Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. juli 2022 #4101 Del Skrevet 14. juli 2022 Cid skrev (1 time siden): Jeg har ingen anelse hvilket episode nummer dette er og jeg bryr meg helt ærlig ikke lenger Nå skal alle se en Disney animasjonsfilm med popcorn og brus 🍿 🥤 @lurven skal se på Frost @AliceNextDoor skal se på Snøhvit og syv dvergene og samtidig analysere hver og en sin diagnose @Frøkenfryden skal se på Tornerose (Eller som hun sikkert ville kalt den, Tornerosevin ) @TheHairyToothfairy skal se på Encanto @Kvakkekyllingen skal se på Lille kylling @Entern skal se på Todd og Copper @Athena Catalina skal se på Bernard og Bianca @SVK skal se på Løvenes Konge @Peanut skal se på Aristokattene @Sola de skal se på Den lille havfruen @Hoppetaujenta skal se på Alice i eventyrland @jukkapalme skal se på Oliver og gjengen @Tvillingsjel skal se på Min bror bjørnen @Lacuna skal se på Pochahontas @Villfisker skal se på Et kongerike for en lama @CAPS LOCK skal se på Aladdin @Titania skal se på Q-Gjengen @Blå knapp skal se på Bambi @Ariana807 skal se på Mesterdetektiven Basil Mus @StellaNova skal se på Askepott @Daryl Dixon skal se på 101 Dalmatinere @Anonymburker skal se på Peter Pan @AttilaTheHun skal se på Prinsessen og frosken @Adobyen skal se på Jungelboken @Dr. Ops skal se på Dumbo @Kruset skal se på Herkules @Nietsoj skal se på Robin Hood @FrankDrebin skal se på Pinocchio @Wrightandrong skal se på Lady og landstrykeren @DundreMilfin skal se på Sverdet i stenen Og meg Sjørøverplaneten 😁🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2022 #4102 Del Skrevet 14. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jeg fant svaret!! Høne har høne og mus har mus, Kvakke har kylling 😁 Det er alt jeg trenger å vite 🥳 Jippi🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. juli 2022 #4103 Del Skrevet 14. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Jippi🥳 Hurra 😅 Nå er det bare 99 spørsmål til jeg tenker på.. Greit å få noe unnagjort 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. juli 2022 #4104 Del Skrevet 14. juli 2022 Blåknapp har ikke for mange knapper!! Hun kan få noen fler av meg 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2022 #4105 Del Skrevet 14. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Blåknapp har ikke for mange knapper!! Hun kan få noen fler av meg 🤣 Så fine koselige knapper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. juli 2022 #4106 Del Skrevet 14. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Så fine koselige knapper Takk 😄 Jeg fikk de av ei niese. Tror hun hadde for mange 😁 Fant en kvakkeknapp også 😱😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2022 #4107 Del Skrevet 14. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Takk 😄 Jeg fikk de av ei niese. Tror hun hadde for mange 😁 Fant en kvakkeknapp også 😱😄 Så hyggelig 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 14. juli 2022 #4108 Del Skrevet 14. juli 2022 Nå har gjengen bestemt seg for dagens middag. @Kvakkekyllingen Grillribbe med potetsalat og maiskolbe. @Frøkenfryden Sommerkoteletter med ris og stekte grønnsaker. @AliceNextDoor Stekt makrell med poteter og agurksalat, rømme. @Titania Tomatsuppe med egg og makaroni. @SVK Bollefrikase. @lurven Kjøttkaker med poteter og ertestuing. @Entern Fiskeboller i hvit saus, poteter, erter og gulerøtter, karri. @Cid Pizza uten ost. @TheHairyToothfairy Hamburger med pomfri. @Villfisker Selvfisket sjøørret med poteter og diverse grønnsaker, rømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2022 #4109 Del Skrevet 14. juli 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Nå har gjengen bestemt seg for dagens middag. @Kvakkekyllingen Grillribbe med potetsalat og maiskolbe. @Frøkenfryden Sommerkoteletter med ris og stekte grønnsaker. @AliceNextDoor Stekt makrell med poteter og agurksalat, rømme. @Titania Tomatsuppe med egg og makaroni. @SVK Bollefrikase. @lurven Kjøttkaker med poteter og ertestuing. @Entern Fiskeboller i hvit saus, poteter, erter og gulerøtter, karri. @Cid Pizza uten ost. @TheHairyToothfairy Hamburger med pomfri. @Villfisker Selvfisket sjøørret med poteter og diverse grønnsaker, rømme. Artig 😄 men hvorfor fikk jeg fiskeboller? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 14. juli 2022 #4110 Del Skrevet 14. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Artig 😄 men hvorfor fikk jeg fiskeboller? 😄 Fordi du hadde lyst på det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. juli 2022 #4111 Del Skrevet 14. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Artig 😄 men hvorfor fikk jeg fiskeboller? 😄 Vi kan godt bytte? 🙈😅 Hilsen kresen 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. juli 2022 #4112 Del Skrevet 14. juli 2022 Athena Catalina skrev (7 minutter siden): Nå har gjengen bestemt seg for dagens middag. @Kvakkekyllingen Grillribbe med potetsalat og maiskolbe. @Frøkenfryden Sommerkoteletter med ris og stekte grønnsaker. @AliceNextDoor Stekt makrell med poteter og agurksalat, rømme. @Titania Tomatsuppe med egg og makaroni. @SVK Bollefrikase. @lurven Kjøttkaker med poteter og ertestuing. @Entern Fiskeboller i hvit saus, poteter, erter og gulerøtter, karri. @Cid Pizza uten ost. @TheHairyToothfairy Hamburger med pomfri. @Villfisker Selvfisket sjøørret med poteter og diverse grønnsaker, rømme. Åå. Nam 😁 Men det blir pizza 🥳 Skulle gjerne hatt det andre, men frister ikke helt i regnværet 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2022 #4113 Del Skrevet 14. juli 2022 Athena Catalina skrev (10 minutter siden): Fordi du hadde lyst på det 😅 Det hender jo 😅 Jeg og fattern spiste det en gang i sommer fordi vi ikke hadde spist det på årevis 😅 Titania skrev (11 minutter siden): Vi kan godt bytte? 🙈😅 Hilsen kresen 😛 Tusen takk, veldig glad i tomatsuppe med makaroni* og egg 💙 *=makaroni er noe av det beste jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2022 #4114 Del Skrevet 14. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): Åå. Nam 😁 Men det blir pizza 🥳 Skulle gjerne hatt det andre, men frister ikke helt i regnværet 🤣 Nei da er det bedre med pizza 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. juli 2022 #4115 Del Skrevet 14. juli 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Det hender jo 😅 Jeg og fattern spiste det en gang i sommer fordi vi ikke hadde spist det på årevis 😅 Tusen takk, veldig glad i tomatsuppe med makaroni* og egg 💙 *=makaroni er noe av det beste jeg vet Makaroni er godt, og egg for seg selv 😄 Men tomatsuppe har jeg aldri klart å like Spiser/drikker grønnsakssuppe nå da 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2022 #4116 Del Skrevet 14. juli 2022 Titania skrev (1 minutt siden): Makaroni er godt, og egg for seg selv 😄 Men tomatsuppe har jeg aldri klart å like Spiser/drikker grønnsakssuppe nå da 😄 Det er også godt 😄 Eneste suppene jeg liker bedre enn tomatsuppe er spinatsuppe og nypesuppe 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 14. juli 2022 #4117 Del Skrevet 14. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (58 minutter siden): Blåknapp har ikke for mange knapper!! Hun kan få noen fler av meg 🤣 Åååhh, tuusen takk!!😱😍😍 Liker spesielt godt, den blå med ruter! Kvakkekyllingen skrev (49 minutter siden): Takk 😄 Jeg fikk de av ei niese. Tror hun hadde for mange 😁 Fant en kvakkeknapp også 😱😄 Har hun flere, enn det jeg har!?🙀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. juli 2022 #4118 Del Skrevet 14. juli 2022 Entern skrev (21 minutter siden): Nei da er det bedre med pizza 😄 Ja! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. juli 2022 #4119 Del Skrevet 14. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Åååhh, tuusen takk!!😱😍😍 Liker spesielt godt, den blå med ruter! Har hun flere, enn det jeg har!?🙀 Bare hyggelig 😄 Jeg kan ikke tagge deg med denne telefonen, så fint du så det likevel 🥳 Ja den er kjempesøt, er jo en blå knapp som deg 😄 Jeg aner ikke hvor mange hun har, men siden hun ga bort til meg i bursdagsgave regner jeg med hun har noen. Tror ikke de ble kjøpt inn kun for meg altså 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juli 2022 #4120 Del Skrevet 14. juli 2022 Entern skrev (15 minutter siden): Det er også godt 😄 Eneste suppene jeg liker bedre enn tomatsuppe er spinatsuppe og nypesuppe 😄 Jeg er dronningen av hjemmelagde supper, du hadde blitt omvendt! Blitt en suppegjøk🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå