Gjest Adobyen Skrevet 28. juni 2022 #2601 Del Skrevet 28. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden): Jaa. Hva skjedde med meg? Føles som jeg har blitt kjørt over av en lastebil x 100. Noe rart må ha skjedd 😢🤣 Mistet du mange fjær? Har tenkt på deg i hele natt og angret på at jeg ikke tok vare på de jeg fant i byen til deg, i tilfelle du trengte dem. Det var jo ikke sikkert at de var dine. Noen snakker om lånte fjær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. juni 2022 #2602 Del Skrevet 28. juni 2022 Adobyen skrev (2 minutter siden): Mistet du mange fjær? Har tenkt på deg i hele natt og angret på at jeg ikke tok vare på de jeg fant i byen til deg, i tilfelle du trengte dem. Det var jo ikke sikkert at de var dine. Noen snakker om lånte fjær? Pass på @Kvakkekyllingen Jev banner på han har noe BBQ-glaze i sprayflaske på innerlomma 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. juni 2022 #2603 Del Skrevet 28. juni 2022 Athena Catalina skrev (35 minutter siden): Spesial episode, Det var ferietid og @Hoppetaujenta hadde dratt til sitt hemmelige feriested, som vanlig. Men ryktet sa det var på en hytte som lå ute på en øde øy ikke langt fra Stavanger. I mellom tiden hadde @Cid som ikke likte å dra på ferie, bestilt pizza på døra fra Pizzabakeren, han hadde gitt klar beskjed om at han ikke skulle ha på ost, kun tomatsaus og pepperoni, men til hans fortvilelse hadde de tatt på ekstra ost og masse sopp og løk, han felte noen tårer før han kastet pizzaen i trynet på budet... Samtidig nede i Danmark hadde @Frøkenfryden vært på stranda med mannen og grillet både pølser og hamburgere, så kom det noen sultne danske barn og var sultne, men @Frøkenfryden som ikke forstod dansk, latet som de var franske og begynte å prate tullefransk. @lurven han pønsket på noe, han skulle ta med seg @Entern og @Kvakkekyllingen oppi en stor berg og dal bane, i Kongeparken, det ante fred og ingen fare, og før de fikk sukket for seg satt alle tre og hylte i det berg og dal banen for av sted. @Blå knapp hadde nettopp vært på butikken der traff hun nesten på en tidligere klassekamerat fra videregående, men hun hadde ikke så lyst å slå av en prat og drive med smal talk, så hun gjemte seg bak frysedisken. @AliceNextDoor satt nede i Tyskland og ringte hjem og ba de sende henne, is fra Norge, da isen kom fram, var den helt smeltet, så det ble iskremsuppe på henne. Som vanlig reiste @TheHairyToothfairy rundt i alle land for å samle melketenner, slik at han kunne bygge slottet sitt. Danske bermen ass. Så slitsom. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. juni 2022 #2604 Del Skrevet 28. juni 2022 Athena Catalina skrev (12 minutter siden): Mulig du liker det enda, bare å prøve Skal gjøre det en gang ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. juni 2022 #2605 Del Skrevet 28. juni 2022 Adobyen skrev (8 minutter siden): Mistet du mange fjær? Har tenkt på deg i hele natt og angret på at jeg ikke tok vare på de jeg fant i byen til deg, i tilfelle du trengte dem. Det var jo ikke sikkert at de var dine. Noen snakker om lånte fjær? Jeg har mange huller det skulle vært fjær i 😮 Men da vet jeg at de er i sikkerhet hos deg 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. juni 2022 #2606 Del Skrevet 28. juni 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Pass på @Kvakkekyllingen Jev banner på han har noe BBQ-glaze i sprayflaske på innerlomma 🤣🤣 Jeg tror han bare er snill 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 28. juni 2022 #2607 Del Skrevet 28. juni 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Pass på @Kvakkekyllingen Jev banner på han har noe BBQ-glaze i sprayflaske på innerlomma He he, nei… fra nå skal jeg bare spise grøt, kanskje 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. juni 2022 #2608 Del Skrevet 28. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (13 minutter siden): 🤣🤣 Jeg tror han bare er snill 🤩 Adobyen skrev (12 minutter siden): He he, nei… fra nå skal jeg bare spise grøt, kanskje 😅 Jeg er ganske sikker på det. Og bare fjaser. Han baker brød og koker kraft.. mener jeg å huske.. og lager kylling. DA er man grei ellers også. Jeg kan dette👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. juni 2022 #2609 Del Skrevet 28. juni 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Jeg er ganske sikker på det. Og bare fjaser. Han baker brød og koker kraft.. mener jeg å huske.. og lager kylling. DA er man grei ellers også. Jeg kan dette👍 Jepp! Snill som et lam 😁 Sånn som deg 😄 Alle her inne er snille lam 🐑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. juni 2022 #2610 Del Skrevet 28. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (22 minutter siden): Jeg har mange huller det skulle vært fjær i 😮 Men da vet jeg at de er i sikkerhet hos deg 🥰 Huller.. uheldig ordvalg i tråden frøken..😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. juni 2022 #2611 Del Skrevet 28. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jepp! Snill som et lam 😁 Sånn som deg 😄 Alle her inne er snille lam 🐑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. juni 2022 #2612 Del Skrevet 28. juni 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Huller.. uheldig ordvalg i tråden frøken..😂 Haha, nå må du ikke tenke 🧳 her frøken 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. juni 2022 #2613 Del Skrevet 28. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Haha, nå må du ikke tenke 🧳 her frøken 🤣 Fått kaffe 21.00. Gikk rett i fletta🤓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 28. juni 2022 #2614 Del Skrevet 28. juni 2022 Fortsettelsen.. @Rumle satt ute i den nydelige blomsterhagen sin og kjente på duften av blomstene, mens hun drakk rosevin. Ett annet sted var @Kruset travelt opptatt med å brygge kaffe som hun hadde vært å sanket i Brasil. @Peanut hadde dratt på seg en lei forkjølelse, og medisinerte, seg selv med kaker og søtsaker. @Sola de prøvde å finne ut hvor lang tid, det tok å sykle fra Lindesnes til Nordkapp. @Adobyen Hadde bestemt seg for å bli cowboy i Texas og kjøpte seg en Hannoveraner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. juni 2022 #2615 Del Skrevet 28. juni 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Fått kaffe 21.00. Gikk rett i fletta🤓 Haha. Det er sånn som skjer 🤣 Godt da 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. juni 2022 #2616 Del Skrevet 28. juni 2022 Athena Catalina skrev (2 timer siden): Spesial episode, Det var ferietid og @Hoppetaujenta hadde dratt til sitt hemmelige feriested, som vanlig. Men ryktet sa det var på en hytte som lå ute på en øde øy ikke langt fra Stavanger. I mellom tiden hadde @Cid som ikke likte å dra på ferie, bestilt pizza på døra fra Pizzabakeren, han hadde gitt klar beskjed om at han ikke skulle ha på ost, kun tomatsaus og pepperoni, men til hans fortvilelse hadde de tatt på ekstra ost og masse sopp og løk, han felte noen tårer før han kastet pizzaen i trynet på budet... Samtidig nede i Danmark hadde @Frøkenfryden vært på stranda med mannen og grillet både pølser og hamburgere, så kom det noen sultne danske barn og var sultne, men @Frøkenfryden som ikke forstod dansk, latet som de var franske og begynte å prate tullefransk. @lurven han pønsket på noe, han skulle ta med seg @Entern og @Kvakkekyllingen oppi en stor berg og dal bane, i Kongeparken, det ante fred og ingen fare, og før de fikk sukket for seg satt alle tre og hylte i det berg og dal banen for av sted. @Blå knapp hadde nettopp vært på butikken der traff hun nesten på en tidligere klassekamerat fra videregående, men hun hadde ikke så lyst å slå av en prat og drive med smal talk, så hun gjemte seg bak frysedisken. @AliceNextDoor satt nede i Tyskland og ringte hjem og ba de sende henne, is fra Norge, da isen kom fram, var den helt smeltet, så det ble iskremsuppe på henne. Som vanlig reiste @TheHairyToothfairy rundt i alle land for å samle melketenner, slik at han kunne bygge slottet sitt. Elsker berg og dalbane, men lenge siden jeg har tatt det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. juni 2022 #2617 Del Skrevet 28. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Jeg har mange huller det skulle vært fjær i 😮 Men da vet jeg at de er i sikkerhet hos deg 🥰 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. juni 2022 #2618 Del Skrevet 28. juni 2022 Athena Catalina skrev (3 timer siden): Spesial episode, Det var ferietid og @Hoppetaujenta hadde dratt til sitt hemmelige feriested, som vanlig. Men ryktet sa det var på en hytte som lå ute på en øde øy ikke langt fra Stavanger. I mellom tiden hadde @Cid som ikke likte å dra på ferie, bestilt pizza på døra fra Pizzabakeren, han hadde gitt klar beskjed om at han ikke skulle ha på ost, kun tomatsaus og pepperoni, men til hans fortvilelse hadde de tatt på ekstra ost og masse sopp og løk, han felte noen tårer før han kastet pizzaen i trynet på budet... Samtidig nede i Danmark hadde @Frøkenfryden vært på stranda med mannen og grillet både pølser og hamburgere, så kom det noen sultne danske barn og var sultne, men @Frøkenfryden som ikke forstod dansk, latet som de var franske og begynte å prate tullefransk. @lurven han pønsket på noe, han skulle ta med seg @Entern og @Kvakkekyllingen oppi en stor berg og dal bane, i Kongeparken, det ante fred og ingen fare, og før de fikk sukket for seg satt alle tre og hylte i det berg og dal banen for av sted. @Blå knapp hadde nettopp vært på butikken der traff hun nesten på en tidligere klassekamerat fra videregående, men hun hadde ikke så lyst å slå av en prat og drive med smal talk, så hun gjemte seg bak frysedisken. @AliceNextDoor satt nede i Tyskland og ringte hjem og ba de sende henne, is fra Norge, da isen kom fram, var den helt smeltet, så det ble iskremsuppe på henne. Som vanlig reiste @TheHairyToothfairy rundt i alle land for å samle melketenner, slik at han kunne bygge slottet sitt. Bra episode 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juni 2022 #2619 Del Skrevet 29. juni 2022 Episode 88. @AliceNextDoor og @Frøkenfryden var endelig klar med et behandlingsopplegg. De sendte menn med hvite frakker for å hente @lurven først siden han var det mest håpløse tilfellet. Han ble sendt et øde sted der han ikke hadde noen naboer og uten bilvei, siden det var naboer og limousiner som trigget adferden hans. @Blå knapp ble sendt til en slags lekerom der hun fikk leke med knapper i alle andre farger enn blå, dette var for å få henne til å innse at andre farger også har verdi. @Entern som det viste seg var besatt av ord på 5 og 7 bokstaver, ble sendt i sexbokstaver terapi. @Athena Catalina skulle egentlig vært i jomfruterapi men slapp unna, da det viste seg at hun egentlig var skorpion. @Titania og @SVK som følte seg over alle andre skulle i terapi hos @Frøkenfryden etter ferien, hun skulle prøve å få de ned på sitt nivå, som var ca 1,5 meter over havet overflate @Kvakkekyllingen skulle også i terapi, det ble lange samtaler om at det er helt greit å være en kylling og at ikke alle må være høner. Hun kvakket og takket for de fine samtalene. @TheHairyToothfairy ble sendt et sted langt nord for polarsirkelen, et sted der det var verken biler eller tvilsomme nattklubber, han trengte fred og ro og å komme vekk fra alt, de eneste han så var noen isbjørner som han av og til hadde brytekamp mot. @Cid ble sendt i koffert terapi, vet ikke så mye mer om hva det går ut på, for mer utfyllende detaljer kan man ringe @Frøkenfryden på 69696666. @Hoppetaujenta ble sendt til Australia for å hoppe sammen med kenguruene der. @jukkapalme trengte egentlig ikke noe spesiell behandling, hun var ganske normal, hvis noe kan kalles slikt, det eneste hun trengte var sol hele året, og ble anbefalt å dra til jukkatan halvøya om vinteren. @Lacuna ble sendt ut i verdensrommet for å utforske tomrommet mellom stjernene. @Sjokoladepenge fikk endelig ordentlige penger å bruke, både dollars og kroner, dette vokste hun veldig på og var klar for å kunne gå i butikken på egenhånd og sånn. @Villfisker ble sendt i bassengterapi, også denne var det @Frøkenfryden som sto for personlig. Han fikk utdelt ananasbadedrakt og kunne plaske rundt å leke at han var en fisk hele dagen @Capslock ble sendt til skrivemaskinsentralen i ytre ballefjord, der hadde de kun små bokstaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. juni 2022 #2620 Del Skrevet 29. juni 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Episode 88. @AliceNextDoor og @Frøkenfryden var endelig klar med et behandlingsopplegg. De sendte menn med hvite frakker for å hente @lurven først siden han var det mest håpløse tilfellet. Han ble sendt et øde sted der han ikke hadde noen naboer og uten bilvei, siden det var naboer og limousiner som trigget adferden hans. @Blå knapp ble sendt til en slags lekerom der hun fikk leke med knapper i alle andre farger enn blå, dette var for å få henne til å innse at andre farger også har verdi. @Entern som det viste seg var besatt av ord på 5 og 7 bokstaver, ble sendt i sexbokstaver terapi. @Athena Catalina skulle egentlig vært i jomfruterapi men slapp unna, da det viste seg at hun egentlig var skorpion. @Titania og @SVK som følte seg over alle andre skulle i terapi hos @Frøkenfryden etter ferien, hun skulle prøve å få de ned på sitt nivå, som var ca 1,5 meter over havet overflate @Kvakkekyllingen skulle også i terapi, det ble lange samtaler om at det er helt greit å være en kylling og at ikke alle må være høner. Hun kvakket og takket for de fine samtalene. @TheHairyToothfairy ble sendt et sted langt nord for polarsirkelen, et sted der det var verken biler eller tvilsomme nattklubber, han trengte fred og ro og å komme vekk fra alt, de eneste han så var noen isbjørner som han av og til hadde brytekamp mot. @Cid ble sendt i koffert terapi, vet ikke så mye mer om hva det går ut på, for mer utfyllende detaljer kan man ringe @Frøkenfryden på 69696666. @Hoppetaujenta ble sendt til Australia for å hoppe sammen med kenguruene der. @jukkapalme trengte egentlig ikke noe spesiell behandling, hun var ganske normal, hvis noe kan kalles slikt, det eneste hun trengte var sol hele året, og ble anbefalt å dra til jukkatan halvøya om vinteren. @Lacuna ble sendt ut i verdensrommet for å utforske tomrommet mellom stjernene. @Sjokoladepenge fikk endelig ordentlige penger å bruke, både dollars og kroner, dette vokste hun veldig på og var klar for å kunne gå i butikken på egenhånd og sånn. @Villfisker ble sendt i bassengterapi, også denne var det @Frøkenfryden som sto for personlig. Han fikk utdelt ananasbadedrakt og kunne plaske rundt å leke at han var en fisk hele dagen @Capslock ble sendt til skrivemaskinsentralen i ytre ballefjord, der hadde de kun små bokstaver Hahaha😁Kjempebra😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå