Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cid skrev (8 timer siden):

Cid (Parodi av Elling)

Cid har vært to år på Ålesund behandlingshjem, men nå skal han tilbake til samfunnet. Sammen med @TheHairyToothfairy, romkameraten fra institusjonen, flytter han inn i en kommunal trygdeleilighet i Ålesund.

Det blir mange prøvelser for de to vennene når de nå skal klare seg på egenhånd. Folk har gått alene over sydpolen, men Cid har vanskeligheter med å krysse et restaurantgulv. Her trengs det sosial trening, og med sterkt pågangsmot og godt vennskap klarer Cid og Tannfeen etterhvert å fungere bedre og bedre.

Cid prøver å ta seg en tur ut selv for å kjøpe kinamat men på vei hjem så får han angstanfall og det ender med at tannfeen må hente meg. Dagen etter så drar vi til den lokale restauranten, når vi skal bestille så blir Tannfeen svært opprørt over at de ikke har fish & chips og brøler av sinne :kjempesinna: Sjefen @Frøkenfryden kommer bort og beklager, da blir Tannfeen rolig

Cid og Tannfeen har en felles støttekontakt @O.A filibombombom som kommer jevnlig innom for å sjekke om vi har det bra, en dag så blir Cid og Tannfeen paranoide og bestemmer seg for å aldri ta telefonen. Det resulterer i at O.A til slutt smeller opp døra og kjefter på oss for å ha ignorert når han har ringt og at han var bekymret!

Det blir derimot tungt for Cid da Tannfeen finner kvinnen i sitt liv. Hun heter @hjärterdam, bor i etasjen over og er høygravid. Vennskapet settes på prøve, men Cid finner trøst i fantasien sin. Han går på forfattermøte, treffer @Adobyen og blir inspirert til selv å sette i gang med en litt spesiell produksjon av en historie. Det viser seg at Cid nye venn, Adobyen, har hytte ved sjøen.

Gjengen suser avgårde dit i en flott elbil, men hytteturen blir brått avsluttet fordi hjärtedam får veer og må på fødestua. Tannfeen blir "pappa" og kinamatfantasieren Cid får til slutt en historie på trykk på Kvinneguiden. Jo, livets redde gutter mestrer på sitt vis den brutale virkeligheten, og Cids trøst er at alt går over - alt går over til noe annet

Herlig!! Den filmen skal jeg se!😂😁🤩👍

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden):

Dessuten bor det smurfer i dem!

Ja! Jeg har feil farge. Virker som et kult sted å bo. 

Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Herlig!! Den filmen skal jeg se!😂😁🤩👍

Har du sett Elling filmene?

Gjest Lurven
Skrevet
Cid skrev (13 timer siden):

Cid (Parodi av Elling)

Cid har vært to år på Ålesund behandlingshjem, men nå skal han tilbake til samfunnet. Sammen med @TheHairyToothfairy, romkameraten fra institusjonen, flytter han inn i en kommunal trygdeleilighet i Ålesund.

Det blir mange prøvelser for de to vennene når de nå skal klare seg på egenhånd. Folk har gått alene over sydpolen, men Cid har vanskeligheter med å krysse et restaurantgulv. Her trengs det sosial trening, og med sterkt pågangsmot og godt vennskap klarer Cid og Tannfeen etterhvert å fungere bedre og bedre.

Cid prøver å ta seg en tur ut selv for å kjøpe kinamat men på vei hjem så får han angstanfall og det ender med at tannfeen må hente meg. Dagen etter så drar vi til den lokale restauranten, når vi skal bestille så blir Tannfeen svært opprørt over at de ikke har fish & chips og brøler av sinne :kjempesinna: Sjefen @Frøkenfryden kommer bort og beklager, da blir Tannfeen rolig

Cid og Tannfeen har en felles støttekontakt @O.A filibombombom som kommer jevnlig innom for å sjekke om vi har det bra, en dag så blir Cid og Tannfeen paranoide og bestemmer seg for å aldri ta telefonen. Det resulterer i at O.A til slutt smeller opp døra og kjefter på oss for å ha ignorert når han har ringt og at han var bekymret!

Det blir derimot tungt for Cid da Tannfeen finner kvinnen i sitt liv. Hun heter @hjärterdam, bor i etasjen over og er høygravid. Vennskapet settes på prøve, men Cid finner trøst i fantasien sin. Han går på forfattermøte, treffer @Adobyen og blir inspirert til selv å sette i gang med en litt spesiell produksjon av en historie. Det viser seg at Cid nye venn, Adobyen, har hytte ved sjøen.

Gjengen suser avgårde dit i en flott elbil, men hytteturen blir brått avsluttet fordi hjärtedam får veer og må på fødestua. Tannfeen blir "pappa" og kinamatfantasieren Cid får til slutt en historie på trykk på Kvinneguiden. Jo, livets redde gutter mestrer på sitt vis den brutale virkeligheten, og Cids trøst er at alt går over - alt går over til noe annet

Jeg trenger jo støttekontakt selv

Gjest Lurven
Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

Skjønner ikke hva hu sier, hu kaller meg bare dumbkopf og geistenkirchen og sånn

Skrevet
O.A filibombombom skrev (3 minutter siden):

Skjønner ikke hva hu sier, hu kaller meg bare dumbkopf og geistenkirchen og sånn

:knegg:

Skrevet
Cid skrev (8 timer siden):

Har du sett Elling filmene?

Ja! Fine👍

Skrevet
O.A filibombombom skrev (7 timer siden):

Aber du bist ein superknüller!

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (11 timer siden):

Ja! Jeg har feil farge. Virker som et kult sted å bo. 

Bare å fryse litt, det

Skrevet
O.A filibombombom skrev (7 timer siden):

Jeg trenger jo støttekontakt selv

Har du hørt om støttekontakter som søkte støtte hos en støttende støttekontakt for støttekontakter som fikk kontakt som endelig støttet hans støttende kontakter i samme grad som hans støtte ga videre støtte til andre støttekontakter hvis støtte ga grunnlag for å søke økonomisk støtte såvel som moralsk støtte i en støtende tid slik at hans egen støttekontakt videre kunne støtte neste støttekontakt med støt. Til jul ønsker han seg støttekontakthjul!

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden):

Bare å fryse litt, det

Godt tips! 🥶

Gjest Lurven
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (8 minutter siden):

Har du hørt om støttekontakter som søkte støtte hos en støttende støttekontakt for støttekontakter som fikk kontakt som endelig støttet hans støttende kontakter i samme grad som hans støtte ga videre støtte til andre støttekontakter hvis støtte ga grunnlag for å søke økonomisk støtte såvel som moralsk støtte i en støtende tid slik at hans egen støttekontakt videre kunne støtte neste støttekontakt med støt. Til jul ønsker han seg støttekontakthjul!

Hvordan våger du, nå ble jeg støtt!

Gjest Lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (15 minutter siden):

Aber du bist ein superknüller!

🥳

Gjest Lurven
Skrevet

Episode 488

Helgen nærmer seg nesten, og sosialprat klientene har allerde planer for helgen.

@Frøkenfryden skal til svigers og pusle

@Fighter83 skal til swingers  og pusle

@Athena Freyja skal også svinge, men det er med bilen

@TheHairyToothfairy skal innom Narvik, Larvik, Kristiansund, Kristiansand, Lilleaker, Lysaker, Vardø,Vadsø, Lillestrøm og Lillesand.

@Cid skal rydde i kofferten

@Titania skal høre på musikk i 37488 minutter

@Kvakkekyllingen skal på fest med skinnvest og danse kyllingdansen 

@Boetica skal spise godtesnop og sånn

@Adobyen skal se alle episodene av Yellowstone 

Gjest Adobyen
Skrevet
O.A filibombombom skrev (1 minutt siden):

Episode 488

Helgen nærmer seg nesten, og sosialprat klientene har allerde planer for helgen.

@TheHairyToothfairy skal innom Narvik, Larvik, Kristiansund, Kristiansand, Lilleaker, Lysaker, Vardø,Vadsø, Lillestrøm og Lillesand.

Masse fine planer dette :) men jeg har nok sett alt som er kommet ut hittil av Yellowstone, inkl 1883 og dagens nyeste i 1923, flott serie.  Etterpå har jeg funnet en Criminal Minds-serie jeg ikke har oppdaget før, Beyond Borders. Jeg glaner dessverre altfor mye på slikt.

Skrevet
O.A filibombombom skrev (7 minutter siden):

Episode 488

Det er ei stund til.. men gler meg sånn! 🥳😃😂

Til swingers og pusle.. kniiis. Først ende-brikkene si😁😂

• Hjerte 1
Skrevet
O.A filibombombom skrev (10 minutter siden):

Episode 488

Jeg skal garantert svinge med bilen 😅

Skrevet
O.A filibombombom skrev (23 minutter siden):

Episode 488

😍😍🤩🤩

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
O.A filibombombom skrev (1 time siden):

Episode 488

I wish 😁🥳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...