Frøkenfryden Skrevet 10. februar 2024 #29341 Del Skrevet 10. februar 2024 Lurven skrev (1 time siden): Episode 761 Om sosiopratene var en hund @Frøkenfryden Chihuahua- søt liten hund du kan ha i vesken, eventuelt bæremeis @Titania Golden retriever- også kalt smart blondine @CAPS LOCK Caps locker spaniel- meget sjelden hunderase @TheHairyToothfairy Rottweiler Vakthund @Ciaran og Ciara gordon setter- skotsk hund som liker seg best i kjelleren @SVK Grand danois Han er dansk og schvær @Cid boxer Liker å gå rundt i boxer både hjemme og ute @Sola de mops Fordi hun liker å vaske og moppe @Freyja Valkyrie norsk helghund Typisk norsk hund som lever for helgene Boxer😂😂 Ja! Jeg kan puttes i veske😁Men det blir en pratsom veske må jeg advare.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. februar 2024 #29342 Del Skrevet 10. februar 2024 Finner frem godbiter og ser hvem som kommer først. Hvis det er lov å si.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 11. februar 2024 #29343 Del Skrevet 11. februar 2024 Blir back to the spruture og Vegas Episoder i kveld om jeg får tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 11. februar 2024 #29344 Del Skrevet 11. februar 2024 Eller så kan noen andre skrive de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. februar 2024 #29345 Del Skrevet 11. februar 2024 Lurven skrev (4 timer siden): Eller så kan noen andre skrive de Ta det du. Men jeg skal stille igjen snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 11. februar 2024 #29346 Del Skrevet 11. februar 2024 Ler av episodene, gøy å bli tagget selv om jeg er mer død enn levende for tiden og ganske så fraværende på sosiale medier og KG😊 God kommende uke! 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. februar 2024 #29347 Del Skrevet 11. februar 2024 Ford3000 skrev (33 minutter siden): Ler av episodene, gøy å bli tagget selv om jeg er mer død enn levende for tiden og ganske så fraværende på sosiale medier og KG😊 God kommende uke! 😀 Walking dead nå? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 11. februar 2024 #29348 Del Skrevet 11. februar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Walking dead nå? Kunne lett glidd inn i mengden, uten sminke eller kostyme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. februar 2024 #29349 Del Skrevet 11. februar 2024 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Kunne lett glidd inn i mengden, uten sminke eller kostyme. I hvilken sesong er du i? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 11. februar 2024 #29350 Del Skrevet 11. februar 2024 Cid skrev (Akkurat nå): I hvilken sesong er du i? Antagelig sesong 9. Mener det er før zombiene begynner å klatre opp stiger og slikt. Så fancy er ikke jeg. Dessuten ser de ganske herpa ut da. Som meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 11. februar 2024 #29351 Del Skrevet 11. februar 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ta det du. Men jeg skal stille igjen snart Ja, har allerde begynt å tenke litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. februar 2024 #29352 Del Skrevet 11. februar 2024 Ford3000 skrev (44 minutter siden): Antagelig sesong 9. Mener det er før zombiene begynner å klatre opp stiger og slikt. Så fancy er ikke jeg. Dessuten ser de ganske herpa ut da. Som meg Bedre enn herpes da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. februar 2024 #29353 Del Skrevet 12. februar 2024 Jæ rakkike i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. februar 2024 #29354 Del Skrevet 13. februar 2024 Episode 764 Back to the spruture ( inspirert av @Cid) @TheHairyToothfairy hadde kjøpt seg en delorean, det var den 69. bilen han hadde kjøpt bare siden jul. Det viste seg etterhvert at man kunne reise i tid med den bilen. Åhåhååååhå , og storbjeff. nå skal jeg dra å se hvordan det går med sosiopratene i fremtiden Første stopp var 2032 hos @Frøkenfryden Hun hadde gått ned til 50% stilling På jobb, men jobbet litt som hobbypsykolog for @Baktus og @Irak på si. Men i sengen hadde hun aldeles ikke gått ned i stillingsprosent😁 Han dro til 2035 Til @Freyja Valkyrie,hun hadde nå fått seg enda flere katter , det var blitt så ille at hun hadde sluttet å snakke og bare mjauet Han dro til 2039 Der fant han @Boetica. Hun var nå blitt svært tilårskommen og satt stort sett inne å spiste colasmokker Turen gikk til 2050 @Titania hadde nettopp pensjonert seg og brukte all tiden sin på å gå på konserter Neste stopp var 2069 Der traff han @Cid Han satt på dassen etter å ha spist noe sterk chili. Neste stopp var 2100 Der var @Lurven Den eneste gjenlevende sosiopraten. Han var blitt svært gammal og stygg, men var likevel gjenkjennelig på utstyret sitt. @TheHairyToothfairy dro fluxkompensatoren baklengs inn i fuglekasse og dro bakover i tid. Han havnet hos @KnekkeBørre i 2003. Uheldigvis landet han rett i hans første orgasme. På tide å dra videre Til.. 1998 Der traff han på @Polly Ester som satt på pikerommet og spilte tomb raider Tilbake til 1989 @Peanuts første skoledag. Hun hadde rosa kjole og musefletter. På hodet altså Neste stopp var 1984 Da fikk @Ford3000 sin første tann, men den tok han med seg, han var tross alt tannfe Siste stopp var 1978 Da @jukkapalme bare var et egg, plutselig kom det et rompetroll svømmende. Han fortet seg å reise tilbake til 2024. På veien stakk han innom @Ford3000 for å levere tilbake tanna han hadde tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. februar 2024 #29355 Del Skrevet 13. februar 2024 (endret) Har jeg først havnet hos @Frøkenfryden så spørs det om jeg klarer å hale meg selv ut derifra igjen 🤣🤣🤣. Kan like gjerne pakke sakene mine, og flytte inn til henne jeg da.... Og om ho prøver å bli kvitt meg så bare lenker jeg meg til sofaen i protest.... Så kommer det menn i hvite frakker og henter meg, og da er jo jeg i himmelen 👌👌👌. 🤣🤣🤣🤣 Endret 13. februar 2024 av Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. februar 2024 #29356 Del Skrevet 13. februar 2024 Lurven skrev (47 minutter siden): Første stopp var 2032 hos @Frøkenfryden Hun hadde gått ned til 50% stilling På jobb, men jobbet litt som hobbypsykolog for @Baktus og @Irak på si. Jeg vil henge i et horn på veggen og smuglytte og nikke liksom klokt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. februar 2024 #29357 Del Skrevet 13. februar 2024 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 764 Back to the spruture ( inspirert av @Cid) @TheHairyToothfairy hadde kjøpt seg en delorean, det var den 69. bilen han hadde kjøpt bare siden jul. Det viste seg etterhvert at man kunne reise i tid med den bilen. Åhåhååååhå , og storbjeff. nå skal jeg dra å se hvordan det går med sosiopratene i fremtiden Første stopp var 2032 hos @Frøkenfryden Hun hadde gått ned til 50% stilling På jobb, men jobbet litt som hobbypsykolog for @Baktus og @Irak på si. Men i sengen hadde hun aldeles ikke gått ned i stillingsprosent😁 Han dro til 2035 Til @Freyja Valkyrie,hun hadde nå fått seg enda flere katter , det var blitt så ille at hun hadde sluttet å snakke og bare mjauet Han dro til 2039 Der fant han @Boetica. Hun var nå blitt svært tilårskommen og satt stort sett inne å spiste colasmokker Turen gikk til 2050 @Titania hadde nettopp pensjonert seg og brukte all tiden sin på å gå på konserter Neste stopp var 2069 Der traff han @Cid Han satt på dassen etter å ha spist noe sterk chili. Neste stopp var 2100 Der var @Lurven Den eneste gjenlevende sosiopraten. Han var blitt svært gammal og stygg, men var likevel gjenkjennelig på utstyret sitt. @TheHairyToothfairy dro fluxkompensatoren baklengs inn i fuglekasse og dro bakover i tid. Han havnet hos @KnekkeBørre i 2003. Uheldigvis landet han rett i hans første orgasme. På tide å dra videre Til.. 1998 Der traff han på @Polly Ester som satt på pikerommet og spilte tomb raider Tilbake til 1989 @Peanuts første skoledag. Hun hadde rosa kjole og musefletter. På hodet altså Neste stopp var 1984 Da fikk @Ford3000 sin første tann, men den tok han med seg, han var tross alt tannfe Siste stopp var 1978 Da @jukkapalme bare var et egg, plutselig kom det et rompetroll svømmende. Han fortet seg å reise tilbake til 2024. På veien stakk han innom @Ford3000 for å levere tilbake tanna han hadde tatt. Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. februar 2024 #29358 Del Skrevet 13. februar 2024 Irak skrev (2 timer siden): Har jeg først havnet hos @Frøkenfryden så spørs det om jeg klarer å hale meg selv ut derifra igjen 🤣🤣🤣. Kan like gjerne pakke sakene mine, og flytte inn til henne jeg da.... Og om ho prøver å bli kvitt meg så bare lenker jeg meg til sofaen i protest.... Så kommer det menn i hvite frakker og henter meg, og da er jo jeg i himmelen 👌👌👌. 🤣🤣🤣🤣 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. februar 2024 #29359 Del Skrevet 13. februar 2024 Boetica skrev (1 time siden): Jeg vil henge i et horn på veggen og smuglytte og nikke liksom klokt 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. februar 2024 #29360 Del Skrevet 13. februar 2024 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 764 Back to the spruture ( inspirert av @Cid) @TheHairyToothfairy hadde kjøpt seg en delorean, det var den 69. bilen han hadde kjøpt bare siden jul. Det viste seg etterhvert at man kunne reise i tid med den bilen. Åhåhååååhå , og storbjeff. nå skal jeg dra å se hvordan det går med sosiopratene i fremtiden Første stopp var 2032 hos @Frøkenfryden Hun hadde gått ned til 50% stilling På jobb, men jobbet litt som hobbypsykolog for @Baktus og @Irak på si. Men i sengen hadde hun aldeles ikke gått ned i stillingsprosent😁 Han dro til 2035 Til @Freyja Valkyrie,hun hadde nå fått seg enda flere katter , det var blitt så ille at hun hadde sluttet å snakke og bare mjauet Han dro til 2039 Der fant han @Boetica. Hun var nå blitt svært tilårskommen og satt stort sett inne å spiste colasmokker Turen gikk til 2050 @Titania hadde nettopp pensjonert seg og brukte all tiden sin på å gå på konserter Neste stopp var 2069 Der traff han @Cid Han satt på dassen etter å ha spist noe sterk chili. Neste stopp var 2100 Der var @Lurven Den eneste gjenlevende sosiopraten. Han var blitt svært gammal og stygg, men var likevel gjenkjennelig på utstyret sitt. @TheHairyToothfairy dro fluxkompensatoren baklengs inn i fuglekasse og dro bakover i tid. Han havnet hos @KnekkeBørre i 2003. Uheldigvis landet han rett i hans første orgasme. På tide å dra videre Til.. 1998 Der traff han på @Polly Ester som satt på pikerommet og spilte tomb raider Tilbake til 1989 @Peanuts første skoledag. Hun hadde rosa kjole og musefletter. På hodet altså Neste stopp var 1984 Da fikk @Ford3000 sin første tann, men den tok han med seg, han var tross alt tannfe Siste stopp var 1978 Da @jukkapalme bare var et egg, plutselig kom det et rompetroll svømmende. Han fortet seg å reise tilbake til 2024. På veien stakk han innom @Ford3000 for å levere tilbake tanna han hadde tatt. Fantastisk 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå