Gjest Lurven Skrevet 31. mars 2023 #22141 Skrevet 31. mars 2023 MarianneE skrev (Akkurat nå): ....hvis det er lov å si. Det må da være lov
Cid Skrevet 31. mars 2023 #22142 Skrevet 31. mars 2023 MarianneE skrev (Akkurat nå): Er jo fredag, da 😄 @Lurven har visst endelig fått en emoji 😄
Cid Skrevet 31. mars 2023 #22143 Skrevet 31. mars 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Vi er sånne usiamesiske tvillinger Mamma var gravid med meg i 10 år og 9 måneder 1
Gjest Lurven Skrevet 31. mars 2023 #22144 Skrevet 31. mars 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Mamma var gravid med meg i 10 år og 9 måneder Da burde du nesten ha betalt leie
Frøkenfryden Skrevet 31. mars 2023 #22145 Skrevet 31. mars 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Førstemann til kølla får først spille golf 👍🏌️⛳ Lurven skrev (Akkurat nå): Ja sånn var det ja😁 Åå? Jeg trodde det var : ikke selg skinnet før kuken er kaputt😳
Gjest Boetica Skrevet 31. mars 2023 #22146 Skrevet 31. mars 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Mamma var gravid med meg i 10 år og 9 måneder Hvordan ble fødselen, krøp du ut med hatt og frakk?
Cid Skrevet 31. mars 2023 #22147 Skrevet 31. mars 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Hvordan ble fødselen, krøp du ut med hatt og frakk? Du kan se dokumentaren som kom ut i 1992
Sola de Skrevet 31. mars 2023 #22148 Skrevet 31. mars 2023 Cid skrev (1 time siden): Kg brukerne lager sine egner versjoner av kjente spill Fallout: New Ålesund @TheHairyToothfairy er i Ålesund men det er ikke noe nytt Plakk-Man @Adobyen er hos tannlegen for å fjerne plakk Red Bed Redemption @Lurven har knekt sengen sin og må kjøpe en ny en Super Mario 31 Cid er 31 år og liker Super Mario Super Mario Bror @Kvakkekyllingen har en bror som ligner på Mario Kortnite @Rumle og @Peanut spiller vri åtter Dogwart Legacy @Polly Ester har en hund Final Fartasy "It’s not the fart that kills" fantaserer @jukkapalme The Legend of SVK: Bad Breath of The Wild @SVK er ute i naturen og har dårlig ånde Candy Crush Aas @Frøkenfryden har en crush på Espen Aas Gramp Theft Automobil @Kruset kjører automobil sammen med bestefar Resident Even @Athena Freyja er på vei til residensen til sin venn Even The Last of Brus @Hoppetaujenta skynder seg for å kjøpe den siste pærebrusen God of Rar @Sola de har hatt en rar drøm Call of Putin @AliceNextDoor er lei av Putin Minekraft @Ane Rikke heller ut all kraften av maten hun lager Tetrish @Trish spiller Tetris World of Warkatt @Ford3000 er på krigsstien med en katt Silent Bill @Boetica betaler regningene sine i stillhet Dass Effect @FrankDrebin må på dass Saints Raw @Titania spiser rå biff Jepp det har jeg
Cid Skrevet 31. mars 2023 #22149 Skrevet 31. mars 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Åå? Jeg trodde det var : ikke selg skinnet før kuken er kaputt😳 Kattapult
Gjest Lurven Skrevet 31. mars 2023 #22150 Skrevet 31. mars 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Åå? Jeg trodde det var : ikke selg skinnet før kuken er kaputt😳 Den har ikke jeg hørt før, tror det er et vestlandsuttrykk
Frøkenfryden Skrevet 31. mars 2023 #22151 Skrevet 31. mars 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Den har ikke jeg hørt før, tror det er et vestlandsuttrykk Du har mye å lære av meg
Gjest Lurven Skrevet 31. mars 2023 #22152 Skrevet 31. mars 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Du har mye å lære av meg Ja hehe
TheHairyToothfairy Skrevet 31. mars 2023 #22153 Skrevet 31. mars 2023 Polly Ester skrev (16 timer siden): Ja, jeg husket feil ang. navnet til denne sønnen. Men sketsjen jeg hørte var at Oluf snakket om denne påsketuren og at han hadde lent seg mot solveggen og 9 mnd etter fødte solveggen en sønn. Mulig han har fortalt den på flere måter. Ja, de pleide gjøre om sånne sketsjer for sommerkasetter etc. Fant forøvrig et skattkammer av slike i hanskerommet på en bil jeg kjøpte i forfjor. Nesten mer spennende enn bilen! 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. mars 2023 #22154 Skrevet 31. mars 2023 Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): Åå? Jeg trodde det var : ikke selg skinnet før kuken er kaputt😳 Det er en annen versjon 🥳😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. mars 2023 #22155 Skrevet 31. mars 2023 MarianneE skrev (27 minutter siden): ....hvis det er lov å si. Det er fredda. Køller er lov 😁
MarianneE Skrevet 31. mars 2023 #22156 Skrevet 31. mars 2023 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Det er fredda. Køller er lov 😁 Stemmer for den!
Polly Ester Skrevet 31. mars 2023 #22157 Skrevet 31. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Ja, de pleide gjøre om sånne sketsjer for sommerkasetter etc. Fant forøvrig et skattkammer av slike i hanskerommet på en bil jeg kjøpte i forfjor. Nesten mer spennende enn bilen! Ja, nå hadde det vært kult om jeg hadde tatt vare på alle de kassettene. Hadde vært gøy å høre på Postens sommerkassett med Sylfest Strutle osv. Syns forresten litt synd på den bikkja du tildelte meg, @Cid - sitter og kjører trailer i Euro Truck Simulator hele dagen for tida så bikkja må klare seg selv. Sojjy. (Den blir veldig selvstendig sånn da)
Ford3000 Skrevet 31. mars 2023 #22158 Skrevet 31. mars 2023 Cid skrev (3 timer siden): Kg brukerne lager sine egner versjoner av kjente spill Fallout: New Ålesund @TheHairyToothfairy er i Ålesund men det er ikke noe nytt Plakk-Man @Adobyen er hos tannlegen for å fjerne plakk Red Bed Redemption @Lurven har knekt sengen sin og må kjøpe en ny en Super Mario 31 Cid er 31 år og liker Super Mario Super Mario Bror @Kvakkekyllingen har en bror som ligner på Mario Kortnite @Rumle og @Peanut spiller vri åtter Dogwart Legacy @Polly Ester har en hund Final Fartasy "It’s not the fart that kills" fantaserer @jukkapalme The Legend of SVK: Bad Breath of The Wild @SVK er ute i naturen og har dårlig ånde Candy Crush Aas @Frøkenfryden har en crush på Espen Aas Gramp Theft Automobil @Kruset kjører automobil sammen med bestefar Resident Even @Athena Freyja er på vei til residensen til sin venn Even The Last of Brus @Hoppetaujenta skynder seg for å kjøpe den siste pærebrusen God of Rar @Sola de har hatt en rar drøm Call of Putin @AliceNextDoor er lei av Putin Minekraft @Ane Rikke heller ut all kraften av maten hun lager Tetrish @Trish spiller Tetris World of Warkatt @Ford3000 er på krigsstien med en katt Silent Bill @Boetica betaler regningene sine i stillhet Dass Effect @FrankDrebin må på dass Saints Raw @Titania spiser rå biff Haha, kule navn på spill! På krigsstien med katt faktisk 🤣 2
Ford3000 Skrevet 31. mars 2023 #22159 Skrevet 31. mars 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 517. Ordtaksreformen Ordtakene har jo vært med oss lenge, og blitt godt integrert i dagligtalen, men de begynner å bli litt kjedelige og sånn. Litt sensurert Sa jeg ga sosiopraterne i oppdrag i lage nye. @Cid alle gode ting er 69 @TheHairyToothfairy bedre med en ***** på ****** enn ti på taket @Fighter83 jo flere kukker jo mere søl @Ford3000 alle veier fører til Rompa @Peanut evighet varer lengst @Adobyen du skal hore mye, før ***** detter av @Kvakkekyllingen førstemann til kølla får først **** @Boetica den som venter på noe smågodt,venter ikke forgjeves @Frøkenfryden morgenstund har *** i munn @Titania tissen følger med på lasset @Polly Ester når mannen er borte, danser musa på bordbeinet @Lurven bare kuk, gjør ingen klok @Athena Freyja den som ler sist er treig i oppfattelsen @Hoppetaujenta fulle folk, ramler mest @Rosakatt brent barn , skyter ilden @Embla Othea man må lære å klype, før man kan lære å slå @Sola de glemt klesvask lærer naken kvinne å spinne @MarianneE gammel uvane er vond å vende Haha... Genialt! 1
Ane Rikke Skrevet 31. mars 2023 #22160 Skrevet 31. mars 2023 Cid skrev (3 timer siden): Kg brukerne lager sine egner versjoner av kjente spill Fallout: New Ålesund @TheHairyToothfairy er i Ålesund men det er ikke noe nytt Plakk-Man @Adobyen er hos tannlegen for å fjerne plakk Red Bed Redemption @Lurven har knekt sengen sin og må kjøpe en ny en Super Mario 31 Cid er 31 år og liker Super Mario Super Mario Bror @Kvakkekyllingen har en bror som ligner på Mario Kortnite @Rumle og @Peanut spiller vri åtter Dogwart Legacy @Polly Ester har en hund Final Fartasy "It’s not the fart that kills" fantaserer @jukkapalme The Legend of SVK: Bad Breath of The Wild @SVK er ute i naturen og har dårlig ånde Candy Crush Aas @Frøkenfryden har en crush på Espen Aas Gramp Theft Automobil @Kruset kjører automobil sammen med bestefar Resident Even @Athena Freyja er på vei til residensen til sin venn Even The Last of Brus @Hoppetaujenta skynder seg for å kjøpe den siste pærebrusen God of Rar @Sola de har hatt en rar drøm Call of Putin @AliceNextDoor er lei av Putin Minekraft @Ane Rikke heller ut all kraften av maten hun lager Tetrish @Trish spiller Tetris World of Warkatt @Ford3000 er på krigsstien med en katt Silent Bill @Boetica betaler regningene sine i stillhet Dass Effect @FrankDrebin må på dass Saints Raw @Titania spiser rå biff 😂 Morsomt! 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå