Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

DundreMilfin skrev (9 minutter siden):

Er veldig fornøyd med kveldsmaten! 🤩

Det er fetisjkveld på Club KG.

@Athena Catalina er inspirert av Eyes Wide Shut og kjører den skumle musikken på full guffe mens det samles folk til skumle ritualer

@Entern føler seg sykt tent og lurer på om det finnes noen som likner mest mulig på Nigella Lawson - som muligens kan smekke ham litt og tvinge han til å smake seg gjennom alle Tines ulike brunoster gjennom tidene som er dandert utover i skiver Nigellas nakne kropp

@Cid drømmer om å spanke litt på Lurven - dersom han kan kle seg ut som Rødhette

@Kvakkekyllingen har en hemmelig fetisj for Bergen og det våte været, så hun roper ut: «er det noen med lodder i støvler her?»

@lurven har funnet ut at han kan alt for lite om klitoris, og bestemmer seg derfor for å lete gjennom hele lokalet. Tilslutt gir han opp, og kler seg ut som en

@Frøkenfryden har et eget pinupshow. Hun ligger i et gigantisk stettglass fylt med vaniljekvarg iført lange hvite silkehansker og matchende silkeundertøy i pinupstil

@Blå knapp utforsker sin hang til dendrofili i botanisk hage. Hun blir litt forelsket faktisk i en granbar. 

Fantastisk 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DundreMilfin skrev (10 minutter siden):

@Athena Catalina er inspirert av Eyes Wide Shut og kjører den skumle musikken på full guffe mens det samles folk til skumle ritualer

@Entern føler seg sykt tent og lurer på om det finnes noen som likner mest mulig på Nigella Lawson - som muligens kan smekke ham litt og tvinge han til å smake seg gjennom alle Tines ulike brunoster gjennom tidene som er dandert utover i skiver Nigellas nakne kropp

@Cid drømmer om å spanke litt på Lurven - dersom han kan kle seg ut som Rødhette

@Kvakkekyllingen har en hemmelig fetisj for Bergen og det våte været, så hun roper ut: «er det noen med lodder i støvler her?»

@lurven har funnet ut at han kan alt for lite om klitoris, og bestemmer seg derfor for å lete gjennom hele lokalet. Tilslutt gir han opp, og kler seg ut som en

@Frøkenfryden har et eget pinupshow. Hun ligger i et gigantisk stettglass fylt med vaniljekvarg iført lange hvite silkehansker og matchende silkeundertøy i pinupstil

@Blå knapp utforsker sin hang til dendrofili i botanisk hage. Hun blir litt forelsket faktisk i en granbar. 

😱

🏃‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina
Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Du ass! Jeg hadde cd’en til eyes wide shut. Bra!!

Så filmen på kino. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (4 minutter siden):

Herlighet!:grinele::grinele:

Får litt dårlig samvittighet, overfor de plantene hjemme da:unsure: Har ikke gitt de noe oppmerksomhet på en stund. Og de har nok vært tørste lenge nå..

Frøkenfryden skrev (11 minutter siden):

Er det veldig ille at jeg også er litt hypp på brunostegreia med Nigella🤩😂🙈

Det vil jeg også være med på, når det er med henne!🙈🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (Akkurat nå):

Herlighet!:grinele::grinele:

Får litt dårlig samvittighet, overfor de plantene hjemme da:unsure: Har ikke gitt de noe oppmerksomhet på en stund. Og de har nok vært tørste lenge nå..

Det vil jeg også være med på, når det er med henne!🙈🙈

Sant! Julebrunost og Nigella og ho ho ho:alice:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DundreMilfin skrev (Akkurat nå):

Det er ikke Nigella, bare den i lokalet som minner mest om henne 🤣🍰

Poteto potato😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (Akkurat nå):

Det er ikke Nigella, bare den i lokalet som minner mest om henne 🤣🍰

Good enough 🤣🤣🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Good enough 🤣🤣🤣

Haha, mine ord nesten. Bare osten er ekte si’😂😂😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Sant! Julebrunost og Nigella og ho ho ho:alice:

Omg!🤭:grinele::grinele::grinele:

🤤🤤🤤🤤

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Poteto potato😂

Det holder for oss! :jepp: 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (Akkurat nå):

Omg!🤭:grinele::grinele::grinele:

🤤🤤🤤🤤

For en KG-kveld! Nå må jeg sove😂😂😂😂 Nå får såpe være såpe og influencere være.. i Dubai eller noe😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Haha, mine ord nesten. Bare osten er ekte si’😂😂😂

Hahaha, ja!😂😂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden):

Lurven er nok smart som bare det 😀 Og ganske tøysete 😆

Øøøy, jeg fikk 88 på iQ testen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

For en KG-kveld! Nå må jeg sove😂😂😂😂 Nå får såpe være såpe og influencere være.. i Dubai eller noe😂

Du får sikkert helt sprøe drømmer du nå!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina

I morgen kommer jeg til å avsløre favoritt filmene og tv-seriene til noen av brukerne her. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå knapp skrev (1 minutt siden):

Du får sikkert helt sprøe drømmer du nå!

:alice::sexy::overrasket::humpe::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...