Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #21201 Skrevet 15. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): 1
Entern Skrevet 15. februar 2023 #21202 Skrevet 15. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (27 minutter siden): Cassidy Tvillingene gleder oss til de neste episodene som du skal skrive her inne.🥰🥰 Takk😊😊 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar 2023 #21203 Skrevet 15. februar 2023 Entern skrev (6 timer siden): Takk😊😊 🥰🥰 1
Gjest Adobyen Skrevet 16. februar 2023 #21204 Skrevet 16. februar 2023 (endret) 467-vers 2 NB! Unntatt offentlighet §xx @Ciaran og Ciaraer egentlig en undercover CIA-agent med splittet personlighet. Oppdraget går ut på å infiltrere KG(B)s hemmelige sosioprater. Det var @Rosakatt som mjauet det i fylla etter å ha badet i fløte som var utgått på dato. Det var hun helt sikker på, fordi hun hadde hørt det da hun jaktet på @Kvakkekyllingeni hagen til @Frøkenfrydenforrige søndag, midt i kirketiden. Jeg innkaller derfor sosiopratene til medlemsmøte på hemmelig sted og venter i spenning på hvordan det går videre, Hvem er spionen og hva er den ute etter? Var det derfor Agent Smith gikk i dekning? Endret 16. februar 2023 av Adobyen
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #21205 Skrevet 16. februar 2023 (endret) Adobyen skrev (59 minutter siden): 467-vers 2 NB! Unntatt offentlighet §xx @Ciaran og Ciaraer egentlig en undercover CIA-agent med splittet personlighet. Oppdraget går ut på å infiltrere KG(B)s hemmelige sosioprater. Det var @Rosakatt som mjauet det i fylla etter å ha badet i fløte som var utgått på dato. Det var hun helt sikker på, fordi hun hadde hørt det da hun jaktet på @Kvakkekyllingeni hagen til @Frøkenfrydenforrige søndag, midt i kirketiden. Jeg innkaller derfor sosiopratene til medlemsmøte på hemmelig sted og venter i spenning på hvordan det går videre, Hvem er spionen og hva er den ute etter? Var det derfor Agent Smith gikk i dekning? 😉😉 Endret 16. februar 2023 av Ciaran og Ciara 1
Frøkenfryden Skrevet 16. februar 2023 #21206 Skrevet 16. februar 2023 Adobyen skrev (2 timer siden): 467-vers 2 NB! Unntatt offentlighet §xx @Ciaran og Ciaraer egentlig en undercover CIA-agent med splittet personlighet. Oppdraget går ut på å infiltrere KG(B)s hemmelige sosioprater. Det var @Rosakatt som mjauet det i fylla etter å ha badet i fløte som var utgått på dato. Det var hun helt sikker på, fordi hun hadde hørt det da hun jaktet på @Kvakkekyllingeni hagen til @Frøkenfrydenforrige søndag, midt i kirketiden. Jeg innkaller derfor sosiopratene til medlemsmøte på hemmelig sted og venter i spenning på hvordan det går videre, Hvem er spionen og hva er den ute etter? Var det derfor Agent Smith gikk i dekning? 😃🧡👍
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. februar 2023 #21207 Skrevet 16. februar 2023 Adobyen skrev (4 timer siden): 467-vers 2 NB! Unntatt offentlighet §xx @Ciaran og Ciaraer egentlig en undercover CIA-agent med splittet personlighet. Oppdraget går ut på å infiltrere KG(B)s hemmelige sosioprater. Det var @Rosakatt som mjauet det i fylla etter å ha badet i fløte som var utgått på dato. Det var hun helt sikker på, fordi hun hadde hørt det da hun jaktet på @Kvakkekyllingeni hagen til @Frøkenfrydenforrige søndag, midt i kirketiden. Jeg innkaller derfor sosiopratene til medlemsmøte på hemmelig sted og venter i spenning på hvordan det går videre, Hvem er spionen og hva er den ute etter? Var det derfor Agent Smith gikk i dekning? Haha. Kult 🤣
jukkapalme Skrevet 16. februar 2023 #21208 Skrevet 16. februar 2023 Adobyen skrev (7 timer siden): 467-vers 2 NB! Unntatt offentlighet §xx @Ciaran og Ciaraer egentlig en undercover CIA-agent med splittet personlighet. Oppdraget går ut på å infiltrere KG(B)s hemmelige sosioprater. Det var @Rosakatt som mjauet det i fylla etter å ha badet i fløte som var utgått på dato. Det var hun helt sikker på, fordi hun hadde hørt det da hun jaktet på @Kvakkekyllingeni hagen til @Frøkenfrydenforrige søndag, midt i kirketiden. Jeg innkaller derfor sosiopratene til medlemsmøte på hemmelig sted og venter i spenning på hvordan det går videre, Hvem er spionen og hva er den ute etter? Var det derfor Agent Smith gikk i dekning? Haha, genialt! 👍🏻😁
Embla Othea Skrevet 16. februar 2023 #21209 Skrevet 16. februar 2023 Adobyen skrev (12 timer siden): 467-vers 2 NB! Unntatt offentlighet §xx @Ciaran og Ciaraer egentlig en undercover CIA-agent med splittet personlighet. Oppdraget går ut på å infiltrere KG(B)s hemmelige sosioprater. Det var @Rosakatt som mjauet det i fylla etter å ha badet i fløte som var utgått på dato. Det var hun helt sikker på, fordi hun hadde hørt det da hun jaktet på @Kvakkekyllingeni hagen til @Frøkenfrydenforrige søndag, midt i kirketiden. Jeg innkaller derfor sosiopratene til medlemsmøte på hemmelig sted og venter i spenning på hvordan det går videre, Hvem er spionen og hva er den ute etter? Var det derfor Agent Smith gikk i dekning? Haha - veldig gøy! 🥳
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #21210 Skrevet 16. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Haha - veldig gøy! 🥳 Cassidy Tvillingene likte den også.👍👍 1
Embla Othea Skrevet 16. februar 2023 #21211 Skrevet 16. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene likte den også.👍👍 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar 2023 #21212 Skrevet 16. februar 2023 Embla Othea skrev (3 timer siden):
Gjest Lurven Skrevet 18. februar 2023 #21213 Skrevet 18. februar 2023 (endret) . Endret 9. juni 2023 av Lurven
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar 2023 #21214 Skrevet 18. februar 2023 O.A filibombombom skrev (3 minutter siden): Episode 468 Hvis sosiokratene skulle skrive selvbiografi @Kvakkekyllingen Mitt liv fra ægg te høn @TheHairyToothfairy En tannfyrs bekjennelser @Athena Freyja Gudinnen @Titania Jeg bygger livet mitt, kloss for kloss @Frøkenfryden Liten på jorda, stor i orda @jukkapalme Mitt liv fra frø til kokosnüsse @AliceNextDoor 24 år som nabo @Adobyen Cowboys and cowgirls @Boetica Fra godtesnop til godtesnopp @Ciaran og Ciara Den irsk-siamesiske tvillingen @Sola de From dusk til dawn @Entern Jekyll and hyde @Cid 68 ting du ikke visste om meg Cassidy Tvillingene digger den episoden.😍😍🤩🤩
Gjest Adobyen Skrevet 18. februar 2023 #21215 Skrevet 18. februar 2023 O.A filibombombom skrev (20 minutter siden): Episode 468 Hvis sosiokratene skulle skrive selvbiografi @Kvakkekyllingen Mitt liv fra ægg te høn @TheHairyToothfairy En tannfyrs bekjennelser @Athena Freyja Gudinnen @Titania Jeg bygger livet mitt, kloss for kloss @Frøkenfryden Liten på jorda, stor i orda @jukkapalme Mitt liv fra frø til kokosnüsse @AliceNextDoor 24 år som nabo @Adobyen Cowboys and cowgirls @Boetica Fra godtesnop til godtesnopp @Ciaran og Ciara Den irsk-siamesiske tvillingen @Sola de From dusk til dawn @Entern Jekyll and hyde @Cid 68 ting du ikke visste om meg Helt topp, filibombombom 🔍👀😁
Entern Skrevet 18. februar 2023 #21216 Skrevet 18. februar 2023 O.A filibombombom skrev (1 time siden): Episode 468 Hvis sosiokratene skulle skrive selvbiografi @Kvakkekyllingen Mitt liv fra ægg te høn @TheHairyToothfairy En tannfyrs bekjennelser @Athena Freyja Gudinnen @Titania Jeg bygger livet mitt, kloss for kloss @Frøkenfryden Liten på jorda, stor i orda @jukkapalme Mitt liv fra frø til kokosnüsse @AliceNextDoor 24 år som nabo @Adobyen Cowboys and cowgirls @Boetica Fra godtesnop til godtesnopp @Ciaran og Ciara Den irsk-siamesiske tvillingen @Sola de From dusk til dawn @Entern Jekyll and hyde @Cid 68 ting du ikke visste om meg Den var bra, nå blir mamma Anne-Cath stolt av deg! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. februar 2023 #21217 Skrevet 18. februar 2023 Entern skrev (1 time siden): Den var bra, nå blir mamma Anne-Cath stolt av deg! Det tror Cassidy Tvillingene også.😉😉 1
Sola de Skrevet 18. februar 2023 #21218 Skrevet 18. februar 2023 O.A filibombombom skrev (7 timer siden): Episode 468 Hvis sosiokratene skulle skrive selvbiografi @Kvakkekyllingen Mitt liv fra ægg te høn @TheHairyToothfairy En tannfyrs bekjennelser @Athena Freyja Gudinnen @Titania Jeg bygger livet mitt, kloss for kloss @Frøkenfryden Liten på jorda, stor i orda @jukkapalme Mitt liv fra frø til kokosnüsse @AliceNextDoor 24 år som nabo @Adobyen Cowboys and cowgirls @Boetica Fra godtesnop til godtesnopp @Ciaran og Ciara Den irsk-siamesiske tvillingen @Sola de From dusk til dawn @Entern Jekyll and hyde @Cid 68 ting du ikke visste om meg Velkommen tilbake 2
Beneath the Moon Skrevet 18. februar 2023 #21219 Skrevet 18. februar 2023 O.A filibombombom skrev (7 timer siden): Episode 468 Hvis sosiokratene skulle skrive selvbiografi @Kvakkekyllingen Mitt liv fra ægg te høn @TheHairyToothfairy En tannfyrs bekjennelser @Athena Freyja Gudinnen @Titania Jeg bygger livet mitt, kloss for kloss @Frøkenfryden Liten på jorda, stor i orda @jukkapalme Mitt liv fra frø til kokosnüsse @AliceNextDoor 24 år som nabo @Adobyen Cowboys and cowgirls @Boetica Fra godtesnop til godtesnopp @Ciaran og Ciara Den irsk-siamesiske tvillingen @Sola de From dusk til dawn @Entern Jekyll and hyde @Cid 68 ting du ikke visste om meg Velkommen tilbake 1
jukkapalme Skrevet 18. februar 2023 #21220 Skrevet 18. februar 2023 O.A filibombombom skrev (10 timer siden): Episode 468 Hvis sosiokratene skulle skrive selvbiografi @Kvakkekyllingen Mitt liv fra ægg te høn @TheHairyToothfairy En tannfyrs bekjennelser @Athena Freyja Gudinnen @Titania Jeg bygger livet mitt, kloss for kloss @Frøkenfryden Liten på jorda, stor i orda @jukkapalme Mitt liv fra frø til kokosnüsse @AliceNextDoor 24 år som nabo @Adobyen Cowboys and cowgirls @Boetica Fra godtesnop til godtesnopp @Ciaran og Ciara Den irsk-siamesiske tvillingen @Sola de From dusk til dawn @Entern Jekyll and hyde @Cid 68 ting du ikke visste om meg Hurra, du er tilbake! Husker du lagde denne brukeren da jeg gjettet at du het Ole Aleksander Fillibombombom i virkeligheten, hehe 😂 Vælkømmin tebasjat, har savnet deg! Dritbra episode som alltid 😁 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå