Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #20761 Skrevet 8. februar 2023 Agent smith skrev (2 minutter siden): Episode 455 Den forunderlige kroppen Satt en kveld å tittet på kroppen min, ikke på en ekkel måte, men tenkte bare på hvilket utrolig maskineri den er. Kom da til å tenke på at jeg jo ikke har gitt de ulike kroppsdelene navn. @TheHairyToothfairy mente at alle burde ha det, selv hadde han jo hatt navn på kroppsdelene sine siden 1979, selv om de fleste ikke engang var fullt utvokst på den tiden. (Men det er en annen historie, som kanskje kommer i en annen episode) Jeg hentet inspirasjon til indre og ytre kroppsdeler fra sosioprat Toppen av hodet kaller jeg @Sola de, fordi det høres finere ut enn månen Nesen min bli @TheHairyToothfairy fordi den har blitt hårete på mine eldre dager Navlen blir @Peanut , fordi den ligner på det Venstre armhule blir @Frøkenfryden Pekefingern blir @Entern fordi den brukes til å entre og execute Leppene blir @Rosakatt fordi de er rosa og det ofte kommer mjaue lyder gjennom de Magen blir @Kvakkekyllingen fordi den piper eller kvakker når du klemmer på den Bicepsene blir @Titania og @CAPS LOCK fordi de er store som titaner Hjerter blir @Maskinfører fordi det er motoren som holder alt i gang Endetarmen har jeg valgt å kalle @Embla Othea mest for å være douchbag Ørene blir @Ciaran og Ciara fordi de føles som en slags 3. Person siden jeg aldri kan se de Føttene blir @StinkySocks fordi de som regel stinker fælt Venstre stortå er @Adobyen Venstre nesebor er @Boetica Høyre nesebor er @AliceNextDoor fordi det er rett ved siden av det venstre 😮 Jeg skal gi deg tarmkreft, douchebag! 1
Entern Skrevet 8. februar 2023 #20762 Skrevet 8. februar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Sant. Men spøkelser fra fortiden og skjeletter i skapet kan fortsatt dukke opp Du får huske å ha med deg et krusifiks, pleier funke ✝️
Gjest Agent smith Skrevet 8. februar 2023 #20763 Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): Det er utrolig slitsomt. Ofte må man være HER OG NÅ - det hjelper ikke å dvele ved fortiden eller å tenke for mye på fremtiden. 🥹❤️ Ja . Det er drit vanskelig
Entern Skrevet 8. februar 2023 #20764 Skrevet 8. februar 2023 Agent smith skrev (4 minutter siden): Episode 455 Den forunderlige kroppen Satt en kveld å tittet på kroppen min, ikke på en ekkel måte, men tenkte bare på hvilket utrolig maskineri den er. Kom da til å tenke på at jeg jo ikke har gitt de ulike kroppsdelene navn. @TheHairyToothfairy mente at alle burde ha det, selv hadde han jo hatt navn på kroppsdelene sine siden 1979, selv om de fleste ikke engang var fullt utvokst på den tiden. (Men det er en annen historie, som kanskje kommer i en annen episode) Jeg hentet inspirasjon til indre og ytre kroppsdeler fra sosioprat Toppen av hodet kaller jeg @Sola de, fordi det høres finere ut enn månen Nesen min bli @TheHairyToothfairy fordi den har blitt hårete på mine eldre dager Navlen blir @Peanut , fordi den ligner på det Venstre armhule blir @Frøkenfryden Pekefingern blir @Entern fordi den brukes til å entre og execute Leppene blir @Rosakatt fordi de er rosa og det ofte kommer mjaue lyder gjennom de Magen blir @Kvakkekyllingen fordi den piper eller kvakker når du klemmer på den Bicepsene blir @Titania og @CAPS LOCK fordi de er store som titaner Hjerter blir @Maskinfører fordi det er motoren som holder alt i gang Endetarmen har jeg valgt å kalle @Embla Othea mest for å være douchbag Ørene blir @Ciaran og Ciara fordi de føles som en slags 3. Person siden jeg aldri kan se de Føttene blir @StinkySocks fordi de som regel stinker fælt Venstre stortå er @Adobyen Venstre nesebor er @Boetica Høyre nesebor er @AliceNextDoor fordi det er rett ved siden av det venstre 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #20765 Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Du får huske å ha med deg et krusifiks, pleier funke ✝️ 😮 Krusifiks? Det forbinder jeg med eksorsisme. 🥹
Gjest Agent smith Skrevet 8. februar 2023 #20766 Skrevet 8. februar 2023 Rosakatt skrev (1 minutt siden): Det er vel alltid noe som burde gjøres, å noe som absolutt må gjøres, men livet skal jo nytes også 🌅🥂🍿 Så lenge du ikke nettop har gitt en kar beskjed om å trykke på atom knappen med et uhell, å må stoppe han før det er forsent, så er det lov å slappe av i det som er, selv med litt kaos i rundt 😊 Ja vet jo egentlig det, må bli bedre til å la meg styre av fornuft i stedet for følelser
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #20767 Skrevet 8. februar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Ja . Det er drit vanskelig Det skjønner jeg. 1
Gjest Adobyen Skrevet 8. februar 2023 #20768 Skrevet 8. februar 2023 Agent smith skrev (3 minutter siden): Episode 455 Den forunderlige kroppen Satt en kveld å tittet på kroppen min, ikke på en ekkel måte, men tenkte bare på hvilket utrolig maskineri den er. Kom da til å tenke på at jeg jo ikke har gitt de ulike kroppsdelene navn. @TheHairyToothfairy mente at alle burde ha det, selv hadde han jo hatt navn på kroppsdelene sine siden 1979, selv om de fleste ikke engang var fullt utvokst på den tiden. (Men det er en annen historie, som kanskje kommer i en annen episode) Jeg hentet inspirasjon til indre og ytre kroppsdeler fra sosioprat Toppen av hodet kaller jeg @Sola de, fordi det høres finere ut enn månen Nesen min bli @TheHairyToothfairy fordi den har blitt hårete på mine eldre dager Navlen blir @Peanut , fordi den ligner på det Venstre armhule blir @Frøkenfryden Pekefingern blir @Entern fordi den brukes til å entre og execute Leppene blir @Rosakatt fordi de er rosa og det ofte kommer mjaue lyder gjennom de Magen blir @Kvakkekyllingen fordi den piper eller kvakker når du klemmer på den Bicepsene blir @Titania og @CAPS LOCK fordi de er store som titaner Hjerter blir @Maskinfører fordi det er motoren som holder alt i gang Endetarmen har jeg valgt å kalle @Embla Othea mest for å være douchbag Ørene blir @Ciaran og Ciara fordi de føles som en slags 3. Person siden jeg aldri kan se de Føttene blir @StinkySocks fordi de som regel stinker fælt Venstre stortå er @Adobyen Venstre nesebor er @Boetica Høyre nesebor er @AliceNextDoor fordi det er rett ved siden av det venstre Da får vi begge håpe at vi ikke får podagra 😂
Entern Skrevet 8. februar 2023 #20769 Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): 😮 Jeg skal gi deg tarmkreft, douchebag! 😆
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #20770 Skrevet 8. februar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ja vet jo egentlig det, må bli bedre til å la meg styre av fornuft i stedet for følelser Lurt. Følelser spiller oss et puss av og til. 🙂
Entern Skrevet 8. februar 2023 #20771 Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): 😮 Krusifiks? Det forbinder jeg med eksorsisme. 🥹 Det er jo åpenbart onde ånder i fortiden hans som må drives ut ✝️
Gjest Agent smith Skrevet 8. februar 2023 #20772 Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): 😮 Krusifiks? Det forbinder jeg med eksorsisme. 🥹 Det er for å drive ut douch baggen
Entern Skrevet 8. februar 2023 #20773 Skrevet 8. februar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Ja vet jo egentlig det, må bli bedre til å la meg styre av fornuft i stedet for følelser Æh, fornuft er oppskrytt.
Gjest Agent smith Skrevet 8. februar 2023 #20774 Skrevet 8. februar 2023 Adobyen skrev (1 minutt siden): Da får vi begge håpe at vi ikke får podagra 😂 😄
Entern Skrevet 8. februar 2023 #20775 Skrevet 8. februar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Det er for å drive ut douch baggen
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #20776 Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det er jo åpenbart onde ånder i fortiden hans som må drives ut ✝️ Hellig vann og krusifiks? Det er altså løsningen? Jaja - da får du være presten. ☦️
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #20777 Skrevet 8. februar 2023 Agent smith skrev (2 minutter siden): Det er for å drive ut douch baggen Du er en douchebag men ikke ond. 🥹
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #20778 Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Æh, fornuft er oppskrytt. Sier historikeren. 🤪
Entern Skrevet 8. februar 2023 #20779 Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Sier historikeren. 🤪 En ting vi lærte, var at "sunn fornuft" (common sense) egentlig bare er en haug fordommer. Ikke til å stole på!
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #20780 Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): En ting vi lærte, var at "sunn fornuft" (common sense) egentlig bare er en haug fordommer. Ikke til å stole på! Atte hæ? Forklar meg det for dummies. Fornuft, vitenskap og fakta er jo kjempeviktig i historie? Med mindre man er en håpløs romantiker fra romantikken. 🤓
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå