Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. mars 2023 #22101 Skrevet 31. mars 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Kg brukerne lager sine egner versjoner av kjente spill Fallout: New Ålesund @TheHairyToothfairy er i Ålesund men det er ikke noe nytt Plakk-Man @Adobyen er hos tannlegen for å fjerne plakk Red Bed Redemption @Lurven har knekt sengen sin og må kjøpe en ny en Super Mario 31 Cid er 31 år og liker Super Mario Super Mario Bror @Kvakkekyllingen har en bror som ligner på Mario Kortnite @Rumle og @Peanut spiller vri åtter Dogwart Legacy @Polly Ester har en hund Final Fartasy "It’s not the fart that kills" fantaserer @jukkapalme The Legend of SVK: Bad Breath of The Wild @SVK er ute i naturen og har dårlig ånde Candy Crush Aas @Frøkenfryden har en crush på Espen Aas Gramp Theft Automobil @Kruset kjører automobil sammen med bestefar Resident Even @Athena Freyja er på vei til residensen til sin venn Even The Last of Brus @Hoppetaujenta skynder seg for å kjøpe den siste pærebrusen God of Rar @Sola de har hatt en rar drøm Call of Putin @AliceNextDoor er lei av Putin Minekraft @Ane Rikke heller ut all kraften av maten hun lager Tetrish @Trish spiller Tetris World of Warkatt @Ford3000 er på krigsstien med en katt Silent Bill @Boetica betaler regningene sine i stillhet Dass Effect @FrankDrebin må på dass Saints Raw @Titania spiser rå biff Haha! Likte denne! 😁
Cid Skrevet 31. mars 2023 #22102 Skrevet 31. mars 2023 Boetica skrev (4 minutter siden): Tenner et lys og tar ett minutts stillhet 😂 😂😂
Cid Skrevet 31. mars 2023 #22103 Skrevet 31. mars 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Haha! Likte denne! 😁 Takk 😄
Gjest Lurven Skrevet 31. mars 2023 #22104 Skrevet 31. mars 2023 Episode 517. Ordtaksreformen Ordtakene har jo vært med oss lenge, og blitt godt integrert i dagligtalen, men de begynner å bli litt kjedelige og sånn. Litt sensurert Sa jeg ga sosiopraterne i oppdrag i lage nye. @Cid alle gode ting er 69 @TheHairyToothfairy bedre med en ***** på ****** enn ti på taket @Fighter83 jo flere kukker jo mere søl @Ford3000 alle veier fører til Rompa @Peanut evighet varer lengst @Adobyen du skal hore mye, før ***** detter av @Kvakkekyllingen førstemann til kølla får først **** @Boetica den som venter på noe smågodt,venter ikke forgjeves @Frøkenfryden morgenstund har *** i munn @Titania tissen følger med på lasset @Polly Ester når mannen er borte, danser musa på bordbeinet @Lurven bare kuk, gjør ingen klok @Athena Freyja den som ler sist er treig i oppfattelsen @Hoppetaujenta fulle folk, ramler mest @Rosakatt brent barn , skyter ilden @Embla Othea man må lære å klype, før man kan lære å slå @Sola de glemt klesvask lærer naken kvinne å spinne @MarianneE gammel uvane er vond å vende
Embla Othea Skrevet 31. mars 2023 #22105 Skrevet 31. mars 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Episode 517. Ordtaksreformen Ordtakene har jo vært med oss lenge, og blitt godt integrert i dagligtalen, men de begynner å bli litt kjedelige og sånn. Litt sensurert Sa jeg ga sosiopraterne i oppdrag i lage nye. @Cid alle gode ting er 69 @TheHairyToothfairy bedre med en ***** på ****** enn ti på taket @Fighter83 jo flere kukker jo mere søl @Ford3000 alle veier fører til Rompa @Peanut evighet varer lengst @Adobyen du skal hore mye, før ***** detter av @Kvakkekyllingen førstemann til kølla får først **** @Boetica den som venter på noe smågodt,venter ikke forgjeves @Frøkenfryden morgenstund har *** i munn @Titania tissen følger med på lasset @Polly Ester når mannen er borte, danser musa på bordbeinet @Lurven bare kuk, gjør ingen klok @Athena Freyja den som ler sist er treig i oppfattelsen @Hoppetaujenta fulle folk, ramler mest @Rosakatt brent barn , skyter ilden @Embla Othea man må lære å klype, før man kan lære å slå @Sola de glemt klesvask lærer naken kvinne å spinne @MarianneE gammel uvane er vond å vende Jeg er ein jævel på å klype - jeg klyper, dytter og slår faktisk. 1
