Gjest Adobyen Skrevet 3. mars 2023 #21481 Skrevet 3. mars 2023 Cid skrev (28 minutter siden): Sett den med Harrison Ford? 1923? Ja, 7 episoder hittil 👍👍👍
Cid Skrevet 3. mars 2023 #21482 Skrevet 3. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Burde sett 1883 først da. Yellowstone gir litt mer mening her og der Jeg liker at de får veteran skuespillere til å være med i hovedrollene i seriene som Sam Elliot og Harrison Ford 😃 Neste blir vel en med Clint Eastwood 😁 1
Cid Skrevet 3. mars 2023 #21483 Skrevet 3. mars 2023 Adobyen skrev (9 minutter siden): 1923? Ja, 7 episoder hittil 👍👍👍 Gleder meg etter jeg har sett det som er av Yellowstone så skal jeg se 1883 og 1923
Gjest Lurven Skrevet 3. mars 2023 #21484 Skrevet 3. mars 2023 Cid skrev (1 time siden): Hvis det ble laget en norsk versjon av Yellowstone (Gulstein) og brukerne på kg spilte rollene @TheHairyToothfairy spiller John Dutton, som nå heter Jan Dotten @Kvakkekyllingen spiller Beth Dutton/Berit Dotten @SVK spiller Kayce Dutton/Kåre Dotten @Entern spiller Lee Dutton/Lars Dotten @O.A filibombombom spiller Rip Wheeler/Hvilifred Hjuler @Adobyen spiller Thomas Rainwater/Thorstein Regnvann @Frøkenfryden spiller Teeter/Tenner @Dr. Ops spiller Monica Long/Monika Lang @hjärterdam spiller Lynelle Perry/Lisemarie Jerry @FrankDrebin spiller Lloyd Pierce/Lukas Pirke Jeg spiller Jimmy Hurdstrom/Jonas Hardstrøm 😄
Cid Skrevet 4. mars 2023 #21485 Skrevet 4. mars 2023 O.A filibombombom skrev (1 time siden): 😄 Sett Yellowstone?
Gjest Lurven Skrevet 4. mars 2023 #21486 Skrevet 4. mars 2023 Cid skrev (9 timer siden): Sett Yellowstone? Nei, hvor ligger den
Gjest Lurven Skrevet 4. mars 2023 #21487 Skrevet 4. mars 2023 Episode 484 Sosiopratene skulle tjenestegjøre i fremmedlegionen, de fikk franske dekknavn for å passe bedre inn. @Frøkenfryden jeanne joyeux @Peanut Pia piaf @Kvakkekyllingen brigitte baise @AliceNextDoor cathy coucher @Hoppetaujenta lola lugubré @Adobyen carl cheval @TheHairyToothfairy Stephan de sadé @Cid santino soixante neuf @Sola de sandra soleil @Athena Freyja vicky vampiré @Titania Liza legois
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mars 2023 #21488 Skrevet 4. mars 2023 O.A filibombombom skrev (4 minutter siden): Episode 484 Sosiopratene skulle tjenestegjøre i fremmedlegionen, de fikk franske dekknavn for å passe bedre inn. @Frøkenfryden jeanne joyeux @Peanut Pia piaf @Kvakkekyllingen brigitte baise @AliceNextDoor cathy coucher @Hoppetaujenta lola lugubré @Adobyen carl cheval @TheHairyToothfairy Stephan de sadé @Cid santino soixante neuf @Sola de sandra soleil @Athena Freyja vicky vampiré @Titania Liza legois Bigitt bæsj 😁
Gjest Lurven Skrevet 4. mars 2023 #21489 Skrevet 4. mars 2023 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Bigitt bæsj 😁 Baise betyr ikke bæsj😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mars 2023 #21490 Skrevet 4. mars 2023 O.A filibombombom skrev (7 minutter siden): Baise betyr ikke bæsj😁 Neinei. Men det høres mye morsommere ut. For oss med dårlig humor 🥳
Gjest Adobyen Skrevet 4. mars 2023 #21491 Skrevet 4. mars 2023 O.A filibombombom skrev (41 minutter siden): Episode 484 Sosiopratene skulle tjenestegjøre i fremmedlegionen, de fikk franske dekknavn for å passe bedre inn. @Frøkenfryden jeanne joyeux @Peanut Pia piaf @Kvakkekyllingen brigitte baise @AliceNextDoor cathy coucher @Hoppetaujenta lola lugubré @Adobyen carl cheval @TheHairyToothfairy Stephan de sadé @Cid santino soixante neuf @Sola de sandra soleil @Athena Freyja vicky vampiré @Titania Liza legois 🤠🐎 fin-fin
Gjest Lurven Skrevet 4. mars 2023 #21492 Skrevet 4. mars 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Neinei. Men det høres mye morsommere ut. For oss med dårlig humor 🥳 Ja😁
Sola de Skrevet 4. mars 2023 #21493 Skrevet 4. mars 2023 O.A filibombombom skrev (2 timer siden): Episode 484 Sosiopratene skulle tjenestegjøre i fremmedlegionen, de fikk franske dekknavn for å passe bedre inn. @Frøkenfryden jeanne joyeux @Peanut Pia piaf @Kvakkekyllingen brigitte baise @AliceNextDoor cathy coucher @Hoppetaujenta lola lugubré @Adobyen carl cheval @TheHairyToothfairy Stephan de sadé @Cid santino soixante neuf @Sola de sandra soleil @Athena Freyja vicky vampiré @Titania Liza legois Var det ikke noe franske? greier på tv for mange år siden Nikita femme fatale eller noe Ser serien var kanadisk når jeg googler.
Gjest Lurven Skrevet 4. mars 2023 #21494 Skrevet 4. mars 2023 Sola de skrev (3 timer siden): Var det ikke noe franske? greier på tv for mange år siden Nikita femme fatale eller noe Ser serien var kanadisk når jeg googler. Har sett filmen, handler om en narkoman dame som blir leiemorder
Sola de Skrevet 4. mars 2023 #21495 Skrevet 4. mars 2023 O.A filibombombom skrev (1 time siden): Har sett filmen, handler om en narkoman dame som blir leiemorder Ja, og i serien gjorde de om og hun skulle være uskyldig leste jeg meg til.
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mars 2023 #21496 Skrevet 4. mars 2023 O.A filibombombom skrev (8 timer siden): Episode 484 Sosiopratene skulle tjenestegjøre i fremmedlegionen, de fikk franske dekknavn for å passe bedre inn. @Frøkenfryden jeanne joyeux @Peanut Pia piaf @Kvakkekyllingen brigitte baise @AliceNextDoor cathy coucher @Hoppetaujenta lola lugubré @Adobyen carl cheval @TheHairyToothfairy Stephan de sadé @Cid santino soixante neuf @Sola de sandra soleil @Athena Freyja vicky vampiré @Titania Liza legois 😍😍🤩🤩
Frøkenfryden Skrevet 4. mars 2023 #21497 Skrevet 4. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (23 timer siden): Alt for deg, sussebass! Innså nettopp at homoerotikk er det såpa mangler
TheHairyToothfairy Skrevet 4. mars 2023 #21498 Skrevet 4. mars 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Innså nettopp at homoerotikk er det såpa mangler Jeg føler en vesentlig stor grad av skepsis velte innover meg som tåke på Gardermoen! 1
Gjest Lurven Skrevet 4. mars 2023 #21499 Skrevet 4. mars 2023 Frøkenfryden skrev (56 minutter siden): Innså nettopp at homoerotikk er det såpa mangler Blir ikke noe homoerotikk fra meg i såpen.
Gjest Lurven Skrevet 4. mars 2023 #21500 Skrevet 4. mars 2023 Episode 485 Alle sosiopratene måtte flytte til Oslo da de andre landsdelene ble besluttet lagt ned. De måtte få nye navn for å passe inn. @Frøkenfryden Linn deberg @Hoppetaujenta Ulla vål @TheHairyToothfairy Al nabru @Cid Rod E. Løkka @Adobyen Adam stuen @Peanut Maja orstua @Anonymburker Bo Gerud @Titania Lam berta seter @Athena Freyja Gro Rud @AliceNextDoor Kari haugen @Kvakkekyllingen B. Linn dern @Boetica amy rud @CAPS LOCK karl bakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå