Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Hahahaha fy faen 😆😆 Kokte eller stekte?

Cassidy Tvillingene tar de hardkokte på fredager og stekte på lørdager og søndager.🤣🤣

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene tar de hardkokte på fredager og stekte på lørdager og søndager.🤣🤣

Åkei. Hardkokte egg på fredag og stekte egg med bacon på lørdag og søndag. For stekte egg og bacon går jo ned på høykant hos dere. 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Åkei. Hardkokte egg på fredag og stekte egg med bacon på lørdag og søndag. For stekte egg og bacon går jo ned på høykant hos dere. 😅

Ja og hvis Cassidy Tvillingene spiser mer hardkokte egg, da blir vi to hardkokte diktatorer med helt eggstreme regler.🤣🤣

Skrevet

Ja og hvis Cassidy Tvillingene spiser mer hardkokte egg, da blir vi to hardkokte diktatorer med helt eggstreme regler.🤣🤣

Hahahaha dere er sjuke 😆😅

• Hjerte 1
Skrevet

Hahahaha dere er sjuke 😆😅

Cassidy Tvillingene har noen sånne på lager av og til.😉😉🤣🤣

Skrevet

Cassidy Tvillingene har noen sånne på lager av og til.😉😉🤣🤣

Dere glimter til. I ny og ne. 😌

• Hjerte 1
Skrevet

Dere glimter til. I ny og ne. 😌

Ja men Cassidy Tvillingene tør ikke å slippe løs all humoren vår.😉😉

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Ja men Cassidy Tvillingene tør ikke å slippe løs all humoren vår.😉😉

Nei - KG tåler nok ikke den irske galgenhumoren deres og de irske glosene. De kan dere holde for dere selv selv om jeg hadde syntes at det var kjempe stas! 🤪 

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Salami piccante er godt :)

Veldig godt 😀

Skrevet

Nei - KG tåler nok ikke den irske galgenhumoren deres og de irske glosene. De kan dere holde for dere selv selv om jeg hadde syntes at det var kjempe stas! 🤪 

Cassidy Tvillingene tør ikke å ta de irske glosene våre her, for det har blitt bråk av mye mindre enn det i den siste tiden her på Sosial prat dessverre.:nikke::nikke:

Skrevet

Cassidy Tvillingene tør ikke å ta de irske glosene våre her, for det har blitt bråk av mye mindre enn det i den siste tiden her på Sosial prat dessverre.:nikke::nikke:

Jeg vet. :jolie:

• Nyttig 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Skal legge meg nå. 🥰❤️ Ha en fin våkennatt beste forumlillesøster og lillebror, så snakkes vi i morgen. 🥰❤️ Love u!

• Hjerte 1
Skrevet
Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Skal legge meg nå. 🥰❤️ Ha en fin våkennatt beste forumlillesøster og lillebror, så snakkes vi i morgen. 🥰❤️ Love u!

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, du vår forumstoresøsterbestevenn @Embla Othea😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰

Skrevet
Embla Othea skrev (5 minutter siden):

Jeg vet. :jolie:

Så Cassidy Tvillingene tør dessverre bare ta sånt på PM nå.:nikke::nikke:

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden):

Så Cassidy Tvillingene tør dessverre bare ta sånt på PM nå.:nikke::nikke:

Skjønner. 🙂

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, du vår forumstoresøsterbestevenn @Embla Othea😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰

:hoppe:

• Hjerte 1
Skrevet
Embla Othea skrev (18 minutter siden):

:hoppe:

:strix::strix:

Embla Othea skrev (18 minutter siden):

Skjønner. 🙂

Cassidy Tvillingene synes at det er dumt at det har blitt sånn, men vi tør ikke å ta noen sjanser og vi er mer forsiktige med hva vi skriver her nå. Det fikk oss til å tenke siden vi fikk tilsnakk av moderator i forrige uke.:nikke::nikke:

Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (15 minutter siden):

:strix::strix:

Cassidy Tvillingene synes at det er dumt at det har blitt sånn, men vi tør ikke å ta noen sjanser og vi er mer forsiktige med hva vi skriver her nå. Det fikk oss til å tenke siden vi fikk tilsnakk av moderator i forrige uke.:nikke::nikke:

Jeg skjønner. ❤️

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg skjønner. ❤️

♥️♥️

Gjest Agent smith
Skrevet
Embla Othea skrev (6 timer siden):

Nehei. :tristblå: Da lager jeg det hjemme. Med din farsmelk som konen din leverer på døren. 🙂

😞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...