Gjest Lurven Skrevet 31. mars 2023 #22106 Skrevet 31. mars 2023 Cid skrev (23 minutter siden): Kg brukerne lager sine egner versjoner av kjente spill Fallout: New Ålesund @TheHairyToothfairy er i Ålesund men det er ikke noe nytt Plakk-Man @Adobyen er hos tannlegen for å fjerne plakk Red Bed Redemption @Lurven har knekt sengen sin og må kjøpe en ny en Super Mario 31 Cid er 31 år og liker Super Mario Super Mario Bror @Kvakkekyllingen har en bror som ligner på Mario Kortnite @Rumle og @Peanut spiller vri åtter Dogwart Legacy @Polly Ester har en hund Final Fartasy "It’s not the fart that kills" fantaserer @jukkapalme The Legend of SVK: Bad Breath of The Wild @SVK er ute i naturen og har dårlig ånde Candy Crush Aas @Frøkenfryden har en crush på Espen Aas Gramp Theft Automobil @Kruset kjører automobil sammen med bestefar Resident Even @Athena Freyja er på vei til residensen til sin venn Even The Last of Brus @Hoppetaujenta skynder seg for å kjøpe den siste pærebrusen God of Rar @Sola de har hatt en rar drøm Call of Putin @AliceNextDoor er lei av Putin Minekraft @Ane Rikke heller ut all kraften av maten hun lager Tetrish @Trish spiller Tetris World of Warkatt @Ford3000 er på krigsstien med en katt Silent Bill @Boetica betaler regningene sine i stillhet Dass Effect @FrankDrebin må på dass Saints Raw @Titania spiser rå biff Haha 😆 Dritbra!
Gjest Lurven Skrevet 31. mars 2023 #22107 Skrevet 31. mars 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg er ein jævel på å klype - jeg klyper, dytter og slår faktisk. 😲
Cid Skrevet 31. mars 2023 #22108 Skrevet 31. mars 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Haha 😆 Dritbra! Takk 😃 Bra episode din med 😃
Gjest Boetica Skrevet 31. mars 2023 #22109 Skrevet 31. mars 2023 Lurven skrev (9 minutter siden): Episode 517. Ordtaksreformen Ordtakene har jo vært med oss lenge, og blitt godt integrert i dagligtalen, men de begynner å bli litt kjedelige og sånn. Litt sensurert Sa jeg ga sosiopraterne i oppdrag i lage nye. @Cid alle gode ting er 69 @TheHairyToothfairy bedre med en ***** på ****** enn ti på taket @Fighter83 jo flere kukker jo mere søl @Ford3000 alle veier fører til Rompa @Peanut evighet varer lengst @Adobyen du skal hore mye, før ***** detter av @Kvakkekyllingen førstemann til kølla får først **** @Boetica den som venter på noe smågodt,venter ikke forgjeves @Frøkenfryden morgenstund har *** i munn @Titania tissen følger med på lasset @Polly Ester når mannen er borte, danser musa på bordbeinet @Lurven bare kuk, gjør ingen klok @Athena Freyja den som ler sist er treig i oppfattelsen @Hoppetaujenta fulle folk, ramler mest @Rosakatt brent barn , skyter ilden @Embla Othea man må lære å klype, før man kan lære å slå @Sola de glemt klesvask lærer naken kvinne å spinne @MarianneE gammel uvane er vond å vende 😂😂🐷
Gjest Lurven Skrevet 31. mars 2023 #22110 Skrevet 31. mars 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Takk 😃 Bra episode din med 😃 Kommer i skyggen av din nå😄
Cid Skrevet 31. mars 2023 #22111 Skrevet 31. mars 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Kommer i skyggen av din nå😄 To for prisen av en, dobbelt underholdning for seerne i dag 😄
Ciaran og Ciara Skrevet 31. mars 2023 #22112 Skrevet 31. mars 2023 Lurven skrev (14 minutter siden): Episode 517. Ordtaksreformen Ordtakene har jo vært med oss lenge, og blitt godt integrert i dagligtalen, men de begynner å bli litt kjedelige og sånn. Litt sensurert Sa jeg ga sosiopraterne i oppdrag i lage nye. @Cid alle gode ting er 69 @TheHairyToothfairy bedre med en ***** på ****** enn ti på taket @Fighter83 jo flere kukker jo mere søl @Ford3000 alle veier fører til Rompa @Peanut evighet varer lengst @Adobyen du skal hore mye, før ***** detter av @Kvakkekyllingen førstemann til kølla får først **** @Boetica den som venter på noe smågodt,venter ikke forgjeves @Frøkenfryden morgenstund har *** i munn @Titania tissen følger med på lasset @Polly Ester når mannen er borte, danser musa på bordbeinet @Lurven bare kuk, gjør ingen klok @Athena Freyja den som ler sist er treig i oppfattelsen @Hoppetaujenta fulle folk, ramler mest @Rosakatt brent barn , skyter ilden @Embla Othea man må lære å klype, før man kan lære å slå @Sola de glemt klesvask lærer naken kvinne å spinne @MarianneE gammel uvane er vond å vende 😍😍🤩🤩
TheHairyToothfairy Skrevet 31. mars 2023 #22113 Skrevet 31. mars 2023 Boetica skrev (16 timer siden): Bær har i det hele tatt ikke noe i bakenden å gjøre. Bajsenbær 1
Ciaran og Ciara Skrevet 31. mars 2023 #22114 Skrevet 31. mars 2023 Embla Othea skrev (12 minutter siden): Jeg er ein jævel på å klype - jeg klyper, dytter og slår faktisk.
Gjest Lurven Skrevet 31. mars 2023 #22115 Skrevet 31. mars 2023 Cid skrev (2 minutter siden): To for prisen av en, dobbelt underholdning for seerne i dag 😄 Men min var first price😄
Cid Skrevet 31. mars 2023 #22116 Skrevet 31. mars 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Men min var first price😄 Kan heller si at min sin var freia og din sin nidar, begge to like gode 😃 1
Gjest Boetica Skrevet 31. mars 2023 #22117 Skrevet 31. mars 2023 Cid skrev (3 minutter siden): To for prisen av en, dobbelt underholdning for seerne i dag 😄 Ja jeg har lest i avisen at det er priskrig nå før påske 🤑
Gjest Lurven Skrevet 31. mars 2023 #22118 Skrevet 31. mars 2023 Embla Othea skrev (16 minutter siden): Jeg er ein jævel på å klype - jeg klyper, dytter og slår faktisk. 😲
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. mars 2023 #22119 Skrevet 31. mars 2023 Lurven skrev (19 minutter siden): Episode 517. Ordtaksreformen Ordtakene har jo vært med oss lenge, og blitt godt integrert i dagligtalen, men de begynner å bli litt kjedelige og sånn. Litt sensurert Sa jeg ga sosiopraterne i oppdrag i lage nye. @Cid alle gode ting er 69 @TheHairyToothfairy bedre med en ***** på ****** enn ti på taket @Fighter83 jo flere kukker jo mere søl @Ford3000 alle veier fører til Rompa @Peanut evighet varer lengst @Adobyen du skal hore mye, før ***** detter av @Kvakkekyllingen førstemann til kølla får først **** @Boetica den som venter på noe smågodt,venter ikke forgjeves @Frøkenfryden morgenstund har *** i munn @Titania tissen følger med på lasset @Polly Ester når mannen er borte, danser musa på bordbeinet @Lurven bare kuk, gjør ingen klok @Athena Freyja den som ler sist er treig i oppfattelsen @Hoppetaujenta fulle folk, ramler mest @Rosakatt brent barn , skyter ilden @Embla Othea man må lære å klype, før man kan lære å slå @Sola de glemt klesvask lærer naken kvinne å spinne @MarianneE gammel uvane er vond å vende Førstemann til kølla får først spille golf 👍🏌️⛳
Frøkenfryden Skrevet 31. mars 2023 #22120 Skrevet 31. mars 2023 Lurven skrev (20 minutter siden): Episode 517. Ordtaksreformen Ordtakene har jo vært med oss lenge, og blitt godt integrert i dagligtalen, men de begynner å bli litt kjedelige og sånn. Litt sensurert Sa jeg ga sosiopraterne i oppdrag i lage nye. @Cid alle gode ting er 69 @TheHairyToothfairy bedre med en ***** på ****** enn ti på taket @Fighter83 jo flere kukker jo mere søl @Ford3000 alle veier fører til Rompa @Peanut evighet varer lengst @Adobyen du skal hore mye, før ***** detter av @Kvakkekyllingen førstemann til kølla får først **** @Boetica den som venter på noe smågodt,venter ikke forgjeves @Frøkenfryden morgenstund har *** i munn @Titania tissen følger med på lasset @Polly Ester når mannen er borte, danser musa på bordbeinet @Lurven bare kuk, gjør ingen klok @Athena Freyja den som ler sist er treig i oppfattelsen @Hoppetaujenta fulle folk, ramler mest @Rosakatt brent barn , skyter ilden @Embla Othea man må lære å klype, før man kan lære å slå @Sola de glemt klesvask lærer naken kvinne å spinne @MarianneE gammel uvane er vond å vende 🤣 Supermoro!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå