Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mars 2023 #21641 Skrevet 12. mars 2023 Athena Freyja skrev (13 minutter siden): Dette har noen av brukene drevet med denne søndagen @Cid har bannet over snøen som falt i fjor og i år. @TheHairyToothfairy har vært på date med Tingeling. @Maskinfører har vært på tur ned til søringene, som han kaller det. @Hoppetaujenta har ligget på sofaen og sett på: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu. @Frøkenfryden har analysert brukerne på KG. @Kvakkekyllingen har sett etter vårtegn. og @Ciaran og Ciara har sovet bort hele søndagen, men er nå klare for en ny natt. Jeg har bygget en snømann. Ikke mye vårtegn her. Som å lete etter en nål i høystakken.
Maskinfører Skrevet 12. mars 2023 #21642 Skrevet 12. mars 2023 Athena Freyja skrev (1 time siden): Dette har noen av brukene drevet med denne søndagen @Cid har bannet over snøen som falt i fjor og i år. @TheHairyToothfairy har vært på date med Tingeling. @Maskinfører har vært på tur ned til søringene, som han kaller det. @Hoppetaujenta har ligget på sofaen og sett på: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu. @Frøkenfryden har analysert brukerne på KG. @Kvakkekyllingen har sett etter vårtegn. og @Ciaran og Ciara har sovet bort hele søndagen, men er nå klare for en ny natt. Ja den var jo fin den takk takk for benevning det varmer 🙂🙂 1
Maskinfører Skrevet 12. mars 2023 #21643 Skrevet 12. mars 2023 Cid skrev (23 timer siden): Er du lurvete igjen nå? Han er alltid lurvete 😉 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mars 2023 #21644 Skrevet 12. mars 2023 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Han er alltid lurvete 😉 😉😉 1
Maskinfører Skrevet 12. mars 2023 #21645 Skrevet 12. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): 😉😉 🙂😉 1
Frøkenfryden Skrevet 13. mars 2023 #21646 Skrevet 13. mars 2023 Athena Freyja skrev (6 timer siden): Dette har noen av brukene drevet med denne søndagen @Cid har bannet over snøen som falt i fjor og i år. @TheHairyToothfairy har vært på date med Tingeling. @Maskinfører har vært på tur ned til søringene, som han kaller det. @Hoppetaujenta har ligget på sofaen og sett på: Der ingen skulle tru at nokon kunne bu. @Frøkenfryden har analysert brukerne på KG. @Kvakkekyllingen har sett etter vårtegn. og @Ciaran og Ciara har sovet bort hele søndagen, men er nå klare for en ny natt. Du er inne på noko😉
Frøkenfryden Skrevet 13. mars 2023 #21647 Skrevet 13. mars 2023 Cid skrev (8 timer siden): Elsk meg i morra da (Parodi av Elsk meg i morgen) Det er gått 4 år siden @Cid og @TheHairyToothfairy flyttet til byen, Tannfeen bor oppe hos @hjärterdam sammen med dattera hennes mens Cid bor i første etasje. Cid har det ikke noe fint med seg selv, han tar ikke vare på seg selv eller boplassen, Tannfeen og hjärtedam kommer på overraskelsesbesøk og blir forskrekket når de ser ståa til leiligheten 😱Tannfeen blir sint og tar Cid med seg til frisør for å få stelt seg mens hjärtedam rydder hjemme hos han Med en ryddig leilighet og stelt utseende så tar Cid seg en tur til Jafs, der jobber en hyggelig dame kalt @FrøkenfrydenJeg bestiller en pomme fries og i mens så begynner jeg å nevne at jeg har sett en ufo. Fryden blir nysgjerrig og vi avtaler å møtes på en kaffe for å prate mer om det (Cid fant egentlig bare på alt det for å sjarmere henne) Jeg tar meg en tur til sykehjemmet for å besøke @Adobyen (han med bilen fra første historie) han har nå blitt helt senil, jeg triller han ut av sykehuset men jeg blir stoppet av sykepleierne På kaffeen så prater jeg om hvordan jeg ble bortført av romvesen og ble tvungen til å gjøre 69 med en av dem o: (Fryden ser forundret på Cid 🤨) Hun begynner å prate om en eksen sin som hun ikke liker Senere så tar jeg med hjärtedam sin datter på tur og jeg ender opp med å dra til der eksen til Fryden bor og kaster egg på vinduene for så å løpe. Innen jeg kommer hjem igjen så er klokka 02:00 og Tannfeen og hjärtedam er rasende over at vi var ute så lenge og at de hadde tenkt å ringe til politiet Dagen etter så møter jeg Fryden igjen, jeg forteller om det jeg gjorde og hun blir sint og sier at hun ikke vil ha noe med meg å gjøre Jeg går deppa hjem igjen, jeg, Tannfeen og hjärtedam tar oss en tur til parken sammen med ungen hvor vi slapper av og prater Haha huffameg😅🥲 Jeg lurer på om jeg klarte holde vekta mens jeg jobba på Jafs😳
Gjest Lurven Skrevet 13. mars 2023 #21648 Skrevet 13. mars 2023 Episode 494 Hvis sosiopratene var hunder @Frøkenfryden chihuahua, fin å ha i veska men kan også fraktes i bæremeis @AliceNextDoor golden retriever- kjent for å være smart blondine @TheHairyToothfairy St. Bernhard. Han er ingen helgen, men redder folk i nød @Athena Freyja Ulv- stammoren til hundene @Cid bichon havanais- kjærlig liten hund, pelsen må stelles daglig @Polly Ester coton de tulear- aktiv og leken bomullshund @Lurven hvit med sorte fregner, trenger mye mosjon @Adobyen krøllete hund,vennlig og med humoristisk sans @Kvakkekyllingen shih tzu, hunden som elsker å ligge å kose med deg på sofaen
TheHairyToothfairy Skrevet 13. mars 2023 #21649 Skrevet 13. mars 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Episode 494 Hvis sosiopratene var hunder @Frøkenfryden chihuahua, fin å ha i veska men kan også fraktes i bæremeis @AliceNextDoor golden retriever- kjent for å være smart blondine @TheHairyToothfairy St. Bernhard. Han er ingen helgen, men redder folk i nød @Athena Freyja Ulv- stammoren til hundene @Cid bichon havanais- kjærlig liten hund, pelsen må stelles daglig @Polly Ester coton de tulear- aktiv og leken bomullshund @Lurven hvit med sorte fregner, trenger mye mosjon @Adobyen krøllete hund,vennlig og med humoristisk sans @Kvakkekyllingen shih tzu, hunden som elsker å ligge å kose med deg på sofaen Voff!
Beneath the Moon Skrevet 13. mars 2023 #21650 Skrevet 13. mars 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Episode 494 Hvis sosiopratene var hunder @Frøkenfryden chihuahua, fin å ha i veska men kan også fraktes i bæremeis @AliceNextDoor golden retriever- kjent for å være smart blondine @TheHairyToothfairy St. Bernhard. Han er ingen helgen, men redder folk i nød @Athena Freyja Ulv- stammoren til hundene @Cid bichon havanais- kjærlig liten hund, pelsen må stelles daglig @Polly Ester coton de tulear- aktiv og leken bomullshund @Lurven hvit med sorte fregner, trenger mye mosjon @Adobyen krøllete hund,vennlig og med humoristisk sans @Kvakkekyllingen shih tzu, hunden som elsker å ligge å kose med deg på sofaen 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars 2023 #21651 Skrevet 13. mars 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Episode 494 Hvis sosiopratene var hunder @Frøkenfryden chihuahua, fin å ha i veska men kan også fraktes i bæremeis @AliceNextDoor golden retriever- kjent for å være smart blondine @TheHairyToothfairy St. Bernhard. Han er ingen helgen, men redder folk i nød @Athena Freyja Ulv- stammoren til hundene @Cid bichon havanais- kjærlig liten hund, pelsen må stelles daglig @Polly Ester coton de tulear- aktiv og leken bomullshund @Lurven hvit med sorte fregner, trenger mye mosjon @Adobyen krøllete hund,vennlig og med humoristisk sans @Kvakkekyllingen shih tzu, hunden som elsker å ligge å kose med deg på sofaen 😍😍🤩🤩
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars 2023 #21652 Skrevet 13. mars 2023 Athena Freyja skrev (2 minutter siden): 🥰🥰
Polly Ester Skrevet 13. mars 2023 #21653 Skrevet 13. mars 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 494 Hvis sosiopratene var hunder @Frøkenfryden chihuahua, fin å ha i veska men kan også fraktes i bæremeis @AliceNextDoor golden retriever- kjent for å være smart blondine @TheHairyToothfairy St. Bernhard. Han er ingen helgen, men redder folk i nød @Athena Freyja Ulv- stammoren til hundene @Cid bichon havanais- kjærlig liten hund, pelsen må stelles daglig @Polly Ester coton de tulear- aktiv og leken bomullshund @Lurven hvit med sorte fregner, trenger mye mosjon @Adobyen krøllete hund,vennlig og med humoristisk sans @Kvakkekyllingen shih tzu, hunden som elsker å ligge å kose med deg på sofaen Hundemeg var veldig søt da. Tror nok jeg er mer aktiv som bomullshund enn pollyestermeg. 1
Gjest Adobyen Skrevet 13. mars 2023 #21654 Skrevet 13. mars 2023 (endret) Lurven skrev (2 timer siden): Episode 494 Hvis sosiopratene var hunder @Frøkenfryden chihuahua, fin å ha i veska men kan også fraktes i bæremeis @AliceNextDoor golden retriever- kjent for å være smart blondine @TheHairyToothfairy St. Bernhard. Han er ingen helgen, men redder folk i nød @Athena Freyja Ulv- stammoren til hundene @Cid bichon havanais- kjærlig liten hund, pelsen må stelles daglig @Polly Ester coton de tulear- aktiv og leken bomullshund @Lurven hvit med sorte fregner, trenger mye mosjon @Adobyen krøllete hund,vennlig og med humoristisk sans @Kvakkekyllingen shih tzu, hunden som elsker å ligge å kose med deg på sofaen Det går en løshund rundt i området. Hvem av dere har glemt den? (Eller hvem av dere er dette? @Rosakattundercover?) Endret 13. mars 2023 av Adobyen
Cid Skrevet 13. mars 2023 #21655 Skrevet 13. mars 2023 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Haha huffameg😅🥲 Jeg lurer på om jeg klarte holde vekta mens jeg jobba på Jafs😳 Hele filmen er deprimerende egentlig når jeg tenker over det 😅 håper neste Elling film blir litt mindre av det Lurven skrev (3 timer siden): Episode 494 Hvis sosiopratene var hunder @Frøkenfryden chihuahua, fin å ha i veska men kan også fraktes i bæremeis @AliceNextDoor golden retriever- kjent for å være smart blondine @TheHairyToothfairy St. Bernhard. Han er ingen helgen, men redder folk i nød @Athena Freyja Ulv- stammoren til hundene @Cid bichon havanais- kjærlig liten hund, pelsen må stelles daglig @Polly Ester coton de tulear- aktiv og leken bomullshund @Lurven hvit med sorte fregner, trenger mye mosjon @Adobyen krøllete hund,vennlig og med humoristisk sans @Kvakkekyllingen shih tzu, hunden som elsker å ligge å kose med deg på sofaen Hvem steller meg?
Cid Skrevet 13. mars 2023 #21656 Skrevet 13. mars 2023 Nå har alle brukerne her blitt transportert inn i Cartoon Network universet og alle er nå en karakter fra en serie som har gått på nevnte kanal @TheHairyToothfairy er Johnny Bravo, @Titania er hun nabojenta @SVK @Rhodiola og @Maskinfører er Ed Edd og Eddy @Lurven er Onkel Fester fra Addams Family, @StrangeDoll og @Rofl er Morticia og Gomez Addams @Hoppetaujenta og @Nietsoj er Wilma og Fred Flintstones @Entern og voffe William er Shaggy og Scooby Doo. @Frøkenfryden er Velma, @Athena Freyja er Daphne og @Sommer2464 er Fred @Silva Pluvialis, @AliceNextDoor og @Lacuna er Powepuff Jentene, @Adobyen er Professoren Jeg er Tapper Den Pysete Hunden, Anton er Rasmus og @jukkapalme er Matilda @Boetica og @Kvakkekyllingen er Ku og Kylling @Ciaran og Ciara er Tom og Jerry @Anonymburker og @Peanut er Dexter og Dee Dee @CAPS LOCK er Samurai Jack 1 4
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars 2023 #21657 Skrevet 13. mars 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Nå har alle brukerne her blitt transportert inn i Cartoon Network universet og alle er nå en karakter fra en serie som har gått på nevnte kanal @TheHairyToothfairy er Johnny Bravo, @Titania er hun nabojenta @SVK @Rhodiola og @Maskinfører er Ed Edd og Eddy @Lurven er Onkel Fester fra Addams Family, @StrangeDoll og @Rofl er Morticia og Gomez Addams @Hoppetaujenta og @Nietsoj er Wilma og Fred Flintstones @Entern og voffe William er Shaggy og Scooby Doo. @Frøkenfryden er Velma, @Athena Freyja er Daphne og @Sommer2464 er Fred @Silva Pluvialis, @AliceNextDoor og @Lacuna er Powepuff Jentene, @Adobyen er Professoren Jeg er Tapper Den Pysete Hunden, Anton er Rasmus og @jukkapalme er Matilda @Boetica og @Kvakkekyllingen er Ku og Kylling @Ciaran og Ciara er Tom og Jerry @Anonymburker og @Peanut er Dexter og Dee Dee @CAPS LOCK er Samurai Jack Cassidy Tvillingene Megadigger denne episoden.😍😍🤩🤩
Gjest Boetica Skrevet 13. mars 2023 #21658 Skrevet 13. mars 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Nå har alle brukerne her blitt transportert inn i Cartoon Network universet og alle er nå en karakter fra en serie som har gått på nevnte kanal @TheHairyToothfairy er Johnny Bravo, @Titania er hun nabojenta @SVK @Rhodiola og @Maskinfører er Ed Edd og Eddy @Lurven er Onkel Fester fra Addams Family, @StrangeDoll og @Rofl er Morticia og Gomez Addams @Hoppetaujenta og @Nietsoj er Wilma og Fred Flintstones @Entern og voffe William er Shaggy og Scooby Doo. @Frøkenfryden er Velma, @Athena Freyja er Daphne og @Sommer2464 er Fred @Silva Pluvialis, @AliceNextDoor og @Lacuna er Powepuff Jentene, @Adobyen er Professoren Jeg er Tapper Den Pysete Hunden, Anton er Rasmus og @jukkapalme er Matilda @Boetica og @Kvakkekyllingen er Ku og Kylling @Ciaran og Ciara er Tom og Jerry @Anonymburker og @Peanut er Dexter og Dee Dee @CAPS LOCK er Samurai Jack Da jeg så overskriften på episoden, håpet jeg at jeg fikk rollen som Matilda i Tapper. Men siden den var opptatt, kan jeg godt være ei ku 😛
Cid Skrevet 13. mars 2023 #21659 Skrevet 13. mars 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Da jeg så overskriften på episoden, håpet jeg at jeg fikk rollen som Matilda i Tapper. Men siden den var opptatt, kan jeg godt være ei ku 😛 Var ikke ment som en fornærmelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå