Gjest Adobyen Skrevet 14. mars 2023 #21681 Skrevet 14. mars 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 497 Metamorfosen Sosialpratklientene har alle ligget i en svær kokong sammen gjennom vinteren, nå er våren rett rundt svingen eller hjørnet om du vil. Store forandringer har skjedd @Kvakkekyllingen har gått fra å være kylling til fullvoksen høne. @Frøkenfryden har fått 3 nye grå hår, i armhulen @TheHairyToothfairy har fått trippelhake og hårvekst i ørene @Cid har blitt kjønnsmoden og oppdaget nye sider ved seg selv @Athena Freyja har fått hjørnetenner og er endelig blitt fullvoksen vampyr @Titania har ikke forandret seg nor særlig men har brukt tiden til å bygge Lego @Peanut har blitt valnøtt @AliceNextDoor har blitt blondine @Anonymburker har blitt i godt humør @Rosakatt har vokst seg til en stor og fin rosa tiger @Polly Ester er blitt myk bomull @Boetica har ikke sovet noe særlig, men har kommet seg over til neste alder @Adobyen har fått grått kroppshår @Ford3000 har fått pels på beveren @Entern har blitt en bedre versjon av seg selv @Lurven har blitt voksen ( neida) @MarianneE har bare blitt litt eldre @Hoppetaujenta var der bare fordi hun ville hoppe over vinteren @Sola de har blitt litt varmere @Gladikaffe har begynt å like te @Fighter83 var der bare fordi hun trodde det var swingersparty Ha ha, for en fantastisk gjeng, så fine dere er ❤️ jeg får ikke sluttet å le 😂😂😅 og jaa… det går nedover med de fleste gamlinger rundt 50 eller så. Kanskje jeg burde farge kroppshårene mine lysegrønne, siden det er vår? 🌱
Gjest Lurven Skrevet 14. mars 2023 #21682 Skrevet 14. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Åhh....og så jeg som så gjerne heller ville hoppe inn i høsten og hoppe over sommeren. Vi vekker deg til høsten
Gjest Lurven Skrevet 14. mars 2023 #21683 Skrevet 14. mars 2023 Adobyen skrev (22 minutter siden): Ha ha, for en fantastisk gjeng, så fine dere er ❤️ jeg får ikke sluttet å le 😂😂😅 og jaa… det går nedover med de fleste gamlinger rundt 50 eller så. Kanskje jeg burde farge kroppshårene mine lysegrønne, siden det er vår? 🌱 Ja, åsså blir de gule og faller av om høsten
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars 2023 #21684 Skrevet 14. mars 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Vi vekker deg til høsten Takker for sørvisen. Er jeg ikke her de neste mnd. så er jeg borte og murmeldyrsover i kjølig mørke.
Frøkenfryden Skrevet 14. mars 2023 #21685 Skrevet 14. mars 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 497 Metamorfosen Sosialpratklientene har alle ligget i en svær kokong sammen gjennom vinteren, nå er våren rett rundt svingen eller hjørnet om du vil. Store forandringer har skjedd @Kvakkekyllingen har gått fra å være kylling til fullvoksen høne. @Frøkenfryden har fått 3 nye grå hår, i armhulen @TheHairyToothfairy har fått trippelhake og hårvekst i ørene @Cid har blitt kjønnsmoden og oppdaget nye sider ved seg selv @Athena Freyja har fått hjørnetenner og er endelig blitt fullvoksen vampyr @Titania har ikke forandret seg nor særlig men har brukt tiden til å bygge Lego @Peanut har blitt valnøtt @AliceNextDoor har blitt blondine @Anonymburker har blitt i godt humør @Rosakatt har vokst seg til en stor og fin rosa tiger @Polly Ester er blitt myk bomull @Boetica har ikke sovet noe særlig, men har kommet seg over til neste alder @Adobyen har fått grått kroppshår @Ford3000 har fått pels på beveren @Entern har blitt en bedre versjon av seg selv @Lurven har blitt voksen ( neida) @MarianneE har bare blitt litt eldre @Hoppetaujenta var der bare fordi hun ville hoppe over vinteren @Sola de har blitt litt varmere @Gladikaffe har begynt å like te @Fighter83 var der bare fordi hun trodde det var swingersparty åneiii jeg kommer jo ikke til🥺
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. mars 2023 #21687 Skrevet 14. mars 2023 Jeg angrer meg på at jeg ble høne. Skal gå tilbake til kylling igjen. Er det som er meg!
Cid Skrevet 14. mars 2023 #21688 Skrevet 14. mars 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 497 Metamorfosen Sosialpratklientene har alle ligget i en svær kokong sammen gjennom vinteren, nå er våren rett rundt svingen eller hjørnet om du vil. Store forandringer har skjedd @Kvakkekyllingen har gått fra å være kylling til fullvoksen høne. @Frøkenfryden har fått 3 nye grå hår, i armhulen @TheHairyToothfairy har fått trippelhake og hårvekst i ørene @Cid har blitt kjønnsmoden og oppdaget nye sider ved seg selv @Athena Freyja har fått hjørnetenner og er endelig blitt fullvoksen vampyr @Titania har ikke forandret seg nor særlig men har brukt tiden til å bygge Lego @Peanut har blitt valnøtt @AliceNextDoor har blitt blondine @Anonymburker har blitt i godt humør @Rosakatt har vokst seg til en stor og fin rosa tiger @Polly Ester er blitt myk bomull @Boetica har ikke sovet noe særlig, men har kommet seg over til neste alder @Adobyen har fått grått kroppshår @Ford3000 har fått pels på beveren @Entern har blitt en bedre versjon av seg selv @Lurven har blitt voksen ( neida) @MarianneE har bare blitt litt eldre @Hoppetaujenta var der bare fordi hun ville hoppe over vinteren @Sola de har blitt litt varmere @Gladikaffe har begynt å like te @Fighter83 var der bare fordi hun trodde det var swingersparty ja nå begynner visse ting å bli stivt Adobyen skrev (2 timer siden): Ha ha, for en fantastisk gjeng, så fine dere er ❤️ jeg får ikke sluttet å le 😂😂😅 og jaa… det går nedover med de fleste gamlinger rundt 50 eller så. Kanskje jeg burde farge kroppshårene mine lysegrønne, siden det er vår? 🌱 Pøh 50 er ingenting, mamma er 50 og hun er ikke i nærheten av gammel 😎
Gjest Lurven Skrevet 14. mars 2023 #21689 Skrevet 14. mars 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): åneiii jeg kommer jo ikke til🥺 Sa brura
Cid Skrevet 14. mars 2023 #21690 Skrevet 14. mars 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Sa brura Som er deg
Frøkenfryden Skrevet 14. mars 2023 #21691 Skrevet 14. mars 2023 Cid skrev (23 minutter siden): ja nå begynner visse ting å bli stivt Pøh 50 er ingenting, mamma er 50 og hun er ikke i nærheten av gammel 😎 Enig! Min beste jobbvenn er 52🙂👍
Gjest Adobyen Skrevet 14. mars 2023 #21692 Skrevet 14. mars 2023 Cid skrev (11 minutter siden): ja nå begynner visse ting å bli stivt Pøh 50 er ingenting, mamma er 50 og hun er ikke i nærheten av gammel 😎 Takk, takk. Nei da, det er bare hårene på brystet som endrer farge i det stille 🤣
Frøkenfryden Skrevet 14. mars 2023 #21693 Skrevet 14. mars 2023 Lurven skrev (22 minutter siden): Sa brura Cid skrev (18 minutter siden): Som er deg 42 snart og framleis ung brud og sånn! Eg ass😘
Frøkenfryden Skrevet 14. mars 2023 #21694 Skrevet 14. mars 2023 Adobyen skrev (Akkurat nå): Takk, takk. Nei da, det er bare hårene på brystet som endrer farge i det stille 🤣 Å herregud, kjem det og! 😳 * ser redd ned i genseren sin*
Cid Skrevet 14. mars 2023 #21695 Skrevet 14. mars 2023 Adobyen skrev (2 minutter siden): Takk, takk. Nei da, det er bare hårene på brystet som endrer farge i det stille 🤣 Til lilla?
Boetica Skrevet 14. mars 2023 #21696 Skrevet 14. mars 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 497 Metamorfosen Sosialpratklientene har alle ligget i en svær kokong sammen gjennom vinteren, nå er våren rett rundt svingen eller hjørnet om du vil. Store forandringer har skjedd @Kvakkekyllingen har gått fra å være kylling til fullvoksen høne. @Frøkenfryden har fått 3 nye grå hår, i armhulen @TheHairyToothfairy har fått trippelhake og hårvekst i ørene @Cid har blitt kjønnsmoden og oppdaget nye sider ved seg selv @Athena Freyja har fått hjørnetenner og er endelig blitt fullvoksen vampyr @Titania har ikke forandret seg nor særlig men har brukt tiden til å bygge Lego @Peanut har blitt valnøtt @AliceNextDoor har blitt blondine @Anonymburker har blitt i godt humør @Rosakatt har vokst seg til en stor og fin rosa tiger @Polly Ester er blitt myk bomull @Boetica har ikke sovet noe særlig, men har kommet seg over til neste alder @Adobyen har fått grått kroppshår @Ford3000 har fått pels på beveren @Entern har blitt en bedre versjon av seg selv @Lurven har blitt voksen ( neida) @MarianneE har bare blitt litt eldre @Hoppetaujenta var der bare fordi hun ville hoppe over vinteren @Sola de har blitt litt varmere @Gladikaffe har begynt å like te @Fighter83 var der bare fordi hun trodde det var swingersparty Rett rundt svingen?
Anonymburker Skrevet 14. mars 2023 #21697 Skrevet 14. mars 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 497 Metamorfosen Sosialpratklientene har alle ligget i en svær kokong sammen gjennom vinteren, nå er våren rett rundt svingen eller hjørnet om du vil. Store forandringer har skjedd @Anonymburker har blitt i godt humør Høres ut som science-fiction😛
TheHairyToothfairy Skrevet 14. mars 2023 #21698 Skrevet 14. mars 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Episode 497 Metamorfosen Sosialpratklientene har alle ligget i en svær kokong sammen gjennom vinteren, nå er våren rett rundt svingen eller hjørnet om du vil. Store forandringer har skjedd @Kvakkekyllingen har gått fra å være kylling til fullvoksen høne. @Frøkenfryden har fått 3 nye grå hår, i armhulen @TheHairyToothfairy har fått trippelhake og hårvekst i ørene @Cid har blitt kjønnsmoden og oppdaget nye sider ved seg selv @Athena Freyja har fått hjørnetenner og er endelig blitt fullvoksen vampyr @Titania har ikke forandret seg nor særlig men har brukt tiden til å bygge Lego @Peanut har blitt valnøtt @AliceNextDoor har blitt blondine @Anonymburker har blitt i godt humør @Rosakatt har vokst seg til en stor og fin rosa tiger @Polly Ester er blitt myk bomull @Boetica har ikke sovet noe særlig, men har kommet seg over til neste alder @Adobyen har fått grått kroppshår @Ford3000 har fått pels på beveren @Entern har blitt en bedre versjon av seg selv @Lurven har blitt voksen ( neida) @MarianneE har bare blitt litt eldre @Hoppetaujenta var der bare fordi hun ville hoppe over vinteren @Sola de har blitt litt varmere @Gladikaffe har begynt å like te @Fighter83 var der bare fordi hun trodde det var swingersparty Det du kaller en bilring og dobbelthake er fueltanken til en veldrevet highperformance sexmaskin
Gjest Lurven Skrevet 14. mars 2023 #21699 Skrevet 14. mars 2023 Boetica skrev (2 timer siden): Rett rundt svingen? Ja du må snu deg rundt
Gjest Lurven Skrevet 14. mars 2023 #21700 Skrevet 14. mars 2023 TheHairyToothfairy skrev (46 minutter siden): Det du kaller en bilring og dobbelthake er fueltanken til en veldrevet highperformance sexmaskin Ja du trenger jo stor tank, du bruker jo en del drivstoff på mila
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå