Boetica Skrevet 13. mars 2023 #21661 Skrevet 13. mars 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Var ikke ment som en fornærmelse Jeg blir ikke fornærmet 😉
Cid Skrevet 13. mars 2023 #21662 Skrevet 13. mars 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Jeg blir ikke fornærmet 😉
Gjest Lurven Skrevet 13. mars 2023 #21663 Skrevet 13. mars 2023 Cid skrev (41 minutter siden): Nå har alle brukerne her blitt transportert inn i Cartoon Network universet og alle er nå en karakter fra en serie som har gått på nevnte kanal @TheHairyToothfairy er Johnny Bravo, @Titania er hun nabojenta @SVK @Rhodiola og @Maskinfører er Ed Edd og Eddy @Lurven er Onkel Fester fra Addams Family, @StrangeDoll og @Rofl er Morticia og Gomez Addams @Hoppetaujenta og @Nietsoj er Wilma og Fred Flintstones @Entern og voffe William er Shaggy og Scooby Doo. @Frøkenfryden er Velma, @Athena Freyja er Daphne og @Sommer2464 er Fred @Silva Pluvialis, @AliceNextDoor og @Lacuna er Powepuff Jentene, @Adobyen er Professoren Jeg er Tapper Den Pysete Hunden, Anton er Rasmus og @jukkapalme er Matilda @Boetica og @Kvakkekyllingen er Ku og Kylling @Ciaran og Ciara er Tom og Jerry @Anonymburker og @Peanut er Dexter og Dee Dee @CAPS LOCK er Samurai Jack Passer bra , jeg ligner jo litt på onkel fester
Maskinfører Skrevet 13. mars 2023 #21664 Skrevet 13. mars 2023 Cid skrev (1 time siden): Nå har alle brukerne her blitt transportert inn i Cartoon Network universet og alle er nå en karakter fra en serie som har gått på nevnte kanal @TheHairyToothfairy er Johnny Bravo, @Titania er hun nabojenta @SVK @Rhodiola og @Maskinfører er Ed Edd og Eddy @Lurven er Onkel Fester fra Addams Family, @StrangeDoll og @Rofl er Morticia og Gomez Addams @Hoppetaujenta og @Nietsoj er Wilma og Fred Flintstones @Entern og voffe William er Shaggy og Scooby Doo. @Frøkenfryden er Velma, @Athena Freyja er Daphne og @Sommer2464 er Fred @Silva Pluvialis, @AliceNextDoor og @Lacuna er Powepuff Jentene, @Adobyen er Professoren Jeg er Tapper Den Pysete Hunden, Anton er Rasmus og @jukkapalme er Matilda @Boetica og @Kvakkekyllingen er Ku og Kylling @Ciaran og Ciara er Tom og Jerry @Anonymburker og @Peanut er Dexter og Dee Dee @CAPS LOCK er Samurai Jack Denne var fin takk takk for benevnelse det varmer 🙂🙂🙂 Ed Edd og Eddy 🙂 digget det programmet der var det ikke på 2000-Tallet på Cartoon Network? 🙂
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. mars 2023 #21665 Skrevet 13. mars 2023 Boetica skrev (4 timer siden): Da jeg så overskriften på episoden, håpet jeg at jeg fikk rollen som Matilda i Tapper. Men siden den var opptatt, kan jeg godt være ei ku 😛 Hei. Sikker på at du ikke vil være kylling? 😁
Boetica Skrevet 13. mars 2023 #21666 Skrevet 13. mars 2023 Kvakkekyllingen skrev (11 minutter siden): Hei. Sikker på at du ikke vil være kylling? 😁 Jo gjerne - vi kan godt bytte 🐥🐤🐣
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. mars 2023 #21667 Skrevet 13. mars 2023 Boetica skrev (32 minutter siden): Jo gjerne - vi kan godt bytte 🐥🐤🐣 Takk! Jeg har alltid drømt om å være en ku! Møøøøøø
Boetica Skrevet 13. mars 2023 #21668 Skrevet 13. mars 2023 Kvakkekyllingen skrev (13 minutter siden): Takk! Jeg har alltid drømt om å være en ku! Møøøøøø Mamma mø er jo ganske langt fremme i skoa 1
Cid Skrevet 13. mars 2023 #21669 Skrevet 13. mars 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Passer bra , jeg ligner jo litt på onkel fester Digger profilbildet 😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. mars 2023 #21670 Skrevet 13. mars 2023 Boetica skrev (22 minutter siden): Mamma mø er jo ganske langt fremme i skoa Haha. Ja hun er ku(l)!
Cid Skrevet 13. mars 2023 #21671 Skrevet 13. mars 2023 Boetica skrev (24 minutter siden): Mamma mø er jo ganske langt fremme i skoa Der har vi @Lurven, eh mener spurven
Gjest Lurven Skrevet 13. mars 2023 #21672 Skrevet 13. mars 2023 Cid skrev (18 minutter siden): Der har vi @Lurven, eh mener spurven Det er @krååka
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars 2023 #21673 Skrevet 13. mars 2023 Boetica skrev (5 timer siden): Mamma mø er jo ganske langt fremme i skoa 🥰🥰
Cid Skrevet 13. mars 2023 #21674 Skrevet 13. mars 2023 Del 2 av kg brukerne er en karakter fra Cartoon Network serier @FrankDrebin er Yogi Bear @Ford3000 og @Dr. A. Kula er Betty og Barney Rubble @Dr. Ops @Trish @Rumle @Sola de og @Maestro er barna i Kodenavn: Nabobarna (gutte karakterene byttes ut mot jente karakterer) @Lord Friendzone og @Rosewood er Billy og Mandy @Zenobia er Cubix 5
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars 2023 #21675 Skrevet 13. mars 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Del 2 av kg brukerne er en karakter fra Cartoon Network serier @FrankDrebin er Yogi Bear @Ford3000 og @Dr. A. Kula er Betty og Barney Rubble @Dr. Ops @Trish @Rumle @Sola de og @Maestro er barna i Kodenavn: Nabobarna (gutte karakterene byttes ut mot jente karakterer) @Lord Friendzone og @Rosewood er Billy og Mandy @Zenobia er Cubix 😍😍🤩🤩
Frøkenfryden Skrevet 14. mars 2023 #21676 Skrevet 14. mars 2023 Lurven skrev (23 timer siden): Episode 494 Hvis sosiopratene var hunder @Frøkenfryden chihuahua, fin å ha i veska men kan også fraktes i bæremeis @AliceNextDoor golden retriever- kjent for å være smart blondine @TheHairyToothfairy St. Bernhard. Han er ingen helgen, men redder folk i nød @Athena Freyja Ulv- stammoren til hundene @Cid bichon havanais- kjærlig liten hund, pelsen må stelles daglig @Polly Ester coton de tulear- aktiv og leken bomullshund @Lurven hvit med sorte fregner, trenger mye mosjon @Adobyen krøllete hund,vennlig og med humoristisk sans @Kvakkekyllingen shih tzu, hunden som elsker å ligge å kose med deg på sofaen HHaha!! Og litt hissig🤪
Ford3000 Skrevet 14. mars 2023 #21677 Skrevet 14. mars 2023 Cid skrev (12 timer siden): Del 2 av kg brukerne er en karakter fra Cartoon Network serier @FrankDrebin er Yogi Bear @Ford3000 og @Dr. A. Kula er Betty og Barney Rubble @Dr. Ops @Trish @Rumle @Sola de og @Maestro er barna i Kodenavn: Nabobarna (gutte karakterene byttes ut mot jente karakterer) @Lord Friendzone og @Rosewood er Billy og Mandy @Zenobia er Cubix Jeg måtte google! Så koselig! 🥰 2
Gjest Lurven Skrevet 14. mars 2023 #21678 Skrevet 14. mars 2023 Episode 497 Metamorfosen Sosialpratklientene har alle ligget i en svær kokong sammen gjennom vinteren, nå er våren rett rundt svingen eller hjørnet om du vil. Store forandringer har skjedd @Kvakkekyllingen har gått fra å være kylling til fullvoksen høne. @Frøkenfryden har fått 3 nye grå hår, i armhulen @TheHairyToothfairy har fått trippelhake og hårvekst i ørene @Cid har blitt kjønnsmoden og oppdaget nye sider ved seg selv @Athena Freyja har fått hjørnetenner og er endelig blitt fullvoksen vampyr @Titania har ikke forandret seg nor særlig men har brukt tiden til å bygge Lego @Peanut har blitt valnøtt @AliceNextDoor har blitt blondine @Anonymburker har blitt i godt humør @Rosakatt har vokst seg til en stor og fin rosa tiger @Polly Ester er blitt myk bomull @Boetica har ikke sovet noe særlig, men har kommet seg over til neste alder @Adobyen har fått grått kroppshår @Ford3000 har fått pels på beveren @Entern har blitt en bedre versjon av seg selv @Lurven har blitt voksen ( neida) @MarianneE har bare blitt litt eldre @Hoppetaujenta var der bare fordi hun ville hoppe over vinteren @Sola de har blitt litt varmere @Gladikaffe har begynt å like te @Fighter83 var der bare fordi hun trodde det var swingersparty
Ford3000 Skrevet 14. mars 2023 #21679 Skrevet 14. mars 2023 Lurven skrev (32 minutter siden): Episode 497 Metamorfosen Sosialpratklientene har alle ligget i en svær kokong sammen gjennom vinteren, nå er våren rett rundt svingen eller hjørnet om du vil. Store forandringer har skjedd @Kvakkekyllingen har gått fra å være kylling til fullvoksen høne. @Frøkenfryden har fått 3 nye grå hår, i armhulen @TheHairyToothfairy har fått trippelhake og hårvekst i ørene @Cid har blitt kjønnsmoden og oppdaget nye sider ved seg selv @Athena Freyja har fått hjørnetenner og er endelig blitt fullvoksen vampyr @Titania har ikke forandret seg nor særlig men har brukt tiden til å bygge Lego @Peanut har blitt valnøtt @AliceNextDoor har blitt blondine @Anonymburker har blitt i godt humør @Rosakatt har vokst seg til en stor og fin rosa tiger @Polly Ester er blitt myk bomull @Boetica har ikke sovet noe særlig, men har kommet seg over til neste alder @Adobyen har fått grått kroppshår @Ford3000 har fått pels på beveren @Entern har blitt en bedre versjon av seg selv @Lurven har blitt voksen ( neida) @MarianneE har bare blitt litt eldre @Hoppetaujenta var der bare fordi hun ville hoppe over vinteren @Sola de har blitt litt varmere @Gladikaffe har begynt å like te @Fighter83 var der bare fordi hun trodde det var swingersparty Kreativt og veldig morsomt! Herlig! Pels på beveren er lurt om vinteren, ellers fryser den jo stakkar.
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars 2023 #21680 Skrevet 14. mars 2023 Åhh....og så jeg som så gjerne heller ville hoppe inn i høsten og hoppe over sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå