Cid Skrevet 10. mars 2023 #21601 Skrevet 10. mars 2023 O.A filibombombom skrev (3 timer siden): Kjerring mener du vel😁 Eller frue 😃
Gjest Lurven Skrevet 10. mars 2023 #21602 Skrevet 10. mars 2023 Ford3000 skrev (3 timer siden): Gøy å lese episoder her inne 🙂 Har gått glipp av mye. Formen har ikke vært så gøy den siste tiden, og mistet litt piffen tbh... Men... Fint å lese masse episoder. Dere er flinke! 😊 Kommer det noen flere episoder fra deg snart?
Gjest Lurven Skrevet 10. mars 2023 #21603 Skrevet 10. mars 2023 (endret) Rai Rai Det var fredag kveld og @Kvakkekyllingen hadde nok en gang invitert sosiprat klientene på en sammenkomst. @TheHairyToothfairy skulle som vanlig være sjåfør, han kjørte E6, den strakeste veien. Første stopp var nede på vinsjan på kaia, der plukka han opp @Adobyen, så dro de videre til Grenland for å plukke opp @Athena Freyja ka e det du vil? Sa hun, vil du være med mæ hjæm i natt sa @Cid. Neste stopp var hos @Frøkenfryden, men de var litt sultne og tørste, så de delte 4 pils og 1 pizza før de dro videre. I det de passerte Romerike sto @Sola de de opp og det ble mytji lys og mytji varme i bilen. @TheHairyToothfairy bråbremset, midt i veien sto det en jævlig type , med en dr.pepper i hånda,, det var @O.A filibombombom vi ska fæst sa han, harei inn i bilen før jeg ombestemmer meg sukket tannfeen. Du kjørte litt videre, i det de kom til Lillehammer stoppet @TheHairyToothfairy brått. Må bare ut å strekke rompa mi sa han. Jeg kan kjøre resten av veien sa @Titania Tanny la seg på magen i bagasjerommet, der går likar no sa han. Etter 2 timer til kom de omsider til Trøndelag, der ble de møtt av @Kvakkekyllingen. La mæ vis dokker byn æ bur i kvakket hun glad Endret 10. mars 2023 av O.A filibombombom
TheHairyToothfairy Skrevet 10. mars 2023 #21604 Skrevet 10. mars 2023 O.A filibombombom skrev (1 minutt siden): Rai Rai Det var fredag kveld og @Kvakkekyllingen hadde nok en gang invitert sosiprat klientene på en sammenkomst. @TheHairyToothfairy skulle som vanlig være sjåfør, han kjørte E6, den strakeste veien. Første stopp var nede på vinsjan på kaia, der plukka han opp @Adobyen, så dro de videre til Grenland for å plukke opp @Athena Freyja ka e det du vil? Sa hun, vil du være med mæ hjæm i natt sa @Cid. Neste stopp var hos @Frøkenfryden, men de var litt sultne og tørste, så de delte 4 pils og 1 pizza før de dro videre. I det de passerte Romerike sto @Sola de de opp og det ble mytji lys og mytji varme i bilen. @TheHairyToothfairy bråbremset, midt i veien sto det en jævlig type , med en dr.pepper i hånda, vi ska fæst sa han, harei inn i bilen før jeg ombestemmer meg sukket tannfeen. Du kjørte litt videre, i det de kom til stoppet @TheHairyToothfairy brått. Må bare ut å strekke rompa mi sa han. Jeg kan kjøre resten av veien sa @Titania Tanny la seg på magen i bagasjerommet, der går likar no sa han. Etter 2 timer til kom de omsider til Trøndelag, der ble de møtt av @Kvakkekyllingen. La mæ vis dokker byn æ bur i kvakket hun glad HAIN KJØØØØØHØHØRE EEEEE6!
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. mars 2023 #21605 Skrevet 10. mars 2023 (endret) O.A filibombombom skrev (10 minutter siden): Rai Rai Det var fredag kveld og @Kvakkekyllingen hadde nok en gang invitert sosiprat klientene på en sammenkomst. @TheHairyToothfairy skulle som vanlig være sjåfør, han kjørte E6, den strakeste veien. Første stopp var nede på vinsjan på kaia, der plukka han opp @Adobyen, så dro de videre til Grenland for å plukke opp @Athena Freyja ka e det du vil? Sa hun, vil du være med mæ hjæm i natt sa @Cid. Neste stopp var hos @Frøkenfryden, men de var litt sultne og tørste, så de delte 4 pils og 1 pizza før de dro videre. I det de passerte Romerike sto @Sola de de opp og det ble mytji lys og mytji varme i bilen. @TheHairyToothfairy bråbremset, midt i veien sto det en jævlig type , med en dr.pepper i hånda,, det var @O.A filibombombom vi ska fæst sa han, harei inn i bilen før jeg ombestemmer meg sukket tannfeen. Du kjørte litt videre, i det de kom til Lillehammer stoppet @TheHairyToothfairy brått. Må bare ut å strekke rompa mi sa han. Jeg kan kjøre resten av veien sa @Titania Tanny la seg på magen i bagasjerommet, der går likar no sa han. Etter 2 timer til kom de omsider til Trøndelag, der ble de møtt av @Kvakkekyllingen. La mæ vis dokker byn æ bur i kvakket hun glad Ååååå. Så koselig med besøk! Velkommen alle sammen 😁 Har vafler! Endret 10. mars 2023 av Kvakkekyllingen
Ford3000 Skrevet 10. mars 2023 #21606 Skrevet 10. mars 2023 O.A filibombombom skrev (43 minutter siden): Kommer det noen flere episoder fra deg snart? Når jeg kommer meg litt mer ovenpå, og ikke minst henger litt mer her slik at jeg har noe å skrive om
Cid Skrevet 10. mars 2023 #21607 Skrevet 10. mars 2023 Jeg tenker å gjøre enda en Elling episode men tror jeg hopper over Mors Elling da filmen har en ganske så mørk slutt
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars 2023 #21608 Skrevet 10. mars 2023 O.A filibombombom skrev (26 minutter siden): Rai Rai Det var fredag kveld og @Kvakkekyllingen hadde nok en gang invitert sosiprat klientene på en sammenkomst. @TheHairyToothfairy skulle som vanlig være sjåfør, han kjørte E6, den strakeste veien. Første stopp var nede på vinsjan på kaia, der plukka han opp @Adobyen, så dro de videre til Grenland for å plukke opp @Athena Freyja ka e det du vil? Sa hun, vil du være med mæ hjæm i natt sa @Cid. Neste stopp var hos @Frøkenfryden, men de var litt sultne og tørste, så de delte 4 pils og 1 pizza før de dro videre. I det de passerte Romerike sto @Sola de de opp og det ble mytji lys og mytji varme i bilen. @TheHairyToothfairy bråbremset, midt i veien sto det en jævlig type , med en dr.pepper i hånda,, det var @O.A filibombombom vi ska fæst sa han, harei inn i bilen før jeg ombestemmer meg sukket tannfeen. Du kjørte litt videre, i det de kom til Lillehammer stoppet @TheHairyToothfairy brått. Må bare ut å strekke rompa mi sa han. Jeg kan kjøre resten av veien sa @Titania Tanny la seg på magen i bagasjerommet, der går likar no sa han. Etter 2 timer til kom de omsider til Trøndelag, der ble de møtt av @Kvakkekyllingen. La mæ vis dokker byn æ bur i kvakket hun glad 😍😍🤩🤩
Gjest Lurven Skrevet 10. mars 2023 #21609 Skrevet 10. mars 2023 Cid skrev (25 minutter siden): Jeg tenker å gjøre enda en Elling episode men tror jeg hopper over Mors Elling da filmen har en ganske så mørk slutt Er det da mora dør?
Gjest Lurven Skrevet 10. mars 2023 #21610 Skrevet 10. mars 2023 Kvakkekyllingen skrev (31 minutter siden): Ååååå. Så koselig med besøk! Velkommen alle sammen 😁 Har vafler! Er de laget med morsmelk
Gjest Lurven Skrevet 10. mars 2023 #21611 Skrevet 10. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (39 minutter siden): HAIN KJØØØØØHØHØRE EEEEE6! Må itj bli føøøør seejn
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. mars 2023 #21612 Skrevet 10. mars 2023 O.A filibombombom skrev (3 minutter siden): Er de laget med morsmelk Ja. Berit sin.
Gjest Lurven Skrevet 10. mars 2023 #21613 Skrevet 10. mars 2023 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Ja. Berit sin. 🥳
Cid Skrevet 10. mars 2023 #21614 Skrevet 10. mars 2023 O.A filibombombom skrev (30 minutter siden): Er det da mora dør? Ja, ordentlig trist slutt
Frøkenfryden Skrevet 10. mars 2023 #21615 Skrevet 10. mars 2023 O.A filibombombom skrev (2 timer siden): Rai Rai Det var fredag kveld og @Kvakkekyllingen hadde nok en gang invitert sosiprat klientene på en sammenkomst. @TheHairyToothfairy skulle som vanlig være sjåfør, han kjørte E6, den strakeste veien. Første stopp var nede på vinsjan på kaia, der plukka han opp @Adobyen, så dro de videre til Grenland for å plukke opp @Athena Freyja ka e det du vil? Sa hun, vil du være med mæ hjæm i natt sa @Cid. Neste stopp var hos @Frøkenfryden, men de var litt sultne og tørste, så de delte 4 pils og 1 pizza før de dro videre. I det de passerte Romerike sto @Sola de de opp og det ble mytji lys og mytji varme i bilen. @TheHairyToothfairy bråbremset, midt i veien sto det en jævlig type , med en dr.pepper i hånda,, det var @O.A filibombombom vi ska fæst sa han, harei inn i bilen før jeg ombestemmer meg sukket tannfeen. Du kjørte litt videre, i det de kom til Lillehammer stoppet @TheHairyToothfairy brått. Må bare ut å strekke rompa mi sa han. Jeg kan kjøre resten av veien sa @Titania Tanny la seg på magen i bagasjerommet, der går likar no sa han. Etter 2 timer til kom de omsider til Trøndelag, der ble de møtt av @Kvakkekyllingen. La mæ vis dokker byn æ bur i kvakket hun glad Pizza♥️ 77655788 kalorier med lykke! 1
Gjest Adobyen Skrevet 11. mars 2023 #21616 Skrevet 11. mars 2023 @Lurvenhar funnet seg selv igjen 🤗 koselig 🧡
Cid Skrevet 11. mars 2023 #21618 Skrevet 11. mars 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Identitetskrisen er over Er du lurvete igjen nå? 2 1
Gjest Lurven Skrevet 11. mars 2023 #21619 Skrevet 11. mars 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Er du lurvete igjen nå? Har alltid vært lurvete
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars 2023 #21620 Skrevet 11. mars 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Er du lurvete igjen nå? Lurven skrev (Akkurat nå): Har alltid vært lurvete
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå