg. Stikk å hente de 30 @Sjokoladepengene du fikk for å forråde meg. Litt senere delte hun ut mummikopper til alle sammen, dette er mine kopper gitt for dere sa hun. Så hadde hun bloody Mary i koppene, drikk dette til minne om meg da hun. Dit jeg skal kan ikke dere følge med. Hvorfor ikke det sa @Adobyen gråtkvalt Jeg skal til vestlandet i påsken svarte hun stille. Har på følelsen at det blir en lang dag i morgen utbrøt @Cid plutselig Hva skal vi finne på i dag da? Gårsdagen endte jo i tragedie 😭 buuhuu, rene sorgen.
Polly Ester Skrevet 7. april 2023 #22307 Skrevet 7. april 2023 Rosakatt skrev (9 timer siden): 👏😺 Nå ble jeg tørst Vær så god, pusekatt. Jeg fikk nå med meg noe vann da jeg ble dratt tilbake, vannet var litt magisk så det ble til "noe rødt i glasset". 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 #22308 Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (1 time siden): Munnen er mektigere enn hoppetauet Ondsinnede rykter spres visst i forumdalen.
Gjest Boetica Skrevet 7. april 2023 #22309 Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Munnen er mektigere enn hoppetauet Joik har større kraft en krutt, men over der igjen kommer hoppetauet
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2023 #22310 Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 528 Den siste suppen. Det var blitt skjærtorsdag, i følge @Athena Freyja var dette dagen da man kokte suppe på skjærer, derav navnet. Uansett hadde fryden invitert 12 venner på suppe denne dagen. Hun hadde laget 12 porsjoner @Kvakkekyllingensuppe, 7 og et halvt minutt pr porsjon. Altså til sammen 90 minutter. Mens de satt og spiste sa hun, en av dere skal rapportere meg. @TheHairyToothfairy ble svært bedrøvet, det er vel ikke jeg? Neida,sa fryden det var han som dyppet fingeren i suppen. For en gris sa @Rosakatt @Lurven som hadde våt finger sa da: det er vel ikke jeg. Stikk å hente de 30 @Sjokoladepengene du fikk for å forråde meg. Litt senere delte hun ut mummikopper til alle sammen, dette er mine kopper gitt for dere sa hun. Så hadde hun bloody Mary i koppene, drikk dette til minne om meg da hun. Dit jeg skal kan ikke dere følge med. Hvorfor ikke det sa @Adobyen gråtkvalt Jeg skal til vestlandet i påsken svarte hun stille. Har på følelsen at det blir en lang dag i morgen utbrøt @Cid plutselig Oioi så dramatisk og litt påskekrimmete😮😂😃
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2023 #22311 Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 528 Den siste suppen. Det var blitt skjærtorsdag, i følge @Athena Freyja var dette dagen da man kokte suppe på skjærer, derav navnet. Uansett hadde fryden invitert 12 venner på suppe denne dagen. Hun hadde laget 12 porsjoner @Kvakkekyllingensuppe, 7 og et halvt minutt pr porsjon. Altså til sammen 90 minutter. Mens de satt og spiste sa hun, en av dere skal rapportere meg. @TheHairyToothfairy ble svært bedrøvet, det er vel ikke jeg? Neida,sa fryden det var han som dyppet fingeren i suppen. For en gris sa @Rosakatt @Lurven som hadde våt finger sa da: det er vel ikke jeg. Stikk å hente de 30 @Sjokoladepengene du fikk for å forråde meg. Litt senere delte hun ut mummikopper til alle sammen, dette er mine kopper gitt for dere sa hun. Så hadde hun bloody Mary i koppene, drikk dette til minne om meg da hun. Dit jeg skal kan ikke dere følge med. Hvorfor ikke det sa @Adobyen gråtkvalt Jeg skal til vestlandet i påsken svarte hun stille. Har på følelsen at det blir en lang dag i morgen utbrøt @Cid plutselig Ingen får bli med til paradis i vest..🥲
Gjest Lurven Skrevet 7. april 2023 #22312 Skrevet 7. april 2023 Boetica skrev (2 timer siden): Joik har større kraft en krutt, men over der igjen kommer hoppetauet Men øverst kommer mathullet til fryden
Gjest Lurven Skrevet 7. april 2023 #22313 Skrevet 7. april 2023 (endret) Episode 529 @Frøkenfryden kryper til korset Det var blitt langfredag. @Frøkenfryden hadde våknet ekstra tidlig, derfor kalte hun dagen langfredag. Hun hadde samlet følgere sine i en hage full av @jukkapalme , @Boetica og @Rosakatter Hun vasket føttene til disiplene sine, bortsett fra @Lurven sine for de stinka så fælt. Dessuten hadde han jo forrådt henne for 30 @Sjokoladepenger, @Lurven angret seg og prøvde å si unnskyld og sånn, men fryden ba han dra til hælvete. Hun sa til @TheHairyToothfairy Han som ble kalt Tanny. Før @Kvakkekyllingen galer skal du fornekte meg 3 ganger. Naiiii, aldri erklærte @TheHairyToothfairy. Så kom @CAPS LOCK med noen soldater og arresterte henne. @TheHairyToothfairy skjærte av han øret. Men der hjalp ikke noe særlig, og soldatene tok med seg @Frøkenfryden til et kors. Du skal dø for kvinneguidens synder sa @Titania Men da natten kom, ble hun hjulpet ned av @Athena Freyja Sannelig sier jeg deg, i morgen skal du få være med meg å hoppe paradis sa hun. Endret 7. april 2023 av Lurven
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2023 #22314 Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Episode 529 @Frøkenfryden kryper til korset Det var blitt langfredag. @Frøkenfryden hadde våknet ekstra tidlig, derfor kalte hun dagen langfredag. Hun hadde samlet følgere sine i en hage full av @jukkapalme , @Boetica og @Rosakatter Hun vasket føttene til disiplene sine, bortsett fra @Lurven sine for de stinka så fælt. Dessuten hadde han jo forrådt henne for 30 @Sjokoladepenger, @Lurven angret seg og prøvde å si unnskyld og sånn, men fryden ba han dra til hælvete. Hun sa til @TheHairyToothfairy Han som ble kalt Tanny. Før @Kvakkekyllingen galer skal du fornekte meg 3 ganger. Så kom @CAPS LOCK med noen soldater og arresterte han. @TheHairyToothfairy skjærte av han øret. Men der hjalp ikke noe særlig, og soldatene tok med seg @Frøkenfryden til et kors. Du skal dø for kvinneguidens synder sa @Titania Men da natten kom, ble hun hjulpet ned av @Athena Freyja Sannelig sier jeg deg, i morgen skal du få være med meg å hoppe paradis sa hun. 😂😂😂 Bra jeg fikk hjelp, jeg tror mine skuldee er for små til alle kvinneguidens synder😳🥹 Veldig bra! Selv om du er blitt en sviker
jukkapalme Skrevet 7. april 2023 #22315 Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Episode 529 @Frøkenfryden kryper til korset Det var blitt langfredag. @Frøkenfryden hadde våknet ekstra tidlig, derfor kalte hun dagen langfredag. Hun hadde samlet følgere sine i en hage full av @jukkapalme , @Boetica og @Rosakatter Hun vasket føttene til disiplene sine, bortsett fra @Lurven sine for de stinka så fælt. Dessuten hadde han jo forrådt henne for 30 @Sjokoladepenger, @Lurven angret seg og prøvde å si unnskyld og sånn, men fryden ba han dra til hælvete. Hun sa til @TheHairyToothfairy Han som ble kalt Tanny. Før @Kvakkekyllingen galer skal du fornekte meg 3 ganger. Naiiii, aldri erklærte @TheHairyToothfairy. Så kom @CAPS LOCK med noen soldater og arresterte henne. @TheHairyToothfairy skjærte av han øret. Men der hjalp ikke noe særlig, og soldatene tok med seg @Frøkenfryden til et kors. Du skal dø for kvinneguidens synder sa @Titania Men da natten kom, ble hun hjulpet ned av @Athena Freyja Sannelig sier jeg deg, i morgen skal du få være med meg å hoppe paradis sa hun. fantastisk bra!
Gjest Lurven Skrevet 7. april 2023 #22316 Skrevet 7. april 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): 😂😂😂 Bra jeg fikk hjelp, jeg tror mine skuldee er for små til alle kvinneguidens synder😳🥹 Veldig bra! Selv om du er blitt en sviker Jeg er så glad i @Sjokoladepenger
Beneath the Moon Skrevet 7. april 2023 #22317 Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Episode 529 @Frøkenfryden kryper til korset Det var blitt langfredag. @Frøkenfryden hadde våknet ekstra tidlig, derfor kalte hun dagen langfredag. Hun hadde samlet følgere sine i en hage full av @jukkapalme , @Boetica og @Rosakatter Hun vasket føttene til disiplene sine, bortsett fra @Lurven sine for de stinka så fælt. Dessuten hadde han jo forrådt henne for 30 @Sjokoladepenger, @Lurven angret seg og prøvde å si unnskyld og sånn, men fryden ba han dra til hælvete. Hun sa til @TheHairyToothfairy Han som ble kalt Tanny. Før @Kvakkekyllingen galer skal du fornekte meg 3 ganger. Naiiii, aldri erklærte @TheHairyToothfairy. Så kom @CAPS LOCK med noen soldater og arresterte henne. @TheHairyToothfairy skjærte av han øret. Men der hjalp ikke noe særlig, og soldatene tok med seg @Frøkenfryden til et kors. Du skal dø for kvinneguidens synder sa @Titania Men da natten kom, ble hun hjulpet ned av @Athena Freyja Sannelig sier jeg deg, i morgen skal du få være med meg å hoppe paradis sa hun. To the rescue! 1
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2023 #22318 Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Jeg er så glad i @Sjokoladepenger Du er så billig ass
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2023 #22319 Skrevet 7. april 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): To the rescue! 😃🥳
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. april 2023 #22320 Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (9 minutter siden): Episode 529 @Frøkenfryden kryper til korset Det var blitt langfredag. @Frøkenfryden hadde våknet ekstra tidlig, derfor kalte hun dagen langfredag. Hun hadde samlet følgere sine i en hage full av @jukkapalme , @Boetica og @Rosakatter Hun vasket føttene til disiplene sine, bortsett fra @Lurven sine for de stinka så fælt. Dessuten hadde han jo forrådt henne for 30 @Sjokoladepenger, @Lurven angret seg og prøvde å si unnskyld og sånn, men fryden ba han dra til hælvete. Hun sa til @TheHairyToothfairy Han som ble kalt Tanny. Før @Kvakkekyllingen galer skal du fornekte meg 3 ganger. Naiiii, aldri erklærte @TheHairyToothfairy. Så kom @CAPS LOCK med noen soldater og arresterte henne. @TheHairyToothfairy skjærte av han øret. Men der hjalp ikke noe særlig, og soldatene tok med seg @Frøkenfryden til et kors. Du skal dø for kvinneguidens synder sa @Titania Men da natten kom, ble hun hjulpet ned av @Athena Freyja Sannelig sier jeg deg, i morgen skal du få være med meg å hoppe paradis sa hun. Fantastisk🥳😎
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå