Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ford3000 skrev (46 minutter siden):

@Entern, jeg ler så godt av dine episoder! Man trenger ikke alltid bli tagget i episoder for å le, det skal være snickers og twist. Nydelig levert! :D 

Enig! ❣️

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Dritbra som alltid! 👏🏻😁 og kom tilbake med deg! Du er savnet :( 

Jeg må nok tilstå at jeg spiste opptil flere pakker av freias påskeegg med palmeolje i fjor :flau:  men palmeoljen er såkalt sertifisert da, hjelper det? 🙏🏻

Palmeliten! :ninuskapus: Det er det søteste kallenavnet noen har gitt meg, tror jeg 😻 Og jeg som har spist freia påskeegg med sertifisert palmeolje i og alltingen :ninja: 

Palmeliten 🥰 For et herlig uttrykk!

• Hjerte 2
Skrevet
Embla Othea skrev (3 minutter siden):

Palmeliten 🥰 For et herlig uttrykk!

Jaaa, supersøtt 🥰

• Hjerte 3
Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Palmeliten! :ninuskapus: Det er det søteste kallenavnet noen har gitt meg, tror jeg 😻 Og jeg som har spist freia påskeegg med sertifisert palmeolje i og alltingen :ninja: 

Palmeliten ☺️

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (23 minutter siden):

Palmeliten ☺️

:hoppe:

• Hjerte 2
Skrevet
Entern skrev (8 timer siden):

Palmeliten ☺️

Embla Othea skrev (7 timer siden):

:strix::strix:

• Hjerte 1
Skrevet
Adobyen skrev (6 minutter siden):

Hva skjedde nå da? Skrev agenten seg bort?

:nikke::nikke:

Skrevet
Adobyen skrev (5 timer siden):

Hva skjedde nå da? Skrev agenten seg bort?

Dessverre. Derfor er det lite aktivitet i såpeoperaen. @Entern er ein jævel på såpepisoder da! 🤪

• Hjerte 2
Skrevet
Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Dessverre. Derfor er det lite aktivitet i såpeoperaen. @Entern er ein jævel på såpepisoder da! 🤪

Jeg får se, sist gang agenten forsvant tenkte jeg å la tråden dø siden det først og fremst var hans tråd, men kan godt poste episoder der hvis folk vil 🙂

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (10 minutter siden):

Jeg får se, sist gang agenten forsvant tenkte jeg å la tråden dø siden det først og fremst var hans tråd, men kan godt poste episoder der hvis folk vil 🙂

Gjerne! 🧡

• Hjerte 2
Skrevet
Entern skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene vil også gjerne at du poster episoder her @EnternFor vi synes at du er så flink til å skrive episoder, du skriver veldig kreative episoder.🥰🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Embla Othea skrev (1 time siden):

Gjerne! 🧡

♥️♥️

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vil også gjerne at du poster episoder her @EnternFor vi synes at du er så flink til å skrive episoder, du skriver veldig kreative episoder.🥰🥰

Enig. 🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Enig. 🥰

Cassidy Tvillingene mener at noen må jo redde såpetråden sånn at den ikke går i glemme boken.:nikke::nikke:

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene mener at noen må jo redde såpetråden sånn at den ikke går i glemme boken.:nikke::nikke:

Mhm. 🙂

• Hjerte 1
Skrevet
Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Mhm. 🙂

🥰🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (55 minutter siden):

Åååå tusen takk, så snilt og koselig sagt 😊😊 takk snille tvillinger 😊😊

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene gleder oss til de neste episodene som du skal skrive her inne.🥰🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (18 minutter siden):

Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden):

Cassidy Tvillingene gleder oss til de neste episodene som du skal skrive her inne.🥰🥰

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...