Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #20681 Skrevet 4. februar 2023 Episode 451 Lys og @Sjokoladepenge av @Kågebruker Aleksandersen Når @jukkapalme no har sænka sæ Går æ stilt igjennom @Rumle Å @Nevian dæm slit i mæ Ka vil @Titania gi Å den @Adobyen æ har gitt dæ Kan vær tung å ta med sæ Vil du spør oss? Vil du @Rosakatt oss? Vil du kaill det førr et @SVK @Sola de som gikk ned i kveld Ho ska @Jocelynn førr dæ min @MarianneE Og føgglan som e @-Missi- dæm ska vis vei Og alt ska bli Mytji lys og mytji @Sjokoladepenge Tru og håp det kan du få med Mange tåra, tunge stunder e æ redd førr at det blir. Når @Sola de jager @Titania bort så kryp du godt innte mæ Og glømte de tunge tankan Dæm æ @Cid i går I liv og @Rosakatter spør du mæ Om æ rægne og om @Sola de Å svaran som æ gir dæ e its dæm æ hadd i går
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #20682 Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Episode 451 Lys og @Sjokoladepenge av @Kågebruker Aleksandersen Når @jukkapalme no har sænka sæ Går æ stilt igjennom @Rumle Å @Nevian dæm slit i mæ Ka vil @Titania gi Å den @Adobyen æ har gitt dæ Kan vær tung å ta med sæ Vil du spør oss? Vil du @Rosakatt oss? Vil du kaill det førr et @SVK @Sola de som gikk ned i kveld Ho ska @Jocelynn førr dæ min @MarianneE Og føgglan som e @-Missi- dæm ska vis vei Og alt ska bli Mytji lys og mytji @Sjokoladepenge Tru og håp det kan du få med Mange tåra, tunge stunder e æ redd førr at det blir. Når @Sola de jager @Titania bort så kryp du godt innte mæ Og glømte de tunge tankan Dæm æ @Cid i går I liv og @Rosakatter spør du mæ Om æ rægne og om @Sola de Å svaran som æ gir dæ e its dæm æ hadd i går Cassidy Tvillingene digger denne episoden.😍😍🤩🤩 1
Rosakatt Skrevet 4. februar 2023 #20683 Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (13 minutter siden): Mytji lys og mytji @Sjokoladepenge *Emoji for ivrig sjokolade hunger* 😄🤤 2
jukkapalme Skrevet 4. februar 2023 #20684 Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (44 minutter siden): Episode 451 Lys og @Sjokoladepenge av @Kågebruker Aleksandersen Når @jukkapalme no har sænka sæ Går æ stilt igjennom @Rumle Å @Nevian dæm slit i mæ Ka vil @Titania gi Å den @Adobyen æ har gitt dæ Kan vær tung å ta med sæ Vil du spør oss? Vil du @Rosakatt oss? Vil du kaill det førr et @SVK @Sola de som gikk ned i kveld Ho ska @Jocelynn førr dæ min @MarianneE Og føgglan som e @-Missi- dæm ska vis vei Og alt ska bli Mytji lys og mytji @Sjokoladepenge Tru og håp det kan du få med Mange tåra, tunge stunder e æ redd førr at det blir. Når @Sola de jager @Titania bort så kryp du godt innte mæ Og glømte de tunge tankan Dæm æ @Cid i går I liv og @Rosakatter spør du mæ Om æ rægne og om @Sola de Å svaran som æ gir dæ e its dæm æ hadd i går Haha, dritbra! Jeg sang sangen inni meg mens jeg leste 😂 1
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #20685 Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): Kan ikke du skrive den a? Jeg ekke så kreativ og grisete som deg. 1 1
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #20686 Skrevet 4. februar 2023 Entern skrev (1 time siden): Den fortjente han ass! 2
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #20688 Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (2 timer siden): Jeg ekke så kreativ og grisete som deg. Gjøkeredet er da ikke grisete
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #20689 Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Gjøkeredet er da ikke grisete Kan være 😉
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #20690 Skrevet 4. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Kan være 😉 Ja får se
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #20691 Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (5 minutter siden): Ja får se Åkiii
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #20692 Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (3 timer siden): Episode 451 Lys og @Sjokoladepenge av @Kågebruker Aleksandersen Når @jukkapalme no har sænka sæ Går æ stilt igjennom @Rumle Å @Nevian dæm slit i mæ Ka vil @Titania gi Å den @Adobyen æ har gitt dæ Kan vær tung å ta med sæ Vil du spør oss? Vil du @Rosakatt oss? Vil du kaill det førr et @SVK @Sola de som gikk ned i kveld Ho ska @Jocelynn førr dæ min @MarianneE Og føgglan som e @-Missi- dæm ska vis vei Og alt ska bli Mytji lys og mytji @Sjokoladepenge Tru og håp det kan du få med Mange tåra, tunge stunder e æ redd førr at det blir. Når @Sola de jager @Titania bort så kryp du godt innte mæ Og glømte de tunge tankan Dæm æ @Cid i går I liv og @Rosakatter spør du mæ Om æ rægne og om @Sola de Å svaran som æ gir dæ e its dæm æ hadd i går 🥳 1
Jocelynn Skrevet 4. februar 2023 #20693 Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (10 timer siden): Episode 451 Lys og @Sjokoladepenge av @Kågebruker Aleksandersen Når @jukkapalme no har sænka sæ Går æ stilt igjennom @Rumle Å @Nevian dæm slit i mæ Ka vil @Titania gi Å den @Adobyen æ har gitt dæ Kan vær tung å ta med sæ Vil du spør oss? Vil du @Rosakatt oss? Vil du kaill det førr et @SVK @Sola de som gikk ned i kveld Ho ska @Jocelynn førr dæ min @MarianneE Og føgglan som e @-Missi- dæm ska vis vei Og alt ska bli Mytji lys og mytji @Sjokoladepenge Tru og håp det kan du få med Mange tåra, tunge stunder e æ redd førr at det blir. Når @Sola de jager @Titania bort så kryp du godt innte mæ Og glømte de tunge tankan Dæm æ @Cid i går I liv og @Rosakatter spør du mæ Om æ rægne og om @Sola de Å svaran som æ gir dæ e its dæm æ hadd i går @Agent smith fortsetter å komme med artige innslag. 🤗 Vært borte ei stund her. Vært travelt. Men helg og KG er ikke helt feil. Jeg skal på date i kveld! 😈 1
Embla Othea Skrevet 4. februar 2023 #20694 Skrevet 4. februar 2023 Jocelynn skrev (28 minutter siden): @Agent smith fortsetter å komme med artige innslag. 🤗 Vært borte ei stund her. Vært travelt. Men helg og KG er ikke helt feil. Jeg skal på date i kveld! 😈 Lykke til med datekveld. ❣️🥰 1
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #20695 Skrevet 4. februar 2023 Jocelynn skrev (35 minutter siden): @Agent smith fortsetter å komme med artige innslag. 🤗 Vært borte ei stund her. Vært travelt. Men helg og KG er ikke helt feil. Jeg skal på date i kveld! 😈 Er det noen fra kg?
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #20696 Skrevet 4. februar 2023 Episode 452 Alias Her kommer en oversikt over alias sosiopratene bruker noen ganger @Frøkenfryden s. Mette stol @TheHairyToothfairy helge kosèn @Adobyen arve synden @CAPS LOCK Kari kjole @Boetica irene klær @Anonymburker finn. E. sæsjæl @Kvakkekyllingen ida g. Skalvikoseoss @Hoppetaujenta Merete takk @Peanut Pia nøtt @Athena Freyja karen s. Dager @Titania heidi der @Ford3000 Jannicke gjørdet @MarianneE gro blomster @Ciaran og Ciara Tomas ete og Tone døv @Jocelynn kine smør @Fighter83 Frida g. Enmin @Rosakatt Cathy skogen @Sola de ulla genser @Helene1982 Helene stol @AliceNextDoor trude lutt @Agent smith per vers @Entern S. Ove tid @Embla Othea tine melka
Helene1982 Skrevet 4. februar 2023 #20697 Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Episode 452 Alias Her kommer en oversikt over alias sosiopratene bruker noen ganger @Frøkenfryden s. Mette stol @TheHairyToothfairy helge kosèn @Adobyen arve synden @CAPS LOCK Kari kjole @Boetica irene klær @Anonymburker finn. E. sæsjæl @Kvakkekyllingen ida g. Skalvikoseoss @Hoppetaujenta Merete takk @Peanut Pia nøtt @Athena Freyja karen s. Dager @Titania heidi der @Ford3000 Jannicke gjørdet @MarianneE gro blomster @Ciaran og Ciara Tomas ete og Tone døv @Jocelynn kine smør @Fighter83 Frida g. Enmin @Rosakatt Cathy skogen @Sola de ulla genser @Helene1982 Helene stol @AliceNextDoor trude lutt @Agent smith per vers @Entern S. Ove tid @Embla Othea tine melka oj, er jeg videre til Oslo?
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #20698 Skrevet 4. februar 2023 Helene1982 skrev (Akkurat nå): oj, er jeg videre til Oslo? Nei Desverre du må kose deg med Fredrik stad
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #20699 Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (7 minutter siden): Episode 452 Alias Her kommer en oversikt over alias sosiopratene bruker noen ganger @Frøkenfryden s. Mette stol @TheHairyToothfairy helge kosèn @Adobyen arve synden @CAPS LOCK Kari kjole @Boetica irene klær @Anonymburker finn. E. sæsjæl @Kvakkekyllingen ida g. Skalvikoseoss @Hoppetaujenta Merete takk @Peanut Pia nøtt @Athena Freyja karen s. Dager @Titania heidi der @Ford3000 Jannicke gjørdet @MarianneE gro blomster @Ciaran og Ciara Tomas ete og Tone døv @Jocelynn kine smør @Fighter83 Frida g. Enmin @Rosakatt Cathy skogen @Sola de ulla genser @Helene1982 Helene stol @AliceNextDoor trude lutt @Agent smith per vers @Entern S. Ove tid @Embla Othea tine melka Ja det skal vi 🥳
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar 2023 #20700 Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (13 minutter siden): Episode 452 Alias Her kommer en oversikt over alias sosiopratene bruker noen ganger @Frøkenfryden s. Mette stol @TheHairyToothfairy helge kosèn @Adobyen arve synden @CAPS LOCK Kari kjole @Boetica irene klær @Anonymburker finn. E. sæsjæl @Kvakkekyllingen ida g. Skalvikoseoss @Hoppetaujenta Merete takk @Peanut Pia nøtt @Athena Freyja karen s. Dager @Titania heidi der @Ford3000 Jannicke gjørdet @MarianneE gro blomster @Ciaran og Ciara Tomas ete og Tone døv @Jocelynn kine smør @Fighter83 Frida g. Enmin @Rosakatt Cathy skogen @Sola de ulla genser @Helene1982 Helene stol @AliceNextDoor trude lutt @Agent smith per vers @Entern S. Ove tid @Embla Othea tine melka Cassidy Tvillingene digger denne episoden.😍😍🤩🤩
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå