Entern Skrevet 21. juni 2022 #2001 Del Skrevet 21. juni 2022 Athena Catalina skrev (7 minutter siden): Har ikke sett de Tegneserier fra 40-tallet er jo litt obskurt da😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #2002 Del Skrevet 21. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (59 minutter siden): Skal sjekke ut. Etter at jeg har spilt ferdig dette settet Lommetennis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 21. juni 2022 #2003 Del Skrevet 21. juni 2022 Frøkenfryden skrev (10 timer siden): Fikk lyst til å være hunden din heller enn å gå på jobb i dag❤️😃🐶 Ser den. På besøk hos noe familie nå, så er dessverre ikke bare min, men litt min da 🥰🐶 Tror de fleste heller ville hatt en dag med lek og moro enn jobb ja. Spesielt hvis det var en drittdag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. juni 2022 #2004 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (1 time siden): Episode 77 som @TheHairyToothfairy ville kalt episode 240.V8 Kg gjengen sier aldri nei til en fest, selv ikke på en tirsdag. Nå var det cosplay fest med marvel superhelt/antihelt/superskurk tema. @TheHairyToothfairy stilte opp som Dj igjen I punisher kostyme @Athena Catalina kom utkledd som natasha romanoff aka black Widow, og hadde kvittet seg med alle sine hemmelige identiteter @Frøkenfryden fløy rundt og surret som the wasp og prøvde å stikke folk. @Entern kom utkledd som batman til tross for at det var marvel tema, men han var så kul at han Ble tilgitt med en gang @SVK hadde kledd som ut som ant-man for han ville ha muligheten til å være både liten og stor @Kvakkekyllingen Hadde kledd seg ut som Falcon for hun hadde alltid ønsket å være en falk i stedet for en kylling. @AliceNextDoor kom utkledd som scarlet witch og var skikkelig bad og dreiv med hekseri og sånn. @Cid kom som dr.strange og lagde portaler som vi andre kunne kose oss med å hoppe inn og ut av. Portaler inn til anus lurven skrev (1 time siden): Åja de har jeg ikke lest, men synes john Bertrand gjør det fabelaktig som punisher i serien Bedre enn i walking dead? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #2005 Del Skrevet 21. juni 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Portaler inn til anus Bedre enn i walking dead? Var god I TWD også, synd han ble drept der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. juni 2022 #2006 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Var god I TWD også, synd han ble drept der. Jeg likte han i starten men i sesong 2 så ødela de hele karakteren hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #2007 Del Skrevet 21. juni 2022 Cid skrev (50 minutter siden): Jeg likte han i starten men i sesong 2 så ødela de hele karakteren hans Lurer på hva som hadde skjedd hvis rick ble drept i stedet for han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. juni 2022 #2008 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Lurer på hva som hadde skjedd hvis rick ble drept i stedet for han Serien hadde ikke vært like bra, jeg mistet interessen etter at Rick dro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #2009 Del Skrevet 21. juni 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Serien hadde ikke vært like bra, jeg mistet interessen etter at Rick dro Ja jeg likte michonne også, har sett alle episodene, men serien har jo blitt litt dårligere etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. juni 2022 #2010 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja jeg likte michonne også, har sett alle episodene, men serien har jo blitt litt dårligere etterhvert Skal se rick filmene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. juni 2022 #2011 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (3 timer siden): Episode 77 som @TheHairyToothfairy ville kalt episode 240.V8 Kg gjengen sier aldri nei til en fest, selv ikke på en tirsdag. Nå var det cosplay fest med marvel superhelt/antihelt/superskurk tema. @TheHairyToothfairy stilte opp som Dj igjen I punisher kostyme @Athena Catalina kom utkledd som natasha romanoff aka black Widow, og hadde kvittet seg med alle sine hemmelige identiteter @Frøkenfryden fløy rundt og surret som the wasp og prøvde å stikke folk. @Entern kom utkledd som batman til tross for at det var marvel tema, men han var så kul at han Ble tilgitt med en gang @SVK hadde kledd som ut som ant-man for han ville ha muligheten til å være både liten og stor @Kvakkekyllingen Hadde kledd seg ut som Falcon for hun hadde alltid ønsket å være en falk i stedet for en kylling. @AliceNextDoor kom utkledd som scarlet witch og var skikkelig bad og dreiv med hekseri og sånn. @Cid kom som dr.strange og lagde portaler som vi andre kunne kose oss med å hoppe inn og ut av. 😁 Jeg har falkeblikk og det passer dårlig å være kylling da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. juni 2022 #2012 Del Skrevet 21. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): 😁 Jeg har falkeblikk og det passer dårlig å være kylling da. Spesielt når du er mør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #2013 Del Skrevet 21. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (19 minutter siden): 😁 Jeg har falkeblikk og det passer dårlig å være kylling da. Du er helt klart født i feil kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juni 2022 #2014 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (2 timer siden): Lommetennis? Jeg var stor i lommetennis, ledende NM-håp og beskrevet som et enormt lovende talent. Men jeg trakk meg da jeg hørte at jeg måtte spille på bortebane. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. juni 2022 #2015 Del Skrevet 21. juni 2022 Cid skrev (59 minutter siden): Spesielt når du er mør Ja 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. juni 2022 #2016 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (42 minutter siden): Du er helt klart født i feil kropp Jepp. Må nok skifte kjønn 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #2017 Del Skrevet 21. juni 2022 TheHairyToothfairy skrev (14 minutter siden): Jeg var stor i lommetennis, ledende NM-håp og beskrevet som et enormt lovende talent. Men jeg trakk meg da jeg hørte at jeg måtte spille på bortebane. Jeg var faktisk i NM finale i 2003, motstanderen trakk seg fra finalen, var det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juni 2022 #2018 Del Skrevet 21. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jepp. Må nok skifte kjønn 😁 Jeg er også født i feil kropp, skulle egentlig vært pen og hatt en sterk og deilig kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 21. juni 2022 #2019 Del Skrevet 21. juni 2022 Lurer på om det finnes de som føler de er født i feil art 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. juni 2022 #2020 Del Skrevet 21. juni 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Jeg er også født i feil kropp, skulle egentlig vært pen og hatt en sterk og deilig kropp Du er flott som den lurven du er 👍😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå