Ciaran og Ciara Skrevet 31. mars 2023 #22161 Skrevet 31. mars 2023 Ford3000 skrev (55 minutter siden): Haha, kule navn på spill! På krigsstien med katt faktisk 🤣 Ford3000 skrev (55 minutter siden): Haha... Genialt! 👍👍🤣🤣
Gjest Lurven Skrevet 1. april 2023 #22162 Skrevet 1. april 2023 Episode 519 Bedre å være føre var enn aprillsnarr Denne dagen må man passe på å ikke bli lurt og sånn. Her er hva sosipraterne prøvde å lure folk med. @LiseTV jeg har på bukse i dag @TheHairyToothfairy jeg har kjøpt meg tesla @Athena Freyja jeg har bestilt med fotballtur til Madrid @Frøkenfryden sitter å slapper av å ser på history channel @Kvakkekyllingen er å besøker moren min Astrid @Peanut jeg har blitt bestevenn med naboene @Hoppetaujenta jeg skal slutte på KG @Entern jeg har ligget med over 100 damer @MarianneE jeg skal flytte til Alaska @Boetica jeg har slutta å spise godteri @Polly Ester jeg har begynt med bomull @Lurven jeg har slutta å være pervo @Cid jeg skal bli far @Ciaran og Ciara vi er tvillingsjeler @Sommer2464 jeg har blitt buddhist @Adobyen jeg har kjøpt meg runkemaskin @Sola de jeg har ikke vaska tøy i dag @Embla Othea jeg er jomfru @Ford3000 jeg har kjøpt meg massey Ferguson @Hulderen jeg er bestevenn med eksen @Titania jeg har blitt voksen @Rhodiola episoden er ryddet for avsporinger og nedsettende svar til dette
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april 2023 #22163 Skrevet 1. april 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Episode 519 Bedre å være føre var enn aprillsnarr Denne dagen må man passe på å ikke bli lurt og sånn. Her er hva sosipraterne prøvde å lure folk med. @LiseTV jeg har på bukse i dag @TheHairyToothfairy jeg har kjøpt meg tesla @Athena Freyja jeg har bestilt med fotballtur til Madrid @Frøkenfryden sitter å slapper av å ser på history channel @Kvakkekyllingen er å besøker moren min Astrid @Peanut jeg har blitt bestevenn med naboene @Hoppetaujenta jeg skal slutte på KG @Entern jeg har ligget med over 100 damer @MarianneE jeg skal flytte til Alaska @Boetica jeg har slutta å spise godteri @Polly Ester jeg har begynt med bomull @Lurven jeg har slutta å være pervo @Cid jeg skal bli far @Ciaran og Ciara vi er tvillingsjeler @Sommer2464 jeg har blitt buddhist @Adobyen jeg har kjøpt meg runkemaskin @Sola de jeg har ikke vaska tøy i dag @Embla Othea jeg er jomfru @Ford3000 jeg har kjøpt meg massey Ferguson @Hulderen jeg er bestevenn med eksen @Titania jeg har blitt voksen @Rhodiola episoden er ryddet for avsporinger og nedsettende svar til dette Cassidy Tvillingene digger denne episoden, vi synes at den er skikkelig bra.😍😍🤩🤩
Embla Othea Skrevet 1. april 2023 #22164 Skrevet 1. april 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 519 Bedre å være føre var enn aprillsnarr Denne dagen må man passe på å ikke bli lurt og sånn. Her er hva sosipraterne prøvde å lure folk med. @LiseTV jeg har på bukse i dag @TheHairyToothfairy jeg har kjøpt meg tesla @Athena Freyja jeg har bestilt med fotballtur til Madrid @Frøkenfryden sitter å slapper av å ser på history channel @Kvakkekyllingen er å besøker moren min Astrid @Peanut jeg har blitt bestevenn med naboene @Hoppetaujenta jeg skal slutte på KG @Entern jeg har ligget med over 100 damer @MarianneE jeg skal flytte til Alaska @Boetica jeg har slutta å spise godteri @Polly Ester jeg har begynt med bomull @Lurven jeg har slutta å være pervo @Cid jeg skal bli far @Ciaran og Ciara vi er tvillingsjeler @Sommer2464 jeg har blitt buddhist @Adobyen jeg har kjøpt meg runkemaskin @Sola de jeg har ikke vaska tøy i dag @Embla Othea jeg er jomfru @Ford3000 jeg har kjøpt meg massey Ferguson @Hulderen jeg er bestevenn med eksen @Titania jeg har blitt voksen @Rhodiola episoden er ryddet for avsporinger og nedsettende svar til dette Hvem liker ikke å bli reddet av en uskyldig jomfru? Du ekke kjønnsmoden engang. 1
Ford3000 Skrevet 1. april 2023 #22165 Skrevet 1. april 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 519 Bedre å være føre var enn aprillsnarr Denne dagen må man passe på å ikke bli lurt og sånn. Her er hva sosipraterne prøvde å lure folk med. @LiseTV jeg har på bukse i dag @TheHairyToothfairy jeg har kjøpt meg tesla @Athena Freyja jeg har bestilt med fotballtur til Madrid @Frøkenfryden sitter å slapper av å ser på history channel @Kvakkekyllingen er å besøker moren min Astrid @Peanut jeg har blitt bestevenn med naboene @Hoppetaujenta jeg skal slutte på KG @Entern jeg har ligget med over 100 damer @MarianneE jeg skal flytte til Alaska @Boetica jeg har slutta å spise godteri @Polly Ester jeg har begynt med bomull @Lurven jeg har slutta å være pervo @Cid jeg skal bli far @Ciaran og Ciara vi er tvillingsjeler @Sommer2464 jeg har blitt buddhist @Adobyen jeg har kjøpt meg runkemaskin @Sola de jeg har ikke vaska tøy i dag @Embla Othea jeg er jomfru @Ford3000 jeg har kjøpt meg massey Ferguson @Hulderen jeg er bestevenn med eksen @Titania jeg har blitt voksen @Rhodiola episoden er ryddet for avsporinger og nedsettende svar til dette Herre torsk, dette var greier! Kreativt og morsomt! Episodene du lager er kvalitet! Takk for en god latter! 😂 2
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2023 #22166 Skrevet 1. april 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 519 Bedre å være føre var enn aprillsnarr Denne dagen må man passe på å ikke bli lurt og sånn. Her er hva sosipraterne prøvde å lure folk med. @LiseTV jeg har på bukse i dag @TheHairyToothfairy jeg har kjøpt meg tesla @Athena Freyja jeg har bestilt med fotballtur til Madrid @Frøkenfryden sitter å slapper av å ser på history channel @Kvakkekyllingen er å besøker moren min Astrid @Peanut jeg har blitt bestevenn med naboene @Hoppetaujenta jeg skal slutte på KG @Entern jeg har ligget med over 100 damer @MarianneE jeg skal flytte til Alaska @Boetica jeg har slutta å spise godteri @Polly Ester jeg har begynt med bomull @Lurven jeg har slutta å være pervo @Cid jeg skal bli far @Ciaran og Ciara vi er tvillingsjeler @Sommer2464 jeg har blitt buddhist @Adobyen jeg har kjøpt meg runkemaskin @Sola de jeg har ikke vaska tøy i dag @Embla Othea jeg er jomfru @Ford3000 jeg har kjøpt meg massey Ferguson @Hulderen jeg er bestevenn med eksen @Titania jeg har blitt voksen @Rhodiola episoden er ryddet for avsporinger og nedsettende svar til dette Haha ingen historie-kontrollspørsmål plis😬😂
Gjest Lurven Skrevet 1. april 2023 #22167 Skrevet 1. april 2023 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Haha ingen historie-kontrollspørsmål plis😬😂 Når var slaget på mortensrud,og hvem ble konge etter det?
Frøkenfryden Skrevet 1. april 2023 #22168 Skrevet 1. april 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Når var slaget på mortensrud,og hvem ble konge etter det? 2016. Franzen!
Gjest Lurven Skrevet 1. april 2023 #22169 Skrevet 1. april 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 2016. Franzen! Var det da han la landområdet ditt under seg?
Beneath the Moon Skrevet 1. april 2023 #22170 Skrevet 1. april 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 519 Bedre å være føre var enn aprillsnarr Denne dagen må man passe på å ikke bli lurt og sånn. Her er hva sosipraterne prøvde å lure folk med. @LiseTV jeg har på bukse i dag @TheHairyToothfairy jeg har kjøpt meg tesla @Athena Freyja jeg har bestilt med fotballtur til Madrid @Frøkenfryden sitter å slapper av å ser på history channel @Kvakkekyllingen er å besøker moren min Astrid @Peanut jeg har blitt bestevenn med naboene @Hoppetaujenta jeg skal slutte på KG @Entern jeg har ligget med over 100 damer @MarianneE jeg skal flytte til Alaska @Boetica jeg har slutta å spise godteri @Polly Ester jeg har begynt med bomull @Lurven jeg har slutta å være pervo @Cid jeg skal bli far @Ciaran og Ciara vi er tvillingsjeler @Sommer2464 jeg har blitt buddhist @Adobyen jeg har kjøpt meg runkemaskin @Sola de jeg har ikke vaska tøy i dag @Embla Othea jeg er jomfru @Ford3000 jeg har kjøpt meg massey Ferguson @Hulderen jeg er bestevenn med eksen @Titania jeg har blitt voksen @Rhodiola episoden er ryddet for avsporinger og nedsettende svar til dette Akkurat den tror jeg ingen hadde gått på
Gjest Lurven Skrevet 1. april 2023 #22171 Skrevet 1. april 2023 Athena Freyja skrev (1 time siden): Akkurat den tror jeg ingen hadde gått på 😄
Beneath the Moon Skrevet 1. april 2023 #22172 Skrevet 1. april 2023 Brukerne av KG hadde skaffet seg noen uvanlige kjæledyr. @Ford3000 Ekornape. @Titania Dåhjort. @Maskinfører Maursluker. @AliceNextDoor Surikater. @LiseTV Påfugl. @Boetica Gaupe. @Entern Tapir. @SVK Elg. @TheHairyToothfairy Snøugle. @Frøkenfryden Ørkenrev. @Kvakkekyllingen Flamingo. @Peanut Hubro. @Ciaran og Ciara Panda. @Cid Vaskebjørn. @Lurven Dovendyr. @Hoppetaujenta Kenguru. @Sola de Marihøner. @Frøkensina Sommerfugler. @Rumle Sebra. @Daryl Dixon Gaselle. @AprilLudgate Giraff. @Adobyen Hyene. og @Fighter83 Tiger. Alle dyrene er tamme og veloppdragne. 5 1
Cid Skrevet 1. april 2023 #22173 Skrevet 1. april 2023 Athena Freyja skrev (2 minutter siden): Brukerne av KG hadde skaffet seg noen uvanlige kjæledyr. @Ford3000 Ekornape. @Titania Dåhjort. @Maskinfører Maursluker. @AliceNextDoor Surikater. @LiseTV Påfugl. @Boetica Gaupe. @Entern Tapir. @SVK Elg. @TheHairyToothfairy Snøugle. @Frøkenfryden Ørkenrev. @Kvakkekyllingen Flamingo. @Peanut Hubro. @Ciaran og Ciara Panda. @Cid Vaskebjørn. @Lurven Dovendyr. @Hoppetaujenta Kenguru. @Sola de Marihøner. @Frøkensina Sommerfugler. @Rumle Sebra. @Daryl Dixon Gaselle. @AprilLudgate Giraff. @Adobyen Hyene. og @Fighter83 Tiger. Alle dyrene er tamme og veloppdragne. De var tomme for vaskedame så de sendte vaskebjørn istedenfor 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. april 2023 #22174 Skrevet 1. april 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 519 Bedre å være føre var enn aprillsnarr Denne dagen må man passe på å ikke bli lurt og sånn. Her er hva sosipraterne prøvde å lure folk med. @LiseTV jeg har på bukse i dag @TheHairyToothfairy jeg har kjøpt meg tesla @Athena Freyja jeg har bestilt med fotballtur til Madrid @Frøkenfryden sitter å slapper av å ser på history channel @Kvakkekyllingen er å besøker moren min Astrid @Peanut jeg har blitt bestevenn med naboene @Hoppetaujenta jeg skal slutte på KG @Entern jeg har ligget med over 100 damer @MarianneE jeg skal flytte til Alaska @Boetica jeg har slutta å spise godteri @Polly Ester jeg har begynt med bomull @Lurven jeg har slutta å være pervo @Cid jeg skal bli far @Ciaran og Ciara vi er tvillingsjeler @Sommer2464 jeg har blitt buddhist @Adobyen jeg har kjøpt meg runkemaskin @Sola de jeg har ikke vaska tøy i dag @Embla Othea jeg er jomfru @Ford3000 jeg har kjøpt meg massey Ferguson @Hulderen jeg er bestevenn med eksen @Titania jeg har blitt voksen @Rhodiola episoden er ryddet for avsporinger og nedsettende svar til dette Det er jo ikke overraskende i det hele tatt 🤣 Bortsett fra navnet da.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. april 2023 #22175 Skrevet 1. april 2023 Athena Freyja skrev (4 minutter siden): Brukerne av KG hadde skaffet seg noen uvanlige kjæledyr. @Ford3000 Ekornape. @Titania Dåhjort. @Maskinfører Maursluker. @AliceNextDoor Surikater. @LiseTV Påfugl. @Boetica Gaupe. @Entern Tapir. @SVK Elg. @TheHairyToothfairy Snøugle. @Frøkenfryden Ørkenrev. @Kvakkekyllingen Flamingo. @Peanut Hubro. @Ciaran og Ciara Panda. @Cid Vaskebjørn. @Lurven Dovendyr. @Hoppetaujenta Kenguru. @Sola de Marihøner. @Frøkensina Sommerfugler. @Rumle Sebra. @Daryl Dixon Gaselle. @AprilLudgate Giraff. @Adobyen Hyene. og @Fighter83 Tiger. Alle dyrene er tamme og veloppdragne. Flamingoer er fine 🦩Skal sette en i vinduet 😁
Ford3000 Skrevet 1. april 2023 #22176 Skrevet 1. april 2023 Athena Freyja skrev (6 minutter siden): Brukerne av KG hadde skaffet seg noen uvanlige kjæledyr. @Ford3000 Ekornape. @Titania Dåhjort. @Maskinfører Maursluker. @AliceNextDoor Surikater. @LiseTV Påfugl. @Boetica Gaupe. @Entern Tapir. @SVK Elg. @TheHairyToothfairy Snøugle. @Frøkenfryden Ørkenrev. @Kvakkekyllingen Flamingo. @Peanut Hubro. @Ciaran og Ciara Panda. @Cid Vaskebjørn. @Lurven Dovendyr. @Hoppetaujenta Kenguru. @Sola de Marihøner. @Frøkensina Sommerfugler. @Rumle Sebra. @Daryl Dixon Gaselle. @AprilLudgate Giraff. @Adobyen Hyene. og @Fighter83 Tiger. Alle dyrene er tamme og veloppdragne. Ååh, de er jo søte! Jeg identifiserer meg selv som et dovendyr, så med meg, dovendyr/flodhest, bever og nå ekornape har jeg min egen lille zoo 😊 1
Cid Skrevet 1. april 2023 #22177 Skrevet 1. april 2023 Ford3000 skrev (3 minutter siden): Ååh, de er jo søte! Jeg identifiserer meg selv som et dovendyr, så med meg, dovendyr/flodhest, bever og nå ekornape har jeg min egen lille zoo 😊 Jeg er lik dovendyret Sid 1
Gjest Adobyen Skrevet 1. april 2023 #22179 Skrevet 1. april 2023 Athena Freyja skrev (1 time siden): Brukerne av KG hadde skaffet seg noen uvanlige kjæledyr. @Ford3000 Ekornape. @Titania Dåhjort. @Maskinfører Maursluker. @AliceNextDoor Surikater. @LiseTV Påfugl. @Boetica Gaupe. @Entern Tapir. @SVK Elg. @TheHairyToothfairy Snøugle. @Frøkenfryden Ørkenrev. @Kvakkekyllingen Flamingo. @Peanut Hubro. @Ciaran og Ciara Panda. @Cid Vaskebjørn. @Lurven Dovendyr. @Hoppetaujenta Kenguru. @Sola de Marihøner. @Frøkensina Sommerfugler. @Rumle Sebra. @Daryl Dixon Gaselle. @AprilLudgate Giraff. @Adobyen Hyene. og @Fighter83 Tiger. Alle dyrene er tamme og veloppdragne. Det er koselig med kjæledyr, men hyenen var en feilbestilling, så det ble heller en liten kattejævel hos meg 😂
Gjest SVK Skrevet 1. april 2023 #22180 Skrevet 1. april 2023 1 hour ago, Athena Freyja said: Brukerne av KG hadde skaffet seg noen uvanlige kjæledyr. @SVK Elg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå