Ciaran og Ciara Skrevet 25. februar 2023 #21341 Skrevet 25. februar 2023 Cid skrev (5 timer siden): Hvis kg brukerne skulle teste nye yrker @Athena Freyja blir bussjåfør og har Norwayrob som sin læremester 😂 @Hoppetaujenta blir band manager og hennes første jobb blir for DDE @O.A filibombombom blir ny programleder for Naked Attraction Norge @TheHairyToothfairy Blir ansatt hos Egon @Frøkenfryden blir sommelier hos Thon Hotel @Adobyen blir barnehageansatt og har med seg @Rosakatt så barna kan leke og kose med @AliceNextDoor blir brannkonstabel @Kvakkekyllingen blir gårdsansatt og bestemmer seg for at alle kyllinger skal bli fredet @SVK blir snekker @Titania blir fisker @Peanut blir reiserådgiver Cid skrev (5 timer siden): Jeg glemte meg selv 😆 @Cid blir mannlig stripper for norske kjendiskvinner Cassidy Tvillingene digger denne episoden.😍😍🤩🤩
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2023 #21342 Skrevet 25. februar 2023 Cid skrev (6 timer siden): Jeg glemte meg selv 😆 @Cid blir mannlig stripper for norske kjendiskvinner Jeg er vel en kjendiskvinne og ber sterkt om at du dropper meg. Dessuten vil jeg ha en annen jobb også. 1
Cid Skrevet 25. februar 2023 #21343 Skrevet 25. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Jeg er vel en kjendiskvinne og ber sterkt om at du dropper meg. Dessuten vil jeg ha en annen jobb også. Ok til det første Du får en ny jobb, som prest 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. februar 2023 #21344 Skrevet 25. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (54 minutter siden): Jeg er vel en kjendiskvinne og ber sterkt om at du dropper meg. Dessuten vil jeg ha en annen jobb også.
Gjest Lurven Skrevet 26. februar 2023 #21345 Skrevet 26. februar 2023 Cid skrev (21 timer siden): Hvis kg brukerne skulle teste nye yrker @Athena Freyja blir bussjåfør og har Norwayrob som sin læremester 😂 @Hoppetaujenta blir band manager og hennes første jobb blir for DDE @O.A filibombombom blir ny programleder for Naked Attraction Norge @TheHairyToothfairy Blir ansatt hos Egon @Frøkenfryden blir sommelier hos Thon Hotel @Adobyen blir barnehageansatt og har med seg @Rosakatt så barna kan leke og kose med @AliceNextDoor blir brannkonstabel @Kvakkekyllingen blir gårdsansatt og bestemmer seg for at alle kyllinger skal bli fredet @SVK blir snekker @Titania blir fisker @Peanut blir reiserådgiver Hvis jeg får ha på klær selv så
Gjest Lurven Skrevet 26. februar 2023 #21346 Skrevet 26. februar 2023 Cid skrev (18 timer siden): Tusen takk Men håper @O.A filibombombom blir mer aktiv igjen da, savner episodene hans 😄 Du er jo også flink
Beneath the Moon Skrevet 26. februar 2023 #21347 Skrevet 26. februar 2023 Cid skrev (21 timer siden): Hvis kg brukerne skulle teste nye yrker @Athena Freyja blir bussjåfør og har Norwayrob som sin læremester 😂 @Hoppetaujenta blir band manager og hennes første jobb blir for DDE @O.A filibombombom blir ny programleder for Naked Attraction Norge @TheHairyToothfairy Blir ansatt hos Egon @Frøkenfryden blir sommelier hos Thon Hotel @Adobyen blir barnehageansatt og har med seg @Rosakatt så barna kan leke og kose med @AliceNextDoor blir brannkonstabel @Kvakkekyllingen blir gårdsansatt og bestemmer seg for at alle kyllinger skal bli fredet @SVK blir snekker @Titania blir fisker @Peanut blir reiserådgiver 😠 jeg slutter.
Cid Skrevet 26. februar 2023 #21348 Skrevet 26. februar 2023 O.A filibombombom skrev (3 timer siden): Hvis jeg får ha på klær selv så Du får låne klær av meg men alle er xxxxxxl størrelse O.A filibombombom skrev (3 timer siden): Du er jo også flink Hehe takk Athena Freyja skrev (2 timer siden): 😠 jeg slutter. Sender du voffe etter meg? 1
Gjest Lurven Skrevet 26. februar 2023 #21349 Skrevet 26. februar 2023 Episode 475 Kg wars episode 9 The raise of dagbøker @Entern palpatine var gjenoppstått og truet hele forumet. Kylo @Adobyen dro til planeten exegol Der finner han ut at palpatine skapte @Snoke for å lure @Adobyen til den mørke siden av forumet Han beordrer @Adobyen til å drepe kylo som blir trent av @Titania organa Kylo @Adobyen drar for å finne rey, ved å bruke kraften Han finner henne i dagboka til @Frøkenfryden Der finner de en hellig smettestol Så drar de til dagboka til @O.A filibombombom Der finner de ut at @chewbacca er i live Kylo avslører siden at hun er barnebarnet til @Entern palpatine Din jævel sier @Kvakkekyllingen @Titania organ dør og Rey dreper kylo @Adobyen Hun stikker en Q tips i hjertet hans @Rey konfronterer @Entern Han ber henne drepe han slik at @Tvillingsjelen hans kan gå inn i henne Hun nekter, gi den heller til @Ciaran og Ciara Han angriper henne med kraftlyn Men hun blokkerer det og dreper han, Men da dør hun selv. Men hun blir redda av @Cid som gir henne brystmassasje og munn til munn. Hun våkner med et gisp og fiker til @Cid Skal ikke være tunge i munn til munn din jævel. Og sånn endte kg krigen
Cid Skrevet 26. februar 2023 #21350 Skrevet 26. februar 2023 O.A filibombombom skrev (9 minutter siden): Episode 475 Kg wars episode 9 The raise of dagbøker @Entern palpatine var gjenoppstått og truet hele forumet. Kylo @Adobyen dro til planeten exegol Der finner han ut at palpatine skapte @Snoke for å lure @Adobyen til den mørke siden av forumet Han beordrer @Adobyen til å drepe kylo som blir trent av @Titania organa Kylo @Adobyen drar for å finne rey, ved å bruke kraften Han finner henne i dagboka til @Frøkenfryden Der finner de en hellig smettestol Så drar de til dagboka til @O.A filibombombom Der finner de ut at @chewbacca er i live Kylo avslører siden at hun er barnebarnet til @Entern palpatine Din jævel sier @Kvakkekyllingen @Titania organ dør og Rey dreper kylo @Adobyen Hun stikker en Q tips i hjertet hans @Rey konfronterer @Entern Han ber henne drepe han slik at @Tvillingsjelen hans kan gå inn i henne Hun nekter, gi den heller til @Ciaran og Ciara Han angriper henne med kraftlyn Men hun blokkerer det og dreper han, Men da dør hun selv. Men hun blir redda av @Cid som gir henne brystmassasje og munn til munn. Hun våkner med et gisp og fiker til @Cid Skal ikke være tunge i munn til munn din jævel. Og sånn endte kg krigen Trodde jeg var Darth @Cidious 😅 Veldig bra historie 😃 1
Gjest Lurven Skrevet 26. februar 2023 #21351 Skrevet 26. februar 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Trodde jeg var Darth @Cidious 😅 Veldig bra historie 😃 Du har flere roller
Cid Skrevet 26. februar 2023 #21352 Skrevet 26. februar 2023 O.A filibombombom skrev (2 minutter siden): Du har flere roller Jeg gjør det stort 😎
Gjest Lurven Skrevet 26. februar 2023 #21353 Skrevet 26. februar 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Jeg gjør det stort 😎 🥳
Gjest Lurven Skrevet 26. februar 2023 #21354 Skrevet 26. februar 2023 (endret) Episode 476 Noen av sosiopatene hadde fått i oppdrag i være hemmelige stasagenter De skulle gjøre stas på forumet og sånn Men de måtte ha tyske dekknavn for å ikke bli avslørt og sånn: @AliceNextDoor Brunhilde bratwürstslicker @TheHairyToothfairy Ronny runkenschnabel @Frøkenfryden Renate rorsachficken @Cid Rolf rimmenscwanz @Hoppetaujenta ulla unterbücksen @Titania irmina intimbarbereich @MarianneE heidi hausenmutter @Adobyen heinrich handjobarbeiter @Ford3000 frauke fiffenfoffler @Athena Freyja bertha blotendrücker @Sola de Klara klütenwascher @Kvakkekyllingen Elvira eggenpöpper Endret 26. februar 2023 av O.A filibombombom
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. februar 2023 #21355 Skrevet 26. februar 2023 O.A filibombombom skrev (2 minutter siden): Episode 476 Noen av sosiopatene hadde fått i oppdrag i være hemmelige stasagenter De skulle gjøre stas på forumet og sånn Men de måtte ha tyske dekknavn for å ikke bli avslørt og sånn: @AliceNextDoor Brunhilde bratwürstslicker @TheHairyToothfairy Ronny runkenschnabel @Frøkenfryden Renate rorsachficken @Cid Rolf rimmenscwanz @Hoppetaujenta ulla unterbücksen @Titania irmina intimbarbereich @MarianneE heidi hausenmutter @Adobyen heinrich handjobarbeiter @Ford3000 frauke fiffenfoffler @Athena Freyja bertha blotendrücker @Sola de Klara klütenwascher @Kvakkekyllingen Elvira eggenpöpper Haha, elsker det 🥳
Titania Skrevet 26. februar 2023 #21356 Skrevet 26. februar 2023 O.A filibombombom skrev (8 minutter siden): Episode 476 Noen av sosiopatene hadde fått i oppdrag i være hemmelige stasagenter De skulle gjøre stas på forumet og sånn Men de måtte ha tyske dekknavn for å ikke bli avslørt og sånn: @AliceNextDoor Brunhilde bratwürstslicker @TheHairyToothfairy Ronny runkenschnabel @Frøkenfryden Renate rorsachficken @Cid Rolf rimmenscwanz @Hoppetaujenta ulla unterbücksen @Titania irmina intimbarbereich @MarianneE heidi hausenmutter @Adobyen heinrich handjobarbeiter @Ford3000 frauke fiffenfoffler @Athena Freyja bertha blotendrücker @Sola de Klara klütenwascher @Kvakkekyllingen Elvira eggenpöpper 😂
Ciaran og Ciara Skrevet 26. februar 2023 #21357 Skrevet 26. februar 2023 O.A filibombombom skrev (47 minutter siden): Episode 475 Kg wars episode 9 The raise of dagbøker @Entern palpatine var gjenoppstått og truet hele forumet. Kylo @Adobyen dro til planeten exegol Der finner han ut at palpatine skapte @Snoke for å lure @Adobyen til den mørke siden av forumet Han beordrer @Adobyen til å drepe kylo som blir trent av @Titania organa Kylo @Adobyen drar for å finne rey, ved å bruke kraften Han finner henne i dagboka til @Frøkenfryden Der finner de en hellig smettestol Så drar de til dagboka til @O.A filibombombom Der finner de ut at @chewbacca er i live Kylo avslører siden at hun er barnebarnet til @Entern palpatine Din jævel sier @Kvakkekyllingen @Titania organ dør og Rey dreper kylo @Adobyen Hun stikker en Q tips i hjertet hans @Rey konfronterer @Entern Han ber henne drepe han slik at @Tvillingsjelen hans kan gå inn i henne Hun nekter, gi den heller til @Ciaran og Ciara Han angriper henne med kraftlyn Men hun blokkerer det og dreper han, Men da dør hun selv. Men hun blir redda av @Cid som gir henne brystmassasje og munn til munn. Hun våkner med et gisp og fiker til @Cid Skal ikke være tunge i munn til munn din jævel. Og sånn endte kg krigen O.A filibombombom skrev (48 minutter siden): Episode 475 Kg wars episode 9 The raise of dagbøker @Entern palpatine var gjenoppstått og truet hele forumet. Kylo @Adobyen dro til planeten exegol Der finner han ut at palpatine skapte @Snoke for å lure @Adobyen til den mørke siden av forumet Han beordrer @Adobyen til å drepe kylo som blir trent av @Titania organa Kylo @Adobyen drar for å finne rey, ved å bruke kraften Han finner henne i dagboka til @Frøkenfryden Der finner de en hellig smettestol Så drar de til dagboka til @O.A filibombombom Der finner de ut at @chewbacca er i live Kylo avslører siden at hun er barnebarnet til @Entern palpatine Din jævel sier @Kvakkekyllingen @Titania organ dør og Rey dreper kylo @Adobyen Hun stikker en Q tips i hjertet hans @Rey konfronterer @Entern Han ber henne drepe han slik at @Tvillingsjelen hans kan gå inn i henne Hun nekter, gi den heller til @Ciaran og Ciara Han angriper henne med kraftlyn Men hun blokkerer det og dreper han, Men da dør hun selv. Men hun blir redda av @Cid som gir henne brystmassasje og munn til munn. Hun våkner med et gisp og fiker til @Cid Skal ikke være tunge i munn til munn din jævel. Og sånn endte kg krigen O.A filibombombom skrev (8 minutter siden): Episode 476 Noen av sosiopatene hadde fått i oppdrag i være hemmelige stasagenter De skulle gjøre stas på forumet og sånn Men de måtte ha tyske dekknavn for å ikke bli avslørt og sånn: @AliceNextDoor Brunhilde bratwürstslicker @TheHairyToothfairy Ronny runkenschnabel @Frøkenfryden Renate rorsachficken @Cid Rolf rimmenscwanz @Hoppetaujenta ulla unterbücksen @Titania irmina intimbarbereich @MarianneE heidi hausenmutter @Adobyen heinrich handjobarbeiter @Ford3000 frauke fiffenfoffler @Athena Freyja bertha blotendrücker @Sola de Klara klütenwascher @Kvakkekyllingen Elvira eggenpöpper 😍😍🤩🤩
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2023 #21359 Skrevet 26. februar 2023 Jeg beundrer evnen til å holde oss alle fra hverandre i fortellingen.... 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. februar 2023 #21360 Skrevet 26. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg beundrer evnen til å holde oss alle fra hverandre i fortellingen.... Det gjør Cassidy Tvillingene også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå