Gjest Lurven Skrevet 8. mars 2024 #29581 Del Skrevet 8. mars 2024 Titania skrev (21 timer siden): 😂 Kjempebra! Kan vel nesten være sånn noen av de rare nettene jeg har er, ja 🙈 Ja, og jeg måtte sensurere de villeste drømmene Vi har noen unge lesere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 8. mars 2024 #29582 Del Skrevet 8. mars 2024 Lurven skrev (1 time siden): Episode 777 Kvinneguiden dagen Så var den atter kommet, den beste dagen i året, kvinneguiden dagen Sosiopratene hadde mildt sagt litt forskjellige kampsaker @Frøkenfryden at alle menn må stå opp samtidig med partner om Morran @Titania gratis buss for kvinner mellom særp og fredrikstad @MarianneE gratis sexleketøy til kvinner over 40 @Ford3000 at mannen ikke har lov å si nei når det tilbys bever @Ane Rikke at det må være lov å si : jæ væit ikke , uten at man blir sett på som rar for det @Boetica at kvinnfolk må få spise så mye smågodt de bare vil @Gladikaffe gratis koffein @jukkapalme at det blir påbudt med palmeolje i alle matvarer @LiseTV at man får bruke kjole på jobb @Sola de at mannfolk holder seg unna klesvask Til slutt vil jeg bare si at jeg gleder meg til Manndag Min lov tør ikke mannen å si nei til. Så var det jo å få det gjennom slik at alle menn tar den loven i kraft. Støtter det med smågodt og klesvask. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. mars 2024 #29583 Del Skrevet 8. mars 2024 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 777 Kvinneguiden dagen Så var den atter kommet, den beste dagen i året, kvinneguiden dagen Sosiopratene hadde mildt sagt litt forskjellige kampsaker @Frøkenfryden at alle menn må stå opp samtidig med partner om Morran @Titania gratis buss for kvinner mellom særp og fredrikstad @MarianneE gratis sexleketøy til kvinner over 40 @Ford3000 at mannen ikke har lov å si nei når det tilbys bever @Ane Rikke at det må være lov å si : jæ væit ikke , uten at man blir sett på som rar for det @Boetica at kvinnfolk må få spise så mye smågodt de bare vil @Gladikaffe gratis koffein @jukkapalme at det blir påbudt med palmeolje i alle matvarer @LiseTV at man får bruke kjole på jobb @Sola de Gratis sexleketøy til alle kvinner over 40!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mars 2024 #29584 Del Skrevet 8. mars 2024 Lurven skrev (7 timer siden): Episode 777 Kvinneguiden dagen Så var den atter kommet, den beste dagen i året, kvinneguiden dagen Sosiopratene hadde mildt sagt litt forskjellige kampsaker @Frøkenfryden at alle menn må stå opp samtidig med partner om Morran @Titania gratis buss for kvinner mellom særp og fredrikstad @MarianneE gratis sexleketøy til kvinner over 40 @Ford3000 at mannen ikke har lov å si nei når det tilbys bever @Ane Rikke at det må være lov å si : jæ væit ikke , uten at man blir sett på som rar for det @Boetica at kvinnfolk må få spise så mye smågodt de bare vil @Gladikaffe gratis koffein @jukkapalme at det blir påbudt med palmeolje i alle matvarer @LiseTV at man får bruke kjole på jobb @Sola de at mannfolk holder seg unna klesvask Til slutt vil jeg bare si at jeg gleder meg til Manndag Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mars 2024 #29585 Del Skrevet 8. mars 2024 Lurven skrev (7 timer siden): Episode 777 Kvinneguiden dagen Så var den atter kommet, den beste dagen i året, kvinneguiden dagen Sosiopratene hadde mildt sagt litt forskjellige kampsaker @Frøkenfryden at alle menn må stå opp samtidig med partner om Morran @Titania gratis buss for kvinner mellom særp og fredrikstad @MarianneE gratis sexleketøy til kvinner over 40 @Ford3000 at mannen ikke har lov å si nei når det tilbys bever @Ane Rikke at det må være lov å si : jæ væit ikke , uten at man blir sett på som rar for det @Boetica at kvinnfolk må få spise så mye smågodt de bare vil @Gladikaffe gratis koffein @jukkapalme at det blir påbudt med palmeolje i alle matvarer @LiseTV at man får bruke kjole på jobb @Sola de at mannfolk holder seg unna klesvask Til slutt vil jeg bare si at jeg gleder meg til Manndag Men jeg er veldig hyggelig å stå opp med altså! 🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. mars 2024 #29586 Del Skrevet 8. mars 2024 Sosiopatenes ekte navn har blitt lekket, av en utro tjener @Lurven Per Inge. @SVK Karl Fredrik @TheHairyToothfairy Konrad @Ciaran og Ciara Hans og Grete @Maskinfører Nils Kåre @Hoppetaujenta Henriette @Cid Knut @Peanut Martine @Frøkenfryden Beate @Gladikaffe Merethe og @Ford3000 Frida Bertine. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. mars 2024 #29587 Del Skrevet 8. mars 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Men jeg er veldig hyggelig å stå opp med altså! 🤠 Hyggelig å ligge med, hyggelig å stå opp med ( gammelt ordtak) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. mars 2024 #29588 Del Skrevet 8. mars 2024 Freyja Valkyrie skrev (5 minutter siden): Sosiopatenes ekte navn har blitt lekket, av en utro tjener @Lurven Per Inge. @SVK Karl Fredrik @TheHairyToothfairy Konrad @Ciaran og Ciara Hans og Grete @Maskinfører Nils Kåre @Hoppetaujenta Henriette @Cid Knut @Peanut Martine @Frøkenfryden Beate @Gladikaffe Merethe og @Ford3000 Frida Bertine. Jeg er skuffa altså, ser du virkelig på meg som en per Inge type?😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. mars 2024 #29589 Del Skrevet 8. mars 2024 Du er forresten en carina type selv @Freyja Valkyrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. mars 2024 #29590 Del Skrevet 8. mars 2024 Freyja Valkyrie skrev (8 minutter siden): Sosiopatenes ekte navn har blitt lekket, av en utro tjener @Lurven Per Inge. @SVK Karl Fredrik @TheHairyToothfairy Konrad @Ciaran og Ciara Hans og Grete @Maskinfører Nils Kåre @Hoppetaujenta Henriette @Cid Knut @Peanut Martine @Frøkenfryden Beate @Gladikaffe Merethe og @Ford3000 Frida Bertine. Vet kona til tjeneren at han er utro forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2024 #29591 Del Skrevet 8. mars 2024 Skivebom det der altså. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. mars 2024 #29592 Del Skrevet 8. mars 2024 Lurven skrev (26 minutter siden): Jeg er skuffa altså, ser du virkelig på meg som en per Inge type?😭 Per Inge er da en gøyal type Lurven skrev (26 minutter siden): Du er forresten en carina type selv @Freyja Valkyrie Ja? Vet ikke hvordan den typen er jeg Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Skivebom det der altså. Ok da, så heter du Pippilotta Viktualia Rullegardina Krusmynte Efraimsdatter Langstrømpe Hoppe.😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mars 2024 #29593 Del Skrevet 8. mars 2024 Lurven skrev (29 minutter siden): Jeg er skuffa altså, ser du virkelig på meg som en per Inge type?😭 Per Inge kan være stødig han da! 👍 bedre enn Remi Ronny f eks🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mars 2024 #29594 Del Skrevet 8. mars 2024 Lurven skrev (29 minutter siden): Du er forresten en carina type selv @Freyja Valkyrie Carina Dahl?😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mars 2024 #29595 Del Skrevet 8. mars 2024 Freyja Valkyrie skrev (37 minutter siden): Sosiopatenes ekte navn har blitt lekket, av en utro tjener @Lurven Per Inge. @SVK Karl Fredrik @TheHairyToothfairy Konrad @Ciaran og Ciara Hans og Grete @Maskinfører Nils Kåre @Hoppetaujenta Henriette @Cid Knut @Peanut Martine @Frøkenfryden Beate @Gladikaffe Merethe og @Ford3000 Frida Bertine. Kunne fort vært men litt mer.. norsk og traust😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. mars 2024 #29596 Del Skrevet 8. mars 2024 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Carina Dahl?😳 Den Carina typen er jeg i vert fall ikke 😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mars 2024 #29597 Del Skrevet 8. mars 2024 Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Den Carina typen er jeg i vert fall ikke 😬 Enig! Jeg gjetter at du har mimikk! Aahh mimikk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. mars 2024 #29598 Del Skrevet 8. mars 2024 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Enig! Jeg gjetter at du har mimikk! Aahh mimikk Og du gjetter riktig 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mars 2024 #29599 Del Skrevet 8. mars 2024 Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Sosiopatenes ekte navn har blitt lekket, av en utro tjener @Lurven Per Inge. @SVK Karl Fredrik @TheHairyToothfairy Konrad @Ciaran og Ciara Hans og Grete @Maskinfører Nils Kåre @Hoppetaujenta Henriette @Cid Knut @Peanut Martine @Frøkenfryden Beate @Gladikaffe Merethe og @Ford3000 Frida Bertine. Cassidy Tvillingene synes at det er en bra avsløring vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. mars 2024 #29600 Del Skrevet 8. mars 2024 Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Per Inge er da en gøyal type Ja? Vet ikke hvordan den typen er jeg Ok da, så heter du Pippilotta Viktualia Rullegardina Krusmynte Efraimsdatter Langstrømpe Hoppe.😁 Per Inge er vel en sånn traust type på 60+ som spiser poteter hver dag og ser på gullrekka og skiskyting, åsså legger han seg klokka 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå