Gjest Cid Skrevet 25. juni 2022 #2381 Del Skrevet 25. juni 2022 Episode (hvem holder telling lenger?) Denne episoden tar plass i Home and Away universet Episode 1 @Frøkenfryden og @lurven er på vei til Summer Bay, de har nettopp kjøpt seg et hus i Summer Bay og gleder seg. De ankommer bukten og blir hilst på av Alf Stewart, han forteller dem om stedet og historien. @lurven dupper av og drømmer om sin ungdomsforelskelse @AliceNextDoor men så hører han "Strewth! Did you doze of mate?" @lurven nikker nei og sier de må komme seg av gårde. Episode 30 @lurven og @Frøkenfryden krangler i ett sett, hun mener at han ikke gir henne nok oppmeksomhet og egentlig tenker på andre. Det banker plutselig på, det et ingen ringere enn @AliceNextDoor Episode 31 Hva i all verden gjør du her din løssluppne hore sier @Frøkenfryden høyt! Jeg er her fordi jeg vet at @lurven egentlig liker meg bedre enn deg. For noe vås! Si det til henne @lurven! Ehm, eh jo hun lyger, jeg liker bare deg @Frøkenfryden Nei vel da, HA DET JÆVLA GODT! Sier @AliceNextDoor i det hun smeller døren etter seg. Hun roper på sjåføren sin, @Entern! START BILEN, VI DRAR. Hva med @lurven da madam? En annen dag @Entern, jeg gir ikke opp… Episode 69 @lurven Er nede på stranden og surfer mens @Frøkenfryden soler seg, plutselig så hører de lyden av en bilmotor. @AliceNextDoor er tilbake, hva gjør du her?! Sier @Frøkenfryden frustrert. Jeg er ikke her for å lage bråk, jeg er her for et forretningsmøte på salt, etterpå så drar @lurven opp til salt for å ta seg en øl, det vanlige @SVK Mens han drikker så ser han @AliceNextDoor sitte alene og vinker til han, han setter seg ned og de begynner å prate sammen. @lurven følger henne til hotellrommet hun bor på, hun spør om han vil komme inn for et glass vin. @lurven vet at han ikke burde men gjør det likevel, de prater og ler helt til @AliceNextDoor prøver seg på han, de ender opp med å rote sammen (derav episode nummeret) Episode 70 @lurven har vært utro og, han føler på en skyldfølelse men samtidig på en glede, hva skal han gjøre nå? Han besøker @Cid og spiller en runde med Mario Kart med han og prøver å spørre om råd men jeg hadde ikke tid til å gi råd siden jeg skulle legge meg og sove slik at jeg kunne døgne. På vei hjem så får han en tekstmelding fra et ukjent nummer som sier følgende "jeg vet at du har sveket din kjære, du gjør meg kvalm og du skal få angre! Hilsen Tøse Therese 😈" Episode 84 @lurven tenker fortsatt på den tekstmeldingen, hvem i all verden er Tøse Therese og hvorfor truer hun han? Han møter på @AliceNextDoor som spør hvorfor han ikke har latt høre fra seg, han sier at han aldri skulle vært utro og angrer dypt. Det mener du ikke @lurven! 😢 Hun løper fortvilet vekk. @lurven snur seg og bak han står @Frøkenfryden som fikk med seg alt Episode 85 @Frøkenfryden har nettopp funnet ut at @lurven har vært utro. De tar ut skillsmisse og begynner å treffe andre, @Frøkenfryden blir sammen med @TheHairyToothfairy som ble med 20 episoder etter at de ble med mens @lurven blir sammen med @Kvakkekyllingen Episode 100 @lurven kjører mot byen for å treffe sin nye kjæreste @Kvakkekyllingen men så får han plutselig enda en melding fra Tøse Therese "Jeg sa du ville angre! Problemer med å bremse?👿" @lurven klarer ikke å bremse, noen har kuttet bremsene 😱 Han prøver å svinge og unngå andre biler men det ender opp med at bilen velter og ruller rundt flere ganger og blir knust Episode 101 @lurven blir fraktet med luftambulansen til sykehuset, der blir vi møtt av vakthavende lege @Athena Catalina , hun sier til @Kvakkekyllingen som nettopp kom at han må hasteopereres. Hun spør om det vil gå bra, @Athena Catalina sier at det ser dårlig ut men de gjør sitt aller beste. Etterhvert så kommer @Frøkenfryden og @TheHairyToothfairy. Hun spør hvordan det går med @lurven og @Kvakkekyllingen forklarer, @Frøkenfryden føler på dårlig samvittighet over hvor hard hun har vært mot han etter bruddet, @Kvakkekyllingen sier at det trenger ikke hun å føle, @lurven vet at det han gjorde var gale og han angrer. Kirurgen kommer ut og sier at han overlevde men at det vil bli en tøff og lang rehabilitering fremover. De klemmer hverandre alle sammen over den gode nyheten Episode 122 Det har vært noen tøffe uker siden den dramatiske ulykken, @lurven klarer nå å gå med krykker, han hadde aldri klart seg uten hjelpen av sin fine kjæreste @Kvakkekyllingen som har satt livet sitt på vent for å hjelpe han Episode 130 @lurven slår opp med @Kvakkekyllingen og drikker vekk sine sorger, @Frøkenfryden møter på han dritings ute og hjelper han hjem og de ender opp med å kysse og (trenger ikke si resten 🧳) Episode 180 @lurven er nå blitt helt friskmeldt og klarer fint å gå, han møter plutselig på @AliceNextDoor som spør hvordan det går? Hun sier det var sykt det med bremsene, @lurven tenker litt før han innser at han aldri fortalte noen om det med bremsene Han prøver å ringe politiet men da slår @AliceNextDoor han ned og legger han i bilen sin. @lurven våkner opp og kjenner seg helt ør i hodet, han er bundet fast og på den andre siden av rommet så sitter @Frøkenfryden også bundet fast. @lurven sier gråtkvalt at han er så lei seg for alt sammen, det går greit, jeg tilgir deg @lurven sier @Frøkenfryden ♥️ Hold kjeften på dere, dere gjør meg kvalm sier @AliceNextDoor, @lurven spør henne hva det er hun vil. Hun svarer at det eneste hun ville var å bli elsket av han men siden det ikke gikk så nøyde hun seg med å drepe han noe som også ikke funket. @lurven flirer og sier at han tok opptak av alt hun nettopp sa, da klikker hun men så kommer politiet brasende inn og arresterer @AliceNextDoor, @lurven og @Frøkenfryden klemmer hverandre og blir enige om å være venner Episode 200 @TheHairyToothfairy frir til @Frøkenfryden og hun sier ja, samtidlig så har hun akkurat funnet ut at hun er gravid Episode 215 @Frøkenfryden klarer ikke å holde utroskapet skjult lenger så hun forteller @TheHairyToothfairy at hun lå med @lurven og da blir @TheHairyToothfairy forbannet og drar hjem til @lurven og slår han ned, når han kommer hjem så avbryter han forlovelsen med @Frøkenfryden. @Frøkenfryden blir helt fortvilet og søker trøst hos Alf, Alf sier at hun må bare gi det tid og så vil han etterhvert tilgi henne. Episode 220 @TheHairyToothfairy og @lurven blir tvunget til å jobbe sammen under et veldedighetsarrangement, @lurven sier at han ikke må klandre @Frøkenfryden, at det var han sin feil da han var full. @TheHairyToothfairy ber han om å ti stille og at han bare vil bli ferdig der slik at han slipper å se trynet hans, @lurven går litt til siden for å gi han litt pusterom. @TheHairyToothfairy går inn på lageret for å hente noe, det ligger en stor stabel med ting oppå hverandre og idet han tar det han skal ha så raser alt sammen og han får masse hardt metall på seg og blir slått bevisstløs. Episode 221 @lurven går inn for å hente noe og da ser han @TheHairyToothfairy ligge der bevisstløs bløende, han handler raskt og får han fraktet til sykehuset. På sykehuset så sier de at nyren hans er alvorlig skadet og at han trenger blod for å overleve, Det viser seg at @lurven har samme blodtype så han sier seg villig i å gi han blod for å hjelpe han. @Frøkenfryden kommer løpende til sykehuset og spør hva som hendte, @lurven forklarer alt, Hun går inn på rommet der @TheHairyToothfairy ligger og han sier at dette fikk han til å innse at livet er fort kort og han vil ikke kaste det bort på å være bitter. De blir sammen igjen og bestemmer seg for å gifte seg om en måned. Episode 240 @lurven banker på døren til @Frøkenfryden og sier at han vil ta en farskapstest for å finne ut om han er faren til barnet hennes, @Frøkenfryden sier motvillig ja og tar et hårstrå fra Tore @TheHairyToothfairy uten at han vet det og sender det inn for test. Episode 251 Dagen er kommet der de skal gifte seg, samtidlig så får @Frøkenfryden svaret på DNA testen. @lurven er faren til barnet hennes, hun forteller det til @TheHairyToothfairy og han sier at han ikke kan være sammen med en som ikke klarer å være ærlig med han så han avbryter bryllupet. @Frøkenfryden er fortvilt og skylder alt på @lurven men han sier at han skal gjøre alt han kan for å støtte henne og barnet. Episode 333 @lurven og @Frøkenfryden begynner å få følelser forhverandre igjen så de bestemmer seg for å dra på date. De spiser kråkeboller og drikker rosévin Episode 400 @lurven og @Frøkenfryden er offisielt sammen igjen noe @TheHairyToothfairy ikke blir helt fornøyd med. Han drar hjem til @Frøkenfryden og spør om alt mellom dem var en løgn? Om hun noensinne elsket han? Plutselig så går vannet og @Frøkenfryden sin fødsel er i gang, @TheHairyToothfairy får panikk og sier han skal ringe etter ambulanse men @Frøkenfryden sier at det ikke er tid. Hun føler at barnet er på vei ut, @TheHairyToothfairy ender opp med å ta imot babyen. @Frøkenfryden smiler stolt og takker han veldig for at han var der for henne, @TheHairyToothfairy sier at barnet er heldig som får henne som mor. De drar til sykehuset hvor @lurven kommer og er så stolt over å se sin lille nydelige jentebaby, han takker @TheHairyToothfairy for at han var der for henne og at han beklager for alt kaoset han har utsatt han for. @lurven sier at han er bare glad for at @Frøkenfryden har det bra, de bestemmer at barnet skal hete Spurven Episode 457 @lurven frir til @Frøkenfryden og hun sier ja Episode 472 @TheHairyToothfairy har bestemt seg for å forlate Summer Bay, @Frøkenfryden gir han en klem og takker han for alt Episode 499 Det er dagen for det store bryllupet mellom @Frøkenfryden og @lurven, de er så spente og lykkelige der de står og leser løftene sine til presten @Cid, de kysser hverandre og er nå formelt et ektepar Episode 526 @Frøkenfryden finner ut at hun er gravid igjen og med tvillinger. @lurven blir overlykkelig og forteller at han har fått et ganske bra jobbtilbud i Norge, de bestemmer seg for å flytte tilbake til Norge. Episode 555 Dagen er kommet hvor @lurven og @Frøkenfryden skal forlate Summer Bay og reise til Norge, de har kjøpt seg et hus i Ålesund. I det de kjører vekk derfra så begynner de begge å tenke over alt som har skjedd siden de først flyttet ditt, Tøse Therese som viste seg å være @AliceNextDoor, den dramatiske bilulykken med @lurven og mye mer. De smiler og kjører vekk. The End? Episode 2063 @lurven og @Frøkenfryden er tilbake i bukten med sine 3 barn som nå er tenåringer, fortsette følger (kanskje…) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. juni 2022 #2382 Del Skrevet 25. juni 2022 Sjokoladepenge skrev (2 timer siden): At jeg er fra hvor? 🤔 90 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. juni 2022 #2383 Del Skrevet 25. juni 2022 Cid skrev (53 minutter siden): Episode (hvem holder telling lenger?) Denne episoden tar plass i Home and Away universet Episode 1 @Frøkenfryden og @lurven er på vei til Summer Bay, de har nettopp kjøpt seg et hus i Summer Bay og gleder seg. De ankommer bukten og blir hilst på av Alf Stewart, han forteller dem om stedet og historien. @lurven dupper av og drømmer om sin ungdomsforelskelse @AliceNextDoor men så hører han "Strewth! Did you doze of mate?" @lurven nikker nei og sier de må komme seg av gårde. Episode 30 @lurven og @Frøkenfryden krangler i ett sett, hun mener at han ikke gir henne nok oppmeksomhet og egentlig tenker på andre. Det banker plutselig på, det et ingen ringere enn @AliceNextDoor Episode 31 Hva i all verden gjør du her din løssluppne hore sier @Frøkenfryden høyt! Jeg er her fordi jeg vet at @lurven egentlig liker meg bedre enn deg. For noe vås! Si det til henne @lurven! Ehm, eh jo hun lyger, jeg liker bare deg @Frøkenfryden Nei vel da, HA DET JÆVLA GODT! Sier @AliceNextDoor i det hun smeller døren etter seg. Hun roper på sjåføren sin, @Entern! START BILEN, VI DRAR. Hva med @lurven da madam? En annen dag @Entern, jeg gir ikke opp… Episode 69 @lurven Er nede på stranden og surfer mens @Frøkenfryden soler seg, plutselig så hører de lyden av en bilmotor. @AliceNextDoor er tilbake, hva gjør du her?! Sier @Frøkenfryden frustrert. Jeg er ikke her for å lage bråk, jeg er her for et forretningsmøte på salt, etterpå så drar @lurven opp til salt for å ta seg en øl, det vanlige @SVK Mens han drikker så ser han @AliceNextDoor sitte alene og vinker til han, han setter seg ned og de begynner å prate sammen. @lurven følger henne til hotellrommet hun bor på, hun spør om han vil komme inn for et glass vin. @lurven vet at han ikke burde men gjør det likevel, de prater og ler helt til @AliceNextDoor prøver seg på han, de ender opp med å rote sammen (derav episode nummeret) Episode 70 @lurven har vært utro og, han føler på en skyldfølelse men samtidig på en glede, hva skal han gjøre nå? Han besøker @Cid og spiller en runde med Mario Kart med han og prøver å spørre om råd men jeg hadde ikke tid til å gi råd siden jeg skulle legge meg og sove slik at jeg kunne døgne. På vei hjem så får han en tekstmelding fra et ukjent nummer som sier følgende "jeg vet at du har sveket din kjære, du gjør meg kvalm og du skal få angre! Hilsen Tøse Therese 😈" Episode 84 @lurven tenker fortsatt på den tekstmeldingen, hvem i all verden er Tøse Therese og hvorfor truer hun han? Han møter på @AliceNextDoor som spør hvorfor han ikke har latt høre fra seg, han sier at han aldri skulle vært utro og angrer dypt. Det mener du ikke @lurven! 😢 Hun løper fortvilet vekk. @lurven snur seg og bak han står @Frøkenfryden som fikk med seg alt Episode 85 @Frøkenfryden har nettopp funnet ut at @lurven har vært utro. De tar ut skillsmisse og begynner å treffe andre, @Frøkenfryden blir sammen med @TheHairyToothfairy som ble med 20 episoder etter at de ble med mens @lurven blir sammen med @Kvakkekyllingen Episode 100 @lurven kjører mot byen for å treffe sin nye kjæreste @Kvakkekyllingen men så får han plutselig enda en melding fra Tøse Therese "Jeg sa du ville angre! Problemer med å bremse?👿" @lurven klarer ikke å bremse, noen har kuttet bremsene 😱 Han prøver å svinge og unngå andre biler men det ender opp med at bilen velter og ruller rundt flere ganger og blir knust Episode 101 @lurven blir fraktet med luftambulansen til sykehuset, der blir vi møtt av vakthavende lege @Athena Catalina , hun sier til @Kvakkekyllingen som nettopp kom at han må hasteopereres. Hun spør om det vil gå bra, @Athena Catalina sier at det ser dårlig ut men de gjør sitt aller beste. Etterhvert så kommer @Frøkenfryden og @TheHairyToothfairy. Hun spør hvordan det går med @lurven og @Kvakkekyllingen forklarer, @Frøkenfryden føler på dårlig samvittighet over hvor hard hun har vært mot han etter bruddet, @Kvakkekyllingen sier at det trenger ikke hun å føle, @lurven vet at det han gjorde var gale og han angrer. Kirurgen kommer ut og sier at han overlevde men at det vil bli en tøff og lang rehabilitering fremover. De klemmer hverandre alle sammen over den gode nyheten Episode 122 Det har vært noen tøffe uker siden den dramatiske ulykken, @lurven klarer nå å gå med krykker, han hadde aldri klart seg uten hjelpen av sin fine kjæreste @Kvakkekyllingen som har satt livet sitt på vent for å hjelpe han Episode 130 @lurven slår opp med @Kvakkekyllingen og drikker vekk sine sorger, @Frøkenfryden møter på han dritings ute og hjelper han hjem og de ender opp med å kysse og (trenger ikke si resten 🧳) Episode 180 @lurven er nå blitt helt friskmeldt og klarer fint å gå, han møter plutselig på @AliceNextDoor som spør hvordan det går? Hun sier det var sykt det med bremsene, @lurven tenker litt før han innser at han aldri fortalte noen om det med bremsene Han prøver å ringe politiet men da slår @AliceNextDoor han ned og legger han i bilen sin. @lurven våkner opp og kjenner seg helt ør i hodet, han er bundet fast og på den andre siden av rommet så sitter @Frøkenfryden også bundet fast. @lurven sier gråtkvalt at han er så lei seg for alt sammen, det går greit, jeg tilgir deg @lurven sier @Frøkenfryden ♥️ Hold kjeften på dere, dere gjør meg kvalm sier @AliceNextDoor, @lurven spør henne hva det er hun vil. Hun svarer at det eneste hun ville var å bli elsket av han men siden det ikke gikk så nøyde hun seg med å drepe han noe som også ikke funket. @lurven flirer og sier at han tok opptak av alt hun nettopp sa, da klikker hun men så kommer politiet brasende inn og arresterer @AliceNextDoor, @lurven og @Frøkenfryden klemmer hverandre og blir enige om å være venner Episode 200 @TheHairyToothfairy frir til @Frøkenfryden og hun sier ja, samtidlig så har hun akkurat funnet ut at hun er gravid Episode 215 @Frøkenfryden klarer ikke å holde utroskapet skjult lenger så hun forteller @TheHairyToothfairy at hun lå med @lurven og da blir @TheHairyToothfairy forbannet og drar hjem til @lurven og slår han ned, når han kommer hjem så avbryter han forlovelsen med @Frøkenfryden. @Frøkenfryden blir helt fortvilet og søker trøst hos Alf, Alf sier at hun må bare gi det tid og så vil han etterhvert tilgi henne. Episode 220 @TheHairyToothfairy og @lurven blir tvunget til å jobbe sammen under et veldedighetsarrangement, @lurven sier at han ikke må klandre @Frøkenfryden, at det var han sin feil da han var full. @TheHairyToothfairy ber han om å ti stille og at han bare vil bli ferdig der slik at han slipper å se trynet hans, @lurven går litt til siden for å gi han litt pusterom. @TheHairyToothfairy går inn på lageret for å hente noe, det ligger en stor stabel med ting oppå hverandre og idet han tar det han skal ha så raser alt sammen og han får masse hardt metall på seg og blir slått bevisstløs. Episode 221 @lurven går inn for å hente noe og da ser han @TheHairyToothfairy ligge der bevisstløs bløende, han handler raskt og får han fraktet til sykehuset. På sykehuset så sier de at nyren hans er alvorlig skadet og at han trenger blod for å overleve, Det viser seg at @lurven har samme blodtype så han sier seg villig i å gi han blod for å hjelpe han. @Frøkenfryden kommer løpende til sykehuset og spør hva som hendte, @lurven forklarer alt, Hun går inn på rommet der @TheHairyToothfairy ligger og han sier at dette fikk han til å innse at livet er fort kort og han vil ikke kaste det bort på å være bitter. De blir sammen igjen og bestemmer seg for å gifte seg om en måned. Episode 240 @lurven banker på døren til @Frøkenfryden og sier at han vil ta en farskapstest for å finne ut om han er faren til barnet hennes, @Frøkenfryden sier motvillig ja og tar et hårstrå fra Tore @TheHairyToothfairy uten at han vet det og sender det inn for test. Episode 251 Dagen er kommet der de skal gifte seg, samtidlig så får @Frøkenfryden svaret på DNA testen. @lurven er faren til barnet hennes, hun forteller det til @TheHairyToothfairy og han sier at han ikke kan være sammen med en som ikke klarer å være ærlig med han så han avbryter bryllupet. @Frøkenfryden er fortvilt og skylder alt på @lurven men han sier at han skal gjøre alt han kan for å støtte henne og barnet. Episode 333 @lurven og @Frøkenfryden begynner å få følelser forhverandre igjen så de bestemmer seg for å dra på date. De spiser kråkeboller og drikker rosévin Episode 400 @lurven og @Frøkenfryden er offisielt sammen igjen noe @TheHairyToothfairy ikke blir helt fornøyd med. Han drar hjem til @Frøkenfryden og spør om alt mellom dem var en løgn? Om hun noensinne elsket han? Plutselig så går vannet og @Frøkenfryden sin fødsel er i gang, @TheHairyToothfairy får panikk og sier han skal ringe etter ambulanse men @Frøkenfryden sier at det ikke er tid. Hun føler at barnet er på vei ut, @TheHairyToothfairy ender opp med å ta imot babyen. @Frøkenfryden smiler stolt og takker han veldig for at han var der for henne, @TheHairyToothfairy sier at barnet er heldig som får henne som mor. De drar til sykehuset hvor @lurven kommer og er så stolt over å se sin lille nydelige jentebaby, han takker @TheHairyToothfairy for at han var der for henne og at han beklager for alt kaoset han har utsatt han for. @lurven sier at han er bare glad for at @Frøkenfryden har det bra, de bestemmer at barnet skal hete Spurven Episode 457 @lurven frir til @Frøkenfryden og hun sier ja Episode 472 @TheHairyToothfairy har bestemt seg for å forlate Summer Bay, @Frøkenfryden gir han en klem og takker han for alt Episode 499 Det er dagen for det store bryllupet mellom @Frøkenfryden og @lurven, de er så spente og lykkelige der de står og leser løftene sine til presten @Cid, de kysser hverandre og er nå formelt et ektepar Episode 526 @Frøkenfryden finner ut at hun er gravid igjen og med tvillinger. @lurven blir overlykkelig og forteller at han har fått et ganske bra jobbtilbud i Norge, de bestemmer seg for å flytte tilbake til Norge. Episode 555 Dagen er kommet hvor @lurven og @Frøkenfryden skal forlate Summer Bay og reise til Norge, de har kjøpt seg et hus i Ålesund. I det de kjører vekk derfra så begynner de begge å tenke over alt som har skjedd siden de først flyttet ditt, Tøse Therese som viste seg å være @AliceNextDoor, den dramatiske bilulykken med @lurven og mye mer. De smiler og kjører vekk. The End? Episode 2063 @lurven og @Frøkenfryden er tilbake i bukten med sine 3 barn som nå er tenåringer, fortsette følger (kanskje…) 😄😅🤣 Endelig litt såpedrama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. juni 2022 #2384 Del Skrevet 25. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): 😄😅🤣 Endelig litt såpedrama Lengste innlegget jeg har skrevet på kg brukte over en time og nå har jeg vondt i panna 😝 Jeg hadde ikke taklet å være forfatter i hvert fall lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. juni 2022 #2385 Del Skrevet 25. juni 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Lengste innlegget jeg har skrevet på kg brukte over en time og nå har jeg vondt i panna 😝 Jeg hadde ikke taklet å være forfatter i hvert fall lol Skjønner jeg godt, brukte nesten 1 time på å lese det😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. juni 2022 #2386 Del Skrevet 25. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Skjønner jeg godt, brukte nesten 1 time på å lese det😄 Får se om jeg kommer med en fortsettelse om 15 år hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. juni 2022 #2387 Del Skrevet 25. juni 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Får se om jeg kommer med en fortsettelse om 15 år hihi Da har jeg fått pacemaker og har 97 barnebarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. juni 2022 #2388 Del Skrevet 25. juni 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Da har jeg fått pacemaker og har 97 barnebarn Må innrømme at deler av historien var fra en annen historie som jeg skrev i hvor er hoppetaujenta tråden for noen år siden men jeg endret på en del og la til mye mer, her er originalen for sammenligning Gjest Winza skrev (På 1.6.2018 den 13.21): Nå er hun med på Home and Away sammen med Tore Strømsøy. I episode 70 så er Tore utro og i episode 85 finner Hoppe det ut. De tar ut skillsmisse og begynner å treffe andre, Hoppe blir sammen med Tore Halvorsen som ble med 20 episoder etter at de ble med mens Tore blir sammen med Roo. I episode 130 så slår Tore opp med Roo og drikker vekk sine sorger, Hoppe hjelper han hjem og de ender opp med å kysse og (trenger ikke si resten ) I episode 150 så frir Tore Halvorsen til Hoppe og hun sier ja, samtidlig så har Hoppe akkurat funnet ut at hun er gravid. Hun forteller ikke om utroskapet før i episode 190 og da blir Tore Halvorsen forbannet og drar hjem til Tore Strømsøy og slår han ned, når han kommer hjem så avbryter han forlovelsen med Hoppe. Hoppe blir helt fortvilet og søker trøst hos Alf, Alf sier at hun må bare gi det tid og så vil han etterhvert tilgi henne. I episode 220 så blir Tore Halvorsen og Tore Strømsøy tvunget til å jobbe sammen under et veldedighetsarrangement, Tore Strømsøy sier at han ikke må klandre hoppe, at det var han sin feil da han var full. Tore Halvorsen ber han om å ti stille og at han bare vil bli ferdig der slik at han slipper å se trynet hans, Tore Strømsøy går litt til siden for å gi han litt pusterom. Han går inn på lageret for å hente noe, det ligger en stor stabel med ting oppå hverandre og idet han tar det han skal ha så raser alt sammen og han får masse hardt metall på seg og blir slått bevisstløs. I episoden etter så kommer Tore Halvorsen inn for å hente noe og da ser han Tore Strømsøy ligge der bevisstløs bløende, han handler raskt og får han fraktet til sykehuset. På sykehuset så sier de at nyren hans er alvorlig skadet og han trenger blod for å overleve, Det viser seg at Tore Halvorsen har samme blodtype så han sier seg villig i å gi han blod for å hjelpe han. Hoppe kommer løpende til sykehuset og spør hva som hendte, Tore forklarer alt og han sier at dette fikk han til å innse at livet er kort han vil ikke kaste det bort på å være bitter. De blir sammen igjen og bestemmer seg for å gifte seg om en måned. I episode 235 så sier Tore Strømsøy at han vil ta en farskapstest for å finne ut om han er faren til barnet hennes, Hoppe sier motvillig ja og tar et hårstrå fra Tore Halvorsen uten at han vet det og sender det inn for test. I episode 250 så er dagen der hvor de skal gifte seg, samtidlig så får Hoppe svaret på DNA testen. Tore Strømsøy er faren til barnet hennes, hun forteller det til Tore Halvorsen og han sier at han ikke kan være sammen med en som ikke klarer å være ærlig med han så han avbryter bryllupet. Hoppe er fortvilt og skylder alt på Tore Strømsøy men han sier at han skal gjøre alt han kan for å støtte henne og barnet. I episode 290 så begynner de begge å få følelser for hverandre igjen så de bestemmer seg for å dra på date, i episode 310 så blir de offisielt sammen igjen noe Tore Halvorsen ikke blir helt fornøyd med. Han drar hjem til Hoppe og spør om alt mellom dem var en løgn? Om hun noensinne elsket han? Plutselig så går vannet og Hoppe sin fødsel er i gang, Tore Halvorsen får panikk og sier han skal ringe etter ambulanse men Hoppe sier at det ikke er tid. Hun føler at barnet er på vei ut, Tore Halvorsen ender opp med å ta imot babyen. Hoppe smiler stolt og takker han veldig for at han var der for henne, Tore Strømøys sier at barnet er heldig som får henne som mor De drar til sykehuset hvor Tore Strømsøy kommer og er så stolt over å se sin lille nydelige jentebaby, han takker Tore Halvorsen for at han var der for henne og at han beklager for alt kaoset han har utsatt han for. Tore Strømsøy sier at han er bare glad for at Hoppe har det bra, de bestemmer at barnet skal hete Lilly. I episode 350 så frir Tore Strømsøy til Hoppe og hun sier ja. I episode 370 så bestemmer Tore Halvorsen seg for å forlate Summer Bay, Hoppe gir han en klem og takker han for alt. I episode 420 så gifter hun seg med Tore Strømsøy, i episode 450 så finner Hoppe ut at hun er gravid igjen. Tore Strømsøy blir overlykkelig og forteller at han har fått et ganske bra jobbtilbud i Norge, de bestemmer seg for å flytte tilbake til Norge. De reise i episode 460, og så lever de lykkelig i alle sine dager Haha, jeg gikk litt "to much into" dette. Jeg burde blitt forfatter 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 26. juni 2022 #2389 Del Skrevet 26. juni 2022 lurven skrev (15 minutter siden): Skjønner jeg godt, brukte nesten 1 time på å lese det😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 26. juni 2022 #2390 Del Skrevet 26. juni 2022 Cid skrev (12 timer siden): Det er vel @AttilaTheHun? It is🙌🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 26. juni 2022 #2391 Del Skrevet 26. juni 2022 (endret) lurven skrev (11 timer siden): Er ikke attila en han? Den originale, ja. Jeg er jente😊 Endret 26. juni 2022 av AttilaTheHun 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juni 2022 #2392 Del Skrevet 26. juni 2022 lurven skrev (4 timer siden): 😄😅🤣 Endelig litt såpedrama Med Lurven 2004😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juni 2022 #2393 Del Skrevet 26. juni 2022 Jeg ruger på en episode i dag men nå skal din skinne litt først @Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. juni 2022 #2394 Del Skrevet 26. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg ruger på en episode i dag men nå skal din skinne litt først @Cid Hehe takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 26. juni 2022 #2395 Del Skrevet 26. juni 2022 lurven skrev (7 timer siden): 90 tallet Åja 🙂 Jeg er fra 90-tallet, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. juni 2022 #2396 Del Skrevet 26. juni 2022 Cid skrev (8 timer siden): Episode (hvem holder telling lenger?) Denne episoden tar plass i Home and Away universet Episode 1 @Frøkenfryden og @lurven er på vei til Summer Bay, de har nettopp kjøpt seg et hus i Summer Bay og gleder seg. De ankommer bukten og blir hilst på av Alf Stewart, han forteller dem om stedet og historien. @lurven dupper av og drømmer om sin ungdomsforelskelse @AliceNextDoor men så hører han "Strewth! Did you doze of mate?" @lurven nikker nei og sier de må komme seg av gårde. Episode 30 @lurven og @Frøkenfryden krangler i ett sett, hun mener at han ikke gir henne nok oppmeksomhet og egentlig tenker på andre. Det banker plutselig på, det et ingen ringere enn @AliceNextDoor Episode 31 Hva i all verden gjør du her din løssluppne hore sier @Frøkenfryden høyt! Jeg er her fordi jeg vet at @lurven egentlig liker meg bedre enn deg. For noe vås! Si det til henne @lurven! Ehm, eh jo hun lyger, jeg liker bare deg @Frøkenfryden Nei vel da, HA DET JÆVLA GODT! Sier @AliceNextDoor i det hun smeller døren etter seg. Hun roper på sjåføren sin, @Entern! START BILEN, VI DRAR. Hva med @lurven da madam? En annen dag @Entern, jeg gir ikke opp… Episode 69 @lurven Er nede på stranden og surfer mens @Frøkenfryden soler seg, plutselig så hører de lyden av en bilmotor. @AliceNextDoor er tilbake, hva gjør du her?! Sier @Frøkenfryden frustrert. Jeg er ikke her for å lage bråk, jeg er her for et forretningsmøte på salt, etterpå så drar @lurven opp til salt for å ta seg en øl, det vanlige @SVK Mens han drikker så ser han @AliceNextDoor sitte alene og vinker til han, han setter seg ned og de begynner å prate sammen. @lurven følger henne til hotellrommet hun bor på, hun spør om han vil komme inn for et glass vin. @lurven vet at han ikke burde men gjør det likevel, de prater og ler helt til @AliceNextDoor prøver seg på han, de ender opp med å rote sammen (derav episode nummeret) Episode 70 @lurven har vært utro og, han føler på en skyldfølelse men samtidig på en glede, hva skal han gjøre nå? Han besøker @Cid og spiller en runde med Mario Kart med han og prøver å spørre om råd men jeg hadde ikke tid til å gi råd siden jeg skulle legge meg og sove slik at jeg kunne døgne. På vei hjem så får han en tekstmelding fra et ukjent nummer som sier følgende "jeg vet at du har sveket din kjære, du gjør meg kvalm og du skal få angre! Hilsen Tøse Therese 😈" Episode 84 @lurven tenker fortsatt på den tekstmeldingen, hvem i all verden er Tøse Therese og hvorfor truer hun han? Han møter på @AliceNextDoor som spør hvorfor han ikke har latt høre fra seg, han sier at han aldri skulle vært utro og angrer dypt. Det mener du ikke @lurven! 😢 Hun løper fortvilet vekk. @lurven snur seg og bak han står @Frøkenfryden som fikk med seg alt Episode 85 @Frøkenfryden har nettopp funnet ut at @lurven har vært utro. De tar ut skillsmisse og begynner å treffe andre, @Frøkenfryden blir sammen med @TheHairyToothfairy som ble med 20 episoder etter at de ble med mens @lurven blir sammen med @Kvakkekyllingen Episode 100 @lurven kjører mot byen for å treffe sin nye kjæreste @Kvakkekyllingen men så får han plutselig enda en melding fra Tøse Therese "Jeg sa du ville angre! Problemer med å bremse?👿" @lurven klarer ikke å bremse, noen har kuttet bremsene 😱 Han prøver å svinge og unngå andre biler men det ender opp med at bilen velter og ruller rundt flere ganger og blir knust Episode 101 @lurven blir fraktet med luftambulansen til sykehuset, der blir vi møtt av vakthavende lege @Athena Catalina , hun sier til @Kvakkekyllingen som nettopp kom at han må hasteopereres. Hun spør om det vil gå bra, @Athena Catalina sier at det ser dårlig ut men de gjør sitt aller beste. Etterhvert så kommer @Frøkenfryden og @TheHairyToothfairy. Hun spør hvordan det går med @lurven og @Kvakkekyllingen forklarer, @Frøkenfryden føler på dårlig samvittighet over hvor hard hun har vært mot han etter bruddet, @Kvakkekyllingen sier at det trenger ikke hun å føle, @lurven vet at det han gjorde var gale og han angrer. Kirurgen kommer ut og sier at han overlevde men at det vil bli en tøff og lang rehabilitering fremover. De klemmer hverandre alle sammen over den gode nyheten Episode 122 Det har vært noen tøffe uker siden den dramatiske ulykken, @lurven klarer nå å gå med krykker, han hadde aldri klart seg uten hjelpen av sin fine kjæreste @Kvakkekyllingen som har satt livet sitt på vent for å hjelpe han Episode 130 @lurven slår opp med @Kvakkekyllingen og drikker vekk sine sorger, @Frøkenfryden møter på han dritings ute og hjelper han hjem og de ender opp med å kysse og (trenger ikke si resten 🧳) Episode 180 @lurven er nå blitt helt friskmeldt og klarer fint å gå, han møter plutselig på @AliceNextDoor som spør hvordan det går? Hun sier det var sykt det med bremsene, @lurven tenker litt før han innser at han aldri fortalte noen om det med bremsene Han prøver å ringe politiet men da slår @AliceNextDoor han ned og legger han i bilen sin. @lurven våkner opp og kjenner seg helt ør i hodet, han er bundet fast og på den andre siden av rommet så sitter @Frøkenfryden også bundet fast. @lurven sier gråtkvalt at han er så lei seg for alt sammen, det går greit, jeg tilgir deg @lurven sier @Frøkenfryden ♥️ Hold kjeften på dere, dere gjør meg kvalm sier @AliceNextDoor, @lurven spør henne hva det er hun vil. Hun svarer at det eneste hun ville var å bli elsket av han men siden det ikke gikk så nøyde hun seg med å drepe han noe som også ikke funket. @lurven flirer og sier at han tok opptak av alt hun nettopp sa, da klikker hun men så kommer politiet brasende inn og arresterer @AliceNextDoor, @lurven og @Frøkenfryden klemmer hverandre og blir enige om å være venner Episode 200 @TheHairyToothfairy frir til @Frøkenfryden og hun sier ja, samtidlig så har hun akkurat funnet ut at hun er gravid Episode 215 @Frøkenfryden klarer ikke å holde utroskapet skjult lenger så hun forteller @TheHairyToothfairy at hun lå med @lurven og da blir @TheHairyToothfairy forbannet og drar hjem til @lurven og slår han ned, når han kommer hjem så avbryter han forlovelsen med @Frøkenfryden. @Frøkenfryden blir helt fortvilet og søker trøst hos Alf, Alf sier at hun må bare gi det tid og så vil han etterhvert tilgi henne. Episode 220 @TheHairyToothfairy og @lurven blir tvunget til å jobbe sammen under et veldedighetsarrangement, @lurven sier at han ikke må klandre @Frøkenfryden, at det var han sin feil da han var full. @TheHairyToothfairy ber han om å ti stille og at han bare vil bli ferdig der slik at han slipper å se trynet hans, @lurven går litt til siden for å gi han litt pusterom. @TheHairyToothfairy går inn på lageret for å hente noe, det ligger en stor stabel med ting oppå hverandre og idet han tar det han skal ha så raser alt sammen og han får masse hardt metall på seg og blir slått bevisstløs. Episode 221 @lurven går inn for å hente noe og da ser han @TheHairyToothfairy ligge der bevisstløs bløende, han handler raskt og får han fraktet til sykehuset. På sykehuset så sier de at nyren hans er alvorlig skadet og at han trenger blod for å overleve, Det viser seg at @lurven har samme blodtype så han sier seg villig i å gi han blod for å hjelpe han. @Frøkenfryden kommer løpende til sykehuset og spør hva som hendte, @lurven forklarer alt, Hun går inn på rommet der @TheHairyToothfairy ligger og han sier at dette fikk han til å innse at livet er fort kort og han vil ikke kaste det bort på å være bitter. De blir sammen igjen og bestemmer seg for å gifte seg om en måned. Episode 240 @lurven banker på døren til @Frøkenfryden og sier at han vil ta en farskapstest for å finne ut om han er faren til barnet hennes, @Frøkenfryden sier motvillig ja og tar et hårstrå fra Tore @TheHairyToothfairy uten at han vet det og sender det inn for test. Episode 251 Dagen er kommet der de skal gifte seg, samtidlig så får @Frøkenfryden svaret på DNA testen. @lurven er faren til barnet hennes, hun forteller det til @TheHairyToothfairy og han sier at han ikke kan være sammen med en som ikke klarer å være ærlig med han så han avbryter bryllupet. @Frøkenfryden er fortvilt og skylder alt på @lurven men han sier at han skal gjøre alt han kan for å støtte henne og barnet. Episode 333 @lurven og @Frøkenfryden begynner å få følelser forhverandre igjen så de bestemmer seg for å dra på date. De spiser kråkeboller og drikker rosévin Episode 400 @lurven og @Frøkenfryden er offisielt sammen igjen noe @TheHairyToothfairy ikke blir helt fornøyd med. Han drar hjem til @Frøkenfryden og spør om alt mellom dem var en løgn? Om hun noensinne elsket han? Plutselig så går vannet og @Frøkenfryden sin fødsel er i gang, @TheHairyToothfairy får panikk og sier han skal ringe etter ambulanse men @Frøkenfryden sier at det ikke er tid. Hun føler at barnet er på vei ut, @TheHairyToothfairy ender opp med å ta imot babyen. @Frøkenfryden smiler stolt og takker han veldig for at han var der for henne, @TheHairyToothfairy sier at barnet er heldig som får henne som mor. De drar til sykehuset hvor @lurven kommer og er så stolt over å se sin lille nydelige jentebaby, han takker @TheHairyToothfairy for at han var der for henne og at han beklager for alt kaoset han har utsatt han for. @lurven sier at han er bare glad for at @Frøkenfryden har det bra, de bestemmer at barnet skal hete Spurven Episode 457 @lurven frir til @Frøkenfryden og hun sier ja Episode 472 @TheHairyToothfairy har bestemt seg for å forlate Summer Bay, @Frøkenfryden gir han en klem og takker han for alt Episode 499 Det er dagen for det store bryllupet mellom @Frøkenfryden og @lurven, de er så spente og lykkelige der de står og leser løftene sine til presten @Cid, de kysser hverandre og er nå formelt et ektepar Episode 526 @Frøkenfryden finner ut at hun er gravid igjen og med tvillinger. @lurven blir overlykkelig og forteller at han har fått et ganske bra jobbtilbud i Norge, de bestemmer seg for å flytte tilbake til Norge. Episode 555 Dagen er kommet hvor @lurven og @Frøkenfryden skal forlate Summer Bay og reise til Norge, de har kjøpt seg et hus i Ålesund. I det de kjører vekk derfra så begynner de begge å tenke over alt som har skjedd siden de først flyttet ditt, Tøse Therese som viste seg å være @AliceNextDoor, den dramatiske bilulykken med @lurven og mye mer. De smiler og kjører vekk. The End? Episode 2063 @lurven og @Frøkenfryden er tilbake i bukten med sine 3 barn som nå er tenåringer, fortsette følger (kanskje…) Oi! Grattis med Spurven og alle kidsa 🤣 Valdemar er ikke fornøyd med mitt tidligere liv. Tror han mister troen på meg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. juni 2022 #2397 Del Skrevet 26. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Oi! Grattis med Spurven og alle kidsa 🤣 Valdemar er ikke fornøyd med mitt tidligere liv. Tror han mister troen på meg 😅 Voldemort da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. juni 2022 #2398 Del Skrevet 26. juni 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Med Lurven 2004😂 Liker hvordan såpeoperaen har utviklet seg, lever sitt eget gale liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juni 2022 #2399 Del Skrevet 26. juni 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Oi! Grattis med Spurven og alle kidsa 🤣 Valdemar er ikke fornøyd med mitt tidligere liv. Tror han mister troen på meg 😅 Haha Og jeg er rene ungkarshorekvinnen blitt😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. juni 2022 #2400 Del Skrevet 26. juni 2022 Cid skrev (59 minutter siden): Voldemort da? Han har ikke sagt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå