KnekkeBørre Skrevet 15. februar 2024 #29401 Del Skrevet 15. februar 2024 Ford3000 skrev (18 minutter siden): Helt korrekt! Ferdigheter med kniv og øks er godt å ha innen man har begynt i barnehagen. Grunnet min barndom kunne jeg bruke motorsagen også i en alder av 5 år. Sånn jeg leser dette, så er du 5 år og kompotent. Sjelden vare i disse tider. 🫡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. februar 2024 #29402 Del Skrevet 15. februar 2024 Jeg har aldri brukt motorsag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 16. februar 2024 #29403 Del Skrevet 16. februar 2024 KnekkeBørre skrev (8 timer siden): Sånn jeg leser dette, så er du 5 år og kompotent. Sjelden vare i disse tider. 🫡 5 år i mental alder, med kroppen til en 98 åring innimellom. God kombinasjon👌 Lurven skrev (7 timer siden): Jeg har aldri brukt motorsag Hvorfor ikke? Trodde alle menn elsket å bruke skumle dingser? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. februar 2024 #29404 Del Skrevet 16. februar 2024 Ford3000 skrev (48 minutter siden): 5 år i mental alder, med kroppen til en 98 åring innimellom. God kombinasjon👌 Hvorfor ikke? Trodde alle menn elsket å bruke skumle dingser? Jeg er så klønete at jeg bare kommer til å skjære av meg et Lem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 16. februar 2024 #29405 Del Skrevet 16. februar 2024 Lurven skrev (28 minutter siden): Jeg er så klønete at jeg bare kommer til å skjære av meg et Lem Derfor man har klær og sko på seg som tåler litt. Finnes eget sikkerhetsutstyr for når man skal ut og holde på med motorsag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. februar 2024 #29406 Del Skrevet 16. februar 2024 Ford3000 skrev (2 timer siden): 5 år i mental alder, med kroppen til en 98 åring innimellom. God kombinasjon👌 Hvorfor ikke? Trodde alle menn elsket å bruke skumle dingser? Jeg liker trygge ting, verdsetter livet 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. februar 2024 #29407 Del Skrevet 16. februar 2024 Ford3000 skrev (2 timer siden): Derfor man har klær og sko på seg som tåler litt. Finnes eget sikkerhetsutstyr for når man skal ut og holde på med motorsag. Så du sier egentlig at det er viktig å bruke kondom da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. februar 2024 #29408 Del Skrevet 16. februar 2024 (endret) Episode 765 What happens in Vegas Sosiopratene hadde planlagt tur til Las Vegas, men de ble for dyrt. Så de endte opp hos @Lars og @Vegard @Irak, @Ford3000 og @CAPS LOCK spilte klespoker, Han vant hele tiden og de endte opp med å vise 2 par @Frøkenfryden og @TheHairyToothfairy satt å spilte vri åtter, Tanny skjønte ikke spillet og tapte hele tiden, for han trodde det var V8'er @Cid og @Hoppetaujenta giftet seg, men de lovet hverandre å skilles på mandag, for han måtte hjem til TV spillene sine Det var faktisk @Titania som viet dem ,for hun var den eneste som var konfirmert Og @Peanut bare @Boetica og @Polly Ester hadde dratt for å høre på @elviss, en dårlig kopi, men de hadde godtesnop @Lurven satt på do og la kabal. Eller var det kabel🤔 Endret 16. februar 2024 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. februar 2024 #29409 Del Skrevet 16. februar 2024 Hvem vant klespokerrunden @Lurven ? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. februar 2024 #29410 Del Skrevet 16. februar 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Hvem vant klespokerrunden @Lurven ? Du tapte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. februar 2024 #29411 Del Skrevet 16. februar 2024 Lurven skrev (Akkurat nå): Du tapte Hvorfor det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. februar 2024 #29412 Del Skrevet 16. februar 2024 Irak skrev (2 minutter siden): Hvorfor det? Fordi du hadde på lite klær i utgangspunktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. februar 2024 #29413 Del Skrevet 16. februar 2024 Irak skrev (3 minutter siden): Hvorfor det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. februar 2024 #29414 Del Skrevet 16. februar 2024 Lurven skrev (Akkurat nå): Fordi du hadde på lite klær i utgangspunktet For noe tull og tøys 🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. februar 2024 #29415 Del Skrevet 16. februar 2024 Lurven skrev (12 timer siden): Jeg har aldri brukt motorsag Ikke jeg heller 👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. februar 2024 #29416 Del Skrevet 16. februar 2024 Lurven skrev (17 minutter siden): Episode 765 What happens in Vegas Sosiopratene hadde planlagt tur til Las Vegas, men de ble for dyrt. Så de endte opp hos @Lars og @Vegard @Irak, @Ford3000 og @CAPS LOCK spilte klespoker, Han vant hele tiden og de endte opp med å vise 2 par @Frøkenfryden og @TheHairyToothfairy satt å spilte vri åtter, Tanny skjønte ikke spillet og tapte hele tiden, for han trodde det var V8'er @Cid og @Hoppetaujenta giftet seg, men de lovet hverandre å skilles på mandag, for han måtte hjem til TV spillene sine Det var faktisk @Titania som viet dem ,for hun var den eneste som var konfirmert Og @Peanut bare @Boetica og @Polly Ester hadde dratt for å høre på @elviss, en dårlig kopi, men de hadde godtesnop @Lurven satt på do og la kabal. Eller var det kabel🤔 What happens in Vegas stays in Vegas 🤣🤣🤣. Crazy shit 🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2024 #29417 Del Skrevet 16. februar 2024 Her må jeg få protestere; Cid og jeg er gode forumvenner og kan ikke gifte oss noen sinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. februar 2024 #29418 Del Skrevet 16. februar 2024 Lurven skrev (37 minutter siden): Episode 765 What happens in Vegas Sosiopratene hadde planlagt tur til Las Vegas, men de ble for dyrt. Så de endte opp hos @Lars og @Vegard @Irak, @Ford3000 og @CAPS LOCK spilte klespoker, Han vant hele tiden og de endte opp med å vise 2 par @Frøkenfryden og @TheHairyToothfairy satt å spilte vri åtter, Tanny skjønte ikke spillet og tapte hele tiden, for han trodde det var V8'er @Cid og @Hoppetaujenta giftet seg, men de lovet hverandre å skilles på mandag, for han måtte hjem til TV spillene sine Det var faktisk @Titania som viet dem ,for hun var den eneste som var konfirmert Og @Peanut bare @Boetica og @Polly Ester hadde dratt for å høre på @elviss, en dårlig kopi, men de hadde godtesnop @Lurven satt på do og la kabal. Eller var det kabel🤔 😆på kornet som vanlig 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. februar 2024 #29419 Del Skrevet 16. februar 2024 Lurven skrev (51 minutter siden): Fordi du hadde på lite klær i utgangspunktet Har aldri likt å spille poker uansett 😝😝😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. februar 2024 #29420 Del Skrevet 16. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Her må jeg få protestere; Cid og jeg er gode forumvenner og kan ikke gifte oss noen sinne. I Vegas er alt lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå