Cid Skrevet 5. april 2023 #22281 Skrevet 5. april 2023 Boetica skrev (11 timer siden): Her skjedde det mye rart 🤭blir helt fortullet, jeg 🤪 Ja ble kanskje for lang hehe
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #22282 Skrevet 5. april 2023 Episode 526 @Frøkenfrydens freudian slip Hei hei og god @Kveldshimmel alle sammen. Har på meg freudian slippers i dag, så ikke gått å si hva som kommer ut av meg i dag (sa brura?) Skal hvertfall fortelle litt om mitt underliv her i kveld Jeg vokste nesten opp under et stort fjell på Nordlandet et sted, vi så aldri @Sola de pga fjellet, derfor er alle ganske små der. Jeg hadde uansett en fin hårvekst hos mor og far, men da jeg ble 81 år ble jeg også klar dra ut i den store verden. Jeg fikk meg sånn derre kjørekort og dro til oschlo i min @Ford3000 Der skulle jeg bli sånn derre psykriatiker Jeg trivdes svært godt der i stor @Adobyen Bodde først noen år på Støyen, der var det fint selv om det var litt mye bråk. Traff en del tvilsomme menn der, blant annet dorullmannen, ringbrynjemannen og Engelskemannen, ingen av de var mennene i mitt liv for å si det sånn. @Ane Rikke hvorfor hvorfor jeg prøve å parre meg med de. Ofte dro jeg til gründerløkka for å spise og drikke, der har de mat fra alle verdenssirkler, det er skikkelig erotisk. For en som er @Gladikaffe , @Cider og @Kvakkekyllingen Er jo det midt i blunken Fikk en del venner etterhvert, blant annet en som later som om han er lur, kaller han @Lurven. Etter mye prøverør og feiring traff jeg også til slutt mannen i mitt underliv, han heter Morten S. Rud. Og jeg flytta dit han bor. Nå går dagene stort sett med til å krype gjerner, og kveldene går med til å spise kvart og å se på Espens Ass eller krem På TV
Ciaran og Ciara Skrevet 5. april 2023 #22283 Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (15 minutter siden): Episode 526 @Frøkenfrydens freudian slip Hei hei og god @Kveldshimmel alle sammen. Har på meg freudian slippers i dag, så ikke gått å si hva som kommer ut av meg i dag (sa brura?) Skal hvertfall fortelle litt om mitt underliv her i kveld Jeg vokste nesten opp under et stort fjell på Nordlandet et sted, vi så aldri @Sola de pga fjellet, derfor er alle ganske små der. Jeg hadde uansett en fin hårvekst hos mor og far, men da jeg ble 81 år ble jeg også klar dra ut i den store verden. Jeg fikk meg sånn derre kjørekort og dro til oschlo i min @Ford3000 Der skulle jeg bli sånn derre psykriatiker Jeg trivdes svært godt der i stor @Adobyen Bodde først noen år på Støyen, der var det fint selv om det var litt mye bråk. Traff en del tvilsomme menn der, blant annet dorullmannen, ringbrynjemannen og Engelskemannen, ingen av de var mennene i mitt liv for å si det sånn. @Ane Rikke hvorfor hvorfor jeg prøve å parre meg med de. Ofte dro jeg til gründerløkka for å spise og drikke, der har de mat fra alle verdenssirkler, det er skikkelig erotisk. For en som er @Gladikaffe , @Cider og @Kvakkekyllingen Er jo det midt i blunken Fikk en del venner etterhvert, blant annet en som later som om han er lur, kaller han @Lurven. Etter mye prøverør og feiring traff jeg også til slutt mannen i mitt underliv, han heter Morten S. Rud. Og jeg flytta dit han bor. Nå går dagene stort sett med til å krype gjerner, og kveldene går med til å spise kvart og å se på Espens Ass eller krem På TV 😍😍🤩🤩
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2023 #22284 Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (39 minutter siden): Episode 526 @Frøkenfrydens freudian slip Hei hei og god @Kveldshimmel alle sammen. Har på meg freudian slippers i dag, så ikke gått å si hva som kommer ut av meg i dag (sa brura?) Skal hvertfall fortelle litt om mitt underliv her i kveld Jeg vokste nesten opp under et stort fjell på Nordlandet et sted, vi så aldri @Sola de pga fjellet, derfor er alle ganske små der. Jeg hadde uansett en fin hårvekst hos mor og far, men da jeg ble 81 år ble jeg også klar dra ut i den store verden. Jeg fikk meg sånn derre kjørekort og dro til oschlo i min @Ford3000 Der skulle jeg bli sånn derre psykriatiker Jeg trivdes svært godt der i stor @Adobyen Bodde først noen år på Støyen, der var det fint selv om det var litt mye bråk. Traff en del tvilsomme menn der, blant annet dorullmannen, ringbrynjemannen og Engelskemannen, ingen av de var mennene i mitt liv for å si det sånn. @Ane Rikke hvorfor hvorfor jeg prøve å parre meg med de. Ofte dro jeg til gründerløkka for å spise og drikke, der har de mat fra alle verdenssirkler, det er skikkelig erotisk. For en som er @Gladikaffe , @Cider og @Kvakkekyllingen Er jo det midt i blunken Fikk en del venner etterhvert, blant annet en som later som om han er lur, kaller han @Lurven. Etter mye prøverør og feiring traff jeg også til slutt mannen i mitt underliv, han heter Morten S. Rud. Og jeg flytta dit han bor. Nå går dagene stort sett med til å krype gjerner, og kveldene går med til å spise kvart og å se på Espens Ass eller krem På TV Haha glitrande oppsummert!!🥳🥳😎😂😂😂
Frøkenfryden Skrevet 5. april 2023 #22285 Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (39 minutter siden): Episode 526 @Frøkenfrydens freudian slip Hei hei og god @Kveldshimmel alle sammen. Har på meg freudian slippers i dag, så ikke gått å si hva som kommer ut av meg i dag (sa brura?) Skal hvertfall fortelle litt om mitt underliv her i kveld Jeg vokste nesten opp under et stort fjell på Nordlandet et sted, vi så aldri @Sola de pga fjellet, derfor er alle ganske små der. Jeg hadde uansett en fin hårvekst hos mor og far, men da jeg ble 81 år ble jeg også klar dra ut i den store verden. Jeg fikk meg sånn derre kjørekort og dro til oschlo i min @Ford3000 Der skulle jeg bli sånn derre psykriatiker Jeg trivdes svært godt der i stor @Adobyen Bodde først noen år på Støyen, der var det fint selv om det var litt mye bråk. Traff en del tvilsomme menn der, blant annet dorullmannen, ringbrynjemannen og Engelskemannen, ingen av de var mennene i mitt liv for å si det sånn. @Ane Rikke hvorfor hvorfor jeg prøve å parre meg med de. Ofte dro jeg til gründerløkka for å spise og drikke, der har de mat fra alle verdenssirkler, det er skikkelig erotisk. For en som er @Gladikaffe , @Cider og @Kvakkekyllingen Er jo det midt i blunken Fikk en del venner etterhvert, blant annet en som later som om han er lur, kaller han @Lurven. Etter mye prøverør og feiring traff jeg også til slutt mannen i mitt underliv, han heter Morten S. Rud. Og jeg flytta dit han bor. Nå går dagene stort sett med til å krype gjerner, og kveldene går med til å spise kvart og å se på Espens Ass eller krem På TV Dauver av Støyen og at me ikkje ser sola😂😂😂
Gjest Adobyen Skrevet 5. april 2023 #22286 Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (53 minutter siden): Episode 526 @Frøkenfrydens freudian slip Hei hei og god @Kveldshimmel alle sammen. Har på meg freudian slippers i dag, så ikke gått å si hva som kommer ut av meg i dag (sa brura?) Skal hvertfall fortelle litt om mitt underliv her i kveld Jeg vokste nesten opp under et stort fjell på Nordlandet et sted, vi så aldri @Sola de pga fjellet, derfor er alle ganske små der. Jeg hadde uansett en fin hårvekst hos mor og far, men da jeg ble 81 år ble jeg også klar dra ut i den store verden. Jeg fikk meg sånn derre kjørekort og dro til oschlo i min @Ford3000 Der skulle jeg bli sånn derre psykriatiker Jeg trivdes svært godt der i stor @Adobyen Bodde først noen år på Støyen, der var det fint selv om det var litt mye bråk. Traff en del tvilsomme menn der, blant annet dorullmannen, ringbrynjemannen og Engelskemannen, ingen av de var mennene i mitt liv for å si det sånn. @Ane Rikke hvorfor hvorfor jeg prøve å parre meg med de. Ofte dro jeg til gründerløkka for å spise og drikke, der har de mat fra alle verdenssirkler, det er skikkelig erotisk. For en som er @Gladikaffe , @Cider og @Kvakkekyllingen Er jo det midt i blunken Fikk en del venner etterhvert, blant annet en som later som om han er lur, kaller han @Lurven. Etter mye prøverør og feiring traff jeg også til slutt mannen i mitt underliv, han heter Morten S. Rud. Og jeg flytta dit han bor. Nå går dagene stort sett med til å krype gjerner, og kveldene går med til å spise kvart og å se på Espens Ass eller krem På TV Du har en herlig og lurvete fantasi, jeg fikk meg enda en god latter 🤠🤣😅 Takk til fine @Lurven 💙
Ford3000 Skrevet 5. april 2023 #22287 Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 526 @Frøkenfrydens freudian slip Hei hei og god @Kveldshimmel alle sammen. Har på meg freudian slippers i dag, så ikke gått å si hva som kommer ut av meg i dag (sa brura?) Skal hvertfall fortelle litt om mitt underliv her i kveld Jeg vokste nesten opp under et stort fjell på Nordlandet et sted, vi så aldri @Sola de pga fjellet, derfor er alle ganske små der. Jeg hadde uansett en fin hårvekst hos mor og far, men da jeg ble 81 år ble jeg også klar dra ut i den store verden. Jeg fikk meg sånn derre kjørekort og dro til oschlo i min @Ford3000 Der skulle jeg bli sånn derre psykriatiker Jeg trivdes svært godt der i stor @Adobyen Bodde først noen år på Støyen, der var det fint selv om det var litt mye bråk. Traff en del tvilsomme menn der, blant annet dorullmannen, ringbrynjemannen og Engelskemannen, ingen av de var mennene i mitt liv for å si det sånn. @Ane Rikke hvorfor hvorfor jeg prøve å parre meg med de. Ofte dro jeg til gründerløkka for å spise og drikke, der har de mat fra alle verdenssirkler, det er skikkelig erotisk. For en som er @Gladikaffe , @Cider og @Kvakkekyllingen Er jo det midt i blunken Fikk en del venner etterhvert, blant annet en som later som om han er lur, kaller han @Lurven. Etter mye prøverør og feiring traff jeg også til slutt mannen i mitt underliv, han heter Morten S. Rud. Og jeg flytta dit han bor. Nå går dagene stort sett med til å krype gjerner, og kveldene går med til å spise kvart og å se på Espens Ass eller krem På TV Dette er en perfekt måte å bruke nick på! Impressed! 😌 1
TheHairyToothfairy Skrevet 5. april 2023 #22288 Skrevet 5. april 2023 Athena Freyja skrev (17 timer siden): Så var det tiden for påskeferie, og hit dro KG-brukerne @Hoppetaujenta dro til hytta si laget av tømmerstokker og gress på taket, ingen viste hvor den lå, det var en nasjonal hemmelighet. @Kvakkekyllingen Dro til Sørlandet, nærmere bestemt Mandal. @FrøkenfrydenTok turen med båt over til Danmark. @Cid Følte seg rebelsk og dro til nabobyen Kristiansund. @TheHairyToothfairy Dro til Hovden for å kjøre slalåm. @Entern Tok seg en tur til Drammen for å ta seg en dram. @CAPS LOCK Reiste ikke så langt, kun bort til biblioteket, for å øve seg på å lese småbokstaver. @Ciaran og Ciara Kom seg ut av den mørke kjelleren de bodde i og ut i hagen sin. @SVK Dro til Roald Dahls fødeby, Llandaff Cardriff. @Sola de Tok seg en tur til Paris for å se eiffeltårnet. @Titania Hun dro på jungel safari. @Ford3000 Der ble det road trip på Route 66. Med Ford Mustangen. @Peanut Dro til hjemlandet til Butter, @Embla Othea Hadde fått påske-perm og dro på shopping på Sørlandssenteret i Kristiansand. @Maskinfører Tok turen til Sverige for å harry handle. @jukkapalme Dro til Dyreparken og fikk hilse på Julius, Tante Sofie og Kaptein Sabeltann. @Lurven Dro til Setesdal, og forsto ikke ett kvekk av hva de sa. @Lykke Li Dro til Island for å bade i en geysir. og @Boetica La turen til Lofoten. Slalåm ❤️ 1
Ane Rikke Skrevet 5. april 2023 #22289 Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 526 @Frøkenfrydens freudian slip Hei hei og god @Kveldshimmel alle sammen. Har på meg freudian slippers i dag, så ikke gått å si hva som kommer ut av meg i dag (sa brura?) Skal hvertfall fortelle litt om mitt underliv her i kveld Jeg vokste nesten opp under et stort fjell på Nordlandet et sted, vi så aldri @Sola de pga fjellet, derfor er alle ganske små der. Jeg hadde uansett en fin hårvekst hos mor og far, men da jeg ble 81 år ble jeg også klar dra ut i den store verden. Jeg fikk meg sånn derre kjørekort og dro til oschlo i min @Ford3000 Der skulle jeg bli sånn derre psykriatiker Jeg trivdes svært godt der i stor @Adobyen Bodde først noen år på Støyen, der var det fint selv om det var litt mye bråk. Traff en del tvilsomme menn der, blant annet dorullmannen, ringbrynjemannen og Engelskemannen, ingen av de var mennene i mitt liv for å si det sånn. @Ane Rikke hvorfor hvorfor jeg prøve å parre meg med de. Ofte dro jeg til gründerløkka for å spise og drikke, der har de mat fra alle verdenssirkler, det er skikkelig erotisk. For en som er @Gladikaffe , @Cider og @Kvakkekyllingen Er jo det midt i blunken Fikk en del venner etterhvert, blant annet en som later som om han er lur, kaller han @Lurven. Etter mye prøverør og feiring traff jeg også til slutt mannen i mitt underliv, han heter Morten S. Rud. Og jeg flytta dit han bor. Nå går dagene stort sett med til å krype gjerner, og kveldene går med til å spise kvart og å se på Espens Ass eller krem På TV 👏🏻👏🏻👏🏻😂😂 1
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #22290 Skrevet 5. april 2023 Adobyen skrev (1 time siden): Du har en herlig og lurvete fantasi, jeg fikk meg enda en god latter 🤠🤣😅 Takk til fine @Lurven 💙 Thanks🙂
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #22291 Skrevet 5. april 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Haha glitrande oppsummert!!🥳🥳😎😂😂😂 😁
Lykke Li Skrevet 6. april 2023 #22292 Skrevet 6. april 2023 Athena Freyja skrev (På 4.4.2023 den 17.30): Så var det tiden for påskeferie, og hit dro KG-brukerne @Hoppetaujenta dro til hytta si laget av tømmerstokker og gress på taket, ingen viste hvor den lå, det var en nasjonal hemmelighet. @Kvakkekyllingen Dro til Sørlandet, nærmere bestemt Mandal. @FrøkenfrydenTok turen med båt over til Danmark. @Cid Følte seg rebelsk og dro til nabobyen Kristiansund. @TheHairyToothfairy Dro til Hovden for å kjøre slalåm. @Entern Tok seg en tur til Drammen for å ta seg en dram. @CAPS LOCK Reiste ikke så langt, kun bort til biblioteket, for å øve seg på å lese småbokstaver. @Ciaran og Ciara Kom seg ut av den mørke kjelleren de bodde i og ut i hagen sin. @SVK Dro til Roald Dahls fødeby, Llandaff Cardriff. @Sola de Tok seg en tur til Paris for å se eiffeltårnet. @Titania Hun dro på jungel safari. @Ford3000 Der ble det road trip på Route 66. Med Ford Mustangen. @Peanut Dro til hjemlandet til Butter, @Embla Othea Hadde fått påske-perm og dro på shopping på Sørlandssenteret i Kristiansand. @Maskinfører Tok turen til Sverige for å harry handle. @jukkapalme Dro til Dyreparken og fikk hilse på Julius, Tante Sofie og Kaptein Sabeltann. @Lurven Dro til Setesdal, og forsto ikke ett kvekk av hva de sa. @Lykke Li Dro til Island for å bade i en geysir. og @Boetica La turen til Lofoten. Island for å bade hadde vært helt nydelig! 🤩 Istedet blir det isbading på hytta 🥶😁 1
Gjest Lurven Skrevet 6. april 2023 #22293 Skrevet 6. april 2023 (endret) Episode 527 @Polly Ester går over bekken etter vann Frøken @Polly Ester bodde rett utenfor @Adobyen i et Rødt hus,hun hadde en @Rosakatt som alltid var tørst, heldigvis bodde de ved en bekk, en dag var det tomt for vann i bekken, og @Polly Ester visste ikke sin arme råd, hun gikk å spurte naboen @AliceNextDoor, hun var ikke hjemme, men det var heldigvis syvende mor i huset @Boetica, hjælp mæi sa polly. Husk at en bekk alltid har to @Cider sa hu, du kan alltid gå over bekken etter vann. Da polly kom til bekken så hun at det jo var et stykke over, hvordan kommer jeg over til den andre siden, du må hoppe sa @Hoppetaujenta, men la meg binde et hoppetau rundt magen din for sikkerhets skyld. På den andre siden av bekken var gresset mye grønnere, og bekken var full av vann, hun la seg ned og lepjet det i seg, plutselig kjente hun prikking på skuldra, der sto @TheHairyToothfairy, det var han som eide vannet på denne @Ciden av bekken. Du har vel tenkt å betale sa han, polly rotet i lomma og ga han en @Sjokoladepenge. Ikke godt nok sa han, du får bli med til dåseby og ta oppvasken. Med ett rykket det til og @Polly Ester fløy gjennom luften og tilbake over bekken. @Hoppetaujenta hadde dratt henne tilbake. @Frøkenfryden var også der og sa: Gresset er alltid grønnere der man hopper over bekken etter vann. Endret 6. april 2023 av Lurven
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april 2023 #22294 Skrevet 6. april 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Episode 527 @Polly Ester går over bekken etter vann Frøken @Polly Ester bodde rett utenfor @Adobyen i et Rødt hus,hun hadde en @Rosakatt som alltid var tørst, heldigvis bodde de ved en bekk, en dag var det tomt for vann i bekken, og @Polly Ester visste ikke sin arme råd, hun gikk å spurte naboen @AliceNextDoor, hun var ikke hjemme, men det var heldigvis syvende mor i huset @Boetica, hjælp mæi sa polly. Husk at en bekk alltid har to @Cider sa hu, du kan alltid gå over bekken etter vann. Da polly kom til bekken så hun at det jo var et stykke over, hvordan kommer jeg over til den andre siden, du må hoppe sa @Hoppetaujenta, men la meg binde et hoppetau rundt magen din for sikkerhets skyld. På den andre siden av bekken var gresset mye grønnere, og bekken var full av vann, hun la seg ned og lepjet det i seg, plutselig kjente hun prikking på skuldra, der sto @TheHairyToothfairy, det var han som eide vannet på denne @Ciden av bekken. Du har vel tenkt å betale sa han, polly rotet i lomma og ga han en @Sjokoladepenge. Ikke godt nok sa han, du får bli med til dåseby og ta oppvasken. Med ett rykket det til og @Polly Ester fløy gjennom luften og tilbake over bekken. @Hoppetaujenta hadde dratt henne tilbake. @Frøkenfryden var også der og sa: Gresset er alltid grønnere der man hopper over bekken etter vann. 😍😍🤩🤩
Polly Ester Skrevet 6. april 2023 #22295 Skrevet 6. april 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 527 @Polly Ester går over bekken etter vann Frøken @Polly Ester bodde rett utenfor @Adobyen i et Rødt hus,hun hadde en @Rosakatt som alltid var tørst, heldigvis bodde de ved en bekk, en dag var det tomt for vann i bekken, og @Polly Ester visste ikke sin arme råd, hun gikk å spurte naboen @AliceNextDoor, hun var ikke hjemme, men det var heldigvis syvende mor i huset @Boetica, hjælp mæi sa polly. Husk at en bekk alltid har to @Cider sa hu, du kan alltid gå over bekken etter vann. Da polly kom til bekken så hun at det jo var et stykke over, hvordan kommer jeg over til den andre siden, du må hoppe sa @Hoppetaujenta, men la meg binde et hoppetau rundt magen din for sikkerhets skyld. På den andre siden av bekken var gresset mye grønnere, og bekken var full av vann, hun la seg ned og lepjet det i seg, plutselig kjente hun prikking på skuldra, der sto @TheHairyToothfairy, det var han som eide vannet på denne @Ciden av bekken. Du har vel tenkt å betale sa han, polly rotet i lomma og ga han en @Sjokoladepenge. Ikke godt nok sa han, du får bli med til dåseby og ta oppvasken. Med ett rykket det til og @Polly Ester fløy gjennom luften og tilbake over bekken. @Hoppetaujenta hadde dratt henne tilbake. @Frøkenfryden var også der og sa: Gresset er alltid grønnere der man hopper over bekken etter vann. Pjew, jeg slapp unna oppvasken, takk til @Hoppetaujenta ❤️ 2
Frøkenfryden Skrevet 6. april 2023 #22296 Skrevet 6. april 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 527 @Polly Ester går over bekken etter vann Frøken @Polly Ester bodde rett utenfor @Adobyen i et Rødt hus,hun hadde en @Rosakatt som alltid var tørst, heldigvis bodde de ved en bekk, en dag var det tomt for vann i bekken, og @Polly Ester visste ikke sin arme råd, hun gikk å spurte naboen @AliceNextDoor, hun var ikke hjemme, men det var heldigvis syvende mor i huset @Boetica, hjælp mæi sa polly. Husk at en bekk alltid har to @Cider sa hu, du kan alltid gå over bekken etter vann. Da polly kom til bekken så hun at det jo var et stykke over, hvordan kommer jeg over til den andre siden, du må hoppe sa @Hoppetaujenta, men la meg binde et hoppetau rundt magen din for sikkerhets skyld. På den andre siden av bekken var gresset mye grønnere, og bekken var full av vann, hun la seg ned og lepjet det i seg, plutselig kjente hun prikking på skuldra, der sto @TheHairyToothfairy, det var han som eide vannet på denne @Ciden av bekken. Du har vel tenkt å betale sa han, polly rotet i lomma og ga han en @Sjokoladepenge. Ikke godt nok sa han, du får bli med til dåseby og ta oppvasken. Med ett rykket det til og @Polly Ester fløy gjennom luften og tilbake over bekken. @Hoppetaujenta hadde dratt henne tilbake. @Frøkenfryden var også der og sa: Gresset er alltid grønnere der man hopper over bekken etter vann. Jeg er så full av kloke ord
Rosakatt Skrevet 6. april 2023 #22297 Skrevet 6. april 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 527 @Polly Ester går over bekken etter vann Frøken @Polly Ester bodde rett utenfor @Adobyen i et Rødt hus,hun hadde en @Rosakatt som alltid var tørst, heldigvis bodde de ved en bekk, en dag var det tomt for vann i bekken, og @Polly Ester visste ikke sin arme råd, hun gikk å spurte naboen @AliceNextDoor, hun var ikke hjemme, men det var heldigvis syvende mor i huset @Boetica, hjælp mæi sa polly. Husk at en bekk alltid har to @Cider sa hu, du kan alltid gå over bekken etter vann. Da polly kom til bekken så hun at det jo var et stykke over, hvordan kommer jeg over til den andre siden, du må hoppe sa @Hoppetaujenta, men la meg binde et hoppetau rundt magen din for sikkerhets skyld. På den andre siden av bekken var gresset mye grønnere, og bekken var full av vann, hun la seg ned og lepjet det i seg, plutselig kjente hun prikking på skuldra, der sto @TheHairyToothfairy, det var han som eide vannet på denne @Ciden av bekken. Du har vel tenkt å betale sa han, polly rotet i lomma og ga han en @Sjokoladepenge. Ikke godt nok sa han, du får bli med til dåseby og ta oppvasken. Med ett rykket det til og @Polly Ester fløy gjennom luften og tilbake over bekken. @Hoppetaujenta hadde dratt henne tilbake. @Frøkenfryden var også der og sa: Gresset er alltid grønnere der man hopper over bekken etter vann. 👏😺 Nå ble jeg tørst 1
Cid Skrevet 6. april 2023 #22299 Skrevet 6. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hoppe er ei sterk dame. 🌶️
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april 2023 #22300 Skrevet 6. april 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hoppe er ei sterk dame.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå