Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (10 minutter siden):

Den låta hadde jeg glemt! Tror ikke jeg har hørt den siden 97 eller no. Men 7 grader? Erru på nordpolen ell? 

Ikke langt unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lurven skrev (15 minutter siden):

89 grader nord!

her driver vi ikke med tall, det er for avansert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Så gøy 😄

Anbefaler kingdom hearts spillserien, noen av de beste spillene jeg har spilt på mange år :)

Leonard Nimoy hadde også en stemme i serien, selveste skurken men han døde før siste spillet kom ut 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (20 minutter siden):

Anbefaler kingdom hearts spillserien, noen av de beste spillene jeg har spilt på mange år :)

Leonard Nimoy hadde også en stemme i serien, selveste skurken men han døde før siste spillet kom ut 😕 

Takk for anbefalingen 🥰😊😊😊😊😊😊

Har hørt mye bra om de spillene 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (3 minutter siden):

Takk for anbefalingen 🥰😊😊😊😊😊😊

Har hørt mye bra om de spillene 😊😊😊

Er et rollespill hvor vi er en gutt som samarbeider med Donald og Langbein og så reiser vi til forskjellige planeter basert på diverse Disney filmer og går igjennom fortellingen fra filmen men samtidlige slåss mot monstrene kalt heartless

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Er et rollespill hvor vi er en gutt som samarbeider med Donald og Langbein og så reiser vi til forskjellige planeter basert på diverse Disney filmer og går igjennom fortellingen fra filmen men samtidlige slåss mot monstrene kalt heartless

Høres kult ut særlig pga Donald og Langbein 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (6 minutter siden):

Høres kult ut særlig pga Donald og Langbein 🥰

Ser at de er tilgjengelig på epic store til pc, denne inneholder alle spillene utenom 3-eren og et rytme spill som kom nylig

EGS_KINGDOMHEARTSHD1525ReMIX_SquareEnix_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Episode 78

Da var endelig den store dagen kommet hvor alle skulle få være x-men og x-women for en dag ( eller heter det x-personer nå)

@TheHairyToothfairy fikk lov å være wolverine (grein seg til det) og hadde klørne ute hele dagen

@Entern ble nightcrawler og brukte dagen til å teleportere seg mellom ulike brune puber i Oslo og på Lillehammer

@Athena Catalina ble mystique og brukte dagen til å shapeshifte mellom ulike brukernavn

@Frøkenfryden fikk være professor x og brukte dagen til å rote i de andres sinn.

@Kvakkekyllingen ble storm og sørget for fint vær hele dagen 

@Cid ble juggernaut og brukte dagen til å løpe gjennom vegger.

@AliceNextDoor ble Jean grey/Phoenix  og brukte dagen til å psychokinese @TheHairyToothfairy sine biler

@Titania ble shadowcat, og kunne se fremtiden til alle sammen, men det holdt hun hemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (22 timer siden):

Hahahahahahahahaha det der er det beste hittil så utrolig gøy 🤣🤣🤣

Hyggelig at du likte den. :)

Kvakkekyllingen skrev (22 timer siden):

Å hjelpe meg 🤣😁 Dette er jo som å lese en bok. Skikkelig krim. Er du forfatter? 😁

Tusen takk! nei, jeg er nok langt i fra noen forfatter, men jeg leser derimot veldig mye. Elsker bøker.

Frøkenfryden skrev (22 timer siden):

Følte jeg var på ferie med dødsspennende Jo Nesbø-bok eller noe!! Wow🤩🤩🤩

Takk, det var ganske smigrende å høre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (21 timer siden):

😆  du burde bli forfatter, og det mener jeg helt seriøst🧐.

Du er flink med ord!

Tusen takk, men jeg tror nok min tålmodighet har sine begrensninger som jeg neppe kan klare å komme forbi. :)

TheHairyToothfairy skrev (21 timer siden):

Igjen ble jeg skurken! 🧐

Uansett fabelaktig! 

Tenk litt på det ;)  Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (20 timer siden):

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, du burde vært en forfatter 😄 Du skriver veldig bra, det er behagelig og hyggelig å lese det du skriver, du har et stort talent :)

Tusen takk for gode ord, fine du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AliceNextDoor skrev (1 minutt siden):

Tusen takk for gode ord, fine du. :)

Vi har begge veldig god fantasi 😃 Jeg kan bli revet med selv hvis jeg skal skrive noe som ligner på en historie 😅 Men veldig kjekt å kunne fantasere om alt mulig 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Vi har begge veldig god fantasi 😃 Jeg kan bli revet med selv hvis jeg skal skrive noe som ligner på en historie 😅 Men veldig kjekt å kunne fantasere om alt mulig 😄 

Jeg jukser nok og henter stor inspirasjon fra hyllene med de tusen bøkene. Det krever litt anstrengelse, men jeg var litt bestemt og inspirert til å få det til denne gangen. Man kan ikke bare være en tilskuer, mener jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AliceNextDoor skrev (1 minutt siden):

Jeg jukser nok og henter stor inspirasjon fra hyllene med de tusen bøkene. Det krever litt anstrengelse, men jeg var litt bestemt og inspirert til å få det til denne gangen. Man kan ikke bare være en tilskuer, mener jeg. :)

Mintes litt om Elling den fortellingen egentlig, Elling i 2022 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AliceNextDoor skrev (35 minutter siden):

Hyggelig at du likte den. :)

Tusen takk! nei, jeg er nok langt i fra noen forfatter, men jeg leser derimot veldig mye. Elsker bøker.

Takk, det var ganske smigrende å høre. :)

Du er virkelig veldig god til å skrive :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (26 minutter siden):

Det merkes når du rives litt med - det er positivt, du er kreativ og morsom :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...