Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Gjest lurven
AliceNextDoor skrev (40 minutter siden):

Tusen takk, men jeg tror nok min tålmodighet har sine begrensninger som jeg neppe kan klare å komme forbi. :)

Tenk litt på det ;)  Takk!

Du kan begynne å skrive erotiske noveller for bladet vi menn da,det krever ikke så mye tålmodighet

Endret av lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven

Trenger at flere skriver episoder her, begynner å gå tom for ideer. Skriver bare for å holde liv i tråden nå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 timer siden):

Ser at de er tilgjengelig på epic store til pc, denne inneholder alle spillene utenom 3-eren og et rytme spill som kom nylig

EGS_KINGDOMHEARTSHD1525ReMIX_SquareEnix_

Takk for tips snille Cid :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (3 timer siden):

Episode 78

Da var endelig den store dagen kommet hvor alle skulle få være x-men og x-women for en dag ( eller heter det x-personer nå)

@TheHairyToothfairy fikk lov å være wolverine (grein seg til det) og hadde klørne ute hele dagen

@Entern ble nightcrawler og brukte dagen til å teleportere seg mellom ulike brune puber i Oslo og på Lillehammer

@Athena Catalina ble mystique og brukte dagen til å shapeshifte mellom ulike brukernavn

@Frøkenfryden fikk være professor x og brukte dagen til å rote i de andres sinn.

@Kvakkekyllingen ble storm og sørget for fint vær hele dagen 

@Cid ble juggernaut og brukte dagen til å løpe gjennom vegger.

@AliceNextDoor ble Jean grey/Phoenix  og brukte dagen til å psychokinese @TheHairyToothfairy sine biler

@Titania ble shadowcat, og kunne se fremtiden til alle sammen, men det holdt hun hemmelig.

Bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (12 minutter siden):

Du kan begynne å skrive erotiske noveller for bladet vi menn da,det krever ikke så mye tålmodighet

Det kan bli et problematisk tema siden jeg knapt har erindring om hva det går ut på. Jeg kan skrive om sveiping på Tinder som aldri blir til noe og alle unnskyldningene jeg har kommet på for å ikke fortsette dialog med de få jeg har sveipet til høyre? Tror du det har noe for seg?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (35 minutter siden):

Trenger at flere skriver episoder her, begynner å gå tom for ideer. Skriver bare for å holde liv i tråden nå 

Skal prøve. Feriemodus gir meg nok ideer🙂👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
AliceNextDoor skrev (2 timer siden):

Det kan bli et problematisk tema siden jeg knapt har erindring om hva det går ut på. Jeg kan skrive om sveiping på Tinder som aldri blir til noe og alle unnskyldningene jeg har kommet på for å ikke fortsette dialog med de få jeg har sveipet til høyre? Tror du det har noe for seg?

Nææ, sveiping er ikke erotisk.

Du kan spørre @Cid han er god på å skrive om erotikk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Skal prøve. Feriemodus gir meg nok ideer🙂👍

Hvis ingen andre skriver må jeg fortsette for å holde liv i tråden, men føler at jeg har gjentatt meg selv en del nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 timer siden):

Det merkes når du rives litt med - det er positivt, du er kreativ og morsom :) 

Takk det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (7 minutter siden):

Hvis ingen andre skriver må jeg fortsette for å holde liv i tråden, men føler at jeg har gjentatt meg selv en del nå

Kommer til å skrive mer når jeg har ideer og sånn inne :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (2 timer siden):

😄 bra tittel på en bok

En spirituell oppfølger til Mors Elling

lurven skrev (2 timer siden):

Jeg kan komme med en snart, må bare komme på noe, ikke alltid så lett å komme :) 

AliceNextDoor skrev (2 timer siden):

Det kan jeg skrive en hel bibel om 😂 Jeg sveiper 99% til høyre men får aldri match, har mistet troen på at det vil skje 😝

lurven skrev (7 minutter siden):

Nææ, sveiping er ikke erotisk.

Du kan spørre @Cid han er god på å skrive om erotikk 

:sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Kommer til å skrive mer når jeg har ideer og sånn inne :) 

Tittelen på episoden kunne vært

Entern The Matrix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Tittelen på episoden kunne vært

Entern The Matrix

Jepp :) 

og

Entern The Dragon

(litt for gammel referanse?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (Akkurat nå):

Hans siste film før han døde?

Han jobbet med en annen film som ikke ble ferdig, og planla å spille skurk i en Chuck Norris film (det ble "Bill" i "Kill Bill" istedet) men ETD ble den siste ferdige ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...